.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 28.lis.2024 08:30:47

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Hamowanko u Chojnackiego...
PostNapisane: 27.gru.2002 16:54:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.maja.2002 11:25:14
Posty: 304
Lokalizacja: Warszawa
I jak wyniki po hamowni u Chojnackiego? Mialo byc pare osob, podzielcie sie wrazeniami...
Ja sie troche wkurzylem bo u mnie moc wyszla 113KM - 20 KM mniej niz powinno byc (2.3 10V). Moment obrotowy natomiast prawie katalogowy. Chojnancki twierdzi ze najprawdopodobniej mam walniety katalizator i przez to taki spadek na mocy... Musze to sprawdzic...
Co o tym myslicie?

_________________
2.3 AAR


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.gru.2002 16:59:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.cze.2002 22:29:55
Posty: 716
Lokalizacja: Poznań
-20 to faktycznie sporo :0

_________________
OCTAVIA L&K


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.gru.2002 16:59:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2001 00:00:00
Posty: 4321
Lokalizacja: Wroclaw
hamownie moga popsuc humorek .. ja pamietam jak shamowalem a4 to zamiast 192 wyszlo mi 163 ...

wyszlo ze mam wywalony przeplywomierz ..

_________________
A4 1,8 T , Audi S2 2,2 T


Obrazek
jeśli nie jestes łosiem kliknij na łosia!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.gru.2002 17:52:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.sie.2001 01:00:00
Posty: 706
Lokalizacja: okolice Stolycy
ale ma to też swoje dobre strony, bo nie tkwisz w przekonaniu że twoje auto ma ileś tam koni tylko wiesz konkretnie, no i jeśli ma za mało to szukasz przyczyny, więc pozwala to w pewnym stopiu zdiagnozować kondycje furaka i uszkodzenia na pierwszy rzut nie widoczne

_________________
CIAO !!!!!! i do zobaczenia na streetracing site


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.gru.2002 17:57:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lut.2002 00:00:00
Posty: 3712
Lokalizacja: Audiland - Żoliborz - WuWuA - Polen
Kuwa miałem być ale "coś" nie wyszło...
Mam nadzieje że następnym razem pojade.
DeS

_________________
POZDRAWIAM
DeS 8) 8) 8)
AUDI - VORSPRUNG DURCH TECHNIK
Obrazek
jeśli nie jestes łosiem kliknij na łosia!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.gru.2002 23:13:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lis.2002 15:05:50
Posty: 223
Lokalizacja: Józefów/k-W-wy
232 PS I 338 MOMETU :-P :-P :-P JESTEM ZADOWOLONY :grin:

_________________
POWER ISN'T EVERYTHING<-//-
Obrazek
Tires, I NEED TIRES! MORE TIRES
------------------------------------------
-->The Fast s14 and Furious e30<---


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.gru.2002 23:52:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 1400
Lokalizacja: Poznań
Nieźle! Congr.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.gru.2002 02:05:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lis.2002 15:05:50
Posty: 223
Lokalizacja: Józefów/k-W-wy
THX....GRZEBANIE PRZY PROGRAMACH POSZCZEGÓLNYCH MODELI SAABA I PODMIANKA SKRZYNI(WYSCIGI)DAŁA :grin: :grin: :grin:

_________________
POWER ISN'T EVERYTHING<-//-
Obrazek
Tires, I NEED TIRES! MORE TIRES
------------------------------------------
-->The Fast s14 and Furious e30<---


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Hamowanko u Chojnackiego...
PostNapisane: 28.gru.2002 12:20:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lip.2001 01:00:00
Posty: 558
Lokalizacja: Wwa, Łódź
Chodzin napisał(a):
I jak wyniki po hamowni u Chojnackiego? Mialo byc pare osob, podzielcie sie wrazeniami...
Ja sie troche wkurzylem bo u mnie moc wyszla 113KM - 20 KM mniej niz powinno byc (2.3 10V). Moment obrotowy natomiast prawie katalogowy. Chojnancki twierdzi ze najprawdopodobniej mam walniety katalizator i przez to taki spadek na mocy... Musze to sprawdzic...
Co o tym myslicie?


sie dzisiaj shamowałem.... :)

nie jest jeszcze tragicznie, 79 koników przy 4100 rpm
moment 160 przy 2870 rpm, nie jest taki płaski jaki byc powinien
widać oznaki rozkładu powolnego przepływki niestety...
ile cos takiego kosztuje?

pozdro

PS przede mną był ford mondeo st200 miał miec koło 200 wyszło 160 z groszami, to jest dopiero zawód :(

_________________
         Obrazek
Avant B4, 1.9TDi, 93'


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.gru.2002 12:22:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.lip.2002 00:20:58
Posty: 395
Lokalizacja: Stolnica
a przedemną albo bardzo dużo pracy albo zmiana fury
ale raczej to drugie
chojanacki mnie zmartwił :-(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.gru.2002 12:47:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lut.2002 00:00:00
Posty: 3712
Lokalizacja: Audiland - Żoliborz - WuWuA - Polen
To może dobrze że nie dotarłem bo bym po wynikach swoje auto jeszcze ze złości do rzeki spuścił :-P :-P :-P
Pozdr
DeS

_________________
POZDRAWIAM
DeS 8) 8) 8)
AUDI - VORSPRUNG DURCH TECHNIK
Obrazek
jeśli nie jestes łosiem kliknij na łosia!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.gru.2002 12:54:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lis.2002 13:59:37
Posty: 4612
Lokalizacja: Warszawa
w esce wystarczy ze nie działa jakaś pierdołka i 1.4 są szybsze 8-) 8-) 8-)

nie ma sie co załamywać tylko szukać przyczyny 8-)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.gru.2002 13:43:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.maja.2002 11:25:14
Posty: 304
Lokalizacja: Warszawa
_Marek napisał(a):
nie ma sie co załamywać tylko szukać przyczyny 8-)


Dokladnie. Chojnacki mnie zmartwil ale po przemysleniu ciesze sie ze dowiedzialem sie konkretow o moim silniku. Tkwilem w nieswiadomosci ze 2.3 10V to bardzo slaby silnik :( i juz chcialem zmieniac na 2.8. A tak postaram sie gdzies znalezc te brakujace ~20KM (apropos to ten silnik ma nominalnie 133 czy 136 KM? Rozne zrodla roznie podaja...) i jak znajde to dopiero bede mial satysfakcje... :-D

W poniedzialek jade jeszcze na hamownie Roverem mojej dziewczyny. Ma go kilka lat, kiedys byl nawet calkiem zwawy (1.4 16V 103KM w nie za duzym samochodziku) ale ostatnio zrobil sie strasznie zamulony, ledwie jedzie. Zobaczymy na co go jeszcze stac...

_________________
2.3 AAR


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.gru.2002 14:56:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.lip.2002 00:20:58
Posty: 395
Lokalizacja: Stolnica
uważaj :-D aby łańcuch nie spadł z tego roweru


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.gru.2002 16:09:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lis.2002 15:05:50
Posty: 223
Lokalizacja: Józefów/k-W-wy
DOKŁADNIE MAŁA PIERDÓŁKA.........I AUTO NIE BANGLA..........TAK JAK U MNIE ROK TEMU WYMIANA TURBA KOMP ITD............A POSZLO O PRZEPŁYWOMIERZ I WODE W SILNIKU :-x :-x :-x TZN W OLEJU :-x :-x :-x I VIKING DOSTAWAŁ OD A3 150PS..... :-P :-P :-P

WODA W SILNIKU KOSZTOWĄŁ MNIE NOWY SILNIK :bardzozly: :bardzozly: :bardzozly:

_________________
POWER ISN'T EVERYTHING<-//-
Obrazek
Tires, I NEED TIRES! MORE TIRES
------------------------------------------
-->The Fast s14 and Furious e30<---


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.gru.2002 16:46:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.cze.2002 22:29:55
Posty: 716
Lokalizacja: Poznań
Chodzin napisał(a):
_Marek napisał(a):
nie ma sie co załamywać tylko szukać przyczyny 8-)


Dokladnie. Chojnacki mnie zmartwil ale po przemysleniu ciesze sie ze dowiedzialem sie konkretow o moim silniku. Tkwilem w nieswiadomosci ze 2.3 10V to bardzo slaby silnik :( i juz chcialem zmieniac na 2.8. A tak postaram sie gdzies znalezc te brakujace ~20KM (apropos to ten silnik ma nominalnie 133 czy 136 KM? Rozne zrodla roznie podaja...) i jak znajde to dopiero bede mial satysfakcje... :-D

W poniedzialek jade jeszcze na hamownie Roverem mojej dziewczyny. Ma go kilka lat, kiedys byl nawet calkiem zwawy (1.4 16V 103KM w nie za duzym samochodziku) ale ostatnio zrobil sie strasznie zamulony, ledwie jedzie. Zobaczymy na co go jeszcze stac...


masz silnik NG?

_________________
OCTAVIA L&K


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.gru.2002 16:56:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lut.2002 00:00:00
Posty: 3712
Lokalizacja: Audiland - Żoliborz - WuWuA - Polen
Jeśli silnik NG to masz 133 KM, jeśli jakiś starszy w co nie wierze to masz 136.
Starsze silniki miały więcej mocy ale przy niższych obrotach - 136KM@5600,
a nowe (NG) 133@5500

I moment odpowiednio:
190@4000,
i 186@4000

Wynika to również (jeśli się nie mylę) z innych katalizarów które musiały spełniać nowsze, bardzier rygorystyczne normy spalin.
DeS

_________________
POZDRAWIAM
DeS 8) 8) 8)
AUDI - VORSPRUNG DURCH TECHNIK
Obrazek
jeśli nie jestes łosiem kliknij na łosia!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.gru.2002 13:53:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.maja.2002 11:25:14
Posty: 304
Lokalizacja: Warszawa
danielpoz napisał(a):
masz silnik NG?


NG to jak mniemam pierwsze litery numeru silnika 2.3 w B3/B4???
U mnie (C4) jest AAR...

_________________
2.3 AAR


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.gru.2002 14:11:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lut.2002 00:00:00
Posty: 3712
Lokalizacja: Audiland - Żoliborz - WuWuA - Polen
No chyba to samo tylko inne mocowania silnika w innej budzie dlatego inne oznaczenie.

_________________
POZDRAWIAM
DeS 8) 8) 8)
AUDI - VORSPRUNG DURCH TECHNIK
Obrazek
jeśli nie jestes łosiem kliknij na łosia!


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 19 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: