.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 24.sty.2025 21:01:09

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Problem z silnikem 2,6 V6
PostNapisane: 29.lip.2004 10:06:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2004 15:42:00
Posty: 11
Lokalizacja: Olesno
Witam wszystkich.
Mam problem z silnikem 2,6 V6 ponieważ nie pali na jeden garnek tzn.czasami jest dodrze a czasami świruje i nie bardzo wiem od czego zacząć.Byłem mierzyć ciśnienie i na pięciu cylindrach jest 12 atmosfer a na jednym 11 ale w warsztacie powiedzieli że to niewielka róznica.
Co robić ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lip.2004 10:39:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.cze.2004 00:00:35
Posty: 103
Lokalizacja: Warm. - Mazurskie
Może na początek sprawdzić przewody wysokiego napięcia i wszystko co jest do nich podpięte.

_________________
Audi 100 2,6 V6 150KM Automat LPG Brc - Pozdrawiam -
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lip.2004 10:43:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2004 15:42:00
Posty: 11
Lokalizacja: Olesno
tak też powiedział mi mechanik w warsztacie żebym profilaktycznie wymienił przewody ale dobre przewody kosztują ok 400 pln i nie ma gwarancji że to pomoże.
Można jakoś je sprawdzić ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lip.2004 10:54:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.cze.2004 00:00:35
Posty: 103
Lokalizacja: Warm. - Mazurskie
Dobre przewody do tego modelu kosztują 260 zł, bynajmniej do mojego silnika, a wydaje mi się, że masz podobny motor. I nie piszę tutaj o kupowaniu a ASO. Ja Bym najpierw sprawdził nasadkę od przewodu, która jest na świecy, która jest od gara, który Ci nie chodzi. Może tylko zwyczajnie nie kontaktuje. Podrap czymś delikatnie w środku i wlej troszkę WD-40 lub coś podobnego. Załóż z powrotem i zobacz czy nic się nie zmieni. Ewentualnie sprawdź połączenie z drugiej strony kabla.

_________________
Audi 100 2,6 V6 150KM Automat LPG Brc - Pozdrawiam -
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lip.2004 11:03:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2004 15:42:00
Posty: 11
Lokalizacja: Olesno
No silnik mamy taki sam i nawet skrzynie też mam automatyczną chyba masz racje będe musiał sie pobawić w wyczyszczenie tych połczeń choć wyglądają na dobre ale to może być złudne


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lip.2004 11:13:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
rozbierz kolektor dolotowy i sprawdź czy jest cały.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lip.2004 11:15:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2004 15:42:00
Posty: 11
Lokalizacja: Olesno
gdzie jwst kolektor dolotowy ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lip.2004 11:36:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lip.2003 08:56:15
Posty: 439
Lokalizacja: Łuków
Zdejmuj kolejno (na chwilę) kable od świec i patrz czy jest różnica :D z tanich dobrych kabli polecam Janmor (200zł) są zrobione identycznie jak NGK, silikonowe i maja porządne nasadki (wcześniej mialem jakieś "Boucher" czy cos takiego kiepsko wykonane, lipa na maksa).
Mozesz też sprawdzić szczelność górnej części kolektora dolotowego (te ladne rurki na górze silnika) sa do tego specjalne "spraye", żeby dostac sie do dolnej czesci to juz trzeba raczej rozebrac :)

_________________
.... B4 2.6 Quattro .... niestety rozbite :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lip.2004 12:12:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2004 15:42:00
Posty: 11
Lokalizacja: Olesno
ok troche sie pobawie choć za bardzo sie nie znam ale te przewody posprawdzam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lip.2004 12:47:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Przewody, świece, układ dolotowy i ciśnienie paliwa.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.lip.2004 22:22:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.sie.2003 23:26:24
Posty: 28
Lokalizacja: Tarnów
może to być wadliwy wtryskiwacz, albo nie ma dobrego styku w kostce przy nim, albo uszkodzony kabel.

_________________
audi 100 C4 2,6 LPG, C4 2,0 Quattro Avant


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sie.2004 10:55:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2004 15:42:00
Posty: 11
Lokalizacja: Olesno
No i okazuje się ,że jest pęknięty kabel zamówię i zobaczymy co się zmieni


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: