.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 25.sty.2025 00:50:34

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: !!problem z informacja na checku o spalonej zarówce!!
PostNapisane: 28.lip.2004 10:15:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2003 19:36:54
Posty: 1840
Lokalizacja: Bergson
Auto: Totalnie Dymiąca Idea
Borykam sie z tym problemem juz od dlugo... (od czasu wpadniecia w dziure na drodze) ...zaczela palic mi sie na chceku informacja o spalonej zrowce.Poczatkowo myslalem ,ze faktycznie spalila sie jakas zarowka ale z zrowkami jest OK (jedna swiecila mocniej a druga slabiej, wiec wymienilem ta z poprawna moca)!Myslalem moze ze cos w checku nie laczy ale rozebralem zegarki i check i dalej jest to samo! :< Mial juz ktos z Was podobny problem??Jakies sugestie?
ps.Moze cos nie tak jest z moca zarowek?
pozdrwiam

_________________
quattro TDI + powerd by Spanky


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lip.2004 12:16:44 
Moderator

Dołączył(a): 23.lip.2003 14:55:57
Posty: 3007
Lokalizacja: ..........Siedlce.......... Auto: B4 ABK
Masz jakieś dodatkowe światło stopu zamotnowane?

_________________
Audi B4 2.0 ABK Pozdrawiam Marcin
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lip.2004 12:36:32 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
stop nie ma nic do tego .... stop ma na checku swoj osobny komunikat "Brems licht" a ze swiatlami to jezeli masz jedna slabiej swiecaca a druga mocniej to moze byc to lub , zimne luty w liczniku .... mialem tak u siebie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lip.2004 13:20:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2003 19:36:54
Posty: 1840
Lokalizacja: Bergson
Auto: Totalnie Dymiąca Idea
kurcze pewnie to te nieszczesne zimne luty :> :> ale podlanczalem drugiego check-a z innych zegarow i bylo to samo!!czyli zimne luty :?: :!:

_________________
quattro TDI + powerd by Spanky


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lip.2004 14:49:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sie.2003 02:24:56
Posty: 504
Lokalizacja: Fr
Wymien moze obie zarowki.

Ja tak mialem kiedys-zapalilo sie - bo zarowka spalona wiec wymienilem i dalej
zapalalo sie ,ze zarowka spalona,wiec wymienilem obie na tej samej marki i to bylo to.

Ten check dziala na zasadzie pomiaru roznicy pradow przeplywajacych w dwoch obwodach (lewa i prawa strona),jesli jedna zarowka ma inna rezystancje to pozniej moga takie "jaja wyskakiwac".

_________________
Obrazek
Audi 90 PS pozniej C4 AAR nastepny A4 ADR kombi,aktualnie A6 1.8T AWT Avant
http://www.audipassion.com/accueil.php


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lip.2004 15:38:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2003 19:36:54
Posty: 1840
Lokalizacja: Bergson
Auto: Totalnie Dymiąca Idea
wlasnie,dobry pomysl mi podsunoles ...lece sprawdzic w instrukcji jakjej mocy powinny byc zrowki w kazdej z lamp!! :D

_________________
quattro TDI + powerd by Spanky


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lip.2004 10:34:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 21:01:47
Posty: 600
Lokalizacja: zachodniopomorskie
hans napisał(a):
stop nie ma nic do tego .... stop ma na checku swoj osobny komunikat "Brems licht" a ze swiatlami to jezeli masz jedna slabiej swiecaca a druga mocniej to moze byc to lub , zimne luty w liczniku .... mialem tak u siebie

czasem ma - miałem przez jakiś czas z tym problem - rzeźba po poprzednim właścicielu - jak naciskałem na hamulec bez zapalonych świateł pozycyjnych lub mijania/drogowych to też zapalała mi się ta kontrolka o spalonej żarówce - wyrzuciłem dodatkowe obwody z "rzeźby" poprzednika i po kłopocie :)

_________________
AUDI = The lord of the four rings
B2 1.6 CY [1998-2000]
C3 2.0 NC [2000-2003]
C4 2.8 AAH [2003-2006]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lip.2004 13:10:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.sie.2003 16:25:30
Posty: 999
Lokalizacja: Jelenia Góra
bo jak się podłancza 3-ci stop który ma zwykłe zarówki to trzeba to zrobić przez przekaźnik. Chyba że jest na diodach to nie ma problemu

_________________
kiedyś były: Audi 200 quattro 1B i 3B; zglebione B4 2,8 quattro; S4 2,2 T;
teraz jest błękitna Laguna i ... zostanie na dłużej, lecz jednak ... stara miłość nie rdzewieje :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lip.2004 13:48:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2003 19:36:54
Posty: 1840
Lokalizacja: Bergson
Auto: Totalnie Dymiąca Idea
ale u mnie z 3-cim swiatlem stop do tej pory chodzilo jak nalezy!!!mysle,ze to zimne luty!

_________________
quattro TDI + powerd by Spanky


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sie.2004 08:43:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 14:41:45
Posty: 839
Lokalizacja: Kraków
mam podobny problem, jak wlacze lewy kierunek a nie mam wlaczonych swiatel, wyskakuje mi na checku spalona zarowka, po zapaleniu swiatel problem znika, z tym, ze jaj mam wypalone styki w kostkach i na 99% jest to przyczyna, wlasnie dorwalem nowy przelacznik zespolony i kostki, jak zmienie to sie przekonam i napisze czy pomoglo, ale moze sprawdz te kostki....?
pzdr

_________________
nf,mc,kg, aan
akn

nagie blondynki okazują się wcale nie takie głupie...

frustra vivit qui nemini prodest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sie.2004 09:04:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Sprawdz dokładnie tylnie lampy. Możesz mieć styki pośniedziałe, żarówka swieci, ale gdzieś przejścia dobrego nie ma i lipa. W kupecie z tym walczyłem. Poczyściłem wsio, polutowłem i mam git.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.sie.2004 12:22:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 14:41:45
Posty: 839
Lokalizacja: Kraków
było tak jak myslałem, popalone styki i kabelki wypadały z kostek od samego patrzenia:), sciezki na przełączniku też nie w najlepszym stanie, zmieniłem kostki, przełącznik i pomogło!!!
pzdr

_________________
nf,mc,kg, aan
akn

nagie blondynki okazują się wcale nie takie głupie...

frustra vivit qui nemini prodest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.sie.2004 15:30:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
Czarek_S napisał(a):
bo jak się podłancza 3-ci stop który ma zwykłe zarówki to trzeba to zrobić przez przekaźnik. Chyba że jest na diodach to nie ma problemu


La mam na ledach i po przekreceniu stacyjki wyskakuje brems licht, gasnie dopiero jak nacisne hamulec i potem juz nie wskakuje.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.sie.2004 23:18:03 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7745
Lokalizacja: Wawa
bo tak powinno być ja nie mam 3go stopu i też mam brems licht do momentu wciśnięcia stopu. Owo brems licht powinno się własnie tak palic i jak coś jest zwalone to po wcisnięciu nadal Ci się pali :)

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sie.2004 08:48:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
Dred napisał(a):
bo tak powinno być ja nie mam 3go stopu i też mam brems licht do momentu wciśnięcia stopu. Owo brems licht powinno się własnie tak palic i jak coś jest zwalone to po wcisnięciu nadal Ci się pali :)


U mojego kolegi w A200 po przekreceniu stacyjki zapala sie napis OK :diabel:
Wydaje mi sie , ze brems licht nie powinien sie zapalac jest wszystko jest w porzadku.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sie.2004 10:41:28 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.lip.2003 15:45:10
Posty: 4448
Lokalizacja: centralna Polska
Lukasik napisał(a):
Dred napisał(a):
bo tak powinno być ja nie mam 3go stopu i też mam brems licht do momentu wciśnięcia stopu. Owo brems licht powinno się własnie tak palic i jak coś jest zwalone to po wcisnięciu nadal Ci się pali :)


U mojego kolegi w A200 po przekreceniu stacyjki zapala sie napis OK :diabel:
Wydaje mi sie , ze brems licht nie powinien sie zapalac jest wszystko jest w porzadku.


powinien się zapalać bo jest to test sprawdzenia czy światła stopu są ok. przynajmniej w Audi 100/200 bo takowe miałem z checkiem

_________________
S8 dla Łodzi..... i dla mnie też S8 ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sie.2004 15:20:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
W kupecie te jest jak wzej.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sie.2004 15:57:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.sie.2003 16:25:30
Posty: 999
Lokalizacja: Jelenia Góra
brems licht ma się wyswietlać do czasu aż nie wciśnie się pedału hamulca - zawsze tak jest bo obwód jest sprawdzany w chwili, gdy się zewrze stycznik przy pedale :!: (niezależnie czy 3-ci stop jest w aucie czy go nie ma) Jak się komuś odrazu zaświeca to znaczy ze przekręca kluczyk już trzymająć pedał hamulca wciśniety albo cały czas stop mu się swieci.

ps
ale przecież nie o tym jest ten post :(:

_________________
kiedyś były: Audi 200 quattro 1B i 3B; zglebione B4 2,8 quattro; S4 2,2 T;
teraz jest błękitna Laguna i ... zostanie na dłużej, lecz jednak ... stara miłość nie rdzewieje :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 18 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: