.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 30.lis.2024 13:48:49

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Pierwsza jazda nową niunią. Wrażenia i pytania.
PostNapisane: 29.lip.2004 22:51:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.paź.2003 12:06:01
Posty: 778
Lokalizacja: Gdynia
Dziś wreszcie zarejestrowałem swój nowy nabytek, A4 1.6 z 1995 roku, i wreszcie nadeszła długo oczekiwana chwila, kiedy mogłem się przejechać dalej niż w kółko po placu. Wrażenia są niejednoznaczne.

Pierwsze kroki na stację benzynową. Weszło 60,5 litra, czyli w zbiorniku było jeszcze tylko ok 2 l. Wskaźnik niestety nie pokazał pełnego, tylko między max a sąsiednią kreską.

PYTANIE 1:
Gdzie jest śrubka do regulacji tego ustrojstwa, o czym jest też mowa w innym poście na forum technicznym?

Następnie przez miasto w godzinie szczytu do zakładaczy alarmów. Samochód jest cichszy niż B3 1.8. Nie skrzypią plastiki w kabinie, ani nic nie stuka w zawieszeniu. Za to jest jakiś wołowaty. Gdzie jest te 11 KM więcej? Przyzwyczajam się do sprzęgła i hamulców, więc na Sikorskiego pod górę i na Kraśnickiej (lublinianie wiedzą gdzie to jest), "wyregacają" mnie w gęstym ruchu zmianami pasów Seicento. Nie podoba mi się to.

Po umówieniu się z magikiem od alarmów postanawiam się przejechać za miasto. Jadę w stronę Warszawy, ruch jak cholera, rozpędzić się nie ma jak, ale już chyba wiem jak to jest z tą wołowatością. Inaczej zestopniowana skrzynia powoduje, że przy licznikowych 100km/godz silnik kręci się na V biegu 3000 obrotów. W B3 było niecałe 2500 obr/min. Jak nie patrzę na prędkościomierz i jadę "na słuch", to okazuje się, że jest nie ok 100 km/godz, tylko 75 - 80. Jak patrzę na zegar, to mam wrażenie, że silnik wyje i że ok setki trzeba by zmienić bieg na wyższy - którego oczywiście nie ma! Próbuję parę razy przyspieszać na różnych biegach od ok 60 km/godz do 100. Niestety to nie B2 GTE i trzeba wajchą od biegów machać, jak w B3. Do tego niestety głośne są opony, Michelin Pilot 205/60 R 15. Słychać je na suchym asfalcie jak cholera. Chyba też lekko niewyważone jest co najmniej jedno koło, bo są jakieś lekkie drgania, jakby z tyłu. W sumie mam wrażenie, że koła słychać bardziej niż silnik. Za to wygodniej się siedzi niż w B3 i kierownica też jest grubsza i przyjemniejsza w dotyku. Wyraźnie lepsza jest też widoczność, we wszystkich kierunkach i w lusterkach.

Za Garbowem skręcam w stronę Nałęczowa. Jest trochę zakrętów i zupełnie pusto. A4 wyraźnie lepiej zachowuje się na zakrętach niż B3, ale nie próbuję sprawdzić granic jego możliwości, bo jeszcze nie czuję się w nim na tyle pewnie. Postanawiam sprawdzić jak to jest z tymi kodami klimatronic'a a ściśle rzecz biorąc z pomiarem prędkości i obrotów. Wyświetlacz klimy pokazuje wyraźnie mniejszą prędkość niż prędkościomierz. Około -10%, czyli że chyba jest to wielkość bardziej zbliżona do rzeczywistej?

Z Nałęczowa z powrotem do Garbowa. Upewniwszy się, ze nic za mną nie ma, parę razy próbuję hamować "na full". ABS też będzie wymagać przyzwyczajenia, ale na szczęście nic nie ciągnie, w żadną stronę. Czyli działa OK. Parę kilometrów w dużym ruchu w stronę Lublina, tym razem zdecydowanie szybciej. Znowu denerwują mnie wysokie obroty silnika. Gorzej, że okazuje się, że po wciśnięciu sprzęgła wolne obroty nie spadają do poniżej tysiąca, tylko zostają kreskę ponad. Znowu na boczną drogę. Kod klimy 28, żeby zobaczyć co pokazuje obrotomierz. Też na klimie jest nieznacznie niżej niż na zegarze. Rozpędzam się do ok.80 -100 km/godz, sprzęgło i niech się toczy. Wolne obroty 950-1020. Dużo. Zatrzymuję się. Po chwili obroty spadają do 780-820. Czyli tak, jak powinno być? Parę razy powtarzam "manewr" - za każdym razem jest tak samo. Po którymś razie wszystko wraca do normy. Obroty od razu spadają do ok 800. I tak już zostaje do końca dnia.

PYTANIE 2:

Co może być z tymi obrotami? Jaka powinna być prawidłowa wartość? (I tak wybieram się do mechanika po niedzieli, ale nie chciałbym, żeby mi kit wciskał.)

Na długim prostym, chociaż wąskim kawałku drogi między Nasutowem a Dysem próbuję się rozpędzić od zera do..... Udaje się dojść do licznikowych 160, dalej kończy się dobra droga, zaczynają się drzewa i widać jakieś traktory. Żeby wgniatało w fotel, to nie powiem. Ale w B3 też nie wgniatało. A4 chyba łatwiej jednak wchodzi na obroty. Żeby tak robili teraz B2 z silnikami DZ, jakie miałem 10 lat temu. Ale to marzenia.

W sumie przejechałem 108 kilometrów. Wskazówka wskażnika paliwa wyraźnie poszła w dół, ale nie była to normalna jazda, a oprócz tego nie można liczyć na to, że tak jak w B3, przez pierwsze prawie 200 km wskazówka będzie pokazywała prawie max (co dobrze wpływało na moje samopoczucie). Swoją drogą to ciekawe ile A4 będzie palić? Okaże się to pewnie wkrótce.
Widzę też, że sportowego potwora nie kupiłem, ale pewnie po paru tygodniach da się przyzwyczaić. Nie jest gorzej niż było, a to już dużo. Najważniejsze, że nic nie stuka, nie ściąga.
Nie będzie to może miłość od pierwsego wejrzenia do grobowej deski, ale myślę, że parę lat da się przeżyć razem.
M

_________________
Skoda Rapid TDI (2015-)
Skoda Fabia II TDI 2009 r. (2009-2015)
Rover 75 CDT 2000 r. (2008 - 2009)
Audi A4 1.6 (ADP) 1995 r. (2004 - 2007)
Audi 80 B3 1.8 (PM) 1990 r. (1999-2004)
Audi 80 B2 GTE (MU) przejściowka 1985 r. (1996-1999)
Audi 80 B2 GTE (DZ) 1983 r. (1992-1996)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lip.2004 23:21:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.lip.2003 06:56:59
Posty: 1050
Lokalizacja: Oborniki / Wrocław
Jezeli chodzi o odczucia wbijania w fotel to tak bedzie jak piszesz. Pamietak ze A4 jest ciezsze od B3 o jakies 150 - 200kg.

Jezeli chodzi o obroty to chyba tak sa ustawione steroniki i chyba jkest dobrze, ale pod warunkiem ze miales wlaczona klime. Jezli nie to zejscie z 100 do 800 powinno byc szybsze, a nie po jakims czasie.

A skrzynia jest krodka, bo inaczej przy tym silniku i tej wadze to bylby straszny mol, jeszcze z wlaczona klima to wogule.

Nic nie powiedziales o wnetrzu - czyzby ci sie nie podobalo? Przeciez jest piekne.

_________________
Competition 2.0 16V quattro + wtrysk gazu JustHeavy New


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.lip.2004 08:52:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2003 19:36:54
Posty: 1840
Lokalizacja: Bergson
Auto: Totalnie Dymiąca Idea
Macku to ,ze nie kupiles potwora to nie jest jakies nowum!O ile dobrze pamietam poprzednie b3 nie bylo przerobione na gaz i chyba a4 tez pozostanie na paliwie..??Jesli tak,... to opcjia a4 1.6 w/g mnie nie jest najszczesliwszym rozwiazaniem(sorrki,to tylko moja opinia).Spalanie niewspolmierne do osiagow :< :< (potencjalnie duzo pali a osiagi mierne patrzac na inne modele audi 1.8 i 1.8t).bedzie Ci palil okolo 8-9 l w miescie uwazam ze DUUZZZO lepszym rozwiazaniem (zloty srodek)jest audi 1.8 turbo.Pali o okolo 1 litr wiecej ale jakie wrazenia z jaaazzzdy :D .Szczerze jesli A4 to tylko 1.8t lub 1.9TDI ewentualnie 2.8 (ale to tylko opcja dla tych co lubia gaz :D )
ps. Mimo wszystko jesli srednine spalanie 8 l jest dla Ciebie akceptowalne przy tych osiagach to bedziesz zadowolony.
ps2. w trasie mozesz zejsc do 6.5 literka na 100-ke :D (muskajac gaz)

_________________
quattro TDI + powerd by Spanky


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.lip.2004 09:35:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.paź.2003 12:06:01
Posty: 778
Lokalizacja: Gdynia
j@cek napisał(a):
ps. Mimo wszystko jesli srednine spalanie 8 l jest dla Ciebie akceptowalne przy tych osiagach to bedziesz zadowolony.
ps2. w trasie mozesz zejsc do 6.5 literka na 100-ke :D (muskajac gaz)


Taka opcja jest jak najbardziej akceptowalna. Myślałem po prostu, że te 11 dodatkowych kucy da subiektywne wrażenie większej dynamiki.

Zdecydowałem się na ten akurat egzemplarz, bo jest on mimo wieku w niespotykanym stanie - 66000 km, jeżdżony przez panią pamiętającą czasy Hitlera, wszystkie papiery i przeglady. Gdybym był znalazł takie samo 1.8/ 1.8 T, to oczywiście bym je kupił, ale szukałem samochodu parę miesięcy i na dodatek bałem się, że przy zalewie aut z Zachodu za chwilę będę musiał sprzedawać B3 za 7-8 tys PLN.

Co do wnętrza, to rzeczywiście jest super, chociaż B3/B4 też nie można nic zarzucić. W A4 zdecydowanie wygodniej się przy moim wzroście siedzi.

_________________
Skoda Rapid TDI (2015-)
Skoda Fabia II TDI 2009 r. (2009-2015)
Rover 75 CDT 2000 r. (2008 - 2009)
Audi A4 1.6 (ADP) 1995 r. (2004 - 2007)
Audi 80 B3 1.8 (PM) 1990 r. (1999-2004)
Audi 80 B2 GTE (MU) przejściowka 1985 r. (1996-1999)
Audi 80 B2 GTE (DZ) 1983 r. (1992-1996)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.lip.2004 10:38:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.gru.2003 13:27:16
Posty: 445
Lokalizacja: Zamość
No cóż rakieta to to nie jest ale na żadne rajdy przecież sie nie wybierasz :D Mam taki sam silnik i wiem że jak bedziesz go trzymał na wyższych obrotach to nie jest tak źle. Jeśli chodzi o spalanie w mieście to w maju założyłem intalację gazową, 200 zł=600 kilometrów kometarz zbędny :P U mnie obroty są w granicach 850-950.

_________________
Nic nie rob jak się nie znasz
A4/1998/1.6 benz. AHL + gaziu 101KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.lip.2004 13:22:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.lip.2004 23:29:48
Posty: 887
Lokalizacja: Warszawa/Siedlce Auto: Focus Tdci
j@cek napisał(a):
bedzie Ci palil okolo 8-9 l w miescie uwazam ze DUUZZZO lepszym rozwiazaniem (zloty srodek)jest audi 1.8 turbo.Pali o okolo 1 litr wiecej ale jakie wrazenia z jaaazzzdy :D .Szczerze jesli A4 to tylko 1.8t lub 1.9TDI ewentualnie 2.8 (ale to tylko opcja dla tych co lubia gaz :D )


Kurde jak mnie denerwuje takie gadanie ze o wiele lepszym rozwiazaniem jest 1.8 T !!!!! jak ja kupowalem swoje A4 1.6 95 to tez tego silnika szukalem. I co?? Zakląć mi sie chce jak takie wypowiedzi jak twoja padaja. Wiadomo wiecej mocy lepszy but ale jaka roznica w cenie! moze pomiedzy 1.6 a 1.8 to ok 1tys jest ale pomiedzy 1.8 t to szczerze nie bylo taniej niz 5 - 6 tys roznicy.
a wiadomo ze jak ktos kupuje auto to ma okreslona kwote kasy i nie wyda wiecej niz moze. Wiec jak ktos (np ja ) kupuje 1.6 tzn ze albo nic innego (lepszego) nie bylo albo chce oszczędnie jezdzic i miec male oplaty.

