Jak zwykle mam problem z K-Jetronicem
Generalnie auto (silnik KK) zamiast 136 koni ma jakieś 90 i wygląda to tak, że do 2000-2500 obr nie jedzie w ogóle, potem od 2500 do 4000 zapierdala jak wściekłe a powyżej 4000 znowu się zmula do tego stopnia że praktycznie nie ma siły się pokręcić wyżej niż 6000.
Jest to chyba problem z paliwem, bo na tym filmie widać:
http://www.czasy.com/moviefiles/z_admin/yellow.avi
że fura nie przyspiesza, potem puszcza czarną chmurę (bogata mieszanka) i zaczyna przyspieszać po czym chmura znika i znowu się muli. Ta czarna chmura to pewnie ten przedział obrotów 2500-4000 w którym auto dobrze przyspiesza.
Domyślam się zatem że jest to kwestia regulacji klapy od sracza zwanej przepływomierzem, ale może ktoś mądry na podstawie tych objawów powie czym pokręcić i w którą stronę...
