.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 16.sty.2025 23:10:09

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 20 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: C4. Standardowy problem, tk myślę
PostNapisane: 03.cze.2004 21:48:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.gru.2003 01:33:16
Posty: 1704
CZesć
Czy jest jakiś szczęściaż na forum który w swoim C4 nie wymienił chociaż raz tynego zacisku chamulca???? Piszcie trzech moich znajomych też ma C4 i każdy z nas chociaż raz wymieniał tę część bo przestawała odbijać po zaciągnięciu ręcznego.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.cze.2004 22:15:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.lip.2003 20:59:02
Posty: 327
Lokalizacja: Pomorze
Hans Ci zaraz odpowie, ze trzeba smarować. Ale ja smaruję a i tak jeden już nie działa. Troche badziewne są, trzeba przyznać. Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.cze.2004 22:33:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.gru.2003 19:22:12
Posty: 663
Lokalizacja: Olsztyn
WItam
Ja dopiero przejechałem 25000 swoim ale teściowi w A4 95 się zablokował i klocki do wymiany były i cylinder i uszczelka. Więc ja się staram nie zaciągać ręcznego gdy nie ma wyraźnej potrzeby a w zimę wogóle nie używałem.
To oczywiście nie jest sposó bo w końcu ręczny jest po to aby go używać ale świadomoć kosztów zacisku mnie przerażają, choć teściowi gość naprawił zacisk tzn wymienił tłok i uszczelki, choć nie gwarantował że się uda - i było faktycznie ciężko...

A co smarować......?

Mój tato w swoim C4 wstrzykiwał płyn hamulcowy strzykawką pod "gumki" na tym cylindrze który jest ruchomy...w sumie u teścia zauważyłem że ta gumka po prostu wysunęła się i zaczął cylinder rdzewieć i w końcu się zablokował..
Pozdrawiam
Darp

_________________
Batymetria jezior


A6 C4 2.5TDI 115KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.cze.2004 23:25:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
oslona gumowa cylinderka powinna byc niedziurawa, a jak jest to do wymiany, bo inaczej naleci syfu, wody i sie zablokuje :(. Nie zapomniec posmarowac cylinderka specjalną pastą.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.cze.2004 23:28:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.gru.2003 19:22:12
Posty: 663
Lokalizacja: Olsztyn
Ale jaką "specjalną" i w jakim celu, żeby nie rdzewiał, czy lepiej się przesywał...?
U teścia gumka była ok tylko wyskoczyła z takiego rowka w zacisku i nie uszczelniała tłoka/cylindra
Pzdr
Darp

_________________
Batymetria jezior


A6 C4 2.5TDI 115KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.cze.2004 23:35:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.lip.2003 06:56:59
Posty: 1050
Lokalizacja: Oborniki / Wrocław
Ludzie!!!!!!! Te wasze zapiekajace sie zaciski to dla tego ze wlasnie nie uzywacie reczengo!!!!!!! trzeba uzywac nawet jak idziesz do chaty na chwile i zaciagnij. Wtedy wszystko pracuje i sie smaruje. Jak nie zaciagasz to sie dostaje rdza przez pekniecia przewodow i sie zaczyna to co sie zaczyna.

juz kidys to bylo na powaznie omawiane, a teraz to piszecie pierdoly zamiast przegladnac posty z paru miesiecy. "Szukaj" twoja pomoca.

Ile mozna czytac o zapiekaniu sie tlokow. We wczesniejszej i tej Audi nie mam problemow.

Wszystko zalezy od uzytkowania, a reszta od konstrukcji - chodzi mi o Audi, bo w POldku czy innej skorupie to trudno mowic o konstrukcji.

_________________
Competition 2.0 16V quattro + wtrysk gazu JustHeavy New


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.cze.2004 23:44:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.gru.2003 19:22:12
Posty: 663
Lokalizacja: Olsztyn
Masz racje nie przeglądałem bo jak dotąd ja nie miałem problemów z zaciskami.
Co masz na myśli "rdza na skutek pęknietych przewodów"?
Co do konstrukcji to jednak okazuje się nie jest tak doskonała a dowodem na to są posty te i tamte o których piszesz że były.
Co do smarowania to faktycznie częste zaciąganie powinno skutkować dobrym smarowaniem. Ale tu nie tylko o to smarowanie chodzi. Tam jest taki patent z ręcznym co niestety zdarza sie że nie odbija i wtedy zaczynają się problemy.
A jeszcze jedno pytanko: ilu letnie są te Audiki jakie ostatnio używałeś?
Pozdrawiam (thx za uwagi poszukam starych postów)
Darek P

_________________
Batymetria jezior


A6 C4 2.5TDI 115KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.cze.2004 23:51:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.lip.2003 06:56:59
Posty: 1050
Lokalizacja: Oborniki / Wrocław
Rdza - skad sie bierze? - proste - z wody, jak jedzisz kiedy pada deszcz, woda dostaje sie wszedzie m.in. przez pekniecia pancerza przewodow od recznego.

A poprzednie audi to B2 1984rok a teraz B4 1994 rok.

Poprzednicy zaciagali i ja zaciagam.

Wychodze z samochodu i zaciagam reczny - proste.

Jak nie uzywasz to masz problemy :D

_________________
Competition 2.0 16V quattro + wtrysk gazu JustHeavy New


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.cze.2004 00:04:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.gru.2003 19:22:12
Posty: 663
Lokalizacja: Olsztyn
czyli nowością nie śmierdziały...
co świadczy o zasadności Twojego punktu widzenia..
:-)
Pojeździmy zobaczymy
Pzdr
Darp

_________________
Batymetria jezior


A6 C4 2.5TDI 115KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: C4. Standardowy problem, tk myślę
PostNapisane: 04.cze.2004 09:12:35 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 14:08:34
Posty: 893
Lokalizacja: k.Radomia
flavios napisał(a):
CZesć
Czy jest jakiś szczęściaż na forum który w swoim C4 nie wymienił chociaż raz tynego zacisku chamulca????


:D

_________________
A8 4.2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.cze.2004 12:28:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
W cygarach i b3 b4 z tarczami z tylu sa takie same zaciski jak w C4. Jak sie blokuje tloczek to jeszcze nie koniec swiata i nie trzeba wymieniac calego zacisku. W najgorszym wypadku trzeba wymienic skorodowany tloczek (~50zl). A w najlepszym przeczyscic, nasmarowac i wymienic uszczeleczki i oslonki (np. zestaw naprawczy autofren ok 30zl). Ja u siebie wymienilem oslonki i uszczelki we wszystkich zaciskach (w tylnych jest wiecej zabawy bo mechanizm od recznego trudno rozebrac) i mam spokoj.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.cze.2004 20:57:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.gru.2003 19:22:12
Posty: 663
Lokalizacja: Olsztyn
A zauważyłeś że te cylindry dokupowane są trochę krótsze od orginału?
Darp

_________________
Batymetria jezior


A6 C4 2.5TDI 115KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.cze.2004 21:13:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2003 13:25:45
Posty: 812
Lokalizacja: Łódź
Darp napisał(a):
A zauważyłeś że te cylindry dokupowane są trochę krótsze od orginału?
Darp


Ja zauwayzlem, bo ostatnio mi wymieniali, ale dziala dobrze :)

_________________
Audi A4 Avant AFN 1.9 TDi '98 (AFN->Łódź - Gdańsk - Łódź - 4.6 l/100 km)

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.cze.2004 21:36:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.gru.2003 19:22:12
Posty: 663
Lokalizacja: Olsztyn
SB a Ty jaki lejesz olej i co ile zmieniasz - zbieram opinie
:-)
Darp

_________________
Batymetria jezior


A6 C4 2.5TDI 115KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.cze.2004 21:56:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2003 13:25:45
Posty: 812
Lokalizacja: Łódź
Darp napisał(a):
SB a Ty jaki lejesz olej i co ile zmieniasz - zbieram opinie
:-)
Darp


Mobila 1 w białym kanisterku, ale oznaczenia nie pamiętam - zobaczę, przy okazji to Ci napiszę. Zmieniam co 10.000 km :)

_________________
Audi A4 Avant AFN 1.9 TDi '98 (AFN->Łódź - Gdańsk - Łódź - 4.6 l/100 km)

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lip.2004 21:13:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.cze.2004 19:49:44
Posty: 1561
Lokalizacja: Zielona góra; Niemcom gratulujemy AUDI
Lukasik napisał(a):
W cygarach i b3 b4 z tarczami z tylu sa takie same zaciski jak w C4. Jak sie blokuje tloczek to jeszcze nie koniec swiata i nie trzeba wymieniac calego zacisku. W najgorszym wypadku trzeba wymienic skorodowany tloczek (~50zl). A w najlepszym przeczyscic, nasmarowac i wymienic uszczeleczki i oslonki (np. zestaw naprawczy autofren ok 30zl). Ja u siebie wymienilem oslonki i uszczelki we wszystkich zaciskach (w tylnych jest wiecej zabawy bo mechanizm od recznego trudno rozebrac) i mam spokoj.


Gdzie mozna kupic taki zestaw naprawczy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lip.2004 21:27:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
Krysti napisał(a):
Gdzie mozna kupic taki zestaw naprawczy.


Ja kupilem w pierwszym lepszym spklepie motoryzacyjnym z czesciami do audi. Np. intercars, coś z foty i jeszcze byluy w kilku mniejszych sklepikach, tylko rozna cena 30-40zl na jeden zacisk. Zapytaj o zestawy naprawcze do zacisków firmy Autofren.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lip.2004 15:50:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.cze.2004 19:49:44
Posty: 1561
Lokalizacja: Zielona góra; Niemcom gratulujemy AUDI
Lukasik napisał(a):
Krysti napisał(a):
Gdzie mozna kupic taki zestaw naprawczy.


Ja kupilem w pierwszym lepszym spklepie motoryzacyjnym z czesciami do audi. Np. intercars, coś z foty i jeszcze byluy w kilku mniejszych sklepikach, tylko rozna cena 30-40zl na jeden zacisk. Zapytaj o zestawy naprawcze do zacisków firmy Autofren.


Dzieki za pomoc.
Właśnie kupiłem ten zestaw AutoFrena.

Tylko jest tam duzo gumek ktore nie wiem do czego sa.
Jedna duza do oslony tloczka.
Dwie mniejsze harmonijkowe do oslony tłoczków od recznego.
Jedna zaślepka gumowa do odpowietrzenia.

Nie wiem do czego są:
Jeden simering.
Jedna wieksza gumka
Jeden osłonka gumowa.
Jeden kołnież gumowy.
Jedna mala uszczeleczka.

Prosze o pomoc..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lip.2004 15:52:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.cze.2004 19:49:44
Posty: 1561
Lokalizacja: Zielona góra; Niemcom gratulujemy AUDI
Lukasik napisał(a):
Krysti napisał(a):
Gdzie mozna kupic taki zestaw naprawczy.


Ja kupilem w pierwszym lepszym spklepie motoryzacyjnym z czesciami do audi. Np. intercars, coś z foty i jeszcze byluy w kilku mniejszych sklepikach, tylko rozna cena 30-40zl na jeden zacisk. Zapytaj o zestawy naprawcze do zacisków firmy Autofren.


Dzieki za pomoc.
Właśnie kupiłem ten zestaw AutoFrena.

Tylko jest tam duzo gumek ktore nie wiem do czego sa.
Jedna duza do oslony tloczka.
Dwie mniejsze harmonijkowe do oslony tłoczków od recznego.
Jedna zaślepka gumowa do odpowietrzenia.

Nie wiem do czego są:
Jeden simering.
Jedna wieksza gumka
Jeden osłonka gumowa.
Jeden kołnież gumowy.
Jedna mala uszczeleczka.

Prosze o pomoc..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lip.2004 16:40:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
jak rozbierzesz na czesci zacisk to bedziesz wiedzial do czego sluzy reszta :D

czasem moze sie zdarzyc ze jedna czy dwie nie przydadza ci sie, bo sa to uniwersalne zestawy i np w mercu jakimś jest podobnie.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 20 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: