.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 07.lut.2025 11:57:41

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Nie wkręca się na obroty jak się nagrzeje
PostNapisane: 03.sie.2004 12:08:53 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.lut.2004 12:18:39
Posty: 235
Lokalizacja: Warszawa/Toruń. 1,8 Turbo 20v i a100 2.0
Witam
Co może być przyczyną ?
Jak silnik jest zimny to bardzo ładnie wchodzi na obroty 4-5,5 tys. bez problemu jak się nagrzeje 3 tys. bardzo długo a 4 z problemem uzyskuje. :(

_________________
http://www.leatherstudio.pl/
Nowe to 1,8 t 20v
Było 5000 2,2 i c3 2,0


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sie.2004 22:17:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2003 23:51:20
Posty: 869
Lokalizacja: Łomża
Auto: A6 2,7T
miałbym kilka propozyji:
- moze klapka przy dolocie sie nie otwiera ? /puszcza mu ciepłe powietrze/
- moze zapłon :/ ( kz ma 6 +/-1)
- a moze zbyt ubogo ?? bo na nierozgrzanym mieszanka jest wzbogacana

_________________
A4 1,8 T quattro -
A6 2,7 T 2010-
A4 1,9 TDi 2006-2010
Coupe 2,3 10V 2002-2006


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sie.2004 22:33:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.maja.2004 21:24:31
Posty: 1659
Lokalizacja: Malbork
A może problem w tym, że na rozgrzanym też jest wzbogacana :!!:
Powąchaj czy nie czuć czasem nieprzepalonego paliwa...

_________________
Audi Coupe quattro 2.2T '86 design by VOTEX


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sie.2004 08:35:01 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.lut.2004 12:18:39
Posty: 235
Lokalizacja: Warszawa/Toruń. 1,8 Turbo 20v i a100 2.0
Witam
Dzięki koledzy !
A nie dopisałem jednego to się dzieje na gazie. Na paliwie nie wiem czy jest tak samo bo nie bardzo chce chodzić. Chodzi tylko na 1 gzie (wciskając pedał gazu do pierwszego oporu. Nie jest to automat)
Jeżeli chodzi o zapłon to jest ustawiony na 14 bo wcześniej myślałem że to nf ale jak byłby tak wyprzedzony aż 8 to by musiał strzelać lub w ogóle by nie chodził tak mi się wydaje .

_________________
http://www.leatherstudio.pl/
Nowe to 1,8 t 20v
Było 5000 2,2 i c3 2,0


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sie.2004 17:09:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.maja.2004 21:24:31
Posty: 1659
Lokalizacja: Malbork
To źle Ci się wydaje - chodziłby.
A strzelałby gdyby był opuźniony, a nie wyprzedzony...

_________________
Audi Coupe quattro 2.2T '86 design by VOTEX


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sie.2004 21:27:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2003 23:51:20
Posty: 869
Lokalizacja: Łomża
Auto: A6 2,7T
Cytuj:
A nie dopisałem jednego to się dzieje na gazie. Na paliwie nie wiem czy jest tak samo bo nie bardzo chce chodzić


ten motro ma sonde L. wiec proponuje na początek ją odpiąć i sie karnąć na paliwku . :)

_________________
A4 1,8 T quattro -
A6 2,7 T 2010-
A4 1,9 TDi 2006-2010
Coupe 2,3 10V 2002-2006


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sie.2004 08:32:22 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.lut.2004 12:18:39
Posty: 235
Lokalizacja: Warszawa/Toruń. 1,8 Turbo 20v i a100 2.0
Witam
Zrobiłem tak jak mówiłeś Marek odłączyłem sondę L no i zaczął pracować na paliwie na 2 gazie czyli jak się wciska pedał i zaczyna się gaz z oporem. Pytanie ile taka sonda może kosztować i gdzie ją dostać ? (jest to sonda z 1 przewodem) czy można jeździć bez niej?

_________________
http://www.leatherstudio.pl/
Nowe to 1,8 t 20v
Było 5000 2,2 i c3 2,0


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sie.2004 17:11:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2003 23:51:20
Posty: 869
Lokalizacja: Łomża
Auto: A6 2,7T
teoretycznie mozna śmigać bez sondy ale będzie palił wiecej, nie będzie sie dobrze wkrecał itd...
sonda reguluje mus skład .. mozesz ja spokojnie dostać ale za ile hmm tego niewiem> odrazu dodam ze lipy brać nie proponuje :) a co sie okazuje to org. nie jest dużo droższy

_________________
A4 1,8 T quattro -
A6 2,7 T 2010-
A4 1,9 TDi 2006-2010
Coupe 2,3 10V 2002-2006


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sie.2004 17:24:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.wrz.2003 15:45:43
Posty: 1063
Lokalizacja: Jauer
witam

nie nie nie nie ~~~kategorycznie nie =

zaplon fabryka czyli tak jak napisali do silnika --- nie zadne ustawiania pod gaz i tak dalej tak se mozna robic w duzych faitach albo fordach z 60 roku :P

po drugi najpierw zrob benzynke a pozniej mysl o gazie

jezeli masz instalacje gazowa bez komutera czyli nie uzywa ona sondy L wiec na gazie powinien smigac nie zaleznie czy ciepky czy zimniny

jezeli masz kz czyli tak jak mi sie wydaje to masz miec ustawione 6stopni +- 1

nic nie bedzie szczelac !!! bo ja tak mialem ustawione nie chcial jezdzi wogle (bo powinienem miec 18 :P )

pozdrawiam

_________________
---------------------


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sie.2004 08:10:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
... moj swietej pamięci motor :D mial lepsze osiągi (oczywiscie na gaziwie, bo benzyna miala defekt i byly ograniczenia) , gdy temp silnika byla w okolicach 80st, ciągną jak stary :D ...szczegolnie jak gazy byl gorszej jakosci. Przy dobrym gazie (np. litewski -petroinwest-) prawie bez roznicy.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: