.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 24.lis.2024 09:40:57

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: ciekawostka przyrodnicza - rozwiazanie
PostNapisane: 30.paź.2002 18:09:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lip.2001 01:00:00
Posty: 558
Lokalizacja: Wwa, Łódź
Heja,

już raz o tym pisałem ale teraz troszke dokładniej bo zjawisko jest ciekawe, rzecz dotyczy pływających obrotów

- silnik pracuje na biegu jałowym równo
- dodajemy leciutko gazu i odpuszczamy - obrotomierz się wychyla
i wraca
- od tej chwili zaczyna sie delikatne pływanie - charakterystyka
za każdym razem ta sama, szybki niewielki wzrost i powolniejszy powrót
- powodujemy zwiekszone obciażenie silnika przez alternator np
przyciskając zamykanie szyb (które są zamknięte) przez chwilę
- obroty przestają pływać


o co może chodzić???

pozdrówka

_________________
         Obrazek
Avant B4, 1.9TDi, 93'


Ostatnio edytowano 24.sty.2003 00:39:33 przez tipl_eomaciu, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.paź.2002 23:49:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.lip.2001 01:00:00
Posty: 1200
Lokalizacja: Łódź
Sprawdź sobie regulator napięcia, czy też regulator ładowania dokładnie nie pamiętam. Takie urządzonko przy alternatorze bodajże. Powinno dawać napięcie około 12-13 volt u mnie było kiedyś coś pod 15 i migało mi oświetlenie deski, klimy, refloktory itd
Koszt jakieś 40 do 90 zeta zależnie od firmy.

_________________
Koprass - Audi quattro
Obrazek Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lis.2002 13:44:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lip.2001 01:00:00
Posty: 558
Lokalizacja: Wwa, Łódź
robiłem małą inwestygację w weekend i wyszło ze mam zwalone
łozyska alternatora i przy okazji sie okazalo że te plywajace obroty
to nie regulator napiecia - bez alternatora dalej pływają tyle ze szybciej :)

jakies inne sugestie?

pozdrówka

_________________
         Obrazek
Avant B4, 1.9TDi, 93'


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lis.2002 13:47:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.wrz.2002 13:24:23
Posty: 868
Lokalizacja: Łomża
Masz gażnik czy wtrysk.

_________________
Audi Coupe 2.8 V6 & Audi 80 B3 1.6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lis.2002 13:54:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lip.2001 01:00:00
Posty: 558
Lokalizacja: Wwa, Łódź
wtrysk :) 1.9 TDi

_________________
         Obrazek
Avant B4, 1.9TDi, 93'


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lis.2002 13:55:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.lip.2002 19:16:54
Posty: 331
Lokalizacja: Wawa
LPG czy WACHA ?

_________________
Coupe 2.3 Quattro
*** Nobody is perfect. So call me Nobody ***


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lis.2002 13:55:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.wrz.2002 13:24:23
Posty: 868
Lokalizacja: Łomża
To ja zupełnie nic ci nie powiem

_________________
Audi Coupe 2.8 V6 & Audi 80 B3 1.6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lis.2002 18:28:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2001 01:00:00
Posty: 3076
Lokalizacja: Bydgoszcz
NemeretH napisał(a):
LPG czy WACHA ?


Neme ..... :grin: :grin: :grin: ... powiadasz LPG ??? ... :grin: :grin: :grin:

_________________
A10q, ACOq - skradzione, AQS - w budowie
www.audiquattro.prv.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lis.2002 18:33:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.wrz.2002 22:02:32
Posty: 406
Lokalizacja: Polska
Moze to czujnik zmiany polozenia przepustnicy cos nawala? Mi sie kiedys on zwalil i musialem go wymieniac aby miec stale obroty! Po wyrzuceniu na luz obroty (nie zawsze!) skakaly raz w gore raz w dol...

_________________
Nobody is perfect...
(SZUKAM SERVERA NA SWOJE WWW...)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lis.2002 19:53:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.maja.2002 18:27:15
Posty: 561
Lokalizacja: Wrocław
99 % przepustnica

_________________
P & P
pepe tuning


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.gru.2002 14:07:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lip.2001 01:00:00
Posty: 558
Lokalizacja: Wwa, Łódź
a gdzie w dizlu jest przepustnica? :)

_________________
         Obrazek
Avant B4, 1.9TDi, 93'


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.gru.2002 15:57:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.lut.2002 00:00:00
Posty: 727
Lokalizacja: Warszawa
Ponoć jest tylko słyszałem że jest potrzebna tylko przy wyłączaniu. Ale nie jestem pewny, mogłem walnąć bzdure.

_________________
Audi B4 Avant 1.9 TDi by Master/s


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.gru.2002 09:50:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lis.2002 11:51:35
Posty: 112
Lokalizacja: Warszawa
Nie wiem czy w dizlu jest regulator wolnych obrotow. Ale znany jest problem brudzenia tego urzadzenia i stad koniecznosc jego czyszczenia. W 2.8 mialem ten sam problem - Pomoglo :D niestety po kilku tysiacach kilometrow problem powrocil. Zdaje sie ze musze powtorzuc operacje czyszczenia.

_________________
Audi Coupe 2.8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.gru.2002 10:47:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lip.2001 01:00:00
Posty: 558
Lokalizacja: Wwa, Łódź
hem, stalo mi sie to po raz pierwszy - przejechalem spokojnie 40-50kkm
i wczesniej nic sie takiego nie dzialo, gdyby to byla sprawa zabrudzenie to
rozumiem ze problem pojawił by sie powoli i stopniowo by narastal a u
mnie sie zrobilo z dnia na dzien i jest caly czas tak samo :(

_________________
         Obrazek
Avant B4, 1.9TDi, 93'


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.gru.2002 11:13:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lis.2002 11:51:35
Posty: 112
Lokalizacja: Warszawa
Moze sprobuj przeleciec po kostkach elektrycznych jakims syfem do elektryki. U mnie raz pomoglo.

Pozdrawiam
Kajkosz

_________________
Audi Coupe 2.8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.gru.2002 11:18:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.wrz.2002 13:24:23
Posty: 868
Lokalizacja: Łomża
Kajkosz gdzie to jest i czym to czyściłes bo od czasu do czsu mam to samo. Na luziku obroty na moment spadaja do 300rpm a potem normalnie. Poza tym przy dodaniu gazu auto mi sie dusi tylko na moment. Najgorzej jest z rana. Moze wiesz co to jest?

_________________
Audi Coupe 2.8 V6 & Audi 80 B3 1.6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.gru.2002 11:26:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lis.2002 11:51:35
Posty: 112
Lokalizacja: Warszawa
Jak z rana to prawdopodobnie problemy z czujnikami temperatury. Mialem taki przypadek ze temperatura na wskaznikach na poczatku wzrastala noramlnie do ok 90st, a pozniej zaczynala sie wachac od 90 do prawie 0. Na poczatku myslalem ze czujnik, ale znalazlem go skubanego (a co :-D ) i potraktowalem sprayem do elektryki (kostke). Pomoglo. Generalnie przed okresem zimowym zabezpieczam w ten sposob wszystkie kostki i polaczenia elektryczne.

Pozdrawiam
Kajkosz

_________________
Audi Coupe 2.8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.gru.2002 11:29:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.wrz.2002 13:24:23
Posty: 868
Lokalizacja: Łomża
Na wskaźnikach jest ok. Mówiłem ze z rana jest najgorzej. Jak sie nagrzeje lest o wiele lepiej, ale tez sie potrafi przydusic.

_________________
Audi Coupe 2.8 V6 & Audi 80 B3 1.6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.gru.2002 11:36:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lis.2002 11:51:35
Posty: 112
Lokalizacja: Warszawa
No coz w tej chwili przychodzi mi do glowy tylko tryb awaryjny na kompie. Moze sprobuj postawic auto na VAG-a. Wczesniej mialem Vectre 2.0 fajna byla bo mozna bylo odczytac kody usterek z "check engina" blyskal skubany i podawal w ten sposob numerki. Nie wiem czy w audi jest to mozliwe.

Pozdr
Kajkosz

_________________
Audi Coupe 2.8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.gru.2002 12:29:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.paź.2002 13:02:32
Posty: 441
Lokalizacja: Kalisz
Kajkosz napisał(a):
No coz w tej chwili przychodzi mi do glowy tylko tryb awaryjny na kompie. Moze sprobuj postawic auto na VAG-a. Wczesniej mialem Vectre 2.0 fajna byla bo mozna bylo odczytac kody usterek z "check engina" blyskal skubany i podawal w ten sposob numerki. Nie wiem czy w audi jest to mozliwe.

Pozdr
Kajkosz


jast to mozliwe z tym ze nie we wszystkich modelach.
w starszech sa kody blyskowe, w nowszych kody blyskowe i kody czytnika a w najnowszych tylko czytnika.

jesli w 2.8 masz wtrysk VAG MPI to tam masz tylko kod czytnika.

pozdrawiam Mariusz

_________________
MARIUSZ

AUDI 90 z za oceanu... zagazowane 2.3NG and AWO 425S


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: