.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 24.lis.2024 23:38:52

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 20 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: co bedzie kiedy włoze zarówki np 100/110W zamiast 55/60W
PostNapisane: 26.lis.2002 11:01:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.paź.2002 13:02:32
Posty: 441
Lokalizacja: Kalisz
do B3. chodzi mi o to czy styki standardowych przekaźników wytrzymają ? czy powinienem założyć kolejne przekaźniki. ?

_________________
MARIUSZ

AUDI 90 z za oceanu... zagazowane 2.3NG and AWO 425S


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lis.2002 11:11:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.wrz.2002 13:24:23
Posty: 868
Lokalizacja: Łomża
Wyczytałem gdzieś, że w Audi nie wytrzyma instalacje elektryczna. Poza tym zniszczysz klosze reflektorów.

_________________
Audi Coupe 2.8 V6 & Audi 80 B3 1.6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lis.2002 11:15:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.maja.2002 13:56:36
Posty: 526
Lokalizacja: Katowice
Jak klosz jest H4 to go nie zniszczysz, ale napewno szybciej będą zużywać się lustra. :oko:
No ale najważniejsze - jak pojadę z przeciwka to będziesz mnie oślepiał :oko: :-D :-D :-D :-D :-D :-D :bardzozly: :bardzozly:

_________________
80 2.6 Quattro Avant LPG
AUDI ...... to zobowiązuje


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lis.2002 11:31:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.paź.2002 13:02:32
Posty: 441
Lokalizacja: Kalisz
jajek2 napisał(a):
No ale najważniejsze - jak pojadę z przeciwka to będziesz mnie oślepiał :oko: :-D :-D :-D :-D :-D :-D :bardzozly: :bardzozly:

jak ustawie dobrze ty chyba nie bede 8-)

_________________
MARIUSZ

AUDI 90 z za oceanu... zagazowane 2.3NG and AWO 425S


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lis.2002 11:34:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.wrz.2002 13:24:23
Posty: 868
Lokalizacja: Łomża
Była o tym mowa na forum głównym.

_________________
Audi Coupe 2.8 V6 & Audi 80 B3 1.6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lis.2002 12:32:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lis.2001 00:00:00
Posty: 1460
Lokalizacja: Wrocław www.rezacze.prv.pl Niunia: Audi B4 1.9 tdi rezać panowie, rezać...
zamontuj silverstary 55/60 W i bedziesz zadowolony
swieca bialutko i dlugo

_________________
www.rezacze.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lis.2002 15:00:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2001 00:00:00
Posty: 4321
Lokalizacja: Wroclaw
przy 100 masz duze prawdopodobienstwo ze zjarasz instalacje .. mojemu kolesiowi wlasnie cos takiego sie stalo ..

_________________
A4 1,8 T , Audi S2 2,2 T


Obrazek
jeśli nie jestes łosiem kliknij na łosia!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lis.2002 15:06:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.cze.2002 12:15:14
Posty: 239
Lokalizacja: Kalisz
Poza tym masz duże szanse na mandat jak cię złapią.
Ja jeżdzę na Philipsach Vision Plus 55/60 ale +50% światła.Całkiem niezłe.Polecam + postojówki Blue Vision.
pozdro

_________________
Audi 80 B4
2.0 115 KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lis.2002 15:45:15 
raczej niecnie powino się stać


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lis.2002 15:46:01 
a co do mandatu to racja


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lis.2002 18:25:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.gru.2001 00:00:00
Posty: 400
Lokalizacja: Kętrzyn
W mojej furce popalił się przełącznik zespolony pod kierownicą. Po wstawieniyu przekaźników instalacja wytrzyma, ale odbłyśniki z czasem polecą. Odradzam.
Pzdr

_________________
--->Kefir jeździ Audi 200 T 182 KM 252 Nm<---


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lis.2002 20:23:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.cze.2002 22:29:55
Posty: 716
Lokalizacja: Poznań
a wiec ja mialem takie zarowki w lampach od 90 i:

1.spalony wylacznik przy kierownicy (cudem go uratowalem)
2.dwa klosze popekane od temperatury(przy pierwszym nie wiedzialem jeszcze od czego)
3.popalone kostki przy zarowkach (to akurat najmniejszy koszt)

ucz sie na cudzych bledach bo mniej kosztuje!!!!!!

_________________
OCTAVIA L&K


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lis.2002 10:29:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.paź.2002 13:02:32
Posty: 441
Lokalizacja: Kalisz
dzieki za dobre rady
ale takie pytanko : od czego pala sie te wylączniki zespolone? czyżby w standardzie nie było przkaźników? kostki przy lampach i odbłyśniki rozumiem.

_________________
MARIUSZ

AUDI 90 z za oceanu... zagazowane 2.3NG and AWO 425S


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lis.2002 10:42:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.wrz.2002 13:24:23
Posty: 868
Lokalizacja: Łomża
U mnie w dwóch audikach padł właśnie przełącznik zaspolony, przy standardowych żarówkach. Napewno pomaga temu plak, lub kazdy inny środek do czyszczenia plastików w aucie. Strasznie pali wszelkiego rodzaju przełączniki. Dlatego z tymi srodkami trzeba uwazać.

_________________
Audi Coupe 2.8 V6 & Audi 80 B3 1.6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lis.2002 10:54:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.cze.2002 22:29:55
Posty: 716
Lokalizacja: Poznań
maudi90USA napisał(a):
dzieki za dobre rady
ale takie pytanko : od czego pala sie te wylączniki zespolone? czyżby w standardzie nie było przkaźników? kostki przy lampach i odbłyśniki rozumiem.


wiem ze to dziwne bo w wiekszosci samochodow sa ale w moim audi nie bylo przekaznikow i dla tego pala sie styki w przelaczniku (przekazniki sam zalozylem)

do czyszczenia stosowalel wd40 i taki przparat KONTAKT dostepny w sklepach elektronicznych

_________________
OCTAVIA L&K


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lis.2002 10:55:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.cze.2002 22:29:55
Posty: 716
Lokalizacja: Poznań
wowo77 napisał(a):
U mnie w dwóch audikach padł właśnie przełącznik zaspolony, przy standardowych żarówkach. Napewno pomaga temu plak, lub kazdy inny środek do czyszczenia plastików w aucie. Strasznie pali wszelkiego rodzaju przełączniki. Dlatego z tymi srodkami trzeba uwazać.


plak pali przelaczniki???

_________________
OCTAVIA L&K


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lis.2002 11:18:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.wrz.2002 13:24:23
Posty: 868
Lokalizacja: Łomża
Ja plakiem złatwiłem przełącznik zespolony świateł i kierunków, przyciski do opuszczania szyb.

_________________
Audi Coupe 2.8 V6 & Audi 80 B3 1.6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lis.2002 14:39:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.cze.2002 22:29:55
Posty: 716
Lokalizacja: Poznań
bo jak posikales na styki to tworzyla sie izolacja i pod wplywem pradu sie to pewnie smarzylo

polecam ten preparat KONTAKT on usowa zanieczyszczenia z nadpalonych stykow

_________________
OCTAVIA L&K


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lis.2002 19:26:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.wrz.2002 13:24:23
Posty: 868
Lokalizacja: Łomża
Tak właśnie było.

_________________
Audi Coupe 2.8 V6 & Audi 80 B3 1.6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lis.2002 23:40:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.maja.2002 12:45:34
Posty: 746
Lokalizacja: Warszawa grohoof
w starszych audi idą po takiej operacji przekaźniki, możesz je prerobić wcześniaj i nie będzie problemu.
ale na kązdej żarówce 100/110W jest taka adnotacja:
"for rally and offroad use only"

_________________
200TQ.....jedna rzecz dla której warto żyć!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 20 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: