.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 24.lis.2024 22:24:46

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Problem z AUDI 100
PostNapisane: 08.lis.2002 23:00:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.lip.2002 11:39:33
Posty: 135
Lokalizacja: Kluczbork / Poznań
Witam! Mam ostatnio mały problem z autkiem (Audi100 2,0 E). Gdy jest zimy po zapaleniu pochodzi przez około 1-2 sekundy i gaśnie. Przy następnym odpaleniu jest już OK. Dzieje się tak tylko na "zimnym" silniku. czy ktoś wie co to może być ?? Prosze o wszelkie sugestie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lis.2002 14:44:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.maja.2002 14:00:58
Posty: 56
Lokalizacja: Łódź
Mam taki sam problem (2.3) czesto sie pojawia przy odpalaniu, jak pojeżdżę trochę to przy następnym rozruchu jest wporządku.Jeden mechanik powiedział mi ,że przyczyną mogą być źle ustawione wtryskiwacze ale nie jestem pewny narazie tego nie robiłem.narka[/img]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lis.2002 18:30:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.lis.2001 00:00:00
Posty: 300
Lokalizacja: Bytom
Artii napisał(a):
Mam taki sam problem (2.3) czesto sie pojawia przy odpalaniu, jak pojeżdżę trochę to przy następnym rozruchu jest wporządku.Jeden mechanik powiedział mi ,że przyczyną mogą być źle ustawione wtryskiwacze ale nie jestem pewny narazie tego nie robiłem.narka[/img]



A co się ustawia przy wtryskiwaczach?? Czy przy benzynowych wtryskiwaczach wogule się coś ustawia? :zakrecony: :zakrecony: :zakrecony:

_________________
krisB3 2.0 Fajne Audi miałem ale sprzedałem.... :-(((((


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lis.2002 18:39:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2001 01:00:00
Posty: 3076
Lokalizacja: Bydgoszcz
rowniez mialem cos takiego .... nie opanowalem tego ale podejzewam co moze byc ... mianowicie , nieszczlny uklad wtryskiwaczy paliwa ... juz tlumacze
w K-Jetronicu jest mechaniczny wtrysk gdzie wtryski otwieraja sie pod wplywem nadcisnienia ... ale w ukladzie musi byc caly czas jakies cisnienie zeby rozdzielacz i przeplywomierz mogly pracowac ... czyli cisnienie zwieksza sie na poszczegolnym wtryskiwaczu w momencie jak rozdzielacz skieruje to cisnienie na konkretny wtrysk ... i teraz gdzie tkwi problem ... jak samochod dlugo stoi to benzyna powoli scieka z wtryskiwaczy i tworzy w silniku mieszanke ... w momencie kiedy probujemy odpalic silnik zapala sie mieszanka ktora nagromadzila sie z cieknacych wtryskow .... ale przez to ze jest ten wyciek cisnienie robocze ukladu wtryskowego spada i w momencie rozruchu nie ma paliwa zeby silnik pracowal dalej ... wiec gasnie ... ale te kilka obrotow powoduje ze pompa paliwowa napompuje juz wystarcajace cisnienie i rozdzielacz zdazy wyrownac to cisnienie na wszystkich wtryskach ... takze przy kolejnej probie odpalenia na wtryskach jest juz wlasniwe cisnienie ...
proponuje na poczatek wyciagnac wtryski i je wymoczyc i wyczyscic od nagaru ... uff narazie starczy

_________________
A10q, ACOq - skradzione, AQS - w budowie
www.audiquattro.prv.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lis.2002 19:33:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.lis.2001 00:00:00
Posty: 300
Lokalizacja: Bytom
Hm...Czy to znaczy,że silnik odpala na tym co "skapało" z ftryskiwaczy do kolektora a klapa spiętrzająca przepływomierza nie zdążyła się jeszcze otworzyć i uruchomić rozdzielacza paliwa by podać świerze paliwko? :zakrecony: :zakrecony: :zakrecony:

_________________
krisB3 2.0 Fajne Audi miałem ale sprzedałem.... :-(((((


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lis.2002 19:41:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2001 01:00:00
Posty: 3076
Lokalizacja: Bydgoszcz
znaczy sie klapa spietrzajaca nie ma nic do tego ... chodzi o to ze rozdzielacz musi sie przekrecic zeby z porotem napelnic przewody do wtryskiwaczy benzyna i to o odpowiednim cisnieniu ... taka jest moja teoria

_________________
A10q, ACOq - skradzione, AQS - w budowie
www.audiquattro.prv.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lis.2002 20:18:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.lis.2001 00:00:00
Posty: 300
Lokalizacja: Bytom
Cholera.... :oops: .Kto ma jakiś stary przepływomierz ,bo chciałbym sobie go rozebrać na części pierwsze i może wtedy znajde z Hansikiem wspólny temat :grin:

A tak poważnie to też przyglądam się coraz dokładniej mojemu silnikowi jak jest zimny.Co prawda złapie za pierwszym razem i juz nie zgasnie ale w pierwszej fazie (kilka sekund) jakby nie chodził na wszystkie cylindry.Kiedy stoi nie odpalany kilka dni zjawisko to nie występuje ,mysle więc ,że wtryski są nieszczelne i w pierwszej fazie po rozruchu troszke go zalewa...

_________________
krisB3 2.0 Fajne Audi miałem ale sprzedałem.... :-(((((


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lis.2002 22:52:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.lip.2002 11:39:33
Posty: 135
Lokalizacja: Kluczbork / Poznań
Dzięki za odpowiedzi. Będę musiał się tym zająć w przyszłym tygodniu. Rozmawiałem dzisiaj ze znajomym mechanikiem i powiedzieł mi że przyczyną może być też np. nie działający piąty wtryskiwacz, który wspomaga pozostałe 4 przy starcie. Może on nie działać np. przez uszkodzony czujnik lub przekaźnik, który jest uszkodzony. Spróbuje to jutro sprawdzić, gdyż jest to najłatwiejsze do wykrycia.

Dodatkowo, powinienem o tym napisać wcześniej, ale dopiero teraz skojarzyłem fakty, to gaśnięcie pojawiło się dopiero po tym, jak miałem wymieniane usczelniacze na zaworach (czyli był rozbierany silnik). Może ma to ze sobą coś wspólnego? może coś uszkodzili, zatkali, źle poskładali? Jakie macie propozycje? co by to jeszcze mogło być, abym w przyszłym tygodniu mógł pojechać do warsztatu i wyjaśnić sprawę.
Próbowałem rano, na zimnym silniku, przekręcić trzy razy stacyjką, aby pompka paliwowa wytworzyła napewno odpowiednie ciśnienie, potrzebne do układu wtryskowego, ale to nic nie pomogło :( pochodził przez 2 sekundy i zgasł. potem było już OK.
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lis.2002 08:16:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.lis.2001 00:00:00
Posty: 300
Lokalizacja: Bytom
Z tego co sugeruje Hansik to Twoja próba z kilkakrotnym włączniem zapłony celem wytwożenia ciśnienia nic nie da ,bo ciśnienie zostanie wytworzony tylko pomiędzy pompą a rozdzielaczem paliwa....(?)Natomiast pomiędzy rosdzielaczem a wtryskami jest nadal sucho....

_________________
krisB3 2.0 Fajne Audi miałem ale sprzedałem.... :-(((((


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: