.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 12.lut.2025 11:42:16

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: problem z rozruchem na zimno Audi 100 C4 2,8 V6
PostNapisane: 09.sie.2004 17:27:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.wrz.2003 21:10:31
Posty: 60
Lokalizacja: exWłocławek Stawki gm Aleksandrów
Witam. Mam problem z rozruchem gdy silnik jest zimny. Jest długi czas startu. Wcześniej wystarczyło przekręcić kluczyk i ze dwa obroty i odpalał bez problemów. niedawno były zmieniane wszystkie paski - może to ma jakiś wpływ. świece nówki. Jest dość dziwny efekt --- bo po przejechaniu kilku kilometrów i gdy silnik jest gorący - wyłaczę silnik i w tej samej minucie włączam starter - nie ma żadnego problemu z odpaleniem - dopiero jak dłużej stoi. Gdzie szukać przyczyny? może w jakiś sposób przestawił się zapłon. W tym silniku jest wtrysk wielopunktowy. nie wiem od czego zacząć i gdzie szukać przyczyny. (Audi 100 C4 V6 2,8 benzyna gaz) Aha ten sam efekt czy na benzynie czy na gazie. Jest to samo. Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sie.2004 19:12:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.cze.2004 22:06:22
Posty: 847
Lokalizacja: Śląsk
Auto: RS6 Avant C5 MTM
zaczolbym od podpiecia pod kompa moze bedzie miał jakieś kody błędów.?

sprawdz jeszcze raz przewody czy dobrze wcisnołeś fajki dosyć ciezko wchodzą i trzeba je dopychać srubokrętem za blachy...

_________________
Audi 80 (B4) 2,6 quattro Avant - 2004->2009 :(, VW Golf III GTD 1.9 - 2006->2007, Audi A8 (D2) 4,2 quattro 2007->2011,
Chrysler Grand Voyager 3,8L AWD 2009->2011, Opel Omega 3,2 V6 kombi 2011->2012
----------------------------------------------------------------
Opel Zafira 1,8 16V + LPG 2011->jest
Triumph Rocket III Roadster blue haze + tuning 2011->jest
Audi RS6 Avant Black Edition (C5) 2013->jest
Dodge RAM van 2001 3,9L + LPG 2014->jest
----------------------------------------------------------------
Obrazek Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sie.2004 09:33:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sty.1970 01:00:00
Posty: 2989
Lokalizacja: łódź, ACQ 2.8 30V quattro, AR 147 Q2 Ducati Corse
Sprawdz czy aby na pewno masz dobrze ustawiony rozrzad. Wystarczy 1 zabek i sie cuda moga dziac ... Osiagi nie uleglu pogorszeniu ? Nie wzrosla srednia temp. oleju ?

_________________
Pozdr.
Marek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sie.2004 21:18:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.wrz.2003 21:10:31
Posty: 60
Lokalizacja: exWłocławek Stawki gm Aleksandrów
nic takiego nie odczułem - byłem po wymianie w Zakopcu i potem w Krynicy Morskiej i spalanie , temperatura tak jak przed wymianą. Ale co najciekawsze na gorąco bzyka od pierszego kopa. A tylko problem pojawia się jak dłużej postoi. a Jak działa układ zapłonowy? może trzeba coś ustawić. AAAA zaraz po wymianie pasków u mechanika bzykał bez problemów. To tak jakby coś z zapłonem. wcześniej miałem Sierrę i podobny efekt miałem ale to wysiadł zawór zwrotny - nie trzymał - ale tu nie mam pojęcia.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: