.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 19.kwi.2025 06:18:38

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Tempomat w manualu
PostNapisane: 26.cze.2004 19:42:23 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7745
Lokalizacja: Wawa
mam taki problem, mianowicie nie działa mi tempomat nie wiem czemu. Gruszka ciśnieniowa nie jest uszkodzona i na pierwszy rzut oka wszystkie kabelki sa dobrze podłączone do niej. Nie wiem czy to moze elektryka przy desce czy jeszcze coś innego. Ma ktoś z was tempomat i wie co może być tego przyczyną ??? Brat (Namin) też miał problem w swojej 90 2.3 automat ale tam była dziurawa gruszka wiec to skleił i było git i mu działa, a u mnie nie chce ;( POMOCY!!

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.cze.2004 08:46:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lut.2004 08:38:37
Posty: 3695
Lokalizacja: Bydgoszcz
chcialbym pomoc ale mam ten sam problem ( 2.2. turbo manual ) wiec jak sie uporasz to moze daj znac :)
szukam rozwiazania jak znajde to tez sie odezwe


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.cze.2004 08:49:49 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7745
Lokalizacja: Wawa
mój brat miał dziurawą gruszkę , skleił ją i wszystko gra natomiast u mnie gruszka ciśnieniowa jest cała i jak do tej pory to nie wpadłem na żaden pomysł aby to zrobić. Ktoś mi podpowiedział że to może byćelektryka ale teżnie był pewien, może to po prostu wina jakiś przekaźników albo tego całego badziewia stertującego??

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.cze.2004 09:35:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2003 16:51:46
Posty: 374
Lokalizacja: Kalisz
trudno powiedziec co moze byc przyczyna, u mnie zdazaja sie chwile kiedy tempomat nie chce dzialac, winny jest przelacznik w galce (czasem nie chce zalapac w pozycji ON), musisz posprawdzac samemu, moze ze schematem w reku, a mozesz tez podniesc jedno kolo, rozpedzic auto do wiecej niz 40km/h (na podnosniku oczywiscie - tylko zabezpiecz go zeby ci nie zjechal) wtedy wlacz tempomat i zobacz co sie dzieje, mysle ze u ciebie bedzie rowniez winny przelacznik, moze go rozbierz i wyczsc styki... :):

_________________
Mariusz z A90 NG +(wtrysk LPG)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.cze.2004 09:50:54 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7745
Lokalizacja: Wawa
maudi90 napisał(a):
trudno powiedziec co moze byc przyczyna, u mnie zdazaja sie chwile kiedy tempomat nie chce dzialac, winny jest przelacznik w galce (czasem nie chce zalapac w pozycji ON), musisz posprawdzac samemu, moze ze schematem w reku, a mozesz tez podniesc jedno kolo, rozpedzic auto do wiecej niz 40km/h (na podnosniku oczywiscie - tylko zabezpiecz go zeby ci nie zjechal) wtedy wlacz tempomat i zobacz co sie dzieje, mysle ze u ciebie bedzie rowniez winny przelacznik, moze go rozbierz i wyczsc styki... :):
bardzo chętnie bym to zrobił ale muszę mieć schemat a nie posiadam go :( może Ty masz? jeśli tak byłbym wdzięczny za podzielenie się nim

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.cze.2004 10:08:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2003 16:51:46
Posty: 374
Lokalizacja: Kalisz
schemat jest na ftp-ie chyba nie do 100tki tylko do 90tki, ale mysle ze to bedzie to samo, powodzenia.

_________________
Mariusz z A90 NG +(wtrysk LPG)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.cze.2004 10:21:02 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7745
Lokalizacja: Wawa
dzięki zaraz poszukam u siebie bo jakiś czas temu to ściągałem tylko nie wiem czy akurat to dałem rade bo były jakieś problemy. Jak nie to wyciągnę tempomat od brata :) z A90 2.3 Ng Automat :)

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.cze.2004 10:38:17 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7745
Lokalizacja: Wawa
czy to jest ten plik FIG05.PDF w katalogu Audi90 - 90 ?? bo tam w jakimś dziwnym języku;P jest napisane :) tytuł to Fuse Block (Continued) and Combination Switch Grid (16-19) ???

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.cze.2004 10:49:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2003 16:51:46
Posty: 374
Lokalizacja: Kalisz
fig09 - CRUISE CONTROL ;)

_________________
Mariusz z A90 NG +(wtrysk LPG)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.cze.2004 11:22:49 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.lip.2003 15:13:03
Posty: 439
Lokalizacja: Katowice
Dred napisał(a):
bardzo chętnie bym to zrobił ale muszę mieć schemat a nie posiadam go :( może Ty masz? jeśli tak byłbym wdzięczny za podzielenie się nim


tu masz schematy do 100

http://www.isham-research.com/quattro/w ... index.html

4 albo 11 zalezy ktory masz rocznik cygarka

_________________
pozdrawiam cBr - Grzesiek
Audi 100 C3 (1990) 1,8 (PH) + LPG (2003 - 2014)
Audi 100 C3 (1989) 2,0 (RT) (2000 - 2003)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.cze.2004 07:42:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.cze.2004 07:01:06
Posty: 37
Lokalizacja: Częstochowa
Witam

Miałem taki problem w poprzednim swoim aucie. Do poprawnego działania tempomatu potrzebujesz trzech sygnałów:

1. Sygnał z potencjometra przepustnicy
2. Sygnał z czujnika prędkości
3. Sygnał z pedałów hamulca i sprzęgła (lub samego hamulca w automacie)

Sprawdź te sygnały, u mnie problemem okazała się elektronika zegarów, po wymianie kondensatorów na płycie wskaźników (wyschnięte), tempomat zaczął działać.

Pozdrawiam

_________________
Audi B4 2.8 V6 Automat


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.cze.2004 08:12:35 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7745
Lokalizacja: Wawa
Gomes napisał(a):
Witam

Miałem taki problem w poprzednim swoim aucie. Do poprawnego działania tempomatu potrzebujesz trzech sygnałów:

1. Sygnał z potencjometra przepustnicy
2. Sygnał z czujnika prędkości
3. Sygnał z pedałów hamulca i sprzęgła (lub samego hamulca w automacie)

Sprawdź te sygnały, u mnie problemem okazała się elektronika zegarów, po wymianie kondensatorów na płycie wskaźników (wyschnięte), tempomat zaczął działać.

Pozdrawiam

HA!!!!! Nareszcie ktoś kto ma jakiś konkretny pomysł!! DZięki serdeczne jak tylko będę miał weekend wolny albo troszkę czasu to usiądę z bratem i postaram się to zrobić!!

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lip.2004 07:58:14 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7745
Lokalizacja: Wawa
Wszystko byłoby super gdybym jeszce mógł ten schemat przeczytać!! Może ktoś mógłby mi to przetłumaczyć. Z Angielskim sobie poradze lecz z niemcem juz niestety nie :((:(:(:(

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: