.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 14.sty.2025 23:37:55

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Wskażnik Paliwa???
PostNapisane: 02.lip.2004 11:17:47 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.gru.2003 11:24:04
Posty: 4025
Lokalizacja: Kraków gg 8596955
Auto: 210vtq
Witam, Mam problem z zawieszonym wskaznikiem paliwa: po przekreceniu kluczyka podjezdza na poczatek rezerwy, niezaleznie czy w baku jest 70czy 2 l paliwa. Jaka jest tego przyczyna????
Marcin

_________________
MARCIN
A6 competition
210vtq + VEMS by QS
A6 V8 Avant - było
Coupe GT ... progress


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lip.2004 11:42:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 21:01:47
Posty: 600
Lokalizacja: zachodniopomorskie
pierwsza myśl jak się nasuwa: spadł pływak i ramię opadło na dno lub też pływak jest uszkodzony i wypełniony paliwem - co skutkuje jak poprzednio - miałem podobny przypadek w C3

_________________
AUDI = The lord of the four rings
B2 1.6 CY [1998-2000]
C3 2.0 NC [2000-2003]
C4 2.8 AAH [2003-2006]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lip.2004 12:01:26 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.gru.2003 11:24:04
Posty: 4025
Lokalizacja: Kraków gg 8596955
Auto: 210vtq
A w jaki sposob mozna sie do niego dokopac???
Marcin

_________________
MARCIN
A6 competition
210vtq + VEMS by QS
A6 V8 Avant - było
Coupe GT ... progress


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lip.2004 18:49:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 22:13:52
Posty: 124
Lokalizacja: Otwock
musisz wywalic z bagaznika wykladzinke i za dziura na kolo zapasowe po prwawej stronie powinna byc czarna przykrywka przykrecona chyba 3 wkretami. Jak ja podniesiesz to dostaniesz sie do baku wiec lepiej nie pal wtedy fajka :diabel: i bierz sie do roboty. Jak nie zajrzysz to nie bedziesz wiedzial jaki masz problem, u mnie zawiesil sie plywak.

_________________
TTQ,b4 2.8Q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lip.2004 20:10:08 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.lip.2003 23:03:02
Posty: 1314
Lokalizacja: Bydgoszcz
moga byc tez zimne lutasy we wskazniku lub uszkodzony regulator napiecia ... osobiscie jednak popatrzylbym na ten plywak :) ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lip.2004 06:09:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 21:01:47
Posty: 600
Lokalizacja: zachodniopomorskie
albo słaby styk ślizgacza na płytce oporowej

_________________
AUDI = The lord of the four rings
B2 1.6 CY [1998-2000]
C3 2.0 NC [2000-2003]
C4 2.8 AAH [2003-2006]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lip.2004 10:46:26 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.gru.2003 11:24:04
Posty: 4025
Lokalizacja: Kraków gg 8596955
Auto: 210vtq
dzieki za info, jeszcze nie sprawdzilem co jest grane bo auto ciagle jest u mechesa na wymianie zawieszki. Ale mam jeszcze jedna sugestie , kiedys zwarlem styki na baku na krotko i wskaznik pieknie podniosl sie do fula, natomiast po zalaniu wachy nie bardzo mu sie chce ruszac :zly:
Co wy na to?
Pozdro, Marcin

_________________
MARCIN
A6 competition
210vtq + VEMS by QS
A6 V8 Avant - było
Coupe GT ... progress


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lip.2004 16:15:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 21:01:47
Posty: 600
Lokalizacja: zachodniopomorskie
diagnoza jak wyżej ;) <-

_________________
AUDI = The lord of the four rings
B2 1.6 CY [1998-2000]
C3 2.0 NC [2000-2003]
C4 2.8 AAH [2003-2006]


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: