.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 31.sty.2025 07:11:54

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [Coupe B2 2.1 KE]SZARY Dym!?!?!?
PostNapisane: 24.cze.2004 12:56:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.wrz.2003 20:02:10
Posty: 6695
Lokalizacja: Włocławek
Auto: A6Q C5/CQ B2/A3 8L
No wlasnie jak w temacie, oleju mi nie ubywa, ale dymi mi na szaro :galy:, rozumiem niebieski od oleju, bialy na zminym allbo przy trafionej uszczelce, no i czzarny przy bogatej mieszance, ale szary!!

Gdyby to byl od olejo to by tak charakerystycznie sie zakrecal i to byl by taki niebieskawy tlusty dym.

Doslownie puszczam tumany tego dymu jak ruszam z impetem, dzisiaj normalnie Tico mi zniknleo w lusterku, bo taki dym poszedl :zly:

Co to moze byc??, normalnie samochod Agenta 007 :diabel:

_________________
Strona o Audi Coupe B2/B3/B4...
'99 Audi A6 Avant quattro 2.8 V6 Tiptronic (APR), 2011-? Obrazek
'85 Audi Coupe quattro 2.2 10V (KV), 2010-9999 Obrazek
'98 Audi A3 1.8 20V Ambiente (AGN), 2013-? Obrazek
Obrazek


Ostatnio edytowano 12.gru.2006 12:19:21 przez jmm, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.cze.2004 13:50:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.mar.2004 14:21:39
Posty: 289
Lokalizacja: Warszawa
Może ropy nalałeś i się Dizla zmienił :diabel:

Albo ci nie dopala benzynki - wypalone zawory/przestawiony rozrząd :/

_________________
Czy krewniak twojego samochodu to auto rajdowe :?: :D
ObrazekObrazek
Audi B2 Coupe 1.8
:!!: ACHTUNG Zachowaj 3m odstępu. Możliwość explozji gaziora :!!:
Audi 80 B2 1.6TD
Dwie Nioonie Naraz + Radio 94 ofkorz


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.cze.2004 14:19:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.maja.2004 19:55:57
Posty: 14
Lokalizacja: Toruń
No, no tylko nie w Diesla, mój wcale nie kopci :) , no może trochę na niebiesko przy ostrzejszym operowaniu gazem :P . PS. Spala tak gdzieś 0,3 litra Lotosa na 1000km.

_________________
Tomek - Audi 80 przejściówka 1985, 1.6 D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.cze.2004 14:52:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.paź.2003 18:19:20
Posty: 368
Lokalizacja: Szczecin
uu moj dieselek wpierdzieli 1l na 1500 km al to jeszze nie tak tragicznie :D. a kopci przy max obrotach wie ktos dlaczego ???? tak ??? wtryski ??? czy co ???

_________________
Audi 100 CN 2.0 D 1984-2004r. R.I.P. & Audi 100 2.3 NF +LPG 1987-2010r / Audi A6 C4 AEL 2.5 TDI 95r 2010 -2014 / Audi A8 D2 2.5 TDI AFB 98r 2010 .....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.cze.2004 15:02:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.wrz.2003 20:02:10
Posty: 6695
Lokalizacja: Włocławek
Auto: A6Q C5/CQ B2/A3 8L
dobra dobra, diesle dieslami :peace: , ale co z moja benzynka

Jak dieslek kopci na niebiesko i pali olej to juz swoje wyjezdzil i remoncik trzeba robic

Co z tym szarym dymem ???????

_________________
Strona o Audi Coupe B2/B3/B4...
'99 Audi A6 Avant quattro 2.8 V6 Tiptronic (APR), 2011-? Obrazek
'85 Audi Coupe quattro 2.2 10V (KV), 2010-9999 Obrazek
'98 Audi A3 1.8 20V Ambiente (AGN), 2013-? Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.cze.2004 19:46:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.lut.2004 22:42:35
Posty: 32
Lokalizacja: krapkowice obecnie chicago
dołanczam sie do tematu - u mnie jest tak samo -1 lipca jade wymienić uszczelniacze na zaworkach może to coś pomoże.......-a może za małe ciśnienie paliwka????


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.cze.2004 20:38:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.maja.2004 19:55:57
Posty: 14
Lokalizacja: Toruń
Według mnie to dieselek ma sobie prawo pokopcić (mój ma ponad 250 tys. przebiegu bez remontu) i nie powinno to być powodem do zmartwień. Po kiego grzyba robić remont i wpędzać się w koszty jak w zimie pali dobrze, ciągnie w miarę też :P , szkoda kasy ;) . Mój kumpel miał Poloneza 1993 rok który wpierniczał ok. 3 litrów na 1000 km i jeździł.

_________________
Tomek - Audi 80 przejściówka 1985, 1.6 D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.cze.2004 20:58:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
Jak miałem szary, to poszła mi uszczelka pod głowicą i ubywało płynu. Miał taki gryzący i słodki zapach. Czyli Petrygo. Teraz mam biały...i śmierdzi spalonym olejem...spala jak daje mu wycisk 0,5 litra oleju na 300 km. Przy normalniejszej jeździe na 300 km spala 100-200ml...ale ta choroba niestety postępuje...

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.cze.2004 01:04:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.paź.2003 18:19:20
Posty: 368
Lokalizacja: Szczecin
nom kurde ja tak samo problemow z odpalaniem w zime nie mam nie mialem ani razu !!!!! dopoki aku mi nie siadl hyh bo mialem padake i do poki syfy sie nie zagniezdzily w moim baku bo teraz jak malo palifka o ciezko odpala :(((( wystarcy ze mam zalane za 10 zl i juz jest git :D .ale teraz wymiana filtra paliwa mnie czeka wiec oczyszcze bak. hmmm tylko nie wiem jak to zrobic za bardzo ma ktos jakis pomysl ?????? bardzo dziekuje za odpowiedz.normalnie ze lepiej jest kurde nie jezdzic na akiej rezerwie ale jestesm w takiej sytuacij ze musze wiec wole bak oczyascic i filtry powymieniac . zawsze to lepiej dla silnika ktory musi na rezerwie pyrkac niestety

_________________
Audi 100 CN 2.0 D 1984-2004r. R.I.P. & Audi 100 2.3 NF +LPG 1987-2010r / Audi A6 C4 AEL 2.5 TDI 95r 2010 -2014 / Audi A8 D2 2.5 TDI AFB 98r 2010 .....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.cze.2004 11:08:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.mar.2004 14:21:39
Posty: 289
Lokalizacja: Warszawa
Jmm widze że post zszedł zupełnie na inny temat. Sprawdź czy ci płynu chłodniczego nie ubywa albo czy nie masz w nim tłustych plam, albo jakiegoś brązowego tłustego osadu bo wtedy nie będzie dobrze :|

Prawda jest taka że coś ci się dzieje z silniczkiem i lepiej dojdź co bo może być jeszcze gorzej :/

A Panom nie w temacie proponuje pisać na temat bo kolega ma problem a wy tu o braniu oleju. Cieszcie się że TD nie macie a jak macie to róbcie silnik bo jak wam turbiną olej do silnika zassie to wam korbowody bokiem wyjdą.

Powodzenia w naprawach :peace:

_________________
Czy krewniak twojego samochodu to auto rajdowe :?: :D
ObrazekObrazek
Audi B2 Coupe 1.8
:!!: ACHTUNG Zachowaj 3m odstępu. Możliwość explozji gaziora :!!:
Audi 80 B2 1.6TD
Dwie Nioonie Naraz + Radio 94 ofkorz


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.cze.2004 13:59:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.paź.2003 18:19:20
Posty: 368
Lokalizacja: Szczecin
ale to czy olej spierdziela przez uszczelniacze to latwo mozna sprawdzic.pojechac na analize spalin i jezeli weglowodorow bedzie mial wiecej na niskich obrotach niz na srednich czy tam wysokich to moze to swiadczyc o tym ze uszczelniacze sa do kitu. co innego gdy bedzie mial wiecej na wysokich a mniej na niskich tzn ze olej sie dostaje ponad denko tloka

_________________
Audi 100 CN 2.0 D 1984-2004r. R.I.P. & Audi 100 2.3 NF +LPG 1987-2010r / Audi A6 C4 AEL 2.5 TDI 95r 2010 -2014 / Audi A8 D2 2.5 TDI AFB 98r 2010 .....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.cze.2004 15:17:02 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2003 05:47:23
Posty: 2385
Lokalizacja: Krakow
R@bert napisał(a):
co innego gdy bedzie mial wiecej na wysokich a mniej na niskich tzn ze olej sie dostaje ponad denko tloka


A to przez uszczelniacze sie olej nie dostaje ponad denko tloka?
hehe

_________________
-==PUMC==-
90 B2 quattro 2.2t 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 45 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: