Hansik napisał(a):
parownik z klimy jest zmrazany do jakiejs tam temperatury i nie uzyskasz powietrza zimniejszego o rowne iles tam stopni ... jezeli na zewnatrz masz -15 to w kabinie bedziesz mial -15 a jezeli bedziesz mial +30 to zakladajac ze samochod jest dobrze wyizolowany termicznie to mozesz zejsc do maxymalnie kilku stopni na plus ... np +4 st C a jak chcesz sprawdzic klime to jedz do warsztatu ktory tym sie zajmuje ... bo to ze klima chlodzi to nie znaczy ze dziala poprawnie ... trzeba przede wszystkim sprawdzic cisnienie freonu , szybkosc z jaka schladza sie powietrze i pare pierdol typu wzrokowa lub sluchowa ocene stanu mechanicznego klimy ( np. lozyska w sprezarce)
jesli na zewnatrz bedzie +30 to nie sadze zeby udalo sie zejsc do paru stopni!!!
to nie jest izoterma!
jak sie uzyska +15 to naprawde dobry wynik (oczywiscie nie na pelnym sloncu)