.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 22.lut.2025 10:39:40

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: kto cos podpowie ??? bo coś mnie hebelki nie trybią
PostNapisane: 17.lip.2004 20:31:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2003 23:51:20
Posty: 869
Lokalizacja: Łomża
Auto: A6 2,7T
:/ problem pojawił sie po zmianie klocków - tył, odpowietrzyłem układ ok ale podczas jazdy pedał zaczoł wchodzić do gleby i aby zhamwoć trzeba go pompować kilka razy !!!; przy zwykłej jeżdzie można na raz ale i tak przy dociskaniu idzie do gleby

układ odpowietrzałem 3 razy, wszystkie koła; niewiem moze treż trzeba zrobić to samo przy pompie ? jest taka możliwośc? dodam też ze przed wymianą klocków było wszystko ok,

czego mam szukać ? co sprawdzić? servo nie tak trybi???
zależało by mi na podpowiedziach bo raczej na drzewku bym nie chciał siedzieć :zly: :/

_________________
A4 1,8 T quattro -
A6 2,7 T 2010-
A4 1,9 TDi 2006-2010
Coupe 2,3 10V 2002-2006


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lip.2004 00:09:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.wrz.2003 15:45:43
Posty: 1063
Lokalizacja: Jauer
witaj


no wiec tak uklad hamulcowy jest zamkniety zaciski i pompa i nic wiecej
wiec serwo nie ma nic do tego !!!

zmienales klocki hamulcowe wiec tloczki w zaciska moga byc teraz w innej pozycji
na 100% sa bo nowe klocki sa grubsze moze byc tak ze miales juz je troche zardewiale i po odpowietrzeniu ukladu one sie zapiwetrzaja bo nie uczelanienie tloczkow nie dziala

moze byc tak ze uszkodziles odpowietrzniki podczasd od powietrzenia

pozatmy opisze caly proces odpiwetrzenia

ja odpowietrzam hamulce okolo 2 godziny

pompuje nie do momentu w ktormy pedal jest twardy tylko az przepomouje przez kazdy odpowietrznik 1 butelke plynu wiem wiem nogi bola


ostatnio wymysiliem inny sposob opiowietrzania :D

dorobilem sobie butelke ktora zakrecam na pojemnik plyny hamulcowego wledam do butelki okolo 1,5 butelki plyny hamuclowego zakrecem u gory i podlocznam sprezarke :D:D

odpowietrzniki odkrecam locze przewodami do jednego zbiorniczka :D i pompuje sobie pedalem hamulcowym (szkoda ze trzeba )
efekt dosc ciekawy :D wydae mi sie ze skutecznmy


pozdrawiam

_________________
---------------------


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lip.2004 16:27:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2003 23:51:20
Posty: 869
Lokalizacja: Łomża
Auto: A6 2,7T
z odopwietrzeniem było tak: początkowo odpowietrzałem tył - efekt taki zę pedał po jakimś czasie znowu sie chował, wchodził w podłoge :zly:

potem odpowietrzyłem wszystkie koła zaczynająć od tylu prawe> przód lewe >tył lewe> przód prawe- efekt to samo

zmieniłem dziś jeszcze raz uszczelki w tłoczkach > odpowietrzyłem jeszcze raz > to samo

po pompowaniu hamulec twardnieje ale nie tak jak powinien :| a po jakiejśc chwili moglę go znowu wcisnąć do podłogi.

płyn nigdzie nie wycieka! przewody są całe itd.

co moze być, niewiem > czy tak nagle mogła paść pompka>????????????

_________________
A4 1,8 T quattro -
A6 2,7 T 2010-
A4 1,9 TDi 2006-2010
Coupe 2,3 10V 2002-2006


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lip.2004 21:08:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.maja.2004 21:24:31
Posty: 1659
Lokalizacja: Malbork
Na to niestety wygląda jeśli jesteś pewny szczelności zacisków...
To jest ukł. zamknięty. Wiele możliwości nie ma - do wyboru zaciski i cylinderki (zaciski jeśli masz tarcze z tyłu) oraz pompa.

_________________
Audi Coupe quattro 2.2T '86 design by VOTEX


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lip.2004 21:23:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2003 23:51:20
Posty: 869
Lokalizacja: Łomża
Auto: A6 2,7T
:zly: raczej zaciski niet :( juz sie przy nich namotałem...

chyba zostaje pompa, bo ciśnienie ucieka przy hamowaniu > zawsze pedał był twardy teraz idzie do gleby i to po kilkakrotnym "napompowaniu hebelków"

ciekawi mnie tylko jedna rzecz bo pompa hamulców chyba rzadko siada, musiałbym jeszcze jedną rzecz luknąc dokładniej bo od dołu pompy jest taki korek (nie jest on do odpowietrzania) i zauważyłem ze sie spocił :/ ale do czego jest ten bajer to nie wiem ? (dodam ze pompa współpracuje z abs, ma tam swoje przwodziki, jest odpowietrznki i ma dwusterfowe podłączenie do zbiorniczka :diabel: i myslałem sobie ze moze własnie tamtą drogą zaciągać powietrze ?

a moze mi ktoś powiedziec czy taka pompa jest regenerowalna czy nówczes sztuka potrzebna ??

_________________
A4 1,8 T quattro -
A6 2,7 T 2010-
A4 1,9 TDi 2006-2010
Coupe 2,3 10V 2002-2006


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lip.2004 21:40:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.maja.2004 21:24:31
Posty: 1659
Lokalizacja: Malbork
Do niektórych samochodów są zestawy naprawcze (uszczelek), czy akurat do tego dostaniesz to trudno powiedzieć...
Ale można dostać na pewno zamiennik pompy np. firmy LPR (nie mylić z partią Giertycha :D ).

_________________
Audi Coupe quattro 2.2T '86 design by VOTEX


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lip.2004 21:56:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2003 23:51:20
Posty: 869
Lokalizacja: Łomża
Auto: A6 2,7T
z tego co "słyszałem" :): z zamiennikami pompy lepiej nie kombinowć>? niewiem bo nie sprawdzałem, ale moze były by jeszcze jakieś uwagi co i jak ? bo z fachmenami to róznie bywa :): :galy: :)

_________________
A4 1,8 T quattro -
A6 2,7 T 2010-
A4 1,9 TDi 2006-2010
Coupe 2,3 10V 2002-2006


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lip.2004 22:57:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.wrz.2003 15:45:43
Posty: 1063
Lokalizacja: Jauer
witaj ja zastosowalem zestaw naprawczy

i smigam dobrze oczywiscie jak zdarza ci sie po miescie grzac i w ostatniej chwili ostro hamowac czyli poprostu ostra agresywna jazda
to lepiej kupic nowa pompa bo wtedy masz ta pewnosc ze sie nie zabijesz

bezpiecznstwo ponad wszystko

pozdrawiam

_________________
---------------------


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lip.2004 18:07:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2003 23:51:20
Posty: 869
Lokalizacja: Łomża
Auto: A6 2,7T
aj niewiem co jest już kombinowałem na rózne sposoby z tymi hamulami > dodam ze jest ABS

w każdym razie jest słabe ciśnienie na przedzie :/ tył niby ok :/

kupie jutro pompe bo lipa tak śmigać

_________________
A4 1,8 T quattro -
A6 2,7 T 2010-
A4 1,9 TDi 2006-2010
Coupe 2,3 10V 2002-2006


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lip.2004 20:05:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.sie.2003 12:38:47
Posty: 245
Lokalizacja: Warszawa-Ursus
[quote="marek"]z odopwietrzeniem było tak: początkowo odpowietrzałem tył - efekt taki zę pedał po jakimś czasie znowu sie chował, wchodził w podłoge :zly:

potem odpowietrzyłem wszystkie koła zaczynająć od tylu prawe> przód lewe >tył lewe> przód prawe- efekt to samo

quote]
z tego co wiem, mając ABS to odpowietrzanie trzeba zaczynać od pompy chamulcowej
z tego co piszesz to wogule tego nie ruszałeś :/
może tu przyczyna

_________________
A100 87r. 2.3NF
A100 Q 90r. 2.3KU
A100 93r. 2.3AAR


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lip.2004 20:12:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2003 23:51:20
Posty: 869
Lokalizacja: Łomża
Auto: A6 2,7T
odpowietrzałem też pompe i abs :/ to samo

najdziwniejsze jest to ze to sie stało raptem po wymianie klocków i gum w cylinderkach.

stan płynu trzyma nie ucieka nigdzie> nawet nie widać aby przy pompowaniu zmniejszała sie jego ilośc w zbiorniczku

_________________
A4 1,8 T quattro -
A6 2,7 T 2010-
A4 1,9 TDi 2006-2010
Coupe 2,3 10V 2002-2006


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lip.2004 12:43:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.sie.2003 12:38:47
Posty: 245
Lokalizacja: Warszawa-Ursus
marek napisał(a):
> nawet nie widać aby przy pompowaniu zmniejszała sie jego ilośc w zbiorniczku


może zatkany otwór zbiorniczek - pompa
no bo przy pompowaniu powinno chyba powinno ubyć

_________________
A100 87r. 2.3NF
A100 Q 90r. 2.3KU
A100 93r. 2.3AAR


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lip.2004 13:09:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sty.1970 01:00:00
Posty: 2989
Lokalizacja: łódź, ACQ 2.8 30V quattro, AR 147 Q2 Ducati Corse
A moze puszczaja Ci uszczelki na pompie hamulcowej ?

_________________
Pozdr.
Marek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lip.2004 16:26:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2003 23:51:20
Posty: 869
Lokalizacja: Łomża
Auto: A6 2,7T
:) dzięki za podpowiedzi ale mam nowe wnioski...

wydaje sie mi ze pompa jest sprawna! abs też łapie bo dziś miałem okazje to zauważyc! a wyłączenie jego nic nie zmienia, odnośnie tej pompy to: ona trzyma ale po uprzednim napompowaniu i dopiero po puszczeniu oddaje do gleby :zly: :galy:

nie miałem jeszcze kiedy tego oblukać :| znowu ale jak to zrobie napisze.

jeszcze raz sprawdze wszystkie zaciski, a co jeszcze ciekawego to zasada działania jest taka ze hamulce łapią nie tył> prawa lewa ale tył prawa i przód lewa/ po przekątnej system jest tak rozwiązany dla bezpieczeństwa ( własnei nie wiedziałem :P )

a jeżeli chodziło by o płyn to raczej tak jest ze nie ubywa go ze zbiornika bo jest wystarczająca jego ilość w samej pompie i wystarczy na zaciśnięcie tarcz.
cdn... :D

_________________
A4 1,8 T quattro -
A6 2,7 T 2010-
A4 1,9 TDi 2006-2010
Coupe 2,3 10V 2002-2006


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sie.2004 09:21:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.paź.2003 18:19:20
Posty: 368
Lokalizacja: Szczecin
i jak sobie poradziles z tymi hamulcami ?? dzialaja tak jak powinny czy dalej nie jest dobrze mnie takie cos spotkalo jakis tydzien temu wymienilem jeden wezyk i wystarczylo odpowietrzyc jedno kolo i bylo ok .ale niestety okazalo sie ze przewod jest wadliwy i delikatnie z niego cieknie z racij tego ze to hamulce to kupilem nastepny przewod i byl ok ale tym razem odpowietrzenie nic nie daje wszystkich kol pokolei pedal jest miekki i twardnieje po podpompowaniu :((( i tez nie mam pojecia o co chodzi niby powietrza nie ma bo plynu przepompowalem jak pieprz***** a mimo to nie jest tak jak powinno byc. i tez nie widze innego wyjscia jak pompka bo niby co innego wszystko jest szczelne zadnych ubytkow ,jezeli mozecie to pomozcie bede bardzo wdzieczny

_________________
Audi 100 CN 2.0 D 1984-2004r. R.I.P. & Audi 100 2.3 NF +LPG 1987-2010r / Audi A6 C4 AEL 2.5 TDI 95r 2010 -2014 / Audi A8 D2 2.5 TDI AFB 98r 2010 .....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sie.2004 09:27:21 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
a gdzie kupowales te wezyki ??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sie.2004 09:29:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2003 23:51:20
Posty: 869
Lokalizacja: Łomża
Auto: A6 2,7T
tzn > pompka u mnie jednak jest ok > narazie przyznam sie ze nie zrobiłem tego do końca :): ale dziś zamierzam już coś pokombinować ...
tzn musze mieć nowy cylinderek bo jeden >z tylu miałem uszkodzony i w momencie kiedy zaproponowałem mu nowe klocki uszczelka trafiała na uszkodzenie i musiał sie zapowietrzać > w celu weryfikacji tego zapodałem stary klocek (już cienszy) i co sie okazało ze pompka jest dobra !

miałem napisac jak już wszystko było by na 100% luks :diabel:

_________________
A4 1,8 T quattro -
A6 2,7 T 2010-
A4 1,9 TDi 2006-2010
Coupe 2,3 10V 2002-2006


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sie.2004 10:01:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.paź.2003 18:19:20
Posty: 368
Lokalizacja: Szczecin
wezyki nowy oczywiscie dwa cylinderki na tyl rowniez nowe bo odpowietrzniki byly tak skorodowane ze jedyne co mozna bylo z nimi zrobic to pourywac co zreszta w akcie desperacij zrobilem bo oczywiscie cudowne odrdzewiacze pomagaja zawsze kiedy potrzeba .hans mam cos takiego jak juzioo zacytuje go tutaj :P chyba nie bedzie mial nic przeciwko "Mam taki problem a wiec pedl hamulca jest twardy przy wylonczonym silniku
a jak wloncze silnik to jest miekki jak sprzegielko
nacisne go dwa razy i lapie ale pozniej znowu to samo " i tak wlasnie mam i kompletnie tego nie rozumiem odpowietrzone sa na 100000% bo probowalem i to nie raz myslalem ze ma to zwiazek z tym ze plynu od wspomagania zrobilo sie nagle powyzej max co mnie zdziwilo bo dolewajac dolalem ponizej maxa. pomozcie Prosze nie bede przeciez wymienial wszystkiego co wchodzi w sklad ukladu hamulcowego.z gory bardzo wielkie dzieki za pomoc

_________________
Audi 100 CN 2.0 D 1984-2004r. R.I.P. & Audi 100 2.3 NF +LPG 1987-2010r / Audi A6 C4 AEL 2.5 TDI 95r 2010 -2014 / Audi A8 D2 2.5 TDI AFB 98r 2010 .....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sie.2004 11:08:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.paź.2003 18:19:20
Posty: 368
Lokalizacja: Szczecin
nic nikomu do glowy nie przychodzi :(((

_________________
Audi 100 CN 2.0 D 1984-2004r. R.I.P. & Audi 100 2.3 NF +LPG 1987-2010r / Audi A6 C4 AEL 2.5 TDI 95r 2010 -2014 / Audi A8 D2 2.5 TDI AFB 98r 2010 .....


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 19 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: