.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 12.lut.2025 05:49:33

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Czujnik otwarcia klapy i drzwi w B4 (+ rozne takie)
PostNapisane: 19.sie.2004 20:08:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.lip.2004 18:51:03
Posty: 811
Lokalizacja: ___Częstochowa___ Auto: B4 2.0 ABT
Panowie po dwoch dniach lezenia w audiku pojawila mi sie jedna rzecz, ktora musze chyba kupic ... mianowicie ....

Obrazek

czujnik otwarcia klapy bagaznika umieszczony w zamku ... musze kupic to za duzo powiedziane ;-)
Wyglada jakby ulamany byl kawalek wciskajacy mikrostyk :( Sprobuje cos wyrezac ale .... jak to powinno wygladac? Ma ktos cos takiego podreka :P zeby wrzucic fotke albo opisze na tyle plastycznie zebym sprobowal cos z tym zrobic :/

Druga sprawa jak sie dobrac do czujnikow otwarcia drzwi?

Na ftp jak podladuje aku poleca fotki jak dobrac sie do przelacznikow dmuchawy ale nie do konca ... podziwiam tych, ktorym udalo sie to cholerstwo wyciagnac:!: Ja nie dalem rady ale i tak dziala :P i jak dobrac sie do roznych zarowek m.in. popielczniki z przodu bo w moim ABT z tylu .... w popielniczce jest oczko na zarowke ale instalacji zadnej nie ma :/
Gdzie jest ten cholerny filtr kabinowy i jak wyglada i etc :D

AAAAAAaaaaaaaaaaaaaa zapomnialbym powiedziec, ze nie ma nic lepszego niz dlubanie w aucie, w dodatku kiedy widac efekty :D

Musze jeszcze zegary wyciagnac bo mam wskaznik paliwa i temperatury niepodswietlony ... cos z tym trzeba zrobic :D

_________________
Daj człowiekowi ogień ... będzie mu ciepło przez jeden dzień. Wrzuć go do ognia ... będzie mu ciepło do końca życia :530:

Jakie limity :?: W Neostradzie nie ma limitów :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sie.2004 21:18:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
czujniki otwarcia drzwi jak zdejmiesz z nich gumową osłonkę to będzie srubka... zacznij od niej :P

a jak głęboko dobierałes się do tych od dmuchawy? całe wyciągałes?

filtr kabinowy jest na podszybiu od strony pasażera, jak podniesiesz klapę
to tam jest taka przysłona czarna zaczynająca sie zaraz pod szybą...
musisz pozwalniać zaczepy (duży śrubokręt albo moneta) i podnieść
do góry pod spodem będzie filtr kabinowy były dwa rodzaje zintegrowany z
ramką plastikową i sam papier który jest tańszy of course...

zegarki były dopiero co opisywane poszukaj... ale zanim je rozbierzesz zaopatrz
sie w kolorowe kapturki w sklepie elektronicznym (czerwone) tak z 15 sztuk
załóż je na wszystkie żaróweczki z zegarach i na te w podswietleniu
pokretel od dmuchawy i masz wnetrze a'la A4 (krwista czerwień zamiast
pomarańczowego)

miłego dłubania :peace:

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sie.2004 21:36:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.lip.2004 18:51:03
Posty: 811
Lokalizacja: ___Częstochowa___ Auto: B4 2.0 ABT
hehe do filtra sie dobralem :D Wcale nie trzeba zdejmowac ramion wycieraczek jak ktos pisal ;-) U mnie jest ten tanszy i zamiast filtra wlozylem hmmmm fizeline ogrodnicza (daje sie to np. pod kore zeby chwasty nie rosly, albo przykrywa warzywa zeby chronic przed wiatrem) :P Dwie warstwy.

Poprzednio bylo cos mocno nie zidentyfikowanego ;-) Balem sie, ze jak tego czyms w koszu nie przycisne to samo ucieknie ;-)

Z tymi kapturkami to hmmmm dobry pomysl :D A na zegary mam juz koncepcje dzieki lekturze forum :D

Z dmuchawa wiec tak zdjalem tunel na recznym i polke pod deska (poprzedni wlasciciel nie zalozyl jej na zaczepy i paskudnie odstawala wrrr....), potem popielniczke bo myslalem, ze dolem wyjdzie ale nie dalo rady :/ Chodzi o te ciegna ... jakos nie wyobrazam sobie ich zdjecia i ponownego zalozenia. Sa pozakladane na plastikowe trzepienie przez zawiniete koncowki w ksztalt sprezynki i nie maja NAJMNIJESZEJ ochoty zejsc bez wzgledu jakiej sily uzywalem :/ Zauwazylem, ze na 1 biegu prawie nie slychac dmuchawy, a nawiew ledwo pracuje ... po skreceniu wszystkiego w ogole silnika nie slysze ale widze, ze sie obraca pod maska.

Jak to jest z tylna popielniczka w B4 jest podswietlana czy nie :?: Bo chyba sobie kabelki pociagne tylko oprawke dla tej zarowki kupie :D

Ma ktos dostep do etki z cenami zeby zobaczyc ile kosztuje 4A5 959 489 A i kapturki do drzwi oraz microswitche :?: Nie chce sie w firmowym Marszalka wystraszyc :/

_________________
Daj człowiekowi ogień ... będzie mu ciepło przez jeden dzień. Wrzuć go do ognia ... będzie mu ciepło do końca życia :530:

Jakie limity :?: W Neostradzie nie ma limitów :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sie.2004 21:57:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
wycieraczek pewnie ze nie trzeba...

co, zegareczki od A4? :580:

ach zaczepy... to zmienia postac rzeczy... dmuchawy na pierwszym prawie nie
slychac ale chyba to dobrze co? :D

popielniczkami się nie interesowałem jak dla mnie mogłobyb ich nie być
po kapturki śmiało uderzaj do ASO, cena jest śmieszna...

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sie.2004 06:42:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.sty.2004 07:15:50
Posty: 76
Witka,

Panowie a te kapturki na zaroweczki to sa koloru czerwonego czy pomaranczowego?
Bylem ostatnio w NorAuto i mieli pomaranczowe, zielone i niebieskie. Ale czerwonych, Pani mowila, ze nie dostaja.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sie.2004 06:46:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.sty.2004 07:15:50
Posty: 76
A co do wylacznika klapy bagaznika (skleroza)
To ten skurw.... wypalil mi tylna wiazke w autku, bo sie mu zachcialo zabawic w grzejnik (latem dupek sobie przypomnial).
W sklepie spiewali mi za niego 100zl wiec go sobie podarowalem i postanowilem, ze za stowe to sobie sam bede zalaczal te swiatelko recznie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sie.2004 10:09:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.lip.2004 18:51:03
Posty: 811
Lokalizacja: ___Częstochowa___ Auto: B4 2.0 ABT
Tomin mow jak wygladala blaszka na nim :!: Bo u mnie jest wlacznik ok tylko blacha ulamana wiec bym sobie dorobil :D Blagam .... mow... czlowieku mow :D

_________________
Daj człowiekowi ogień ... będzie mu ciepło przez jeden dzień. Wrzuć go do ognia ... będzie mu ciepło do końca życia :530:

Jakie limity :?: W Neostradzie nie ma limitów :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sie.2004 12:17:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.sty.2004 07:15:50
Posty: 76
Kurcze co do tej blaszki, to bede mogl dopiero sprawdzic pod koniec przyszlego tygodnia (nie pamietam ma culpa)
Ale powinno cos byc w Etce, moze koledzy majacy takowa cos poradza.
Jesli nie to moge ci tosprawdzic, ale tak jak mowilem pod koniec przyszlego tygodnia. Teraz jestm w trasie i nie mam nawet srubokreta ze soba.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sie.2004 12:59:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.lip.2004 18:51:03
Posty: 811
Lokalizacja: ___Częstochowa___ Auto: B4 2.0 ABT
Az tak mi sie nie spieszy :D Moge poczekac :D Fajnie by bylo jakbys jakas cyfra (nawet z telefonu) dal rade fotke cyknac albo jakos to zeskanowac, bo dorobilbym sobie idealnie identyczna.

Wlasnie wrocilem z firmowego sklepu VW i nic sie nie dowiedzialem bo urlop maja :/ Wzialem liste numerow czesci do sprawdzenia i guzik :(

Etka mi tu nie pomoze bo w etce ta czesc tylko na ogolnym rysunku calego pojazdu z tymi wlacznikami.

Jeszcze jedno pytanie do tych co mieli okazje dobierac sie do mikroprzelacznikow w drzwiach .... JAK ZDJAC TA GUME :D Srubowkreta nie chce nigdzie wciskac bo lakier uszkodze :/

Edit :!:
Ceny tego cholerstwa moze kogos zainteresuje:
8A5 959 489 - taka czesc juz nie wystepuje - oryginalny wlacznik
4A5 959 489 A - 84zl, - zamiennik dla powyzszej
893 947 561 A - 24zl, mikrostyk w przodzie
441 947 561 D - 24zl, mikrostyk w tyle
893 947 565 A - 16zl, guma ochronna mikrostykow
trzeba rezac bo musialbym wydac 84+3x24+2x16=188 zl :/
Jutro sie do tego dobiore :D :D :D :D :D :D

_________________
Daj człowiekowi ogień ... będzie mu ciepło przez jeden dzień. Wrzuć go do ognia ... będzie mu ciepło do końca życia :530:

Jakie limity :?: W Neostradzie nie ma limitów :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sie.2004 15:32:37 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:27:10
Posty: 2498
Lokalizacja: Gdynia
Auto: ACQ 4.2 AHC
-> Wiec tak, popielniczka w ABT jest niepodswietlana :( i nie ma zadnej wiazki do tego, wiec musisz to reznac sobie.
Gumki na tych mikrostykach to normalnie schodza bez zadnego wysilku, wiec pociagnij tylko za nia i sama zeskoczy.
Kurcze, nie wiem za bardzo o co ci chodzi z tym zamkiem w bagazniku, ale porobie jakies fotki, wiec moze cos ci sie przyda...beda wieczorkiem na forum w tym topicu :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sie.2004 15:43:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
Tomin napisał(a):
Witka,

Panowie a te kapturki na zaroweczki to sa koloru czerwonego czy pomaranczowego?
Bylem ostatnio w NorAuto i mieli pomaranczowe, zielone i niebieskie. Ale czerwonych, Pani mowila, ze nie dostaja.


czerwone dadza lepsze efekty... przejdź sie do sklepu elektronicznego...

ps. czasem przed nałożeniem warto zwilzyć :P

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sie.2004 15:44:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.lip.2004 18:51:03
Posty: 811
Lokalizacja: ___Częstochowa___ Auto: B4 2.0 ABT
Z zamkiem to jest to cos co jest w pierwszym poscie jako zdjecie. Ten wlacznik jest wlozony w zamek w klapie i da sie go wyjac bez rozkrecania zamka (co tez mozna zrobic przy uzyciu klucza 10'tki w dwie minuty). Trzeba najpierw odczepic taki zatrzas obudowy zamka (dwie plastikowe szpilki wychodzace z tego mikroprzelacznika), ktory wlasnie to cholerstwo trzyma, a potem zsunac z lewej strony inny zaczep tego plastiku mocujacy caly plastik na zamku i opuscic go w strone klapy. Czujnik powinien wyjsc swobodnie. Zdejomowanie calego zamka ma ta wade, ze trzeba potem go ustwiac odpowiednio zeby sie chcial zamykac ale to znowu 2 minuty ;-)

Za fotke calego tego cholernego mikrostyku bede Ci dzwieczny i na jakims zlocie/spocie Carlsberga dostaniesz albo duzego Heinekena :P

_________________
Daj człowiekowi ogień ... będzie mu ciepło przez jeden dzień. Wrzuć go do ognia ... będzie mu ciepło do końca życia :530:

Jakie limity :?: W Neostradzie nie ma limitów :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sie.2004 15:47:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.lip.2004 18:51:03
Posty: 811
Lokalizacja: ___Częstochowa___ Auto: B4 2.0 ABT
TO SIE TERAZ KAPTURKI NA ZAROWECZKI NAZYWA :(: I ZWILZYC TRZEBA :!: TO MIAL BYC NORMALNY TOPIC, A TY TU Z JAKIMIS SWINSTWAMI WYJEZDZASZ :>

_________________
Daj człowiekowi ogień ... będzie mu ciepło przez jeden dzień. Wrzuć go do ognia ... będzie mu ciepło do końca życia :530:

Jakie limity :?: W Neostradzie nie ma limitów :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sie.2004 23:10:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2004 12:09:23
Posty: 4651
Lokalizacja: EPWR
Auto: A4 B6, A4 B5 Avant, Cabriolet
:!!: Dmuchawa na pierwszym biegu ma tak wlasnie chodzic bezszelestnie czyli ma byc jej nie slychac, jezeli tak jest to wszystko OK. Inaczej by to denerwowalo. Popielniczka dla pasezerow z tylu jest rzeczywiscie nie podswietlona a powinna byc :D Nie doprowadzili tam zadnej wiazki i przez to tak jest. Mam tak samo. Ja wymienialem juz zarowke w popielniczce ale tylko z przodu. Trzeba poprostu wymontowac radio i najlepiej schowek wtedy jest latwiej sie dostac do srubki ktora trzyma popielniczke. Tam jest sruba niepamietam jaki rozmiar ale kluczem trzeba ja odkrecic i wyszarpac ta popielniczke. :diabel: Zarowka tam jest taka bez gwintu o mocy 1 lub 2 W. Podswietlenie dziala dopiero po wlaczeniu swiatel postojowych.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sie.2004 07:40:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.lip.2004 18:51:03
Posty: 811
Lokalizacja: ___Częstochowa___ Auto: B4 2.0 ABT
ale ja to wiem ;-) Sruba to jest konkretnie 8 mm. W sumie do rozbierania kokpitu potrzeba dwoch kluczy 8mm i 13 mm zeby odkrecic obudowe recznego.

_________________
Daj człowiekowi ogień ... będzie mu ciepło przez jeden dzień. Wrzuć go do ognia ... będzie mu ciepło do końca życia :530:

Jakie limity :?: W Neostradzie nie ma limitów :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sie.2004 22:12:11 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:27:10
Posty: 2498
Lokalizacja: Gdynia
Auto: ACQ 4.2 AHC
-> male foto story odnosnie tego zamka...

Cala sztuka polega na tym, zeby miec nie uszkodzone wystajace koncowki w tym przelaczniku stykowym, ktorego zdjecie masz TUTAJ. Wkaldasz te koncowkeKLIK w obudowe metalowa zamka, tak aby te 2 wystajace guziki byly zwrocone ku dolowi KLIK i weszly ladnie w takie wyzlobienia w tym zamku, dzieki czemu w srodku ten przelacznik nie bedzie sie przesuwal i bedzie wszystko ladnie wspolgraloKLIK. Na koniec na te wystajace koncowki naciagasz te czarna obudowe zamka i wciskasz 2 pierscionki na te wystajace koncowki, zabezpieczajace obudowe zamka przed zsunieciem :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sie.2004 22:39:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.lip.2004 18:51:03
Posty: 811
Lokalizacja: ___Częstochowa___ Auto: B4 2.0 ABT
Wielkie dzieki UFo szczegolnie za poswiecenie :D Mam nadzieje, ze uda sie naprawic :/ Teraz powiennem dac sobie rade z tym badziewiem bo ksztalt znam, a blache odpowiednio gietka dobiore.

Masz u mnie wielkie piwo :D

_________________
Daj człowiekowi ogień ... będzie mu ciepło przez jeden dzień. Wrzuć go do ognia ... będzie mu ciepło do końca życia :530:

Jakie limity :?: W Neostradzie nie ma limitów :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.wrz.2004 18:59:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.lip.2004 18:51:03
Posty: 811
Lokalizacja: ___Częstochowa___ Auto: B4 2.0 ABT
Odgrzewam kotleta ... bo dzis dzieki zdjeciom od UFO udalo mi sie skubanca zrobic :!: Dziala :!:

Jeszcze tylko musze dojsc co i jak z wlacznikami drzwiowymi po calej stronie kierowcy i bede mial cala elektryke poza elektrycznymi reflektorami gotowa :D

Jeszcze raz dzieki UFO i mam u Ciebie dlug :D

_________________
Daj człowiekowi ogień ... będzie mu ciepło przez jeden dzień. Wrzuć go do ognia ... będzie mu ciepło do końca życia :530:

Jakie limity :?: W Neostradzie nie ma limitów :D


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 18 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: