.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 20.kwi.2025 07:14:59

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: 92 vs 115KM
PostNapisane: 18.sie.2004 11:40:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.sie.2004 16:52:33
Posty: 14
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Jak rozpoznać te 2 silniki ?
Zamierzam kupić jakieś Ałdi 80 B4 a słyszałem, że są 2 silniki 2.0 z takimi mocami...

_________________
grittz
suhotnik


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sie.2004 13:07:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.lip.2004 18:51:03
Posty: 811
Lokalizacja: ___Częstochowa___ Auto: B4 2.0 ABT
po numerze silnika jesli zaczyna sie od ABT to ma 90 hp.

_________________
Daj człowiekowi ogień ... będzie mu ciepło przez jeden dzień. Wrzuć go do ognia ... będzie mu ciepło do końca życia :530:

Jakie limity :?: W Neostradzie nie ma limitów :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 92 vs 115KM
PostNapisane: 18.sie.2004 13:14:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.kwi.2004 11:57:10
Posty: 261
Lokalizacja: ...:Bytom:... AUDI 80 1.8 S - PM
suhotnik napisał(a):
Jak rozpoznać te 2 silniki ?
Zamierzam kupić jakieś Ałdi 80 B4 a słyszałem, że są 2 silniki 2.0 z takimi mocami...

-> GRATULUJE wyboru Ałdi
-> Dzień dobry -> Cześć i czołem skąd się wziołem i gdzie ja jestem <pierwszego posta wypadałoby napisać tutaj http://forum.audiklub.org/viewforum.php?f=4
-> Każdy silnik ma oznaczenie literowe, pierwsze znaki w numerze silnika> jak je odczytasz to później tylko poszukać np. w necie i będziesz wiedział wiele na temat tego motorka
PZDR

_________________
A 80 B3/B4 1.8S sil. PM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sie.2004 13:16:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.lip.2004 07:04:48
Posty: 98
Lokalizacja: Płock
jak jest silnik ABT to ma jednopunktowy wtrysk i ma 90 KM ten drugi ma wtrysk wielopunktowy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sie.2004 13:43:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Chyba najprościej:
- 90KM z tyłu bębny
-115 KM z tyłu tarcze


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sie.2004 13:53:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.lip.2004 18:51:03
Posty: 811
Lokalizacja: ___Częstochowa___ Auto: B4 2.0 ABT
zdjecie ABT masz tutaj

ABT

z ciekawosci jak ktos ma fotke tego 115 hp chcetnie zobacze czy to sie jakos rozni :D

Numer silnika jest z boku silnika na takiej blaszcze i tworza go otwory w niej.

_________________
Daj człowiekowi ogień ... będzie mu ciepło przez jeden dzień. Wrzuć go do ognia ... będzie mu ciepło do końca życia :530:

Jakie limity :?: W Neostradzie nie ma limitów :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sie.2004 14:01:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
W zasadzie na tej focie wtgląda jak moje 1.6 :D
115Km ma wtrysk wielopunktowy, więc nie ma tej charaktrystycznej patelni :diabel:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sie.2004 14:03:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.lip.2004 18:51:03
Posty: 811
Lokalizacja: ___Częstochowa___ Auto: B4 2.0 ABT
fotke robil kumpel, a mnie sie nie chce leciec 5 pieter po schodach zeby zrobic sensowniejsza ;-)

Ta patelnia to mnie zdrowo zdziwila. Slysze, ze wtrysk a obudowa filtra jak w gaznikowcu.

_________________
Daj człowiekowi ogień ... będzie mu ciepło przez jeden dzień. Wrzuć go do ognia ... będzie mu ciepło do końca życia :530:

Jakie limity :?: W Neostradzie nie ma limitów :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sie.2004 14:33:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Dlatego że jednopunkt.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sie.2004 00:41:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2004 12:09:23
Posty: 4652
Lokalizacja: EPWR
Auto: A4 B6, A4 B5 Avant, Cabriolet
Byly dwa silniki o pojemnosci 2.0

2.0 oznaczenie kodowe ABT moc 66 kW 90 KM
2.0 oznaczenie kodowe ABK moc 85 kW 115 KM

idzie to rozpoznac tez po wygladzie auta. Jak ma na klapie napisane jest, ale w oryginalnie fabrycznie nalepionych znaczkach na tylniej klapie. Jak bedzie pisac samo Audi 80 to jest to 2.0 66 kW 90 KM, a jak bedzie na klapie naklejone oznaczenie audi 80 2.0 E to jest to 85 kW 115 KM tak bynajmniej wychodzily B4 z fabryki i tak je oznaczano. Slabsze 2.0 czyli te z 90 KM ma w komorze silnikowej okragly filtr powietrza i inny wtrysk ( Bosch Mono Motronic). Mocniejsze 2.0 115 KM ma kanciasty filtr powietrza czyli tzw wkladke no i kolektor ssacy z napisem Audi inny wtrysk o nazwie Ke-Jetronic reszta w komorze silnikowej jest prawie taka sama. 2.0 90 KM ma z tylu bebny zamiast tarcz hamulcowych. Tak w skrocie wyglada to sam posiadam 2.0 ABT 90 KM i jestem zadowolony mniej pali od 85 kW :peace: To co koledzy na forum napisali wyzej to tez racje maja :):

Ałdi jak to glupio sie pisze, dla mnie to jest analfabetyzm nigdy wiecej takiego czegos :(: :(:
Dobra przedstaw sie jeszcze na forum i bedzie ok ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sie.2004 06:48:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.lip.2004 07:04:48
Posty: 98
Lokalizacja: Płock
Ja mam silnik ABT 90KM i z tyłu tarczowe hamulce


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sie.2004 07:19:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
marbon napisał:
Cytuj:
Ja mam silnik ABT 90KM i z tyłu tarczowe hamulce

Bo rezanko było, albo dzwon przy którym tylnia belka została uszkodzona i przy naprawie wrzucili z tarczami bo wszystko ładnie pasuje :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sie.2004 08:55:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.sie.2004 16:52:33
Posty: 14
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Ałdi się fajnie piszę, ale OK, już nie będę ;)
Dzięki za info o tych silniczkach.

Jeszcze tylko jedno pytanko.
Do tego silnik 115KM można założyć LPG jak do mono wtrysku ?

_________________
grittz
suhotnik


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sie.2004 11:15:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.lip.2003 06:56:59
Posty: 1050
Lokalizacja: Oborniki / Wrocław
suhotnik napisał(a):
Ałdi się fajnie piszę, ale OK, już nie będę ;)
Dzięki za info o tych silniczkach.

Jeszcze tylko jedno pytanko.
Do tego silnik 115KM można założyć LPG jak do mono wtrysku ?


Mozesz zamontowac zwykly gaz, ale ten silniczek jest doscs zwawy (spytaj Krawata) i jest do niegom chip ktory oj daje daje. Wiec proponuje wtysk gazu. Jak juz bedziesz mial taki samochod to dowiesz sie od Krawata gdzie dostac w dobrej cenie wtysk i jak zamontowac itd. W kaliszu jest mafia gazowa normalnie. :D

_________________
Competition 2.0 16V quattro + wtrysk gazu JustHeavy New


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sie.2004 12:25:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.cze.2004 22:05:19
Posty: 206
Lokalizacja: Zamość
WOWO, ty nie przesadzaj z tym rezankiem!!!!
Ja mam tez B4 2.0 ABT 90 KM i mam z tyłu tarcze. I jestem na 99% pewien, ze rezanka nie bylo. Wydaje mi się, że tarcze w ABT są z tyłu w samochodach wyposażonych w ABS. To tylko moja teoria.
:D :<

_________________
B4 2.0 93' było,ABT, HUSKY WR 250 było
C4 2.8 AAH było - nadal w rodzinie i ma się dobrze!!!
Poszukiwane C4 2.8 AAH Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sie.2004 19:16:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2003 13:07:46
Posty: 81
Lokalizacja: Racibórz
wowo napisał(a):
marbon napisał:
Cytuj:
Ja mam silnik ABT 90KM i z tyłu tarczowe hamulce

Bo rezanko było, albo dzwon przy którym tylnia belka została uszkodzona i przy naprawie wrzucili z tarczami bo wszystko ładnie pasuje :D


ja tez z tyłu mam w ABT tarcze i nie było rezanka ani dzwonu :?: :?: :?: acha ABSu tez nie mam, wydaje mi sie ze po 93 byly montowane z tyłu tarcze

_________________
Audi 80 ABT + LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sie.2004 20:43:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.lut.2004 17:02:20
Posty: 222
Lokalizacja: SA61 - CYMRU
KORU napisał(a):
Mocniejsze 2.0 115 KM ma kanciasty filtr powietrza czyli tzw wkladke no i kolektor ssacy z napisem Audi inny wtrysk o nazwie Ke-Jetronic


nie jest to czasem DIGIFANT ? ;)


Acha tez mam ABT i tez mam z tylu tarcze i do tego ABSY :peace:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sie.2004 22:18:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2003 23:50:24
Posty: 149
Lokalizacja: Bytom
Konrado napisał(a):
KORU napisał(a):
Mocniejsze 2.0 115 KM ma kanciasty filtr powietrza czyli tzw wkladke no i kolektor ssacy z napisem Audi inny wtrysk o nazwie Ke-Jetronic


nie jest to czasem DIGIFANT ? ;)

:peace:

Dokładnie jest to DIGIFANT
A jezeli chodzii o GAS to polecam BRC ale tylko model "JUST" rewelacja sam smigam od niedawna na nim nie daj sobie wcisnac Modelu "BLITZ" roznica kolosalna

_________________
B3 1.8 E 1999------>2003
Coupeta ABK 2003------>22.09.2005
B4 quattro AAH 2004------>2020


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sie.2004 07:54:50 
Klubowicz

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:09:24
Posty: 419
Lokalizacja: Kalisz
Gaz w ABK mozna założyć - sam mam Just Heavy i sobie chwalę :diabel: - instalka z kompem tez bedzie pasowała ale to nie będzie dobrze jeżdzić :zly:

POZDRO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sie.2004 08:29:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
UPS. Jeśli tak to przepraszam za wprowadzenie w błąd.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: