.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 02.lut.2025 21:02:38

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Turbo????Audi A4 2.8??
PostNapisane: 27.lip.2004 01:18:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.lip.2004 01:05:30
Posty: 2
Lokalizacja: Brooklyn
Czy kiedys ktos probowal wsadzic turbo od Audi s4 do Audi 2.8 .wlasnie sie zastanawiam czy to jest mozliwe przeciez to tylko mala roznica 2.7 i 2.8..Amoze ktos do tego 2.8 wstawil juz jakomkolwiek turbinke to zchecia bym sie dowiedzal jak..Zawsze jest malo!!!!(koni)!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lip.2004 08:04:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Nad uturbieniem 2.8 myślałem juz dawno. Koszty jednakże są spore. Całość wydatków na początek to około 10-12tys zł. Co do przekłatki gratów od 2.7 to prawde mówiąc myślałem z lekka nad tym jednak nigdzie nie sprawdzałem jakby to pasiło.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lip.2004 08:08:37 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
miedzy silnikiem 2.7 (AGB) a silnikiem 2.8(ACK) jest kolosalna roznica sama pojemnosc to czubek gory lodowej ... rozni praktycznie wszystko .... AGB jest , musi byc o wiele wytrzymalszy na temperature poniewaz temperatura spalania w silnikach doladowanych jest wyzsza ... poza tym bezsensownym posunieciem byloby ladowanie do silnika ACK turbin ( mowimy o 2 bo to V6 ) jezeli koszt zakupu silnika AGB z wiazka wyniesie mniej niz przerobka ACK


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lip.2004 08:15:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Dokładnie podobnie myslałem. Tyle, że ciekawi mnie fakt, jakby to spasować AGB z ośką.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lip.2004 09:15:58 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
mysle ze sredni pomysl ... dlaczego ? ... poniewaz i tak w Coupe 2.8 przod jest bardzo ciezki w porownaniu do tylu i auto jest juz podsterowne z tego powodu ... gdyby dolozyc mu tam jeszcze ciezszy silnik i jeszcze wiecej mocy w tak krotkim aucie przyjemnosc z jazdy zmalalaby i to dosc znacznie ... no chyba ze zalezaloby Ci na biciu rekordow predkosci ;) ... ale do codziennej jazdy z ostrzejszym ruszaniem i pokonywaniem zakretow takie rozwiazanie nie byloby najlepsze ... co innego w dluzszym aucie , ewentualnie quattro ... ale fakt pozostanie fakrem ze przod jest strasznie ciezki w takim aucie i bardziej sie ten silnik z jego masa nadaje do limuczyny niz do auta usportowionego gdzoe rpzklad mas ma duze znaczenie dla stabilnosci auta


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lip.2004 09:37:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 21:01:47
Posty: 600
Lokalizacja: zachodniopomorskie
A może coś takiego:
http://www.motodyne.com/frames/12vsc.html
(tylko te ceny :galy: )

_________________
AUDI = The lord of the four rings
B2 1.6 CY [1998-2000]
C3 2.0 NC [2000-2003]
C4 2.8 AAH [2003-2006]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lip.2004 09:40:40 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sie.2003 15:20:59
Posty: 2049
Lokalizacja: The Great Lakes
ChrisG,

Mieszkasz w USA? Jeśli tak i jeśli masz silnik 2.8 30V, to weź pod uwagę PES supercharger. ( www.pes-tuning.com , tylko chwilowo mi nie działa ta stronka). Jest parę osób na AudiWorld, które mają ten sprzęt, gdybyś szukał opinii na jego temat.

Założenie turbosprężarek do 2.8 to wydaje mi się sporo roboty (i spore koszty). Trzeba by również napisać dedykowane oprogramowanie do sterowania tym wynalazkiem. Chyba lepsze efekty i większą niezawodność dałby przeszczep z 2.8 na 2.7tt.

Pozdr.

_________________
Było: B5 1.8Tq
Jest: E39 530i, 8R Q5 3.0T, Charger SRT392


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lip.2004 10:10:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sty.1970 01:00:00
Posty: 2989
Lokalizacja: łódź, ACQ 2.8 30V quattro, AR 147 Q2 Ducati Corse
Audista napisał(a):
A może coś takiego:
http://www.motodyne.com/frames/12vsc.html
(tylko te ceny :galy: )


Z tego co czytalem na AW to gosc jest chyba jakims oszustem i nikt nie slyszal o samochodzie z tym kompresorem

_________________
Pozdr.
Marek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lip.2004 10:26:38 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sie.2003 15:20:59
Posty: 2049
Lokalizacja: The Great Lakes
mq napisał(a):
Z tego co czytalem na AW to gosc jest chyba jakims oszustem

Potwierdzam.

Pozdr.

_________________
Było: B5 1.8Tq
Jest: E39 530i, 8R Q5 3.0T, Charger SRT392


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lip.2004 00:02:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.lip.2004 01:05:30
Posty: 2
Lokalizacja: Brooklyn
Quattro Pete napisał(a):
ChrisG,

Mieszkasz w USA? Jeśli tak i jeśli masz silnik 2.8 30V, to weź pod uwagę PES supercharger. ( www.pes-tuning.com , tylko chwilowo mi nie działa ta stronka). Jest parę osób na AudiWorld, które mają ten sprzęt, gdybyś szukał opinii na jego temat.

Założenie turbosprężarek do 2.8 to wydaje mi się sporo roboty (i spore koszty). Trzeba by również napisać dedykowane oprogramowanie do sterowania tym wynalazkiem. Chyba lepsze efekty i większą niezawodność dałby przeszczep z 2.8 na 2.7tt.

Pozdr.

Racja z turbem daje spokoj na 100% zaloze po wakacjach supercharger,,narazie w tym tygodniu bede zamawial body kit i filter k&n high flow


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: