.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 28.lis.2024 17:22:10

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: pytanko o motorek 1.8t
PostNapisane: 08.lis.2002 19:50:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.sie.2002 12:00:25
Posty: 162
Lokalizacja: LONDYN,siedlce
chcial bym sie zapytac jaka jest roznica w budowie silnika a starym a 4 i najnowszym a4.wyczytalem ze nowa ma 163km.na ile mozna bezpieczne wykrecic ten silnik.audi 3.0 ma przyspiesenie 6.5s do setki .czy 1.8t wypasione na 220km ma tyle samo czy mniej<lzejsze>czy to bedzie szybsze od a8 4,2 q seria

_________________
soon i will back on the road .i am mad and horny.see ya on the street lights


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lis.2002 12:52:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2001 00:00:00
Posty: 4321
Lokalizacja: Wroclaw
silniczki sa raczej takie same ... wieksze jest tylko doladowanie ... co do motorka 3,0 to bedzie on smigal lepiej bo ciagnie od samego dolu ale za to duzo wiecej pali ... no i jest duzo drozszy ... a84,2q wcale nie jest takie szybkie .. szczegolnie jak jest w automacie ( wszystkie , jak nie wiekszosc) ....

_________________
A4 1,8 T , Audi S2 2,2 T


Obrazek
jeśli nie jestes łosiem kliknij na łosia!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lis.2002 17:44:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.cze.2001 01:00:00
Posty: 552
kupuj s8!!!!lub tiptronic 40v ofcorz

_________________
ESka-EReska


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lis.2002 01:23:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.sie.2002 12:00:25
Posty: 162
Lokalizacja: LONDYN,siedlce
zeby nie te koszty sprowadzenia to juz by byla moja.nie opyla sie .bardziej juz nowe a4 1,8t q .silnik ponizej 2l.i mlode.zreszta wiesz,jak jest.zwykle a4 mozna optycznie zblizyc do nowego s4 malym kosztem.a zreszta s8 nie golota,nie ucieknie :oko:

_________________
soon i will back on the road .i am mad and horny.see ya on the street lights


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lis.2002 09:07:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lis.2001 00:00:00
Posty: 2065
Lokalizacja: Warszawa
Silnik wbrew pozorom ma sporo zmian, choć głównie kosmetycznych. Największą różnicą jest inny układ paliwowy. Nowe A4 też na początku miało 150KM (moje). Dopiero ostatnio dorzucili 13KM modyfikując nieznacznie program ECU.

_________________
2002 Audi A4 B6 1.8T VTG - 197KM thanks to Chiptronic Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lis.2002 09:29:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2001 00:00:00
Posty: 4321
Lokalizacja: Wroclaw
ale tak czy inaczej po chipowaniu takiego silniczka osiaga sie wartosc ok 190 km ... czy na poczatku mial 150 czy 163 km ...

_________________
A4 1,8 T , Audi S2 2,2 T


Obrazek
jeśli nie jestes łosiem kliknij na łosia!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lis.2002 09:40:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.sie.2002 12:00:25
Posty: 162
Lokalizacja: LONDYN,siedlce
zczipue i wymienie wydech na sportowy wraz z kolektorem tak bym chcial ze 220km...ale co ja tu gadam .wracam z londynu dopiero/juz w nastepnal sobote a po auto do rajchu jade dopiro /juz dwa dni pozniej. czekalem na ten moment wiecznosc,<34miesiace>a tak wogole co byscie polecili za te pieniadze np 18/20tys euro.

_________________
soon i will back on the road .i am mad and horny.see ya on the street lights


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lis.2002 12:16:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.kwi.2002 14:36:23
Posty: 646
Lokalizacja: Warszawka
Silnik 1.8T ma jeszcze kilka innych zalet:
1- bardzo łatwy i relatywnie tani w tuningu;
3- ogólnie dostępne i nie za drogie części,

Ad 1 1.8t można wykręcić i do 400 koni street legal

Jak miałbyś kupować to bierz quattro- niewiele dopłacisz a bedziesz mógł później szaleć z większymi mocami.

_________________
Proud memeber of VTG Team


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lis.2002 18:51:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.sie.2002 12:00:25
Posty: 162
Lokalizacja: LONDYN,siedlce
nie no quattro musowo,jak audi to tylko takie ,a mam zamiar ja wypasc konkretnie ,poza tym....zima,zima,zima parska razno kon,,,,,

_________________
soon i will back on the road .i am mad and horny.see ya on the street lights


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lis.2002 12:45:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.paź.2001 01:00:00
Posty: 708
Lokalizacja: Warszawa
Jeśli chesz się bawić w podnoszenie mocy to polecam 1.8T. Jak napisał bullit można i 400KM zrobić.

Taka podstawa to chip + dolotot + wydech (3 cale). To powinno dać w tym silniku prawdziwe 210KM ponad 300Nm.

Potem zmiana turbo na K04 (FMIC + wtryski) i 260-270KM

Potem t3/t4 + inne graty i 300KM+

jest jeszcze nitro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lis.2002 14:10:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.sie.2002 12:00:25
Posty: 162
Lokalizacja: LONDYN,siedlce
tak mi mow stary ,oj bedzie sie dzialo,oj tak.na nowe a4 jestem najarany jak pies na j...........anie.a tak powaznie to chcialbym stworzyc bolida .chrapka na s8 mi przeszla poki co,bo akcyza studzi mnie skutecznie ,a pozatym a4 jest podobne stylistycznie do nowej a8<no tak po 4 piankach>i mozna ja fajnie podpasc.1.8t oczywiscie w quattro i mozna latac.nie ma tego jeszcze tak duzo u nas w polsze <tak slyszalem>co mnie raczej cieszy niz martwi.srodeczek ma fajny,taki skrojony na miare.coz odliczam juz dni do odjazdu z london city.jeszcze jakies 5 dni czyly okolo 120godzin co daje 720minut w sek to bedzie 432000 co w setnych sek..............................etc
dzieki za te wyczerpujace wypowiedzi :oko: i czekam na nastepne uwagi. 8-)

_________________
soon i will back on the road .i am mad and horny.see ya on the street lights


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lis.2002 14:18:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.paź.2001 01:00:00
Posty: 708
Lokalizacja: Warszawa
Na dobry początek
chip - unichip - majertech
wydech - grabowski (mam i jestem bardzo zadowolony) - 3 cale cały koniecznie to da ci dobra baze do kolejnych przerobek
sportowa wklada filtra powietrza

ale z tego co mi sie wydaje to nowe a4 ma wydech po 2 stronach auta, wiec trzeba zrobic turbo - 3 cale - rozejscie sie na 2 x 2,5 cala. Moze byc klopot z sąda labda bo trzeba wywalic katalizator ... ale i na to sa sposoby


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lis.2002 15:51:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.sie.2002 12:00:25
Posty: 162
Lokalizacja: LONDYN,siedlce
po obu stronach i to tez mnie pasi ,kolektorek szpor musowo a srednica ,,rur,,wieksza a jak ze ,interesuje mnie niski basowy pomruk,ale to oczywiscie juz tak na boku.najwazniejsza sprawa jest moc ktora bankowo bedzie ze mna.potem moze wieksze turbo i reszta gratow etc.albert jak ci sie zbiera twoja maszyna po tych dlubankach?

_________________
soon i will back on the road .i am mad and horny.see ya on the street lights


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lis.2002 18:14:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.kwi.2002 16:22:55
Posty: 2059
Lokalizacja: co skąd? skąd co?
ale jesteś najarany na ten samochód stary.... to widać, słychać i czuć...

aż miło...
kupuj, rób.... i zapraszamy na testy.... jak już kupisz to kliknij u mnie w podpisie stonkę i pojeździmy

_________________
bye bye - Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lis.2002 15:25:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.sie.2002 12:00:25
Posty: 162
Lokalizacja: LONDYN,siedlce
o stary ,zaiste masz racje.jak bys tyle czekal to tez bys byl.zanim sie pokaze to chcialbym ja fajnie zrobic ...jakies 18" i niziutko nad gleba.jak bedzie tracona przodemy to chcialbym isc po calosci i zamontowac zderzak od nowej s4.seryjna ,,papa,,jest zajebista,wykrojona i mieciutka<podobno robiona jest z mysich cipek :lol: >a na motorek nie bede szkodowal.musze odreagowac ,bede czesal wszystko co mi sie nawinie no chyba ze trafie na ciebie kayser...coz wtedy to ja bede czesany ... :-D obowiazkowo pierwsza noc spie w aucie..... :-D :-D :-D

_________________
soon i will back on the road .i am mad and horny.see ya on the street lights


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lis.2002 15:29:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.paź.2001 01:00:00
Posty: 708
Lokalizacja: Warszawa
Ale pamiętaj że felgi 18 sporo ważą i przez to twoje auto jezdzi wolniej.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lis.2002 15:36:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.sie.2002 12:00:25
Posty: 162
Lokalizacja: LONDYN,siedlce
ale jak wygladaja.przeciez musze trzymac fason 8-) 8-) 8-) a jak sie bede scigal na 400,a bede to zaloze 13" :-D

_________________
soon i will back on the road .i am mad and horny.see ya on the street lights


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lis.2002 15:45:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.sie.2002 12:00:25
Posty: 162
Lokalizacja: LONDYN,siedlce
o qurwa to dopiero sroda a ja jade w sobote....dobrze ze mam GT3 .jakos wytrzymam

_________________
soon i will back on the road .i am mad and horny.see ya on the street lights


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lis.2002 15:51:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.cze.2001 01:00:00
Posty: 552
to co komitet powitalny bedzie czekał na zachodnim!!!rumun :-D is the king of the łudu roads

_________________
ESka-EReska


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 19 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: