.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 24.lis.2024 22:55:35

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: AUDI B4 NIE DO ZAPALENIA RANO POMOCY
PostNapisane: 26.lis.2002 12:40:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.sie.2002 17:39:24
Posty: 22
Lokalizacja: BYTOM
Witam

Nie wiem co jest grane ale rano nie moge uruchomic bryki
Jak go pomecze tak 5min rozrusznikiem i gaz do podłogi to ledwo co zapali i niezle rzuca silnikiem
Wymieniłem juz szystko kable, swiece, kopułke, filtry no wszystko...
Byłem w Bosch - serwis wyczyscili wszystko, poogladali,pokopali, wymienili silnik krokowy sam nie wiem po co... nawet komputer wyciagneli i ch** wtyczki nie włozyli do konca (chyba specjalnie) Czy przez ta niewłozana wtyczke mogl sie zepsuc komputre ???
Potem podłaczyli komputer i nie wyszly zadne błedy. Ale auta dalej nie mozna rano zapalic...
Jak juz uda mi sie rano zapalic to potem juz nie ma zadnych problemow auto chodzi jak burza
Słyszalem ze sa tam jakie czujniki ktore podaja sygnał do komputera ze silnik jest zimny. Moze to jest uszkodzone?

Bardzo prosze o pomoc bo na serwisy nie mam co liczyc, bylem juz w 3 i zaden mi nie pomogł

POZDRAWIAM

Bryczka to AUDI B4 2.0 - rok 93"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lis.2002 14:08:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lis.2002 16:16:47
Posty: 325
Lokalizacja: Lublin
Hmmm, moj znajomy kiedys mial podobną sytuację i okazało sie ze było coś nie tak z doprowadzaniem paliwa. MOzliwe tez ze masz stary akumulator.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lis.2002 14:22:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.wrz.2002 13:24:23
Posty: 868
Lokalizacja: Łomża
Sprawdz filtr paliwa i pompę paliwową.

_________________
Audi Coupe 2.8 V6 & Audi 80 B3 1.6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lis.2002 14:26:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.lip.2002 19:16:54
Posty: 331
Lokalizacja: Wawa
Jakby mial stary akumulator to nie pokrecilby rozrusznikiem 5min....


Neme

_________________
Coupe 2.3 Quattro
*** Nobody is perfect. So call me Nobody ***


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lis.2002 14:32:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lis.2002 16:16:47
Posty: 325
Lokalizacja: Lublin
heh Neme, wszystko zależy od tego jaki jest stopień naladowania starego akumulatora to po 1) a po 2) owe 5 minut podejrzewam ze jest troszke "naciagane" ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lis.2002 14:53:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.lip.2002 19:16:54
Posty: 331
Lokalizacja: Wawa
:)
Mimo wszystko bardziej stawialbym na brak wachy...Moze pompa daje za slabe cisnienie?A moze cos na wtrysku lub z zasysaniem powietrza?

pzdrw
Neme

_________________
Coupe 2.3 Quattro
*** Nobody is perfect. So call me Nobody ***


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lis.2002 14:55:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.maja.2002 13:56:36
Posty: 526
Lokalizacja: Katowice
Sprawdź ciśnienie paliwa. Być może w nocy gdzieś ci schodzi z przewodów. Rano przekręć kluczyk aby zaświeciły się kontrolki, ale nie uruchamiaj rozrusznika, poczekaj 5 sekund i przekręć dalej - uruchom rozrusznik. :zakrecony:
Możesz też sprawdzić czy masz iskrę jak paliwo dochodzi. :zakrecony:
I nie zapalaj na wciśniętym gazie bo na dzień dobry zalewasz silnik i też utrudnisz zapłon. :zakrecony:

_________________
80 2.6 Quattro Avant LPG
AUDI ...... to zobowiązuje


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lis.2002 15:11:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lut.2002 00:00:00
Posty: 3712
Lokalizacja: Audiland - Żoliborz - WuWuA - Polen
jajek2 napisał(a):
Sprawdź ciśnienie paliwa. Być może w nocy gdzieś ci schodzi z przewodów. Rano przekręć kluczyk aby zaświeciły się kontrolki, ale nie uruchamiaj rozrusznika, poczekaj 5 sekund i przekręć dalej - uruchom rozrusznik. :zakrecony:
Możesz też sprawdzić czy masz iskrę jak paliwo dochodzi. :zakrecony:
I nie zapalaj na wciśniętym gazie bo na dzień dobry zalewasz silnik i też utrudnisz zapłon. :zakrecony:


Hehe sorki ale takiego silnika nie da się ZALAĆ !!! :)
Pozdr
DeS

_________________
POZDRAWIAM
DeS 8) 8) 8)
AUDI - VORSPRUNG DURCH TECHNIK
Obrazek
jeśli nie jestes łosiem kliknij na łosia!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lis.2002 16:43:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.sie.2002 17:39:24
Posty: 22
Lokalizacja: BYTOM
Akumulator ma 3 misiace "Bosch" kreci jak głupi :grin:
No niestety jakies 2 miesiace temu pompa paliwa sie wymeldowała i musiałem kupic nowa :-D wiec pompa odpada, filtry takze wymieniłem.
Cisnienie jest dobre - przynajmniej tak mi powiedzieli w serwisie...
W serwisie duzo rzeczy mowili :grin: ale auta dalej rano nie mozna zapalic :placz:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lis.2002 16:44:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2001 01:00:00
Posty: 3076
Lokalizacja: Bydgoszcz
Des , da rade zalac ... najprawdopoddobniej jest tak jak mowi jajek ... albo zaplon , albo paliwo ... mozesz sprawdzic pompe palowowa i wtryskiwacz ... to jest monowtrysk ?

jezeli to nie zaplon to moze faktycznie jest cos nie tak z wtryskiem albo sterowaniem wtryskiem ... ale jakby byl problem ze sterowaniem to w kompie bylyby bledy

_________________
A10q, ACOq - skradzione, AQS - w budowie
www.audiquattro.prv.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lis.2002 16:59:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.paź.2002 13:02:32
Posty: 441
Lokalizacja: Kalisz
kolega mial dokladnie tak samo w Vectrze. albo sie męczyl rano 5min, albo go zapalal na paliwie w spreju, westarczylo nawet zeby pochodzil minute i potem caly dzien mół jeździć i nie bylo problemu, a rano znów to samo, ja stawiałem ze to czujnik temperatury ale to nie bylo to, wymienialiśmy komputer i też nic, nie wiem z jakich przyczyn ale z tego co pamietam to wina byla w paliwie, kolo jechal z trasy przez Łódź i tam na jakims zadupiu zatankowal pełen bak paliwa w jakiejs bardzo atrakcyjnej cenie, wrócił do Kalisza i nastepnego dnia rano sie zaczęło.

pozdrawiam Mariusz

_________________
MARIUSZ

AUDI 90 z za oceanu... zagazowane 2.3NG and AWO 425S


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lis.2002 17:09:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.maja.2002 16:31:31
Posty: 85
Lokalizacja: wrocław
miałem taki sam problem w 2.6 benzynce i jak się okazało padnięty był czujnik HALLA ale niewiem czy on u ciebie wogóle jest :-? :-? i jeszce jedno przyjrzyj się alarmowi , imobilajzerowi jak masz bo to tez moze robić całe zamieszanie
pozdrawiam

_________________
AUDI A4 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lis.2002 17:30:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.sie.2002 17:39:24
Posty: 22
Lokalizacja: BYTOM
jarek99 napisał(a):
miałem taki sam problem w 2.6 benzynce i jak się okazało padnięty był czujnik HALLA ale niewiem czy on u ciebie wogóle jest :-? :-? i jeszce jedno przyjrzyj się alarmowi , imobilajzerowi jak masz bo to tez moze robić całe zamieszanie
pozdrawiam


Mam czujnik halla ale nie wiem jak go sprawdzic czy jest dobry :-D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lis.2002 18:40:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.maja.2002 16:31:31
Posty: 85
Lokalizacja: wrocław
mi dopiero WAG wykrył ale tylko wtedy jak nie chćiał odpalić a jak ty jedziesz do serwisu i auto chodzi to będzie cięzko wykryć sprubój go wykręcic i przeczyscic przed rannym odpaleniem a najlepiej wez go na noc do domu moze pod wpływem temperatury coś mu odbija , bo u mnie było to samo rano się męczyłem z odpaleniem a pózniej chodził cały czas az wrescie całkiem padł i go zaciągnełem do warsztatu :(pozdrawiam

_________________
AUDI A4 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lis.2002 19:15:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.sty.2002 00:00:00
Posty: 275
Lokalizacja: wawa/poznan
witam,
bardzo celna uwaga z czujnikiem halla.
jesli byles na orginalnym komputerze to by Ci pokazalo, ze czujnik halla nie dziala (jest tez napis "sporadycznie") wiem, bo mialem taka sytuacje. wyszlo to przy kodowaniu immobil. w kluczyku.
ale powiem Ci, ze u mnie starczylo zmienic kable. wiem, ze Ty swoje zmieniles, wiec to nie to.
a, jesli by Ci NApRAWDE padl ten czujnik na dobre, to bys wcale nie odpalil.

moja rada by byla: jedz na kompa w ASO (Najlepiej Chylinski w wawie, bo go sprawdzielm. jest tam koles z brodka i on Ci powie)
ogolnie nie polecam ASO, ale w tym celu jest to wskazane.
a, u chylinskich na radzyminskiej zrobisz to strasznie tanio, bo wlasnie stracili licencje na ten salon (przeniesiona jest licencja na ich nowy salon na modlinskiej) i stali sie ogolnie dostepni..... mile, nie? ;-)

pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lis.2002 19:54:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.maja.2002 08:29:35
Posty: 411
Lokalizacja: Ciechocinek
Witam

a ja z podobna ale nie dokonca sprawa

Moj sasiad ma auto z takim samym motorem jak ja czyli 1.9 TDi 90 km o symbolu 1Z to VW Golf
Ma podobny przebieg co ja i od jakiegos czasu mu sie dzieje cos takiego
Przy zapalaniu auta rano lub gdy stoi kilka godzin dlugo po uruchomieniu pali sie kontrolka cisnienia oleju ( nie probowal gazowac jakis czas ostatnio sprubowal delikatnie ) . Gasnie jak sie rozgrzeje silnik i olej troche . To nie jest czujka cisnienia oleju poniewaz rownoczesnie z gasnieciem kontrolki slychac jak cieszej zaczyna pracowac ze olej wszedzie trafia - jest podawany . I ciekawe jak potem jest rozgrzany jest ok cisnienie natychmiast gasnie po zapalenie jak sie rozgrzeje nie zapala sie cisnienie ma dobre silnik nie dymi i nie bierze oleju .
Co to moze byc ? moze to pompa olejowa zaczyna siadac ?

_________________
____________________________
Audi 80 B4 1,9 TDi 1994r Klima - sprzedana 03.02.03r godz 15.07 :( Przejsciowo PEUGEOT 406, 1,9TD, 1998r, kombi, klima, ABS, radio, poduszki - na sprzedaz !


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lis.2002 20:38:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.sie.2002 17:39:24
Posty: 22
Lokalizacja: BYTOM
jarek99 napisał(a):
mi dopiero WAG wykrył ale tylko wtedy jak nie chćiał odpalić a jak ty jedziesz do serwisu i auto chodzi to będzie cięzko wykryć sprubój go wykręcic i przeczyscic przed rannym odpaleniem a najlepiej wez go na noc do domu moze pod wpływem temperatury coś mu odbija , bo u mnie było to samo rano się męczyłem z odpaleniem a pózniej chodził cały czas az wrescie całkiem padł i go zaciągnełem do warsztatu :(pozdrawiam


wykrece go, wezme do domu i przeczyszcze i sie zobaczy co bedzie dalej oby to było to.
I jeszcze pytanko co to jest WAG :grin:
Dzieki za info pozdr. :grin:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lis.2002 20:46:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.sie.2002 17:39:24
Posty: 22
Lokalizacja: BYTOM
michu napisał(a):
witam,
bardzo celna uwaga z czujnikiem halla.
jesli byles na orginalnym komputerze to by Ci pokazalo, ze czujnik halla nie dziala (jest tez napis "sporadycznie") wiem, bo mialem taka sytuacje. wyszlo to przy kodowaniu immobil. w kluczyku.
ale powiem Ci, ze u mnie starczylo zmienic kable. wiem, ze Ty swoje zmieniles, wiec to nie to.
a, jesli by Ci NApRAWDE padl ten czujnik na dobre, to bys wcale nie odpalil.

moja rada by byla: jedz na kompa w ASO (Najlepiej Chylinski w wawie, bo go sprawdzielm. jest tam koles z brodka i on Ci powie)
ogolnie nie polecam ASO, ale w tym celu jest to wskazane.
a, u chylinskich na radzyminskiej zrobisz to strasznie tanio, bo wlasnie stracili licencje na ten salon (przeniesiona jest licencja na ich nowy salon na modlinskiej) i stali sie ogolnie dostepni..... mile, nie? ;-)

pozdrawiam


Byłem w Boschu i nie wiem czy oni maja tam oryginalny komputer :-D nie chcieli mnie wpuscic na warsztat :(

Kurna stary do wawy to ja mam 300 km to raczej nie przyjade... w sumie szkoda ze tak daleko bo przydał by sie konkretny gosc , który zajął by sie ta bryczka :-P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lis.2002 21:16:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lut.2002 00:00:00
Posty: 3712
Lokalizacja: Audiland - Żoliborz - WuWuA - Polen
Hansik napisał(a):
Des , da rade zalac ... najprawdopoddobniej jest tak jak mowi jajek ... albo zaplon , albo paliwo ... mozesz sprawdzic pompe palowowa i wtryskiwacz ... to jest monowtrysk ?

jezeli to nie zaplon to moze faktycznie jest cos nie tak z wtryskiem albo sterowaniem wtryskiem ... ale jakby byl problem ze sterowaniem to w kompie bylyby bledy


Hans nie da rady zalać takiego silnika !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wiem z naprawdę doświadczonych żródeł i z praktyki na moim aucie !!!
Pozdraff
DeS

_________________
POZDRAWIAM
DeS 8) 8) 8)
AUDI - VORSPRUNG DURCH TECHNIK
Obrazek
jeśli nie jestes łosiem kliknij na łosia!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lis.2002 23:24:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.maja.2002 21:39:06
Posty: 1050
Lokalizacja: Bytom
[quote="bananajoe"Kurna stary do wawy to ja mam 300 km to raczej nie przyjade... w sumie szkoda ze tak daleko bo przydał by sie konkretny gosc , który zajął by sie ta bryczka :-P[/quote]
Mam kumpla - mechanika, elektryka, elektromechanika w jednym w zwykłym warsztaciku, niepozorny człowiek, ale kilka razy mnie juz zadziwił - on też jest z Bytomia - wiec niedaleko - może chcesz do niego telefon - zadzwonisz, pogadasz, może on Ci pomoże - ja go mogę z czystym sumieniem polecić.

_________________
A6 C4 2,5 TDi automat
S4 C4 2,2 T Avant automat


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: