.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 20.kwi.2025 19:30:42

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Falują obroty w B4 2.0 115 KM
PostNapisane: 09.sie.2004 09:49:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.sie.2003 20:48:33
Posty: 538
Lokalizacja: łuków
Witam !!!
U mojego kolegi w Audi 2.0 115 KM falują obroty między 800-950 i tak cały czas . Co to może być , co z tym fantem zrobić ??
Ewentualnie prosiłbym o jakieś porady co i jak wykonać ewentualnie gdzie taki element się znajduje .
Z góry dzięki

_________________
Audi 100 C4 2.3 AAR


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Falują obroty w B4 2.0 115 KM
PostNapisane: 09.sie.2004 12:09:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.cze.2004 19:49:44
Posty: 1561
Lokalizacja: Zielona góra; Niemcom gratulujemy AUDI
roofy napisał(a):
Witam !!!
U mojego kolegi w Audi 2.0 115 KM falują obroty między 800-950 i tak cały czas . Co to może być , co z tym fantem zrobić ??
Ewentualnie prosiłbym o jakieś porady co i jak wykonać ewentualnie gdzie taki element się znajduje .
Z góry dzięki


Jak bedziesz mial rozwiazany ten problem to podziel sie uwagami. Mam identyczne objawy u siebie i tez nie wiem co robic.

Narka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sie.2004 12:23:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.sie.2004 21:09:30
Posty: 30
Lokalizacja: maz.Piastów
Syn przywiózł wczoraj z identycznymi objawami,udało mi się to zwalczyć tak oto: Z dolotu głównego powietrza odchodzi górą przewód do elektrozaworu podającego powietrze do sterowania wolnymi obrotami ((Duże czarne za blokiem silnika) Zawór sie zacinał, i był pęknięty jeden z gumowych węży .....
Po naprawie jest 100%ok :)

Generalnie radzę sprawdzić szczelność dolotu(wszystkie gumy w układzie dystrybucji powietrza i połączenia), ten typ zasilania w paliwo jest na to bardzo,bardzo wrażliwy......

Pozdrowienia,U51


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sie.2004 12:57:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.cze.2004 19:49:44
Posty: 1561
Lokalizacja: Zielona góra; Niemcom gratulujemy AUDI
oki musze u siebie spawdzic.
A co zrobilescie z tym silnikiem krokowym.
Czy da sie go jakos rozebrac?

dzieki za wskazowki


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.sie.2004 07:29:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
Krysti napisał(a):
oki musze u siebie spawdzic.
A co zrobilescie z tym silnikiem krokowym.
Czy da sie go jakos rozebrac?

dzieki za wskazowki


Trzeba go wyjąć z samochodu (ze 2 obejmy) i przeplukać benzynką ekstrakcyją, a najlepiej wlosyć do sloiczka na noc, wtedy wymyje brud ze srodka.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sie.2004 20:17:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.cze.2004 19:49:44
Posty: 1561
Lokalizacja: Zielona góra; Niemcom gratulujemy AUDI
Lukasik napisał(a):
Krysti napisał(a):
oki musze u siebie spawdzic.
A co zrobilescie z tym silnikiem krokowym.
Czy da sie go jakos rozebrac?

dzieki za wskazowki


Trzeba go wyjąć z samochodu (ze 2 obejmy) i przeplukać benzynką ekstrakcyją, a najlepiej wlosyć do sloiczka na noc, wtedy wymyje brud ze srodka.


Oki ja u siebie bede musial tak zrobic.
U Cibie taki zabieg pomogl?????

I mam jeszcze pytanie. Ja u siebie ja dmuchne w ten zawor to przepeszcza powietrze w drugi dochodzacy przewod, nie wiem czy tak powinno, być.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sie.2004 22:50:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.kwi.2004 15:05:52
Posty: 1222
Lokalizacja: Czaplinek
Tak. Prawda jest taka że jak ktoś ma Audi i nie falują mu obroty to ma szczeście. U mnie też szalały. Dokładnie przejrzałem i uszczelniłem wszystkie połączenia, wężyki i inne duperele. Na razie spokój i 850 obrotów jak w bozia kazała.
Sprawdź też przepływomierz powietrza.
Wg instrukcji serwisowej Audi może on być przyczyną takiego zachowania. Instrukcja ta opisuje jak go sprawdzić. Poszukaj w necie to znajdzisz. Jak nie to napisz. Mam to gdzieś na dysku. To prosta metoda (zalecana przez Audi). Wymaga w miarę dobrego omomierza i termometru.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.sie.2004 09:09:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.cze.2004 19:49:44
Posty: 1561
Lokalizacja: Zielona góra; Niemcom gratulujemy AUDI
U mnie raczej przeplywomierz jest oki.

Ale za to ten zawor cos miesza, po odpieciu go obroty juz nie faluja, ale jak jest odpiety to nie moge czasami odpalic auta.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lut.2005 12:46:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.cze.2004 19:49:44
Posty: 1561
Lokalizacja: Zielona góra; Niemcom gratulujemy AUDI
MarioBeer napisał(a):
Tak. Prawda jest taka że jak ktoś ma Audi i nie falują mu obroty to ma szczeście. U mnie też szalały. Dokładnie przejrzałem i uszczelniłem wszystkie połączenia, wężyki i inne duperele. Na razie spokój i 850 obrotów jak w bozia kazała.
Sprawdź też przepływomierz powietrza.
Wg instrukcji serwisowej Audi może on być przyczyną takiego zachowania. Instrukcja ta opisuje jak go sprawdzić. Poszukaj w necie to znajdzisz. Jak nie to napisz. Mam to gdzieś na dysku. To prosta metoda (zalecana przez Audi). Wymaga w miarę dobrego omomierza i termometru.

Czesc moglbyc mi przeslac prodecudre sprawdzenie przeplywomierza.
Bylem u mechanika i powiedzial ze prawdopodobnie przeplywomierz jest padniety albo sterownik silnika.

_________________
A6 2,0 ABK 115 95rok AVANT Było
A6 2,8 ALG 193 98rok SEDAN Było
A6 2,5tdi BAU 179 04rok AVANT Quattro Było
VW GOLf 1.9tdi AJM 115 00rok Było
A2 1.4tdi AMF jest
A6 C6 3.0tdi CDYA 239 2008 AVANT Jest i Quattro : )


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Falują obroty w B4 2.0 115 KM
PostNapisane: 11.lut.2005 20:15:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.lut.2005 01:58:36
Posty: 4
Lokalizacja: opole
witam. mialem podobny problem w b4. padl mi "nastawnik wolnych obrotów" (silniczek krokowy)- byc moze to to samo. Uzywany ok. 150, nowy kolo 500-600 :/ . casami mozna taniej na allegro znalesc. Teraz autko chodzi cacy :D Zobacz np tu: [url] http://www.allegro.pl/show_item.php?item=40960533

_________________
AUDI B4, 2.0L, MONOMOTRONIC


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Falują obroty w B4 2.0 115 KM
PostNapisane: 12.lut.2005 16:38:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.cze.2004 19:49:44
Posty: 1561
Lokalizacja: Zielona góra; Niemcom gratulujemy AUDI
maras napisał(a):
witam. mialem podobny problem w b4. padl mi "nastawnik wolnych obrotów" (silniczek krokowy)- byc moze to to samo. Uzywany ok. 150, nowy kolo 500-600 :/ . casami mozna taniej na allegro znalesc. Teraz autko chodzi cacy :D Zobacz np tu: [url] http://www.allegro.pl/show_item.php?item=40960533

Jak stwierdziles ze silniczek krokowy jest padniety??

_________________
A6 2,0 ABK 115 95rok AVANT Było
A6 2,8 ALG 193 98rok SEDAN Było
A6 2,5tdi BAU 179 04rok AVANT Quattro Było
VW GOLf 1.9tdi AJM 115 00rok Było
A2 1.4tdi AMF jest
A6 C6 3.0tdi CDYA 239 2008 AVANT Jest i Quattro : )


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Falują obroty w B4 2.0 115 KM
PostNapisane: 12.lut.2005 18:23:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.lut.2005 01:58:36
Posty: 4
Lokalizacja: opole
Niestety nie wiem. Wiesz moj mechanik podlaczyl autko pod kompa i jakos sprawdzil. Ale sam silniczek mozna sprawdzic np. jakims omomierzem ( czy uzwojenia sa cale ) no i otworzyc go, czy nie jest zatarty ( ew. przeczyscic). Ale one zwykle sie palą. Tak czy siak najlepiej jest miec jakis inny, zamienic i zobaczyc :)
Tylko pamietaj ze jest kilka rodzaji tych silniczków :D

_________________
AUDI B4, 2.0L, MONOMOTRONIC


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.mar.2005 16:28:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.cze.2004 19:49:44
Posty: 1561
Lokalizacja: Zielona góra; Niemcom gratulujemy AUDI
MarioBeer napisał(a):
Tak. Prawda jest taka że jak ktoś ma Audi i nie falują mu obroty to ma szczeście. U mnie też szalały. Dokładnie przejrzałem i uszczelniłem wszystkie połączenia, wężyki i inne duperele. Na razie spokój i 850 obrotów jak w bozia kazała.
Sprawdź też przepływomierz powietrza.
Wg instrukcji serwisowej Audi może on być przyczyną takiego zachowania. Instrukcja ta opisuje jak go sprawdzić. Poszukaj w necie to znajdzisz. Jak nie to napisz. Mam to gdzieś na dysku. To prosta metoda (zalecana przez Audi). Wymaga w miarę dobrego omomierza i termometru.

Co znaczy ze uszczelniles wszytkie poloczenia??

_________________
A6 2,0 ABK 115 95rok AVANT Było
A6 2,8 ALG 193 98rok SEDAN Było
A6 2,5tdi BAU 179 04rok AVANT Quattro Było
VW GOLf 1.9tdi AJM 115 00rok Było
A2 1.4tdi AMF jest
A6 C6 3.0tdi CDYA 239 2008 AVANT Jest i Quattro : )


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.mar.2005 14:26:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2005 09:12:22
Posty: 910
Lokalizacja: Pruszków
A ja mam takie pytanie: ile powinien wskazywać obrotomierz przy w miarę rozgrzanym silniku na wolnych obrotach? (2.0 90KM)

_________________
Audi A4 B8 Q, 3,0TDI, 2010
dawniej: A4 B6 1,9TDI AVF; Passat 1,9TDI AVF; Audi 80 B4 2.0 ABT 90KM...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.mar.2005 09:59:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.cze.2004 19:49:44
Posty: 1561
Lokalizacja: Zielona góra; Niemcom gratulujemy AUDI
Ramon1 napisał(a):
A ja mam takie pytanie: ile powinien wskazywać obrotomierz przy w miarę rozgrzanym silniku na wolnych obrotach? (2.0 90KM)

chyba 850

_________________
A6 2,0 ABK 115 95rok AVANT Było
A6 2,8 ALG 193 98rok SEDAN Było
A6 2,5tdi BAU 179 04rok AVANT Quattro Było
VW GOLf 1.9tdi AJM 115 00rok Było
A2 1.4tdi AMF jest
A6 C6 3.0tdi CDYA 239 2008 AVANT Jest i Quattro : )


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.mar.2005 10:08:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2003 13:07:46
Posty: 81
Lokalizacja: Racibórz
Ramon1 napisał(a):
A ja mam takie pytanie: ile powinien wskazywać obrotomierz przy w miarę rozgrzanym silniku na wolnych obrotach? (2.0 90KM)


w książce "Audi 80" podaja 750 - 1000 ( predkość obrotowa nie podlega regulacji )

_________________
Audi 80 ABT + LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: falllowanie obrotufff
PostNapisane: 07.mar.2005 09:32:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.sty.2005 17:19:30
Posty: 5
Lokalizacja: w-wa
No ładnie ładnie. Moją b4 2.0 95KM też to dopadło. Obroty na luzie rytmicznie, cyklicznie falowały pomiędzy 1000 a 1500, a palifko jak żłopie...
W każdym razie po przejechaniu 5 km wyłączyłem silnik, po minucie odpaliłem i jak zegareczek. O co chodzi. Czy to możliwe żeby jakaś elektronika szwankowała, wydawało mi się, że przy gaźniku nie ma żadnej, a jednak tak regularna, wachadłowa praca silnika nie może być przypadkowa. Teraz przekręcam kluczyk w stacyjce i czekam aż pompka podpompuje paliwo i wszystko się ustawi i dopiero odpalam. minął tydzień i wszystko gra. :diabel:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.mar.2005 22:16:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.cze.2004 11:15:31
Posty: 22
Lokalizacja: łódź
witam tez mam b4 115konikow
miałem podobny problem z obrotami i mozeto dzine ale skonczyły sie jakies tydzien temu po regulacji zapłonu. Wszystko jest oki, takze trzeba sie cieszyc pozrdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 18 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: