.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 28.lis.2024 02:52:56

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: glowica z 2.3 20v do 2.3 10v
PostNapisane: 22.sty.2003 08:39:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.paź.2002 13:02:32
Posty: 441
Lokalizacja: Kalisz
czy ktos moze juz robil taka przekladke i wie czy pasuja otwory na sruby, kanaly wodne, olejowe, czy tloki nie beda pukaly w zawory itp.
mysle ze z przekladka osprzetu wtrysku niebyloby jakis wiegachnych problemow...

prosze o komentarze.

_________________
MARIUSZ

AUDI 90 z za oceanu... zagazowane 2.3NG and AWO 425S


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.sty.2003 09:46:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.wrz.2002 13:24:23
Posty: 868
Lokalizacja: Łomża
A co zamierzasz osiągnąć przez tą zmianę?

_________________
Audi Coupe 2.8 V6 & Audi 80 B3 1.6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.sty.2003 10:07:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.paź.2002 13:02:32
Posty: 441
Lokalizacja: Kalisz
no jak to co, podniesc moc

_________________
MARIUSZ

AUDI 90 z za oceanu... zagazowane 2.3NG and AWO 425S


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.sty.2003 10:08:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lis.2002 20:08:47
Posty: 485
Lokalizacja: Kalisz
Lepiej byłoby przełożyć poprostu cały silnilk z kolektorami i elektroniką

_________________
COUPE 2.8 Q
SPRZEDAŁEM MOTOR...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.sty.2003 10:12:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.wrz.2002 13:24:23
Posty: 868
Lokalizacja: Łomża
A nie lepiej splanowac głowice i spolerowac kanały i gniazda zaworowe. Mały koszt a efekt super. Kumpel tak zrobił w Toledo 1.6 i chodzi ze ho ho :0
Sam jestem juz na to ustawiony. Wiosna se pośmigam.

_________________
Audi Coupe 2.8 V6 & Audi 80 B3 1.6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.sty.2003 11:29:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.paź.2002 13:02:32
Posty: 441
Lokalizacja: Kalisz
wowo77 napisał(a):
A nie lepiej splanowac głowice i spolerowac kanały i gniazda zaworowe. Mały koszt a efekt super. Kumpel tak zrobił w Toledo 1.6 i chodzi ze ho ho :0
Sam jestem juz na to ustawiony. Wiosna se pośmigam.


chyba nie lepiej...
kiedys moj NG mial 133KM a teraz moze z 90 :-( a 20V maja chyba cos okolo 174 i sa na wtrysku alektrnicznym a nie mechanicznym, a taki wtrysk jest przyjemniejszy w obsludze jak cos nie dziala...


kubazak napisał(a):
Lepiej byłoby przełożyć poprostu cały silnilk z kolektorami i elektroniką


moze i lepiej ale przekladka silnika to chyba nie taka prosta sprawa (silnik troche wazy a poza tym bardzo duzo osprzetu dodatkowego trzeba by bylo odkrecac, a na dodatek nalezaloby zmienic numery w papierach) a ja mam nadzieje ze "dol" obu silnikow jest taki sam, wiec wymienil bym tylko gore + kolektory i sterowanie

_________________
MARIUSZ

AUDI 90 z za oceanu... zagazowane 2.3NG and AWO 425S


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.sty.2003 12:20:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.kwi.2002 13:35:56
Posty: 624
Lokalizacja: glogow
Powiem tak >>>>>>>>>

nic nie zrobisz .......osprzet głowicy jest zupełnie inny...

temat juz przerabiałem z 1000 razy nie da rady albo silnik albo wogóle 8)

_________________
AUDI B3.......1.9E.........tuning by mareczek.....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.sty.2003 13:59:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lut.2002 00:00:00
Posty: 3712
Lokalizacja: Audiland - Żoliborz - WuWuA - Polen
Też to maglowałem wielokrotnie ale barierą nie do przejścia jest to że 20 zaworówka ma właśnie wtrysk elektroniczny...

MOja nowa wersja to cała góra od 2.2 10V turbo z 200tki ale już widze że to nie takie proste.

Pozdry
DeS

_________________
POZDRAWIAM
DeS 8) 8) 8)
AUDI - VORSPRUNG DURCH TECHNIK
Obrazek
jeśli nie jestes łosiem kliknij na łosia!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.sty.2003 14:02:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.paź.2002 13:02:32
Posty: 441
Lokalizacja: Kalisz
DeS napisał(a):
Też to maglowałem wielokrotnie ale barierą nie do przejścia jest to że 20 zaworówka ma właśnie wtrysk elektroniczny...

DeS


to nie jest bariera nie do przejscia...

_________________
MARIUSZ

AUDI 90 z za oceanu... zagazowane 2.3NG and AWO 425S


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.sty.2003 14:17:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lut.2002 00:00:00
Posty: 3712
Lokalizacja: Audiland - Żoliborz - WuWuA - Polen
maudi90USA napisał(a):
DeS napisał(a):
Też to maglowałem wielokrotnie ale barierą nie do przejścia jest to że 20 zaworówka ma właśnie wtrysk elektroniczny...

DeS


to nie jest bariera nie do przejscia...


Jak zmienisz wszystko to rzeczywiście nie jest natomiast samą górę zmieniając nic nie osiągniesz bo pasić nie będzie.

DeS

_________________
POZDRAWIAM
DeS 8) 8) 8)
AUDI - VORSPRUNG DURCH TECHNIK
Obrazek
jeśli nie jestes łosiem kliknij na łosia!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: glowica z 2.3 20v do 2.3 10v
PostNapisane: 23.sty.2003 15:12:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.paź.2002 13:02:32
Posty: 441
Lokalizacja: Kalisz
maudi90USA napisał(a):
czy ktos moze juz robil taka przekladke i wie czy pasuja otwory na sruby, kanaly wodne, olejowe, czy tloki nie beda pukaly w zawory itp.



to jak to jest naprawde... pasuja te kanaly, otwory itp. ?????

_________________
MARIUSZ

AUDI 90 z za oceanu... zagazowane 2.3NG and AWO 425S


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sty.2003 16:35:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lis.2002 20:08:47
Posty: 485
Lokalizacja: Kalisz
pierw sprawdz czemu twój silnik ma tak niską moc, tak jak ci wcześniej mówiłem sprawdż katalizator.Chyba nie zdajesz sobię sprawy ile wiedzy wymaga taka przekładka, pozatym będziesz musiał wywalić chyba cały osprzęt silnika,przewody od wtrysku ,komputer,wydech,pompe paliwa chyba też.Podchodzisz do tego od trochę dziwnej strony.Sprawdz najpierw co z twoim silnikiem ,daj głowicę do chojnackiego, załóż szybszy wałek i napewno osiągniesz zadowalający efekt.

_________________
COUPE 2.8 Q
SPRZEDAŁEM MOTOR...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sty.2003 16:44:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lut.2002 00:00:00
Posty: 3712
Lokalizacja: Audiland - Żoliborz - WuWuA - Polen
kubazak napisał(a):
pierw sprawdz czemu twój silnik ma tak niską moc, tak jak ci wcześniej mówiłem sprawdż katalizator.Chyba nie zdajesz sobię sprawy ile wiedzy wymaga taka przekładka, pozatym będziesz musiał wywalić chyba cały osprzęt silnika,przewody od wtrysku ,komputer,wydech,pompe paliwa chyba też.Podchodzisz do tego od trochę dziwnej strony.Sprawdz najpierw co z twoim silnikiem ,daj głowicę do chojnackiego, załóż szybszy wałek i napewno osiągniesz zadowalający efekt.


Kolega bardzo dobrze mówi !!!

Ja kombinowałem z Bóg wie czym (turbo, 20V, NO2) ale od kąd przejechałem się z kolegą Mirtinim (dzięki za przejażdżkę) na zlocie w Bydogoszczy to doszedłem do wniosku że moje auto praktycznie nie jeździ porównując do tego którym jechałem !!!
Wniosek: szukaj koni które Ci uciekły chyba że masz wszystko OK i mocy Ci brakuje to proponuje zmienić auto bo z tego nic poza fabryką (rzeczywistą) nie wyciągniesz w normalnych kosztach !!

Pozdro
DeS

_________________
POZDRAWIAM
DeS 8) 8) 8)
AUDI - VORSPRUNG DURCH TECHNIK
Obrazek
jeśli nie jestes łosiem kliknij na łosia!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sty.2003 16:49:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.paź.2002 13:02:32
Posty: 441
Lokalizacja: Kalisz
Eeeech...... :D

_________________
MARIUSZ

AUDI 90 z za oceanu... zagazowane 2.3NG and AWO 425S


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 14 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: