.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 27.lis.2024 23:23:10

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 55 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sty.2003 09:34:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.lip.2002 11:39:33
Posty: 135
Lokalizacja: Kluczbork / Poznań
W B3 wentylator sie nie wlaczal (1,8S benzyna), w b4 (2,0 benzyna 90Km)ttez nie, natomiast w C4 2,0 AAD wlacza sie.
pozdrawiam[/url]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sty.2003 11:55:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.cze.2002 12:15:14
Posty: 239
Lokalizacja: Kalisz
Dostalem w końcu oryginalna ksiażkę obsługi do AUDI B4 i jest w niej napisane, że wentylatory moga się właczyc po zgaszeniu silnika jak wzrosnie temp.
Pozdro

_________________
Audi 80 B4
2.0 115 KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lut.2003 12:25:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.paź.2002 13:02:32
Posty: 441
Lokalizacja: Kalisz
licze na te schemaciki....





:-D

_________________
MARIUSZ

AUDI 90 z za oceanu... zagazowane 2.3NG and AWO 425S


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lut.2003 12:34:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.wrz.2002 13:24:23
Posty: 868
Lokalizacja: Łomża
Cytuj:
Dostalem w końcu oryginalna ksiażkę obsługi do AUDI B4


Czy są tam opisane silniki 2.3, 2.6 i 2.8.?

_________________
Audi Coupe 2.8 V6 & Audi 80 B3 1.6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lut.2003 15:19:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.cze.2002 12:15:14
Posty: 239
Lokalizacja: Kalisz
Tylko dane liczbowe silników ( moc, moment, itp) reszta danych to ogólnie o B4 ale s e d a n
Jak chcesz jakies dane to daj znać.
Pozdro

_________________
Audi 80 B4
2.0 115 KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lut.2003 07:54:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.paź.2002 13:02:32
Posty: 441
Lokalizacja: Kalisz
maudi90USA napisał(a):
jestem jak niewierny TOMASZ jak nie zobacze to nie uwierze :D
jak macie schemacik to umiesccie go tutaj lub podeslijci mi.


:oops: no i stalo sie UWIERZYLEM :oops:
mi tez sie zalączyl...

_________________
MARIUSZ

AUDI 90 z za oceanu... zagazowane 2.3NG and AWO 425S


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lut.2003 09:59:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.maja.2002 14:00:58
Posty: 56
Lokalizacja: Łódź
U mnie w B3 zaraz po wyłączenu zapłonu wentylator przetaje się kręcić i nigdy się później nie załżcza, natomiast w 100 kilka razy latem sam się włączył.(oczywiście po jeździe)Więc zależy to pewnie od podłączenia wentylatorów bezpośrednio do akumulatora jak pisał Hansik.Narka

_________________
allroad C4 2.3 e & B3 1.8S


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lut.2003 10:27:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2001 01:00:00
Posty: 3076
Lokalizacja: Bydgoszcz
mialem juz o tym napisac ale nie wiedzialem gdzie a tu sie ten temat wylonil ... wiec tak ... wentylatory chlodnicy moga sie zalaczyc po wylaczeniu stacyjkiw samochodach z silnikami o duzej wydajnosci cieplnej , czyli we wszystkich z wielopunktowym wtryskiem. jest taki czujnik ktory jest przykrecony w pewnej odleglosci od glowicy (w NG) z tylu przy pokrywie zaworow) ktory mierzy temperature w komorze silnika i jest to obwod caly czas pod napieciem i kiedy temepratura wzrasta powyzej , bodajze 102 st C wtedy on zalacza wentylatory

_________________
A10q, ACOq - skradzione, AQS - w budowie
www.audiquattro.prv.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lut.2003 10:39:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.mar.2001 00:00:00
Posty: 1103
Lokalizacja: k.Radomia
W moim byłym coupe 1.9 na gazniku wlaczal sie wentylator po wylaczeniu zapłonu :-D ,w 100 2.0 TD takze :-D

_________________
.....S4 230 KM.....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lut.2003 00:27:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lut.2003 16:22:33
Posty: 31
Lokalizacja: Elbląg
czyli tak dla jasności - uszkodzenia wskaznika temperatury nie mają wpływu na pracę wentylatora?
Pozdr.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lut.2003 00:30:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2001 01:00:00
Posty: 3076
Lokalizacja: Bydgoszcz
nie .... wentylatory maja swoj niezalezny obwod dzieki ktoremu funkcjonuja i nie ma to nic wspolnego z elektronika w aucie

_________________
A10q, ACOq - skradzione, AQS - w budowie
www.audiquattro.prv.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lut.2003 14:23:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.lis.2001 00:00:00
Posty: 300
Lokalizacja: Bytom
A ja wiem ,że niektóre silniki na wielopunkcie mają dwa czujniki temp. Jeden w chłodnicy(jeśli on sprowokował włączenie wiatraka ,to wyłączenie zapłonu spowoduje również wyłączenie wiatraka!!!) I jest jeszcze jeden ,w okolicy wtryskiwaczy(Jeśli ON włączy wentylator to wyłączenie zapłonu nie powoduje wyłączenia wiatraka!!!).Może również powodować samoczynne załączania wentylatora maksymalnie do dziesięciu minut od wyłączenia stacyjki!!!! I nie chodzi tu o chłodzenie płynu tylko bloku silnika .A dokładnie wtryskiwaczy!!!!!Jestem tego pewien na 99,9%... :oko:
Pozdrawiam

_________________
krisB3 2.0 Fajne Audi miałem ale sprzedałem.... :-(((((


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: ale o co chodzi ? :)
PostNapisane: 15.lut.2003 21:42:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lut.2003 21:37:23
Posty: 263
Lokalizacja: Bydgoszcz
Ok u mnie wskazowka podnosi sie z minimum raz na jakis czas. Fakt nie mam oslony pod silnikiem (mechanik mnie wydymal) ale czy to starczy?
Czym grozi jazda z taka niskia temperatura?

_________________
Audi 90 B3 2.3 LPG boost :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: ale o co chodzi ? :)
PostNapisane: 15.lut.2003 22:08:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2001 01:00:00
Posty: 3076
Lokalizacja: Bydgoszcz
Wuja napisał(a):
Ok u mnie wskazowka podnosi sie z minimum raz na jakis czas. Fakt nie mam oslony pod silnikiem (mechanik mnie wydymal) ale czy to starczy?
Czym grozi jazda z taka niskia temperatura?


niedogrzany silnik wiecej pali , ma mniejsza moc i szybciej zapychajacy sie kat

_________________
A10q, ACOq - skradzione, AQS - w budowie
www.audiquattro.prv.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lut.2003 22:10:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.lip.2002 11:39:33
Posty: 135
Lokalizacja: Kluczbork / Poznań
W końcu dzisiaj wymieniłem termostat. Koszt 90 zł z montażem miałem do wyboru termostat za 29 zł, za 55zł lub oryginał za około 90, z tym że na oryginał musiałbym czekać więc wybrałem ten za 55.
Różnaca w temperaturze widoczna jest już po przejechaniu 3-4 kilometrów, gdyż termometr wskazuje około 90stopni, a nie jak wcześniej w granicach 60-70. dodatkowo po przejechaniu 3 km jest w środku ciepło, a wcześniej to i z 20 km trzeba było zrobić aby się zagrzało. Mechanik twierdzi że po wymianie termostatu może spaść zużycie paliwa, gdyż silnik będzie pracował w optymalnych warunkach więc będzie miał większą sprawność cieplną (wynika z cyklu Carnota? tyle pamiętam z fizyki ;) )
pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 55 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron