.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 24.lis.2024 02:04:09

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Kontrolka smaroeania
PostNapisane: 06.mar.2003 00:47:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.mar.2003 14:56:31
Posty: 122
Lokalizacja: Świebodzin
Witam mam jeszcze jedno pytanko w poprzedniej c4 mialem inny licznik bez komputera i tam za karzdym razem jak wlonczylem zaplon zapalalasie kontrolka smarowania a w tym audiku jest komp i ani razu nie pojawila mi sie ta kontrolka w tym kompie nawet jak wymienialem olej czy to normalne w audikach?zapala mi sie tam wszystko klocki spryskiwacz paliwo brak zarowki a smarowanie nie moze to dobrze bo motor jest ok i lepiej zeby ona sie nie zapalala co wy nnna to?

_________________
100 2.8E,tunning S4,


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.mar.2003 00:50:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2001 01:00:00
Posty: 3076
Lokalizacja: Bydgoszcz
lepiej zeby ci sie nigdy nie zapalila ... poza tym jak masz wskaznik cisnienia oleju to mozesz po tym dojsc jaki jest stan silnika

_________________
A10q, ACOq - skradzione, AQS - w budowie
www.audiquattro.prv.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.mar.2003 10:22:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.wrz.2002 13:24:23
Posty: 868
Lokalizacja: Łomża
Czyli co, jak trzymane jest wysokie ciśnienie oleju to silniczek jest ok?

_________________
Audi Coupe 2.8 V6 & Audi 80 B3 1.6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.mar.2003 13:15:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2001 01:00:00
Posty: 3076
Lokalizacja: Bydgoszcz
wowo77 napisał(a):
Czyli co, jak trzymane jest wysokie ciśnienie oleju to silniczek jest ok?
to zalezy .... generalnie cisnienie oleju sprawdza sie w temperaturze roboczej czyli okolo 100 st C i w tej temperaturze na wolnych obrotach cisnienie nie powinno spadac ponizej 2 bar , natomiast maxymalne cisnienie powinno byc przywysokich obrotach w granicahc 5 bar a im szybciej wzrasta cisnienie oleju wzgledem obrotwo tym wydajniejszy jest uklad smarowania ...

_________________
A10q, ACOq - skradzione, AQS - w budowie
www.audiquattro.prv.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.mar.2003 18:07:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.maja.2002 21:39:06
Posty: 1050
Lokalizacja: Bytom
a może tam masz przepalona żarówkę???
Sprawdzałeś?

_________________
A6 C4 2,5 TDi automat
S4 C4 2,2 T Avant automat


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.mar.2003 22:32:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.mar.2003 14:56:31
Posty: 122
Lokalizacja: Świebodzin
tak sprawdzalem nie ma tam zarowek to komputerek cieklokrystaliczny miedzy obrotomierzem a licznikiem u gory e takim prostokacie a na dole w takim samym sa kontrolki od ladowania abs swiatla drogowe i tam jest ok

_________________
100 2.8E,tunning S4,


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.mar.2003 22:54:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.maja.2002 21:39:06
Posty: 1050
Lokalizacja: Bytom
Ahaaaa :)9

_________________
A6 C4 2,5 TDi automat
S4 C4 2,2 T Avant automat


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.mar.2003 10:47:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.wrz.2002 13:24:23
Posty: 868
Lokalizacja: Łomża
U mnie check system pokazuje przy tescie smarowanie (wiecie lampę alladyna) Może masz walnięty czujnik?

Cytuj:
cisnienie oleju sprawdza sie w temperaturze roboczej czyli okolo 100 st C i w tej temperaturze na wolnych obrotach cisnienie nie powinno spadac ponizej 2 bar , natomiast maxymalne cisnienie powinno byc przywysokich obrotach w granicahc 5 bar a im szybciej wzrasta cisnienie oleju wzgledem obrotwo tym wydajniejszy jest uklad smarowania ...


Dokładnie tak mam

_________________
Audi Coupe 2.8 V6 & Audi 80 B3 1.6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.mar.2003 19:44:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.mar.2003 14:56:31
Posty: 122
Lokalizacja: Świebodzin
A jak wlanczasz ten cheks u mnie jak odpale autko to zapala sie ten komp i jak przycisne ten kasownik to komp gasnie u kolesi po wlonczeniu zaplonu i nacisnieciu na ten kasownik zapalaja sie wszystkie informacje po koleji u mnie nie.a A jak sprawdzic ten czujnik smarowania moze odlonczyc go i dotknonc do masy i zobaczyc co sie bedzie dzialo?

_________________
100 2.8E,tunning S4,


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: