KORU napisał(a):
Mam 80 B4 2.0 ABT z 1992 roku i dostalem do testowania licznik z modelu z roku 1994 ktory posiada obrotomierz, predkosciomierz wyskalowany do 260 km/h no i z wyswietlacz termometru temperatury powietrza. Podlaczenie calego licznika jest na trzy wtyczki jedna zolta druga niebieska no i trzecia biala. Podlaczylem licznik dziala, ale cyfrowy termometr ma wtyczke na 4 piny i tu sie wkurzylem

bo nigdzie nie znalazlem takiej wtyczki. Teraz pytanie gdzie moge znalezc te przewody (4) aby doprowadzic sygnal to termometru? nie chce mi sie wierzyc ze zrobili moje Audi bez wyprowadzenia poszczegolnych kabli, przeciez na pewno istnialy 2.0 1992 rok z tym termometrem i z komputerem pokladowym. Audi zjezdzajac z tasmy powinny byc wyposazone we wszystkie kable, a jak ktos chcial miec obrotomierz za doplata to fabryka powinna tylko sam licznik gotowy podpiac i po sprawie. Dobra licznik zamontowany jazda probna no i nie wiem UFo czy twoj predkosciomierz nie oszukuje? bo moj zaczol zle pokazywac i obroty i predkosc

na dwojce mialem 60 km/h a obroty pokazywalo 3000

a silnik wyl jakby bylo 5500, normalnie na dwojce jade do 90 km/h wtedy silnik tak wyje a wiec predkosciomierz oszukuje w porownaniu do oryginalnego. Moze ty Ufo masz licznik z 1992 roku? Bo na tym moim co testuje to jest wybite data 1994 r. Najbardziej mnie rozczarowalo to ze kurde nawet takie TDi ktore ma tyle samo koni co moj silnik wyposazone jest w termometr, obrotomierz no i auto check. Co tu robic wiem ze to sie da ale gdzie to wszystko szukac, ktos tu z forum podlaczyl nawet komputer pokladowy do silnika 2.0 ABT czyli do takiego jak ja mam, ale nie wiem kto to byl. Moze cos sie da wykombinowac?? kurde ale sie rozpisalem


No wiec tak : licznik od dizla i od benzyny sie rozni i to dlatego masz bledne wskazania, ja mam wszystkie prawidlowe (licznik z coupe 88r 2,3 20v)bo bylo sprawdzane i pod kompem przy regulacji gazu i na trasie po zalozeniu licznika w roznych zakresach, pozatym krece normalnie czyli odciecie mam na 1 przy 50, 2 przy 103, 3 przy 145, reszty nie ciagnalem na maksa bo nie starczylo drogi lub mocy...
...co do kompa to niestety zaluje ale nikt na forum nie potrafil mi pomoc w tym temacie wiec pomyslalem ze kaska sie przyda - a komus sie przyda komp i ta osoba okazal sie moj ziomal ZURU, ktory sam sobie podlaczyl w niuni ABT tego kompa...
... Ja mialem juz zalozony ten termometr temp zewnetrznej i bez problemu przelozylem go ze starych licznikow do obecnych z pomyslnym rezultatem, niestety fabryka nie dawala okablowania w kazdym samochodzie zeby tyllko instrumenty podlaczac wiec trzeba rzezbic.