A z tego co wiem to wcale 1.8 T nie pali litr wiecej od 1.6

moj na gazie pali tak:

Trasa: predkosc 90-100 ok 8l
100-120 ok 10l
130-180 ok 12l
Miasto:
muskanie gazu : ok 10-11l
ciezka noga ok 13l

Moj kolega ma 1.8 T to jego wartosci sa ok 2l wieksze

_________________
od 06.2006 A4 sprzedane. Przerwa z Audi niestety na dłużej...
Dlaczego moj nick to 666....Click
http://www.tuningclubsiedlce.com


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.lip.2004 16:49:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.lut.2004 19:21:12
Posty: 18
Lokalizacja: Lublin
Ja tez mam 1,6 i jak narazie jestem zadowolony, na jazde po miescie mi zupelnie wystarcza :) pozdrowionka

_________________
Gdzie diabel nie moze, babe wysle :)))


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pierwsza jazda nową niunią. Wrażenia i pytania.
PostNapisane: 30.lip.2004 18:09:19 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sie.2003 15:20:59
Posty: 2049
Lokalizacja: The Great Lakes
maciekmpl napisał(a):
Za to jest jakiś wołowaty.

heh... u mnie jakieś 200KM i też od 0 wydaje mi się wołowaty. Po prostu ciężkie bydle jest i wolno startuje, a w miarę dobre przyspieszenie zaczyna się dopiero powyżej 3000 rpm.


Odnośnie spalania w 1.8T, to jest w głównej mierze zależne od ciężaru nogi kierowcy, niemniej nawet przy spokojnej jeździe trudno zejść poniżej 12 l/100 km w mieście lub 9 l na trasie, i to NoPb98.

Pozdr.

_________________
Było: B5 1.8Tq
Jest: E39 530i, 8R Q5 3.0T, Charger SRT392


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.lip.2004 18:10:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2003 19:36:54
Posty: 1840
Lokalizacja: Bergson
Auto: Totalnie Dymiąca Idea
666 napisał(a):
j@cek napisał(a):
bedzie Ci palil okolo 8-9 l w miescie uwazam ze DUUZZZO lepszym rozwiazaniem (zloty srodek)jest audi 1.8 turbo.Pali o okolo 1 litr wiecej ale jakie wrazenia z jaaazzzdy :D .Szczerze jesli A4 to tylko 1.8t lub 1.9TDI ewentualnie 2.8 (ale to tylko opcja dla tych co lubia gaz :D )


Kurde jak mnie denerwuje takie gadanie ze o wiele lepszym rozwiazaniem jest 1.8 T !!!!! jak ja kupowalem swoje A4 1.6 95 to tez tego silnika szukalem. I co?? Zakląć mi sie chce jak takie wypowiedzi jak twoja padaja.

Widocznie slabo szukales 1.8t mozna juz kupic za 26tys (z Niemiec )lub 30tys z Polski.Kolego 666 (vel Diablo) idac tokiem twojego rozumowania mozna stwierdzic: ze szukalem audi ale nic sie nie trafialo i kupilem opla ...no co??tez samochod :D :D :D
ps. jak sie szuka 1.8 Turbo to po to zeby go kupic!Co nagle to po diable... :D

_________________
quattro TDI + powerd by Spanky


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.lip.2004 18:15:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2003 19:36:54
Posty: 1840
Lokalizacja: Bergson
Auto: Totalnie Dymiąca Idea
666 napisał(a):
moj na gazie pali tak:

Trasa: predkosc 90-100 ok 8l
100-120 ok 10l
130-180 ok 12l
Miasto:
muskanie gazu : ok 10-11l
ciezka noga ok 13l


a teraz przedstawiles dowod na to ,ze 1.6 nieekonomiczny w stosunku do osiagow jakie daje ten silnik!!A z tego co napisales to wnioskuje ,ze seryjne 1.8T (150ps) jest w trasie oszczedniejsze!!!

_________________
quattro TDI + powerd by Spanky


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.lip.2004 20:15:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lis.2003 14:12:53
Posty: 324
Lokalizacja: Pionki,Wawa
To cos strasznie Ci duzo pali ten 1.6 , u mnie ostatnio na trasie wyszlo, po przejechaniu 1200 km, nad morze i z powrotem , przy non stop wlaczonej klimie, skrzynia automatyczna, srednia predk. ok 120 - 130 km/h, komputer pokazywal srednie spalanie 9.2, wiec wydaje mi sie ze calkiem przyzwoicie, w miescie przy spokojnej jezdzie wychodzi tak 10,5, natomiast przy ciezkiej nodze....12-13 l ... :D

_________________
'99 Audi A4 B5 1.8 T Sedan Tiptronic - w rodzinie.

'96 Audi A6 C4 2.5 TDI AEL Avant 6 gear - sprzedany

'01 BMW E46 2.5 R6 - sprzedany

'02 Audi A4 B6 1.9TDI AVF + quattro - obecnie :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.lip.2004 22:03:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.lip.2004 23:29:48
Posty: 887
Lokalizacja: Warszawa/Siedlce Auto: Focus Tdci
j@cek napisał(a):
Widocznie slabo szukales 1.8t mozna juz kupic za 26tys (z Niemiec )lub 30tys z Polski. Kolego 666 (vel Diablo) idac tokiem twojego rozumowania mozna stwierdzic: ze szukalem audi ale nic sie nie trafialo i kupilem opla ...no co??tez samochod :D :D :D
ps. jak sie szuka 1.8 Turbo to po to zeby go kupic!Co nagle to po diable... :D


Ech przykro patrzec na te wypowiedzi.... :/

Kolego j@cek:

1 primo
Jak szukalem swego Audi to nie bylo TERAZ tylko marzec/kwiecien a wtedy rynek aut nie byl tak rozchwiany jak teraz.

2 primo
za 26 tys z niemiec moze i mozna kupic jak oszukasz zajebiscie na rachunku a za 2 lata wpadnie na ciebie celnik i oddasz takie dwie A-czworki.(ja nie czekalem na sprowadzanie z Niemiec bo kupilem okazyjnie-dlatego tylko 1.6)

za 30 w polsce nie kupisz A4 1.8T niuni(w stanie lepszym niz fabryczny :D ) z gazem - musisz wydac ok 33 tys.

3 primo
nie wiem czemu nazywasz mnie diablo co mi uwlacza ale co tam... Poczytaj dokladnie forum to sie dowiesz dlaczego mam taki nick

5 primo
NIGDY nie kupie opla - to nie samochod

6 primo
co do spalania 1.8 T nie bede sie sprzeczal bo sa lepsi fachowcy na ten temat

7 ostatnie
widze ze jestes z Siedlec ja rowniez wiec mozna sie spotkac i pogadac na ten temat jak chcesz zamiast sie sprzeczac na forum. A i napisz czym jezdzisz...

_________________
od 06.2006 A4 sprzedane. Przerwa z Audi niestety na dłużej...
Dlaczego moj nick to 666....Click
http://www.tuningclubsiedlce.com


Ostatnio edytowano 30.lip.2004 22:08:04 przez 666, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.lip.2004 22:06:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.lip.2004 23:29:48
Posty: 887
Lokalizacja: Warszawa/Siedlce Auto: Focus Tdci
BladyRS napisał(a):
To cos strasznie Ci duzo pali ten 1.6 , u mnie ostatnio na trasie wyszlo, po przejechaniu 1200 km, nad morze i z powrotem , przy non stop wlaczonej klimie, skrzynia automatyczna, srednia predk. ok 120 - 130 km/h, komputer pokazywal srednie spalanie 9.2, wiec wydaje mi sie ze calkiem przyzwoicie, w miescie przy spokojnej jezdzie wychodzi tak 10,5, natomiast przy ciezkiej nodze....12-13 l ... :D


A twoj jest na gazie???

_________________
od 06.2006 A4 sprzedane. Przerwa z Audi niestety na dłużej...
Dlaczego moj nick to 666....Click
http://www.tuningclubsiedlce.com


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.lip.2004 22:21:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.maja.2004 15:17:57
Posty: 33
666 napisał(a):
5 primo
NIGDY nie kupie opla - to nie samochod



przepraszam, że się wtrącę w tą wymianę, ale chciałem tylko przypomnieć, że Opel jest bardzo stara marką - starszą od większości obecnie produkowanych aut - i chociażby z tego powodu zasługuje na miano 'samochód' :!!:
O sprawach jakości Opla itd.. no niestety... ale jest to samochód na pewno.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.lip.2004 22:42:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.lip.2004 23:29:48
Posty: 887
Lokalizacja: Warszawa/Siedlce Auto: Focus Tdci
ok masz racje.

Tylkko ta rdza :!:

_________________
od 06.2006 A4 sprzedane. Przerwa z Audi niestety na dłużej...
Dlaczego moj nick to 666....Click
http://www.tuningclubsiedlce.com


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.lip.2004 22:45:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.maja.2004 15:17:57
Posty: 33
Rdza jest nieodzownym dążeniem natury do rownowagi :D - w Oplach dążenie to jest po prostu szybsze :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.lip.2004 23:01:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.lip.2004 23:29:48
Posty: 887
Lokalizacja: Warszawa/Siedlce Auto: Focus Tdci
Nie - Opel to po prostu ekologiczne auto - samo sie rozklada... :diabel:

_________________
od 06.2006 A4 sprzedane. Przerwa z Audi niestety na dłużej...
Dlaczego moj nick to 666....Click
http://www.tuningclubsiedlce.com


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.lip.2004 00:15:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.wrz.2003 15:45:43
Posty: 1063
Lokalizacja: Jauer
witam

wg mnie a4 jest juz wykonnane w zgubnej technologi nowych autek wieksze moce i wieksze ciezary zamiast dozyc do coraz lzejszych samochodow
wg mnie to autko wazy za duzo (ale to moja ocena nie podwazac jej !!! :P)

blady rs

nie mow ze duzo bo mi 1,8 20V w trasie spalilo gdy pierwszy raz tym jechalem 13 a to tylko dlatego ze ja pooprstu tak jezdze i wyprzedzma wszystko co mam przed soba i moge to dogonic :D:P (tez nie podwazac tego ze to glupie , hehe ja to kocham !!! )

co do osiagow 1,8 20V to tez nie zachwyca jestem przezywczajony do swoich 5 clinderkow ktore kuleja co chwile ale zaczyna ciagnac fajnie juz od 2,5 tys i to czuc
a w a4 1,8 20V trzeba wkrecac na obroty zeby cos wzglednie szybko wyprzedzic

ja mam bardzo mile doswiadczenia z oplami :D:D

zawsze gdy rodzice takowego mili to zanim zaczelo go rdza zjadac to ktos walnol go w dupe :P :D

omega A 2L super motorek moze go dozynac :D:D:D

pozdrawiam

_________________
---------------------


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.lip.2004 02:40:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.paź.2003 12:06:01
Posty: 778
Lokalizacja: Gdynia
j@cek napisał(a):
y :D .Szczerze jesli A4 to tylko 1.8t lub 1.9TDI ewentualnie 2.8 (ale to tylko opcja dla tych co lubia gaz :D )


No nie ukrywam, że chciałbym móc sobie pozwolić na np. ten wózek:

http://www.streng-unfallwagen.de/bilder ... 2428_1.jpg

który sobie od paru dni stoi w Berlinie w firmie Streng http://www.streng-unfallwagen.de od której kupiłem B3.
Może nawiasem mówiąc znajdzie się na niego amator wśród klubowiczów, bo szkoda by go było na Wschód.
M

_________________
Skoda Rapid TDI (2015-)
Skoda Fabia II TDI 2009 r. (2009-2015)
Rover 75 CDT 2000 r. (2008 - 2009)
Audi A4 1.6 (ADP) 1995 r. (2004 - 2007)
Audi 80 B3 1.8 (PM) 1990 r. (1999-2004)
Audi 80 B2 GTE (MU) przejściowka 1985 r. (1996-1999)
Audi 80 B2 GTE (DZ) 1983 r. (1992-1996)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.lip.2004 10:33:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lis.2003 14:12:53
Posty: 324
Lokalizacja: Pionki,Wawa
666 napisał(a):
BladyRS napisał(a):
To cos strasznie Ci duzo pali ten 1.6 , u mnie ostatnio na trasie wyszlo, po przejechaniu 1200 km, nad morze i z powrotem , przy non stop wlaczonej klimie, skrzynia automatyczna, srednia predk. ok 120 - 130 km/h, komputer pokazywal srednie spalanie 9.2, wiec wydaje mi sie ze calkiem przyzwoicie, w miescie przy spokojnej jezdzie wychodzi tak 10,5, natomiast przy ciezkiej nodze....12-13 l ... :D


A twoj jest na gazie???


Nie, auto nie jest zagazowane, szkoda zarzynac silnik...

_________________
'99 Audi A4 B5 1.8 T Sedan Tiptronic - w rodzinie.

'96 Audi A6 C4 2.5 TDI AEL Avant 6 gear - sprzedany

'01 BMW E46 2.5 R6 - sprzedany

'02 Audi A4 B6 1.9TDI AVF + quattro - obecnie :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 34 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: