.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 24.lis.2024 07:27:29

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Co sadzicie o turbinie kkk k27?
PostNapisane: 30.sty.2003 20:46:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.lip.2001 01:00:00
Posty: 821
Lokalizacja: Bydgoszcz
Podobno montowana rowniez w audi quattro rajdowych,zna ja kto i moze cos powiedziec?
Obrazek

_________________
Kajman
Corrado G60 NRG
www.NRGtuning.pl-NOWOŚĆ-OFERTA GREDDYl!
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sty.2003 21:07:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 1400
Lokalizacja: Poznań
Jeżeli chcesz ją dać do VR6 jako big single, to się nada na styk. Ale musi być BARDZO bogata elektronika. W rajdówkach jeżdżą, ale to nie jest do końca seryjna K27 :-)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sty.2003 21:33:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.lip.2001 01:00:00
Posty: 821
Lokalizacja: Bydgoszcz
Dlaczego na styk?wydaje sie byc wieksza niz t-04 garetta a t-04 daje 400KM :zakrecony: O czyms nie wiem?

_________________
Kajman
Corrado G60 NRG
www.NRGtuning.pl-NOWOŚĆ-OFERTA GREDDYl!
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sty.2003 21:41:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 1400
Lokalizacja: Poznań
Na styk, to znaczy mogłaby być mniejsza i nic by się nie stało. Dlatego napisałem, że musi mieć BARDZO bogatą elektronikę. Duży wlot spalin, prawda? :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sty.2003 21:50:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.lip.2001 01:00:00
Posty: 821
Lokalizacja: Bydgoszcz
Czyli rozmiar pauje,teraz wytlumacz mi co z ta elektronika? :0 Zwykly unichip sobie poradzi,ewentualnie do tego jakis apexi albo inny turbo smiecioregulator?

_________________
Kajman
Corrado G60 NRG
www.NRGtuning.pl-NOWOŚĆ-OFERTA GREDDYl!
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sty.2003 22:08:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 1400
Lokalizacja: Poznań
Rozmiar powiedzmy pasuje, będziesz miał lekkiego laga ale od tego jest elektronika. Unichip poradzi sobie, tylko, że autko będzie paliło nieźle. No i musisz pogodzić się z tym, że będzie zaczynać ciągnąć dość wysoko.


Dlatego na niskich obrotach paliwa musi być baaaardzo ponad stan. Coś musi tą turbinę napędzić.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sty.2003 22:14:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.lip.2001 01:00:00
Posty: 821
Lokalizacja: Bydgoszcz
Na codzien sterujac doladowaniem ogranicze paliwo rowniez? 20l zniose,ale powyzej 25l/100 nie chce na codzien... :-P

_________________
Kajman
Corrado G60 NRG
www.NRGtuning.pl-NOWOŚĆ-OFERTA GREDDYl!
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sty.2003 22:23:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 1400
Lokalizacja: Poznań
Najwięcej będzie lało od 2000 do 3500 bo tutaj będzie dziura. Więc musiałbyś jeździć jak dziadek. A każde mocniejsze depnięcie to więcej paliwa do wtrysków lecz turbina nie będzie tak odrazu ciągnąć... Coś za coś. Ciśnienie ograniczysz, to auto zupełnie nie będzie jechać. Jeżeli dobrze dobierzesz dawki paliwa, to spalanie powinieneś nieco ograniczyć... Ale to kwestia tych od elektroniki.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sty.2003 22:27:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.lip.2001 01:00:00
Posty: 821
Lokalizacja: Bydgoszcz
Strojac na obciazeniowce paliwo powinni dobrze dobrac... :zakrecony:

_________________
Kajman
Corrado G60 NRG
www.NRGtuning.pl-NOWOŚĆ-OFERTA GREDDYl!
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sty.2003 09:20:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.paź.2001 01:00:00
Posty: 708
Lokalizacja: Warszawa
kayman, bedzisz sie rozdrabniał weś odrazu KKK 029

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sty.2003 10:33:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2001 00:00:00
Posty: 4321
Lokalizacja: Wroclaw
slyszalem ze wlasnie k27 ma bardzo duza turbo dziure ... ewentualnie mozna pomysles o wsasdzeniu do niej wylotu od 26 wirnik mniejszy wiec i dzurka mniejsza ... tylko nie wiem jak to w praktyce wyglada .. w wersji kkk24/26 sprawdza sie idealnie ...

_________________
A4 1,8 T , Audi S2 2,2 T


Obrazek
jeśli nie jestes łosiem kliknij na łosia!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sty.2003 11:01:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lis.2001 00:00:00
Posty: 2065
Lokalizacja: Warszawa
LeoLepsi napisał(a):
Rozmiar powiedzmy pasuje, będziesz miał lekkiego laga ale od tego jest elektronika. Unichip poradzi sobie, tylko, że autko będzie paliło nieźle. No i musisz pogodzić się z tym, że będzie zaczynać ciągnąć dość wysoko.


Dlatego na niskich obrotach paliwa musi być baaaardzo ponad stan. Coś musi tą turbinę napędzić.


Od kiedy lag można kompensować nadmiarem paliwa ????????????????

_________________
2002 Audi A4 B6 1.8T VTG - 197KM thanks to Chiptronic Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lut.2003 01:23:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 1400
Lokalizacja: Poznań
Bardzo prosto. Specyfika układu w S2. Jest to jeden ze sposobów właśnie. Nadmiar paliwa daje więcej spalin, co za tym idzie więcej energii na łopatki turbiny, co sprawia, że szybciej zaczyna się kręcić. W 1.8T robi się inaczej.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: