.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 18.gru.2024 08:59:31

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 66 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 29.cze.2004 00:05:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12006
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
Kolego Grand_zero , nie da się ciągnąć jednocześnie dwie sroki za ogon. Albo będzie maszyna szybka i swoje palić - albo będzie oszczędna. Żeby jeździć tak jak Ty mówisz, pow. 230 i mieć zapas - musi być w granicach przynajmniej 250 KM żeby możnabyło o czymkolwiek rozmawiać a TO niestety wymaga paliwa. A za to przy niskich prędkościach, nie odetniesz nagle dwóch cylindrów, żeby auto paliło mniej. Coś za coś.

Ale życzę powodzenia, może dojdziesz do tego, czego inni szukają od 100 lat prawie.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.cze.2004 00:20:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.lip.2003 06:56:59
Posty: 1050
Lokalizacja: Oborniki / Wrocław
No i jeszcze kolego pamietaj o oponach. Chyba ze bedziesz ruszac delikatnie bez gazu z 2-ki.

_________________
Competition 2.0 16V quattro + wtrysk gazu JustHeavy New


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.cze.2004 08:16:30 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7745
Lokalizacja: Wawa
może powinieneś kupić sobie Porshe? tam teżmasz ośkę koło 300 koni i ponad 3 litry a więc nie bedzie problemów ze startem do wyścigu a potem pokonywaniem drugiej bariery 230km/h więc może się powinieneś się nad tym zastanowić co?

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.cze.2004 14:35:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.kwi.2004 18:12:28
Posty: 40
Lokalizacja: Szczecin
Opisane przez ciebie zmiany i wstret do quattro nie trzymaja sie kupy. Z tego co napisales wnioskuje ze chcesz sie scigac na 1/4 mili - z napedem na jedna os bedziesz mielil kolami ale wynikow nie bedzie. Do takiego silnika tylko quattro i ja bym sie zaopatrzyl w 6 biegowa skrzynie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.cze.2004 14:41:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sie.2003 00:34:44
Posty: 8535
Lokalizacja: Random
Ja już zdecydowanie bardzioej bym wolał sprzedac B3... kupic B2 quattro i tam wstawiać ten silniczek :D
Najlepiej ze skrzynią 6-cio biegową z S2 :D
a po odpowiednim zrobieniu to by dopiero fajnie latało :D

Pozdro

_________________
Pozdro Mirek :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.cze.2004 15:46:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.cze.2004 12:58:15
Posty: 18
Lokalizacja: pomorze
To ma być B3 i tylko B3 czarna perełkaa, maseczka od B4 (z grilem), pięknie poszerzane błotniczki, obniżony, wydech po amerykańsku (około 3cala, końcowy tłumik jajko itd.), No i zajebiste nitowane pięcioramienne niklowane alu ale tylko 16 cali. (żadnych innych gówien!!)
Tylko szyby do Zielonej Góry zawioze do pieca przylustrzyć i The End.!.!

No i jeszcze cosik pod maską, czego żaden frajer się nie spodziewa! hehehe

Może i ten silniczek pochodzi 40000, ale jak pochodz, a jak padnie to next itd.

Bez:
- wspomagania
- elektrycznych szyb
- klimy
- wszystkich niepotrzebnych gratów (ale skóra, w środku musi być!)
- quattro

ps> nie mam wstrętu do quattro, to trwały uraz i tyle.!.

_________________
B3/1.8PM/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.cze.2004 16:03:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sty.1970 01:00:00
Posty: 2989
Lokalizacja: łódź, ACQ 2.8 30V quattro, AR 147 Q2 Ducati Corse
To wszystko tez dla mnie jakos belkotliwie brzmi. Ale co tam bede trzymal kciuki i chetnie zobacze taki wynalazek ...

_________________
Pozdr.
Marek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.cze.2004 16:03:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.sie.2003 16:25:30
Posty: 999
Lokalizacja: Jelenia Góra
-> po pierwsze na standardowym 2,2 turo zapomnij o ściganiu się z najmocniejszą 7-ką powyżej 200 - 220 km/h
-> po drugie po co ci taki silnik jak nie do ścigania się
-> po trzecie żeby objechać mocną 7-kę to musiał byś mieć auto zrobione tak jak Leo albo Volki a to kosztuje kupę kasy. Jak ktoś ma tyle kasy na przeróbki to ma i na paliwo
-> po trzecie jak wsadzisz taki silnik do ośki to przeguby będziesz wymieniał co tydzień, a skrzynię biegów i standardowe sprzęgło raz na miesiac
-> czemu odrazu nie 2,7 biturbo - z tego wyvciągniesz i 500 KM jak się postarasz.

_________________
kiedyś były: Audi 200 quattro 1B i 3B; zglebione B4 2,8 quattro; S4 2,2 T;
teraz jest błękitna Laguna i ... zostanie na dłużej, lecz jednak ... stara miłość nie rdzewieje :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.cze.2004 16:30:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.cze.2004 12:58:15
Posty: 18
Lokalizacja: pomorze
Dam znać jak mechaniory coś o silniku powiedzą, bo jak narazie to tylko napis Garrett na turbo widziałem. I wspominałem o tym wczyśniej oczywiście, gdybyś poczytał dokładniej.
Dostałem narazie sygnał, że zawory jakoś inaczej chodzą jak powinny, za puźno się otwierają wydechowe i koło zamachowe trzeba wymienić, bo nietypowe i za małe jest a na wale nie ma przeciwwag i to mnie narazie zmartwiło.

ps. ile waży S4 2.2 Turbo (w tonie sie zamknie?)

przeguby? wystarczy że dzionek wytrzymają

_________________
B3/1.8PM/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.cze.2004 17:52:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sie.2003 00:34:44
Posty: 8535
Lokalizacja: Random
grand_zero napisał(a):
ps. ile waży S4 2.2 Turbo (w tonie sie zamknie?)

Wiesz co piszesz ? 1.5 tony to jest na dzień dobry
grand_zero napisał(a):
przeguby? wystarczy że dzionek wytrzymają
Skoro masz tyle kasy to dlaczego nie wystartujesz z 2.7 TT tak jak mówi Czarek_S ?
A jeśli chcesz to wszystko później zagazować to lepiej daj sobie z tym wszystkim spokój i wyrzeźbij wszystko tak żeby wlazl tam 4.2.
Może będzie więcej pożytku z tego.
grand_zero napisał(a):
ps> nie mam wstrętu do quattro, to trwały uraz i tyle.!.
Rozumiem że koledzy naopowiadali bajek jak to im wszystko padało i bylo do dupy bo samochód zużywał za dużo paliwa ?
Ja jeśli bym zaczynał to zacząłbym własnie od quattro.
bo najpierw piszesz że nie do ścigania a później zmieniasz zdanie.
Więc jeśli chodzi o ściganie to quattro i tylko quattro.
Inaczej nawet maluchy Cie z pod świateł wezmą.

Pozdro

PS. nie popieram Twoich przeróbek bo generalnie to chyba nawet nie wiesz o czym piszesz tylko sie naczytałeś w jakiejś gazecie motoryzacyjnej że ktoś sobie tak zrobił to ty też tak musisz.

_________________
Pozdro Mirek :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.cze.2004 18:12:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.wrz.2003 20:02:10
Posty: 6695
Lokalizacja: Włocławek
Auto: A6Q C5/CQ B2/A3 8L
grand_zero napisał(a):
ps. ile waży S4 2.2 Turbo (w tonie sie zamknie?


W tonie, chyba bez tapicerki i napedow :D, co najmniej 1,5t

Moje Coupe wazy 1200 :diabel:

_________________
Strona o Audi Coupe B2/B3/B4...
'99 Audi A6 Avant quattro 2.8 V6 Tiptronic (APR), 2011-? Obrazek
'85 Audi Coupe quattro 2.2 10V (KV), 2010-9999 Obrazek
'98 Audi A3 1.8 20V Ambiente (AGN), 2013-? Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.cze.2004 18:15:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sie.2003 00:34:44
Posty: 8535
Lokalizacja: Random
grand_zero napisał(a):
ps. ile waży S4 2.2 Turbo (w tonie sie zamknie?)

Sprawdzilem w mądrej książce i jest w niej napisane że ciężar własny wynosi
dla wersji:
S4 2.2 - 1650 kg
S4 4.2 - 1680 kg
Pozdro

PS. jmm ja bym jeszcze wywalił silnik bo też swoje waży :D

_________________
Pozdro Mirek :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.cze.2004 19:01:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.sie.2003 16:25:30
Posty: 999
Lokalizacja: Jelenia Góra
ej ten post to jakaś podpucha - czy się mylę :?:

_________________
kiedyś były: Audi 200 quattro 1B i 3B; zglebione B4 2,8 quattro; S4 2,2 T;
teraz jest błękitna Laguna i ... zostanie na dłużej, lecz jednak ... stara miłość nie rdzewieje :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.cze.2004 19:07:44 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Weźcie to zamknijcie bo to jest już żałosne... :/ :< :|

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.cze.2004 19:36:58 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.lip.2003 15:45:10
Posty: 4448
Lokalizacja: centralna Polska
czyżby powrót "marizki" czy jak mu tam było od Golfa TDI 170KM w innym wcieleniu ??? :D Bo ten topic zaczyna przypominać pamiętny z forum tdi'kowego ;)

PS. Zawsze mnie śmieszyło przerabianie golasów na mocne/dobrze wyposażone fury. Naprawdę często taniej wychodzi zakup od razu jakiegoś wypasa i modyfikowanie jego.

_________________
S8 dla Łodzi..... i dla mnie też S8 ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.cze.2004 20:06:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sie.2003 00:34:44
Posty: 8535
Lokalizacja: Random
Ja już nie mam nic do dodania i prosze o EOT..
BO wątpie żeby tutaj sie coś ciekawego jeszcze pojawiło a robić takiego burdelu jak na wspomnianym forum TDI gdzie ponad 40 stron to byly brechty.

Pozdro i EOT plz :peace: :):

_________________
Pozdro Mirek :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.cze.2004 22:47:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.lip.2003 06:56:59
Posty: 1050
Lokalizacja: Oborniki / Wrocław
grand_zero napisał(a):
To ma być B3 i tylko B3 czarna perełkaa, maseczka od B4 (z grilem),


A zderzak zostanie od B3??? :D

_________________
Competition 2.0 16V quattro + wtrysk gazu JustHeavy New


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lip.2004 07:42:51 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7745
Lokalizacja: Wawa
moje graltulacje bez zbednych rzeczy a skóre chcesz mieć???? jak usiądziesz w lato w krótkich spodenkach to sobie głową szyberdach zrobisz :):):) poza tym nie rozumiem Cię jeżeli chodzi o Quattro, przecież to najlepszy napęd na świecie a różnica między ośką w spalaniu to ~ litra . Dodatkowo życze powodzenia jeśli chodzi o szukanie autka bez wspomagania a ze skórą :) chyba jak se sam uszyjesz. Nie wiem skąd jesteś ale myślę że na tak głupie pomysły to nawet blondynka by nie wpadła. Bez urazy. Pozdro

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lip.2004 12:22:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12006
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
kolega po prostu nie jechał jeszcze ani ok. 300 KM ośką ani ok. 300KM quattro i już. A tymczasem... odpuśćmy.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lip.2004 12:44:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
Leo napisał(a):
Albo będzie maszyna szybka i swoje palić - albo będzie oszczędna.


To jak z tym w końcu jest? Podawales spalanie twojego bolida i wydaje sie ze przy "normalnej" jezdzie spala po bozemu, podobnie jak seryjny. Rozumiem, ze jak naduszasz w pedal gazu to spala duzo wiecej, ale to jest nieuniknione.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 66 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: