.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 24.lis.2024 17:38:43

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Pomysl na max odpala w S3 kto ma pomysla realnego???
PostNapisane: 28.lis.2002 19:55:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.lut.2002 00:00:00
Posty: 513
Lokalizacja: Nom..... z Polski ale qwilowo Drezno
No to pytanie jest takie.
Za pare dniow dotoczy sie silnik 4.2 330KM

Jak to wzmocnic ??????
Nos juz jest pod moim luzkiem nx na mokro dwie butle 2 listwy wtryskujace i komputerek do wtrysku na odpowiednim biegu

Turbo raczej odpada niema miejsca nato.


Kto robi zderzaki na zamowienie?????

_________________

There is only one person who can stop me..................................................GOD
A3 1.8t quattro, S3-robi sie powoli monsterek :)17


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lis.2002 22:37:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2001 00:00:00
Posty: 4321
Lokalizacja: Wroclaw
Baczan co ty tam za potwora robisz ... opisz blizej mi swoj projekt ... jak.co .za lie i dlaczego tak drogo :grin: :0 :grin:

_________________
A4 1,8 T , Audi S2 2,2 T


Obrazek
jeśli nie jestes łosiem kliknij na łosia!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lis.2002 10:16:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.kwi.2002 16:22:55
Posty: 2059
Lokalizacja: co skąd? skąd co?
myślałem o tym silniku i są dwie drogi...
1. turbo.. a raczej 2xturbo
2. NITRO

1. zakładasz dwie turbinki od TTki 225 (K04)
wymaga to zrobienia kolektorów, odprężenia silnika

2. direct port... a do tego: kute tłoki, kute korbowody a jest ich osiem :(

koszty podobne, dość wysokie
to tak w skrócie :D :D :D

PS: w zależności od tego w czym to będzie siedzieć (masa pojazdu) może się stać jednym z szybszych samochodów na 1/4mili w Polsce - do - najszybszego samochodu w Polsce na 1/4 mili na długi czas..... :lol: :lol: :lol:

_________________
bye bye - Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lis.2002 12:57:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.wrz.2002 19:23:21
Posty: 48
Lokalizacja: Kołobrzeg
Co do zderzaków to mogę pomóc mam kolege który zrobi wszystko z tworzywa sztucznego za rozsądne pieniądze i solidne wykonanie połowa samochodów z Kołobrzegu jeździ na ospojlerowaniu od niego :) niestety to aż w Kołobrzegu

_________________
S2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lis.2002 18:09:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2001 00:00:00
Posty: 4321
Lokalizacja: Wroclaw
a czy zrobi maske z kompozytow a jak tak to za ile ...

_________________
A4 1,8 T , Audi S2 2,2 T


Obrazek
jeśli nie jestes łosiem kliknij na łosia!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.gru.2002 15:39:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.lut.2002 00:00:00
Posty: 513
Lokalizacja: Nom..... z Polski ale qwilowo Drezno
Nom Volki powiem krotko to bedzie S3 z silnikiem 4.2 quattro na bremzach najprawdopodobniej rs4 <chyba zapasuja coprawda bedzie trzeba chyba cos z wachaczami zrobic jakos je wzmocnic coraz bardziej sklaniam sie zrobic biturbo < rurki chyba w kabinie sie znajda> :grin:

Keserku masz moze jakis prospekcic cenowy i ziomkow w polsce zajmujacych sie tym zrobic???? Pleses :)

Volki maska z kompozytow niewiem. Cenny jak narazie sa kosmiczne i autko do marca napewno nie wyjedzie chyba ze A3 sprzedam a to raczej nie zrobie .

Ashir kto robi zderzaki na zamowienie bo chce bolida poszerzyc zeby mi 19 weszly na 8.5 i cz mi poszerzy zderzak ala rs4 na jakies 2 cm po boczkach???

_________________

There is only one person who can stop me..................................................GOD
A3 1.8t quattro, S3-robi sie powoli monsterek :)17


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.gru.2002 16:04:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.kwi.2002 16:22:55
Posty: 2059
Lokalizacja: co skąd? skąd co?
Baczan....zrobić? generalnie znam jeden zakład, który chyba mógłby się podjąć takiego czegoś, a do którego mam zaufanie, że czegoś nie spartolą.... to Chiptronic w Wa-wie.... ale nie wiem czy się zechcą podjąć

Wszystko rozbija się o kasę.
Masz już silnik?
czy masz do niego osprzęt?
z czego jest ten silnik....i....jaka jest przepustnica? elektroniczna czy na linkę....?
Ten silnik jest dosyć ciężki więc należałoby wzmocnić przednią zawiechę...
ciekawe jak twój Haldex z S3 by współpracował ze skrzynią pasującą do 4.2....raczej nie współpracowałby...więc co dalej??? czy można zamienić Haldex na mechanizm Torsena??? tego nie wiem
czy nie zrobić w takim razie osiówki???

stary tu jest więcej rzeczy niż się wydaje na pierwszy rzut oka....
a do tego niektóre wychodzą dopiero w praniu...
co gorsza to jest jak łańcuszek...jedno zrobisz bo trzeba...to okazuje się, że to pociąga za sobą konieczność zrobienia kolejnych 2 rzeczy...

wiem po to samo było przy przeróbce zwykłej karoserii z S4 avant na RS4


JEDNYM ZDANIEM....to jest dłuższa rozmowa, z kartką i długopisem i planem samochodu.......
Jeżeli rzeczywiście chcesz to zrobić, chcesz wydać pieniądze i masz je....to wal śmiało bo jest to wykonalne....ale nie jest to HOP SIUP 10tysięcy tylko więcej.....

Jakby co to wal do mnie z pytaniami :D

_________________
bye bye - Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.gru.2002 12:58:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.lut.2002 00:00:00
Posty: 513
Lokalizacja: Nom..... z Polski ale qwilowo Drezno
Wiec tak ze :lancuszek to jest to ja juz wiem :grin: narazie mam kompletny silnik cala elektronike do niego wszystko co potrzebne do uruchomienia brakuje tylko chlodnic bo niema sensu ich kupowac bo i tak nie wydola. Pierwszy problem jaki jest to zapakowanie silnika w samochod ktos powie ze to zaden problem gowno prawda. Silnik jest 4.2 ale nie standart tylko calkiem nowiutki to jest chyba ten co bedzie montowany w S4(nowych) Poniewaz jest cos nanim skrocoe tzn przeniesione na droga strone czyniac silnik bardziej kwadratowym.Wiec aby go wsadzic trzeba rozmontowac caly przod gdyz od gory nie wejdzie wiec juz autko od frontu sie rozbiera dzisaj zlecilem ta czynnosc i pojutrze chba bedzie oka. Co do skrzyni biegow jest silnik z A8 silnik bardzo podobny a skrzynia idealnie pasuje jak ktos rozumie co znaczy slowo idealnie bo tak nprawede idealnie nic nie pasuje problem tylko z Tiptronikiem poprostu niewiadomo jak to polonczyc < potrzeba dobrego elektryka>Problem jest inny jak zrobic naperd z tylu walnac z tt a moze poprostu kopic z S3 czy to wytrzyma ??? Pewnie wyjdzie w przaktyce z A8 chyba nie wejdzie inny roztaw osi. Przepustnica jest elektroniczna Audi juz nie montuje linkowych.Problemy sa jeszcze z wydechem poduszkami pokrotce z wszystkim nawet navi bedzie trzeba przerobic bo pradu braknie.
Keyserku moje najgoretsze pytanie do Ciebie jest nastepojace jak wzmocnic przednia czes woza najbardzieej zalezy mi na wachaczach bo juz jest 100km ponad miare a jak dojdzie jeszcze kilka to zazcnie wszystko pracowac.

Co do pieniedzy na pierwszy etap etap czyli :
wlozenie silnika i zamontowanie sprzegla skrzyni biegow i tylniego mostu ogolnie calego mechanizmu w tylele planuje wydac jakies 40tys + kasa na przerobki silnika , chlodnice i narazie stop do przyplywu pieniazkow.POtem beda wachacze amory spzrezyny chamulce i moze wydech a na sam koniec to kosmetyka czyli zdzerzaki maski wloty do ( sklaniam sie do biturba) powietrza w zderzaku i na sam koniec fele i opony.

_________________

There is only one person who can stop me..................................................GOD
A3 1.8t quattro, S3-robi sie powoli monsterek :)17


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.gru.2002 13:34:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lis.2001 00:00:00
Posty: 1460
Lokalizacja: Wrocław www.rezacze.prv.pl Niunia: Audi B4 1.9 tdi rezać panowie, rezać...
:0 :0 :0 :0 :0 :0 :0 :0 :0 :0 :0 :0 :0 :0 :0 :0 :0 :0 :0 :0 :0 :0 :0 :0 :0 :0 :0 :0 :0 :0 :0 :0 :0 :0 :0 :0 :0 :0 :0 :0 :0 :0 :0 :0 :0 :0 :0 :0 :0 :0 :0 :0 :0 :0 :0 :0 :0







jestem lekko zszokowany (ze tak sie wyraze)
ja chyba jednak wolalbym rs2 przemka

_________________
www.rezacze.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.gru.2002 13:35:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.kwi.2002 16:22:55
Posty: 2059
Lokalizacja: co skąd? skąd co?
sprawdź priw :D

_________________
bye bye - Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.gru.2002 14:52:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.kwi.2002 12:38:53
Posty: 959
Lokalizacja: Warszawa
:0 :0 :0
jestem pod wrażeniem koncepcji i poczynionych już ruchów zasatnawiam się tylko...
czy bedzie można takie auto zarejesrtować??
jak to jest tak naprawdę w praktyce??
no bo chyba jak już to cudo wytoczy się z ostatniego warsztatu to bedziesz chciał nim jeździć po drogach publicznych.... :zakrecony:

_________________
Super Diesel Engine Evo II
151PS 387Nm

TDI streetracing


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.gru.2002 14:57:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.kwi.2002 16:22:55
Posty: 2059
Lokalizacja: co skąd? skąd co?
pewnie będzie chciał..... ale przecież w dowodzie może widnieć 1.8turbo :lol: :lol: nicht quattro

_________________
bye bye - Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.gru.2002 15:14:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.kwi.2002 12:38:53
Posty: 959
Lokalizacja: Warszawa
widnieć 1.8T może, nawet nr może mieć takie jak na silniku ale co jak "ktoś" zauważy dwa razy więcej cylindrów?? nawet pokrywa 1.8 20V turbo tego nie przysłoni... to nie jest róznica jak 2.2vs2.3 czy 2.7vs2.8 "ktoś" może wiedzieć jak wygląda silnik 2.0 w octavi lub 2.5V6 w mondeo...

pytałem całkiem serio, czy da się "TO" zarejestrować i przejdzie jakieś badania itp?

bo na zloty i odcinki 400m to nikomu papier z wbitym 4.2 nikomu nie jest potrzebny ale w ruchu publicznym... no własnie :zakrecony:

ale jesli auto ma dojeżdżać na zloty tylko na lawecie to OK - nie było pytania

_________________
Super Diesel Engine Evo II
151PS 387Nm

TDI streetracing


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.gru.2002 15:20:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.kwi.2002 16:22:55
Posty: 2059
Lokalizacja: co skąd? skąd co?
oczywiście masz rację.... to ważne pytanie...
tylko ja nie znam odpowiedzi :(

_________________
bye bye - Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.gru.2002 15:20:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.lut.2002 00:00:00
Posty: 727
Lokalizacja: Warszawa
Chłopaki z kącika Cinquecento/sejcento co chwila wkładają 1.2 osmio czy szesnasto zaworowe i nie ma problemu z rejestracja pomimo tego, że te silniki nie były homologowane w budzie cc/sc . Tak więc nie wydaje mi się żeby był jakiś problem jezeli jest to wykonane z głową, przejdzie badanie techniczne i są na silnik papiery. Pozdrawiam.

_________________
Audi B4 Avant 1.9 TDi by Master/s


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.gru.2002 15:22:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.kwi.2002 12:38:53
Posty: 959
Lokalizacja: Warszawa
Rogal1 napisał(a):
Chłopaki z kącika Cinquecento/sejcento co chwila wkładają 1.2 osmio czy szesnasto zaworowe i nie ma problemu z rejestracja pomimo tego, że te silniki nie były homologowane w budzie cc/sc . Tak więc nie wydaje mi się żeby był jakiś problem jezeli jest to wykonane z głową, przejdzie badanie techniczne i są na silnik papiery. Pozdrawiam.


ile mają cylindrów silniki 1.2?

_________________
Super Diesel Engine Evo II
151PS 387Nm

TDI streetracing


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.gru.2002 18:14:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.wrz.2002 16:08:27
Posty: 289
Lokalizacja: Łódź
U nas wszystko mozna... tylko ---> $$$ ... tyle powiem :grin:

_________________
Streetracing site


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.gru.2002 10:02:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.lis.2001 00:00:00
Posty: 1927
Lokalizacja: BoostCity
Z rejestracją nie ma problemu. Musisz mieć dokumenty od silnika oraz zrobić badanie techniczne. Idziesz do urzędu i miła pani wpisuje nowe numery silnika. Przechodziłem to i obyło się bez problemów.

_________________
INTER CARS S.A. Dział MOTOCYKLI & TUNINGU
www.intercars.com.pl
Supra - 437,9 PS @ 584 Nm (tyle było) + Yamaha R1
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.gru.2002 13:18:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.lut.2002 00:00:00
Posty: 513
Lokalizacja: Nom..... z Polski ale qwilowo Drezno
A wiec tak:

Twin Turbo tak ajk mowisz mozna zrobic ale jest przepis iz mozna zamontowac silnik taki jaki jest w palecie silnikow do danego modelu
np: do A3 1.6 mozna wladowac np 1.8t ale nie mozna np 2.0 A panowie z koncika Cinqueceto <dajcie mi linka do niego> rejestruja to jako 1.1 roznica w bodowie bardzo niewielka.

pawelo 1.2 ma 4 cylindry :grin:

A pewnie jestescie Ciekawi jak ja to zarejestruje :grin:
Wiec odpowiedz jest prosta :

a) homologacja calego samochodu 12tys. Raczej odpada sa drozsze ubezpieczenia i inne bajerki w dalszy toku uzywania.

b )Zwykly sinik 1.8t tylko inne numery do dowodu a ubazpieczycielowi i ogladajacemu latwo wcisnac kita ze to 1.8t nie czesto widuje przeciez S3 :grin: Ponadto to kolega po fachu i nawet jakbym mial A3 z silnikiem odrzutowca to by mi zarejestrowal musze wybadac czy ktos nie ma juz rejestracji I CAN FLY jak nie to bede niedlugo rejestrowac :grin:

_________________

There is only one person who can stop me..................................................GOD
A3 1.8t quattro, S3-robi sie powoli monsterek :)17


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.gru.2002 13:20:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.lut.2002 00:00:00
Posty: 513
Lokalizacja: Nom..... z Polski ale qwilowo Drezno
A wiec tak:

Twin Turbo tak jak mowisz mozna zrobic ale jest przepis iz mozna zamontowac silnik taki jaki jest w palecie silnikow do danego modelu
np: do A3 1.6 mozna wladowac np 1.8t ale nie mozna np 2.0 A panowie z koncika Cinqueceto <dajcie mi linka do niego> rejestruja to jako 1.1 roznica w bodowie bardzo niewielka.A w wygladzie nikla.

pawelo 1.2 ma 4 cylindry :grin:

A pewnie jestescie Ciekawi jak ja to zarejestruje :grin:
Wiec odpowiedz jest prosta :

a) homologacja calego samochodu 12tys. Raczej odpada sa drozsze ubezpieczenia i inne bajerki w dalszy toku uzywania.

b )Zwykly sinik 1.8t tylko inne numery do dowodu a ubazpieczycielowi i ogladajacemu latwo wcisnac kita ze to 1.8t nie czesto widuje przeciez S3 :grin: Ponadto to kolega po fachu i nawet jakbym mial A3 z silnikiem odrzutowca to by mi zarejestrowal musze wybadac czy ktos nie ma juz rejestracji I CAN FLY jak nie to bede niedlugo rejestrowac :grin:

_________________

There is only one person who can stop me..................................................GOD
A3 1.8t quattro, S3-robi sie powoli monsterek :)17


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: