.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 24.lis.2024 07:27:54

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Jak zmierzyć moc po tuningu w A4 1.8T quattro bez hamowni???
PostNapisane: 12.lut.2003 12:21:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.kwi.2002 12:38:53
Posty: 959
Lokalizacja: Warszawa
macie jakieś pomysły???

Sprawa wygląda tak... znajomy ma A4 1.8TQ z 95'. Chce je sobie zchipować (i w pełni go rozumiem :-D ) ale chciałby zobaczyć ile auto ma mocy przed i po zabiegu... w zasadzie też go rozumiem :D i niestety nie może jechać do wrocqa na h. 4x4....

Tak sobie myśle... może "wypożyczyć" jakieś zaprzyjażnione A4 1.8T seryjne w ośce, zmierzyć je a potem włożyc na chwilę zmodyfikowanego kompa z quattro i zmierzyć ponownie... co o tej koncepcji myślicie?

oczywiście oba auta najpierw zostałyby przebadane VAGiem pod względem błędów itp...


czekam na Wasze pomyły :zakrecony: :D

_________________
Super Diesel Engine Evo II
151PS 387Nm

TDI streetracing


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lut.2003 12:40:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.kwi.2002 16:22:55
Posty: 2059
Lokalizacja: co skąd? skąd co?
bez sensu.... sam program to tylko "szczyt góry lodowej"

dwa "inne" silniki.... nie nie nie.....

zrobiłbym tak... pożyczył komputerek np. AP-22 wpisał do niego poprawne parametry (waga samochodu m.in.)
zmierzył czas na 400m jak będzie sucho.....
komp. podaje moc na kołach....


zrobić tak 5 prób przed zmianą chipa i po zmianie...

nie będzie to dokładna moc auta, ale będzie widać zmiany....czy są jakieś

to taki półśrodek, ale zawsze coś :D

_________________
bye bye - Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lut.2003 12:47:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.kwi.2002 12:38:53
Posty: 959
Lokalizacja: Warszawa
o widzisz keyser - Twoja kocepcja wydaje się byc słuszna a nawet słuszniejsza :D

z pożyczniem AP-22 nie powinnno być chyba wielki problemów myślę... :oko:

a o co chodziło z tym "szczytem góry lodowej"? :zakrecony:

_________________
Super Diesel Engine Evo II
151PS 387Nm

TDI streetracing


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lut.2003 12:53:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.gru.2002 14:29:11
Posty: 885
Lokalizacja: Lublin
O ja też będe chipa wsadzał i zastanawiałem się jak moc zmierzyć :D

_________________
Hugo A4 1.8T Quattro
Obrazek Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lut.2003 12:54:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.kwi.2002 12:38:53
Posty: 959
Lokalizacja: Warszawa
Hugo napisał(a):
O ja też będe chipa wsadzał i zastanawiałem się jak moc zmierzyć :D


cieszę się , że swoim postem mogę Ci jakkolwiek pomóc :D :oko:

_________________
Super Diesel Engine Evo II
151PS 387Nm

TDI streetracing


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lut.2003 12:59:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.kwi.2002 12:38:53
Posty: 959
Lokalizacja: Warszawa
keyser - a czy AP-22 podaje również max moment???
i czy da się tym zmierzyć elastyczność? :zakrecony:

_________________
Super Diesel Engine Evo II
151PS 387Nm

TDI streetracing


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lut.2003 13:09:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sty.2003 16:08:27
Posty: 98
Lokalizacja: Milanówek koło W-wy
Mozna tez stoperem. Dla mnie takie badanie pawelo,to ja podawanie temp plyny przezwsadzenie do niego palca. :-?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lut.2003 13:11:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.kwi.2002 12:38:53
Posty: 959
Lokalizacja: Warszawa
darksmile napisał(a):
Mozna tez stoperem. Dla mnie takie badanie pawelo,to ja podawanie temp plyny przezwsadzenie do niego palca. :-?


masz dużo racji...

czekam na pomysły

_________________
Super Diesel Engine Evo II
151PS 387Nm

TDI streetracing


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lut.2003 13:17:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sty.2003 16:08:27
Posty: 98
Lokalizacja: Milanówek koło W-wy
Moim zdaniem sa dwie opcje
-hamownia(dobry wynik)
-stoper itp(szkoda czasu)
Wiadomo, ze po chipie osiagi sie poprawia a mozna chyba zrobic inst probna i np za miesiac jechac do wrocka i hamowac.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lut.2003 13:24:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lis.2001 00:00:00
Posty: 2065
Lokalizacja: Warszawa
a jaki chip kolega chce wsadzić ?

_________________
2002 Audi A4 B6 1.8T VTG - 197KM thanks to Chiptronic Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lut.2003 13:25:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.kwi.2002 16:22:55
Posty: 2059
Lokalizacja: co skąd? skąd co?
darksmile napisał(a):
Moim zdaniem sa dwie opcje
-hamownia(dobry wynik)
-stoper itp(szkoda czasu)
Wiadomo, ze po chipie osiagi sie poprawia a mozna chyba zrobic inst probna i np za miesiac jechac do wrocka i hamowac.


no tak..... ale on nie może pojechać do Wrocławia na hamownię 4x4....
to kawał drogi i nie dziwię mu się... sam też jeszcze nie byłem na hamowni tylko i wyłącznie z takich powodów...

a pomiar komputerem to bardzo dobra opcja zastępcza...

Pawelo: AP-22 podaje moc na kołach, aby mieć moc na silniku musisz sobie samemu przeliczyć uwzględniając straty na napędzie, które w quattro wynoszę ok. 20-25%......
oprócz tego będziesz miał czas 0-100km/h i czas na 400metrów a porównując z oficjalnymi danymi będziesz mógł sobie porównać moc....

ale.... już niedługo będzie hamownia 4x4 i Wa-wie.... jeszcze trochę cierpliwości :D

Darksmile: pomiary AP-22 to nie stoper..... tam masz b.dużą powtarzalność wyników.... to samo tyczy się goduli czy G-tech....
zezwalają na porównania

_________________
bye bye - Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lut.2003 13:33:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.kwi.2002 12:38:53
Posty: 959
Lokalizacja: Warszawa
Elberoth napisał(a):
a jaki chip kolega chce wsadzić ?


napisany albo "wysymulowany" na ulicy... w zależności od pogody i warunków na drodze

_________________
Super Diesel Engine Evo II
151PS 387Nm

TDI streetracing


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lut.2003 13:36:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.kwi.2002 12:38:53
Posty: 959
Lokalizacja: Warszawa
keyser napisał(a):
Pawelo: AP-22 podaje moc na kołach, aby mieć moc na silniku musisz sobie samemu przeliczyć uwzględniając straty na napędzie, które w quattro wynoszę ok. 20-25%......
oprócz tego będziesz miał czas 0-100km/h i czas na 400metrów a porównując z oficjalnymi danymi będziesz mógł sobie porównać moc....

ale.... już niedługo będzie hamownia 4x4 i Wa-wie.... jeszcze trochę cierpliwości :D


oki a co z pomiarem elastyczności i wartości momentu obrotowego?

ile w tygodniach wynosi "już niedługo" ?

_________________
Super Diesel Engine Evo II
151PS 387Nm

TDI streetracing


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lut.2003 13:37:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.kwi.2002 16:22:55
Posty: 2059
Lokalizacja: co skąd? skąd co?
pawelo napisał(a):
Elberoth napisał(a):
a jaki chip kolega chce wsadzić ?


napisany albo "wysymulowany" na ulicy... w zależności od pogody i warunków na drodze



eeeeee?????????? osohosi????

_________________
bye bye - Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lut.2003 13:38:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.gru.2002 14:29:11
Posty: 885
Lokalizacja: Lublin
No Keyser liczymy na jakieś bardzie sprecyzowane terminy :lol: :lol: :lol:

_________________
Hugo A4 1.8T Quattro
Obrazek Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lut.2003 13:41:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.kwi.2002 16:22:55
Posty: 2059
Lokalizacja: co skąd? skąd co?
ty no nie przesadzaj..... jak chcesz mieć takie dane to na hamownie jedź!!!

_________________
bye bye - Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lut.2003 13:55:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sty.2003 16:08:27
Posty: 98
Lokalizacja: Milanówek koło W-wy
keyser napisał(a):
Darksmile: pomiary AP-22 to nie stoper..... tam masz b.dużą powtarzalność wyników.... to samo tyczy się goduli czy G-tech....
zezwalają na porównania
A masz cos takiego.Czy jest szansa,skoro to taka fajna maszynka o czym nie wiedzialem :oops: :oops: , zorganizowac jakies pomiary wsrod "Milanowskich Latawcow"

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lut.2003 17:53:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lis.2001 00:00:00
Posty: 2065
Lokalizacja: Warszawa
pawelo napisał(a):
Elberoth napisał(a):
a jaki chip kolega chce wsadzić ?


napisany albo "wysymulowany" na ulicy... w zależności od pogody i warunków na drodze




wysy .. co ?

_________________
2002 Audi A4 B6 1.8T VTG - 197KM thanks to Chiptronic Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lut.2003 17:59:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.kwi.2002 12:38:53
Posty: 959
Lokalizacja: Warszawa
..."wysymulowany" - skrót myślowy od uzyskanego na symulatorze w czasie jazdy...

to kiedy ta hamownia 4x4 będzie w Wawie?

_________________
Super Diesel Engine Evo II
151PS 387Nm

TDI streetracing


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lut.2003 18:03:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lis.2001 00:00:00
Posty: 2065
Lokalizacja: Warszawa
pawelo napisał(a):
..."wysymulowany" - skrót myślowy od uzyskanego na symulatorze w czasie jazdy...

to kiedy ta hamownia 4x4 będzie w Wawie?


wysymulowany w czasie jazdy po czym ?

po drodze :0 :0 :0 ?

_________________
2002 Audi A4 B6 1.8T VTG - 197KM thanks to Chiptronic Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: