.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 24.lis.2024 14:55:38

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: zmienne dlugosci kolektorow????
PostNapisane: 23.gru.2002 21:12:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.sty.2002 00:00:00
Posty: 59
Lokalizacja: giżycko
w silnikach 2,8 sa podobno zmienne dlugosci kolektorow sterowane podcisniniem.Mam wstawiony taki kolektor ale nie wiem czy to podanczac.
Z czym to sie je i co to daje????


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.gru.2002 21:34:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.lis.2001 00:00:00
Posty: 300
Lokalizacja: Bytom
Przyznaję się bez bicia,dokładnie nie wiem jak to działa w Audi!!! :-? Ale oglnie dla silnika (dla jego mocy i ekonomiki)przy pewnych prędkościach obrotowych jest lepiej jak długość dolotu jest mniejsza zaś przy innych prędkościach obrotowych wskazane jest aby długosc kolektora była dłuższa (oczywiście też chodzi o podniesienie mocy)Jak dobrze pamiętam to czym krutsza odległośc dolotu tym większa moc,z kolei im dłuższa odległość dolotu tym wiekszy moment.....Więc wynikało by z tego ,że zmienne długości kolektorów są jakimś kompromisem... :zakrecony: Proszę mnie poprawić jak się myle :oops:
Pozdrawiam......

_________________
krisB3 2.0 Fajne Audi miałem ale sprzedałem.... :-(((((


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.gru.2002 22:17:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.maja.2002 21:39:06
Posty: 1050
Lokalizacja: Bytom
krisb3 napisał(a):
Przyznaję się bez bicia,dokładnie nie wiem jak to działa w Audi!!! :-? Ale oglnie dla silnika (dla jego mocy i ekonomiki)przy pewnych prędkościach obrotowych jest lepiej jak długość dolotu jest mniejsza zaś przy innych prędkościach obrotowych wskazane jest aby długosc kolektora była dłuższa (oczywiście też chodzi o podniesienie mocy)Jak dobrze pamiętam to czym krutsza odległośc dolotu tym większa moc,z kolei im dłuższa odległość dolotu tym wiekszy moment.....Więc wynikało by z tego ,że zmienne długości kolektorów są jakimś kompromisem... :zakrecony: Proszę mnie poprawić jak się myle :oops:
Pozdrawiam......

Widzisz Hansik - w Bytomiu też mamy ludzi, co się znają na technice :-P .

_________________
A6 C4 2,5 TDi automat
S4 C4 2,2 T Avant automat


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.gru.2002 23:46:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lis.2002 20:08:47
Posty: 485
Lokalizacja: Kalisz
Powiem ci tak:pewnie że zakładać!!Różnica przynajmniej w 2.8 po odłączeniu jest kolosalna .Ale nie wiem czy ty masz instalacje pociśnienia od tego układu bo nie wystarczy poprostu podłączyć to do pierwszego lepszego wężyka bo po lekkim wciśnięciu gazu odrazu otworzą ci się na pozycję "krótkie".U mnie długość kolektorów zmienia się przy ok 3.5-4 tyś.Więc nie jest to proste ale jak się z tym uporasz to będziesz zadowolony.

_________________
COUPE 2.8 Q
SPRZEDAŁEM MOTOR...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.gru.2002 19:45:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.sty.2002 00:00:00
Posty: 59
Lokalizacja: giżycko
dzieki za odpowiedzi.podcisnienia z kompa nie ma ,ale bedzie trzeba cos wykombinowac.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: