.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 24.lis.2024 06:49:22

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: zapieczone hamulce z tyłu
PostNapisane: 05.gru.2002 11:13:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.paź.2002 13:02:32
Posty: 441
Lokalizacja: Kalisz
mam zapieczone zaciski ze reczny praktycznie nie dziala, jak zaciągne go na sile to potem trzyma caly czas i nie chce puscic. :-(
probowalem rozruszac zaciski ale to pomoglo na bardzo krotko :-(

co zrobic zeby "KOTWICA" dzialala jak nalezy?

_________________
MARIUSZ

AUDI 90 z za oceanu... zagazowane 2.3NG and AWO 425S


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.gru.2002 11:42:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.lip.2002 19:16:54
Posty: 331
Lokalizacja: Wawa
Mam DOKLADNIE ten sam bol - u mnie reczny nie dziala wcale - sa 2 rozwiazania problemu - albo zdejmujesz zaciski,rozbierasz i czyscisz wszysciutko na glanc
albo je wymieniasz...samo rozruszanie niczego nie da - bo jak sie juz zastaly to przeciez z jakiegos powodu,i taka reanimacja nie pomoze na dlugo albo wcale

pzdrw
Neme

_________________
Coupe 2.3 Quattro
*** Nobody is perfect. So call me Nobody ***


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.gru.2002 12:04:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.cze.2002 12:15:14
Posty: 239
Lokalizacja: Kalisz
U mnie w B4 bylo tak samo, jedno zaciagniecie hamulca i tarcie cały czas. Wkurzyłem sie i kupiłem 2 puszki WD40 pojechalem na kanał i zacząłem działać. Zaciski rozruszałem (kombinerki i młotek gumowy)zapryskałem WD40 i towotem w sprayu i jak na razie jest ok. A minęło juz jakieś 4 miesiące.Jednak dopiero po zimie będzie wiadomo czy zdało to egzamin :-D
Pozdro

_________________
Audi 80 B4
2.0 115 KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.gru.2002 12:19:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lis.2002 11:51:35
Posty: 112
Lokalizacja: Warszawa
U mnie w Coupecie padly gumki ochraniajace. Komplet gumek i uszczelek kosztowal mnie jakies 15 zeta. Rozebralem caly zacisk, wyczyscilem, zlozylem i jest ok. Radzilbym Ci to samo. Same rozruszanie nie na dlugo starczy.

_________________
Audi Coupe 2.8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.gru.2002 13:25:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.maja.2002 11:25:14
Posty: 304
Lokalizacja: Warszawa
Kiedys mialem to samo. Reczny zastal sie i zapiekl od nieuzywania. I od tamtej pory staram sie go regularnie uzywac. Wyrobilem sobie odruch - po wylaczeniu kluczyka od razu zaciagam reczny... nawet jezeli staje na minute...

_________________
2.3 AAR


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.gru.2002 14:28:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.paź.2002 13:02:32
Posty: 441
Lokalizacja: Kalisz
Kajkosz napisał(a):
U mnie w Coupecie padly gumki ochraniajace. Komplet gumek i uszczelek kosztowal mnie jakies 15 zeta. Rozebralem caly zacisk, wyczyscilem, zlozylem i jest ok. Radzilbym Ci to samo. Same rozruszanie nie na dlugo starczy.



wlnie jak to rozebrac???
czy os od częcznego wysuwa sie poprostu do góry? czy jest to jakos zabespieczone?

_________________
MARIUSZ

AUDI 90 z za oceanu... zagazowane 2.3NG and AWO 425S


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.gru.2002 14:31:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.cze.2002 12:15:14
Posty: 239
Lokalizacja: Kalisz
Ten odruch to faktycznie wazna sprawa ja robie tak samo nawet dla zabawy nieraz poruszam recznym żeby mu przypomniec że nie wolno być krnąbrnym :P
pozdro

_________________
Audi 80 B4
2.0 115 KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.gru.2002 14:58:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.maja.2002 21:39:06
Posty: 1050
Lokalizacja: Bytom
Panowie - te wasze problemy - to pikuś! Ja 3 miechy temu we Włoskiej ziemi miałem taki problem: Na szczescie na miejscu, a nie na autostradzie. Usłyszałem klocki hamulcowe. Tylne. Strona lewa. Poniewaz w apartamentowcu, w którym żyłem miałem własny garaz - postanowiłem sprawdzić co sie stało. Starł sie jeden klocek - wewnetrzny - sprawdzając wczesniej nie widziałem problemu, bo patrzyłem na zewnętrzny. Zdemontowałem klocki, sprawdzam co się stało - i widzę, że 1 samoregulator się zapiekł.. Nie ma problemu- myslę. Do kuchni po olej i heja- zalałem to równo używajac strzykawki z igłą. potem próbowałem go rozruszać . nie chciał drgnąć. Wymyśliłem więć, że ruchy rotacyjne mu pomogą i .......... ukreciłem go. :)23 Od tej pory wiem juz jak jest po Włosku złomowiec (rotamazione). Znalazłem tam piękną 100, z której wymontowałem co było mi potrzebne ( jeden samoregulator ). Potem zacząłem walkę z wybiciem starego - po wywierceniu otworu na wylot. Okazało się, że nie jest to takie proste. Druga wizyta na rotamazione - tym razem przywiozłem już wszystko. Oczywiscie wszystkie gumki poniszczyłem, więc od ok. 1 m-ca mam nowe. A elementy ( w tym klocki ) z włoch służą mi do dzisiaj. Na szczeście obroniłem się przed dużym wydatkiem w serwisie. Oczywiscie nie dałem rady wcisnąć tłoka - to juz zrobiono mi w warsztacie za jedyne 10 Euro. No to kończę, bo pewnie przynudzam. Aha - jeszcze jedno - B3 jak kupiłem miał zgnite tarcze hamulcowe - tył zupełnie nie działał. Ale juz działa :D .

_________________
A6 C4 2,5 TDi automat
S4 C4 2,2 T Avant automat


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.gru.2002 15:36:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lip.2001 01:00:00
Posty: 558
Lokalizacja: Wwa, Łódź
u mnie też sie wytarł najpierw wewnetrzny - zablokowal sie jeden zacisk
i dlatego nie bylo tego widac od razu - skonczylo sie tarciem
metalu o metal :)

z recznym tez mialem klopoty ale nowa jedna linka + wymiana gumek
w tylnich zaciskach i jest ok

swego czasu mialem zdarzenie:

dałem kobiecie prowadzić - zasiadla ruszyliśmy, jedziemy pod gorke i ona rzuca "nie ciagnie" mysle sobie no tak 90KM to nie rakieta, dodatkowo górka wiec mówię gazu po kilkuset metrach sprawa sie wyjasnila - nie odpuscila recznego a mnie nie przyszlo do glowy sprawdzic :) :) :)

zjechalismy na pobocze, wysiadam a tarcze z tyłu jasnopomarańczowe :)

pozdr

_________________
         Obrazek
Avant B4, 1.9TDi, 93'


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.gru.2002 15:47:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lut.2002 00:00:00
Posty: 3712
Lokalizacja: Audiland - Żoliborz - WuWuA - Polen
Jak ja kupowałęm swojom szczałe to miałem 4 tarcze i klocki do wymiany oraz oczywiście reperaturki. Jak zdjeliśmy koła to sprawej strony tarcza słyżuła do wydawania tempych dzwięków bo była oddzielona od tego tależa gdzie są otwory na śruby. Z lewej strony tarcza była owszem, ale była tak zjechana że kończyła się już wewnętrzna strona tej tarczy po wentylacji. O tyle wspomnę tylko tyle że trzeba było pozdejmować zaciski żeby w ogóle auto ruszyć bo na lawete nie chciało wjechać !!! No ale teraz jest wszystko tak ja być powinno !!
Pozdr
DeS

_________________
POZDRAWIAM
DeS 8) 8) 8)
AUDI - VORSPRUNG DURCH TECHNIK
Obrazek
jeśli nie jestes łosiem kliknij na łosia!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.gru.2002 16:49:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.maja.2002 21:39:06
Posty: 1050
Lokalizacja: Bytom
mały minus dla AUDI - niestey musimy to przyznać - hamulce nie są niezniszczalne 8-)

_________________
A6 C4 2,5 TDi automat
S4 C4 2,2 T Avant automat


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.gru.2002 16:55:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lut.2002 00:00:00
Posty: 3712
Lokalizacja: Audiland - Żoliborz - WuWuA - Polen
Ataman70 napisał(a):
mały minus dla AUDI - niestey musimy to przyznać - hamulce nie są niezniszczalne 8-)

Jak ktoś dba to nie ma problemu ale jak ktoś traktuje auto jak wozidło to później takie "wypadki" się dziają !!
Pozdr
DeS

_________________
POZDRAWIAM
DeS 8) 8) 8)
AUDI - VORSPRUNG DURCH TECHNIK
Obrazek
jeśli nie jestes łosiem kliknij na łosia!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.gru.2002 17:06:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.maja.2002 21:39:06
Posty: 1050
Lokalizacja: Bytom
Ile mm powinno zostać na klocku? Pewien mechanik wymienił mi klocki, choć go o to nie prosiłem - tłumaczył się, że moje z 5 mm już się nie nadają. Moim zdaniem ściemniał. Ale tłumaczył, że coś się może stać z tłokiem, jak sie jeździ z tak zużytymi klockami.

_________________
A6 C4 2,5 TDi automat
S4 C4 2,2 T Avant automat


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.gru.2002 19:12:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.cze.2002 22:29:55
Posty: 716
Lokalizacja: Poznań
co za kosmos ze wszyscy mieli te same klopoty bo ja tez to mialem i podalem WD40 i OK

_________________
OCTAVIA L&K


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.gru.2002 19:47:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.maja.2002 08:29:35
Posty: 411
Lokalizacja: Ciechocinek
a u mnie dziala tylko reczy lewy . Prawy nie dziala jest zaciagniety bo jest przetarta linka . Koszt pewnie spory a wymieniac mi sie nie chce , zreaszta juz tak bylo jak z rajchu go sciagnalem 2 latka temu . Ja nie uzywam recznego zawsze autko na 1 biegu zostawia,
Pozdr

_________________
____________________________
Audi 80 B4 1,9 TDi 1994r Klima - sprzedana 03.02.03r godz 15.07 :( Przejsciowo PEUGEOT 406, 1,9TD, 1998r, kombi, klima, ABS, radio, poduszki - na sprzedaz !


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.gru.2002 22:04:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.paź.2002 13:01:51
Posty: 25
Lokalizacja: Gdańsk
Mi w spadku po poprzednim właścicielu też zostały się nieczynne chamulce z tyłu. Klasycznie jak nacisnę to działa symbolicznie a ręcznego nie ma co próbować bo potem nie odpuści. Przez to wszystko tarcze z tyłu też nadają się tylko do kibla :-(

_________________
Ludwik
Audi Coupe


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.gru.2002 09:20:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lis.2002 11:51:35
Posty: 112
Lokalizacja: Warszawa
maudi90USA napisał(a):
Kajkosz napisał(a):
U mnie w Coupecie padly gumki ochraniajace. Komplet gumek i uszczelek kosztowal mnie jakies 15 zeta. Rozebralem caly zacisk, wyczyscilem, zlozylem i jest ok. Radzilbym Ci to samo. Same rozruszanie nie na dlugo starczy.



wlnie jak to rozebrac???
czy os od częcznego wysuwa sie poprostu do góry? czy jest to jakos zabespieczone?





Budowa powinna byc pokazana w Etce. A rozbieranie trzeba zaczac od wykrecenia tloczka, zdjeciu sprezynek i wymontowania wszystkiego co jest pod tloczkiem a na koncu wyjecie, wykrecenie lub wyrwanie oski od recznego (zalezy od jej stanu - u mnie byla zapieczona i podrdzewiala) :D

Powodzenia

_________________
Audi Coupe 2.8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lut.2003 20:32:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.paź.2002 13:02:32
Posty: 441
Lokalizacja: Kalisz
NemeretH napisał(a):
Mam DOKLADNIE ten sam bol - u mnie reczny nie dziala wcale - sa 2 rozwiazania problemu - albo zdejmujesz zaciski,rozbierasz i czyscisz wszysciutko na glanc
albo je wymieniasz...samo rozruszanie niczego nie da - bo jak sie juz zastaly to przeciez z jakiegos powodu,i taka reanimacja nie pomoze na dlugo albo wcale

pzdrw
Neme



mieliscie racje rozruszanie pomoglo na kilka dni.

musialem zrobic jak radziliscie i teraz jest ok. chociaz na suchym raczej nie zapiszcze recznym...



P.S. wcale sie nie dziwie ze mi reczny sie blokowal, bylo tam strasznie duzo syfu, mam tez ta os od recznego pordzewiala a na niej chodzi zimering, nawalilem do pelna tawotu i mysle ze na jakis czas starczy... a potem juz tylko nowy komplet.

_________________
MARIUSZ

AUDI 90 z za oceanu... zagazowane 2.3NG and AWO 425S


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 18 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 24 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: