.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 24.sty.2025 19:23:48

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: na gazie nie wkreca sie powyzej 4500 + spadajace obroty
PostNapisane: 03.sie.2004 11:45:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2004 23:37:22
Posty: 421
Lokalizacja: Tczew - pomorskie
b4 2.3 mech pracownik mowil ze moge pogadac z szefem n.t wymiany parownika na mocniejszy(widzialem na nim naklejke 100kW) co o tym sadzicie??

po zalozeniu instalki 14/100trasa, pozniej po miescie 16 po drobnej regulacji 11.5 na trasie ale przy dojezdzaniu spadaja obroty raz mniej raz wiecej - odwrocenie dolotu nic nie daje

_________________
pomorskie;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sie.2004 15:17:05 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.lip.2003 23:03:02
Posty: 1314
Lokalizacja: Bydgoszcz
parownik faktycznie lepiej miec wiekszy niz mniejszy ... a w 2.3, 100KW jest na styk. :/

Co do obrotow, to posprawdzaj czy masz w porzadku wszystkie rzeczy za nie odpowiedzialne. Przy jezdzie na LPG jest to szczegolnie wazne. Standartowy zestaw gazownika: :peace:
swiece
kable
kopolka
palec rozdzielacza.

Jezeli te elementy sa w porzadku, to male prawdopodobienstwo, ze przy dobrze ustawionej mieszance, bedzie cokolwiek zlego sie dzialo przy jezdzie na gazie. - mowa o I gen of koss. - przy innych trzeba tez kontrolowac elementy sterujace, ale to jest przeciez oczywiste heheh :peace:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sie.2004 18:07:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2004 23:37:22
Posty: 421
Lokalizacja: Tczew - pomorskie
czyli wiecej nie bedzie palil jak poprosze mocniejszy parownik? poprostu bedzie mial wiekszy zapas???:) zgadza sie?

_________________
pomorskie;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sie.2004 18:56:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.paź.2003 13:16:08
Posty: 130
Lokalizacja: katowice
U mnie podczas montazu wpakowali parownik 100kW a silnik mam 66 kW, ale niestety po 10tys mieli problem z wyregulowaniem, srubka sie skonczyla i obroty falowaly.
Potem wstawili 70 kW i jest ok (jakies 6.5tys) silnik ciagnie bardzo dobrze (tak samo do 3tys) i mam wrazenie ze poprawila sie gora od 3,5tys obrotow
Jechalem ostatnio w trzy osoby z pelnym bagaznikiem i boksem na dachu 170km/h wiec jest ok :diabel:
Mam wrazenie ze za duzy parownik moze miec zle dopasowana charakterystyke i dlatego w moim przypadku byla kiepska gora, ale moge sie mylic... trzeba by pogadac z jakim fachowym gazownikiem a najlepiej porownac na hamowni :)

_________________
80 B3 1.8 88' (ale model 89' :D )


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sie.2004 22:38:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2003 23:51:20
Posty: 869
Lokalizacja: Łomża
Auto: A6 2,7T
Cytuj:
Mam wrazenie ze za duzy parownik moze miec zle dopasowana charakterystyke i dlatego w moim przypadku byla kiepska gora,


mysle ze masz rację bo co z większego parownika ?? gazu mozna sobie nabuchać a co z powietrzem:/ jak jeszcze siedzi zwężka w dolocie w postaci miksera? ja mam 100kw a zapas jest.> wazna jest chyba charakterystyka

_________________
A4 1,8 T quattro -
A6 2,7 T 2010-
A4 1,9 TDi 2006-2010
Coupe 2,3 10V 2002-2006


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sie.2004 09:36:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2004 23:37:22
Posty: 421
Lokalizacja: Tczew - pomorskie
hm.... to moze 110kW, no bo w sumie przy jakis 3-4tys powinien zaczac sie wkrecac i dostawac prawdziwego kopa zgadza sie jak jest u was?

_________________
pomorskie;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sie.2004 10:44:49 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.lip.2003 23:03:02
Posty: 1314
Lokalizacja: Bydgoszcz
na instalacji mieszalnikowej nie bedzie dostawal prawdziwego kopa. Te charakterystyki tycza sie benzyny ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sie.2004 11:33:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2003 16:51:46
Posty: 374
Lokalizacja: Kalisz
im "mocniejszy" parownik tym jego charakterystyka jest bardziej stala, tzn wydatek gazu w funkcj podcisnienia ;)
podsumowujac, im "mocniejszy" tym lepiej ;) ale gaziaze czesto 100kw zakladaja nawet do 128 kw silnika :/

_________________
Mariusz z A90 NG +(wtrysk LPG)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sie.2004 11:56:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
W mojej NG jest 100kW parownik i zapina jak ta lala. Niech gazownicy poprawia instalkę albo zmienią fach.
Spalanie: do 14 miasto i do 12 trasa (2,3 automat)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sie.2004 13:06:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
Porownaj jazde na gazie i na benzynie. Jesli jest podobnie, tzn powyzej 4500 raczej nie dostaje juz kopa to za bardzo z tym juz nic nie zrobisz, bo masz zwezke w dolocie ktora na wysokich obrotach mocno blokuje przeplyw powietrza.

Wydaje mi sie ze jesli do 4500obr jest ok na gazie to reduktor jest raczej dobrze wyregulowany. Jedyne co mozna sprawdzić to na przewodzie do miksera odkrecic doslownie 1/4 obr, co spowoduje ze dawka bedzie delikatnie wieksza szczegolnie na wysokich obrotach, jak nie pomoze to cofnąć i zostawic w spokoju. Jesli instalacja jest z komputerem to poprosic kogosc z programatorem/analizatorem, przejechac sie i w trakcie zobaczyc co sie dzieje z mieszanką/spalinami powyzej 4500 pod obciązeniem, jesli jest prawidlowa, to wiadomo ze zwezka jest winna i tak ma być , w innym przypadku regulacja :D

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sie.2004 14:59:18 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.lip.2003 23:03:02
Posty: 1314
Lokalizacja: Bydgoszcz
baskecior napisał(a):
W mojej NG jest 100kW parownik i zapina jak ta lala. Niech gazownicy poprawia instalkę albo zmienią fach.
Spalanie: do 14 miasto i do 12 trasa (2,3 automat)



Hehe Basket .... Twoje NG wcale nie zapina jak ta lala :D :peace: , mysle ze troche gaziu masz za malo odkrecone heheheh

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sie.2004 17:59:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2004 23:37:22
Posty: 421
Lokalizacja: Tczew - pomorskie
a co z ta zwezka? moze im kaze ja wywalic? czy juz tak zostawic jak tak zrobili, szczerze mowiac to nie duzo jezdzilem na benzynie i nie znam na sobie odczuc pomieczy benzyna a gaz

_________________
pomorskie;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sie.2004 18:32:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.paź.2003 22:56:14
Posty: 411
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
Guzik_777 napisał(a):
a co z ta zwezka? moze im kaze ja wywalic? czy juz tak zostawic jak tak zrobili, szczerze mowiac to nie duzo jezdzilem na benzynie i nie znam na sobie odczuc pomieczy benzyna a gaz


Zwezka jest w mieszaczu i musi tam byc, nie mozna jej wyjąć. Sprawdz jak smiga na benzynie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sie.2004 22:17:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.wrz.2003 15:45:43
Posty: 1063
Lokalizacja: Jauer
witam

ja mam parownik 90 kw i gdy silnik osiaga taka moc czyli 122 ps (chyba jakos tak ) czyli przy 4,5 tys (okolo) silnik sie tak zmula ze nie oplaca sie ciagnac dalej

reduktor zuzyl sie duzo szybciej niz powinien dlatego ze silnik jest mocniejszy niz wydajnosc reduktora

co do plywania obrotow na gaznie to tez to mam mimo ze na benzynce jest super stabilnie (ale u ciebie to moze chyba zalezec od silniczka krokowego )

co do spalania 16 miasto no to w sumie nie jest tak zle chyba ze jezdzisz spokojnie bo ja dajac caly cas w palnik mam 18 i juz sie z tym pogodzilem :D:P

pozdrawiam

_________________
---------------------


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sie.2004 18:14:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2004 23:37:22
Posty: 421
Lokalizacja: Tczew - pomorskie
ale ja bym chcial zeby sie krecil dalej czyli gdzies do 6tys (oczywiscie jak bedzie zwiekszala sie moc) i co mam ich meczyc czy zostawic?

_________________
pomorskie;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sie.2004 19:54:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.sie.2003 13:34:51
Posty: 272
Lokalizacja: Kraśnik
powinien sie krecić wyzej ..chyab ze masz zle ustawioną mieszankę
u mnie jest tak ze jak ustawie mieszanke wg miernika na:
1 idealną tj. w miarę ekonomiczną (miasto 13 trasa 11) to kreci sie tyle ze przy 4500 czuć ze sie silnik meczyc zaczyna ale idzie dalej
2.lekko bogatą (obrót ok 30 st ) wtedy kręci sie jak oszalały ale tak od 3000
wczesniej jest troszkę mułowaty ale na 1/2/3 zamyka 6000 az trzeba patrzeć na obrotomierz bo dzieje sie to bardzo szybko

wg mnie masz za ubogą mieszanke skoro ci wahluje jeszcze obrotami....
nie wiem jaką masz instalkę z kompem czy bez ale wszystko da sie wyregulować

_________________
gurbens 90 quattro 2.3 IGS RULEZ!
ŻEGNAJCIE BRAKI MOCY!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sie.2004 23:30:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2004 23:37:22
Posty: 421
Lokalizacja: Tczew - pomorskie
instalka BRC just z kompem, a czemu krecac przy parowniku srubka trzeba krecic skoro dawka steruje komputer przez silnik krokowy? czy jesli dam wiecej gazu na parowniku to bedzie wiecej palil? czy poprostu bedzie mozliwy wiekszy pobor mieszanki a mieszanka i tak bedzie dawkowal silnik krokowy?.

_________________
pomorskie;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sie.2004 08:06:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
W dobrej instalacji komputer powinien tylko korygowac sklad mieszanki. Wiekszosc roboty robi reduktor.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 18 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: