.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 06.maja.2025 10:14:00

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Silnik NG
PostNapisane: 13.sie.2004 18:47:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.sie.2004 07:51:01
Posty: 91
Lokalizacja: Skarland
Witam,
Czy ktoś mógłby mi w kilku zdaniach wytłumaczyć na czym polega ten cały mechaniczny wtysk :/ ? Troche czytałem forum ale nie znalazłem nic konkretnego. Czy przy silniku NG jest wykorzystany przepływomierz powietrza i czy jest on narażony na uszkodzenie w przypadku wybuchu gazu I/IIgen. Czy może jakieś inne elementy mogą ulec uszkodzeniu w takim wypadku.
pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Silnik NG
PostNapisane: 14.sie.2004 12:11:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
Mat napisał(a):
Witam,
Czy ktoś mógłby mi w kilku zdaniach wytłumaczyć na czym polega ten cały mechaniczny wtysk :/ ?


Masz wtryskiwacze benzyny, umiejscowione niedaleko wlotu kazdego cylindra (u ciebie 5 szt) i wszystkie psikają cały czas (continuous injection system). Benzyna jest dozowana w ten sposob, ze cale powietrze ktore jest wciagane przez silnik przelatuje przez klapke przeplywomierza, ktora to sie wychyla do gory w zaleznosci od ilosci przeplywajacego powietrza, dalej ramie przyczepione do tej klapki unosi łoczek w rozdzielaczu benzyny i w ten sposob regulowana jest dawka paliwa trafiająca do wtryskiwaczy. Bardzo proste, to tak w 2 zdaniach.

W szczegolach masz tutaj:

http://www.capri.pl/garage/kjetronic-2.8i.php

tyle ze u ciebie jest ke-jetronic, cos tam wspomagany elektronicznie, ale prawie to samo.

i tu jeszcze jeden link:

http://www.auto-solve.com/mech_inj.htm

P.S. Jak wejdziesz na FTP klubowe tam jest dokladny opis KEIII-jetronic, w ssp serwisowych do audi 80/90.

P.S.2 przy strzale gazu w silniku NG i nie tylko, fala uderza w tarcze przeplywomierza i niestety potrafi ją czasem wygiąć i wtedy kibel szmata, bo na benzynie zaczyna slabo chodzić.


pozdrawiam! i zycze powodzenia :D

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.sie.2004 21:10:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.sie.2004 07:51:01
Posty: 91
Lokalizacja: Skarland
Wielki dzięki, fajna lektura, dopiero zaczynam poznawać to autko :D , na ftp jeszcze nie mogę się wbić :/
pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.sie.2004 07:30:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
w kazdym razie ke3-jetronik jest w w pliku serwisowym nr 95.

P.S. W tej chwili tez nie moge sie wbić na ftp :/

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: