jajek2 napisał(a):
To jak nazywa się układ z tym wyłącznikiem?
Bo ja myślałem, że to jest właśnie elektroniczna blokada mechanizmu różnicowego. A nazywa to się EDL, a nie EDS. Od tórego roku montowali w takim razie EDS.
ten przycisk to poprostu reczna blokada mechanizmu roznicowego , EDS(Electronic DifferentialSpere) montowany byl od 94 roku ...
maudi90USA napisał(a):
KIEDYS CZYTALEM OPIS QUATTRO w Vectrze i tam byly zastosowane dwa sprzegla, jedno lepkosciowe a drugie tarczowe, lepkosciowe słuzylo wiadomo do czego, a tarczowe odlączalo tylni napęd w kilku sytuacjach np. podczas hamowania, itp. tylni napębyl był chyba odłączony takze gdy silnik nie pracowal co umozliwialo np holowanie z podniesionym przodem, mozna takze wylączyc tyl przez wyjęcie bezpiecznika. czy w AUDI nie jest podobnie???
w Vectrze to nie quattro tylko 4x4 i nie stale tylko zalaczane w momencie zbyt duzej roznicy w predkosci obrotowej kol przednich do tylnich ... zrobione na sprzegle wiskotycznym ... nic specjalnego ze wzgledu na niska trwalosc tego sprzegla i duze koszty napraw