Witam kolege , co do ceny czesci to musisz wziac pod uwager ze jest to flagowe auto Audi , najbardziej luksusowe i najwieksze .... ceny czesci sa adekwatne do klasy auta , aczkolwiek Audi jako ze dopiero zdobywa rynek , jest w swojej klasie najtansza propozycja ... ale , Audi jest z aluminium

... i to jest to co stawia Audi na wygranej pozycji w kwestii dlugowiecznosci i osiagow , Audi z silnikiem 4.2 wazy niecale 2 tony co w tej klasie aut jest wrecz niespotykane , dzieki temu niespotykane jest tez niskie zuzycie paliwa , auto z silnikiem 2.8 juz jezdzi co w autach konkurentow jest niedo pomyslenia .... 4.2 lata juz pieknie , V8 4 zawory na cylinder , staly naped na 4 kola daje kierowcy 100% satysfakcji z dlugich podrozy z duzymi predkosciami w kazdych warunkach , jedyna wada wtedy sa inni uzytkownicy drog

... zawieszenie takiego auta jest juz wielowahaczowe , dzieki temu wspaniale trzyma sie drogi co nie przeszkadza mu na przyklad wpasc w poslizg z ktorego szybciej wyjedziemy niz w niego wpadlismy dzieki napedowi na 4 kola

.... ceny czesci zawieszenia nie sa tanie , w wiekszosci wykonane z aluminium ale dostepne zarowno na rynku wtornym jak i w sieci sprzedazy duzych sklepow motoryzacyjnych ... a co do atrakcyjnosci aut wsrod zlodzei to akurat A8 nie nalezy do aut ktore sa kradzione przez leszczy ... te auta sa kradzione przez powaznych zlodzei i po takich mozesz sie spodziewac ze jezeli beda chcieli ci je zabrac to zrobia to kiedy im sie bedzie podobalo , lacznie z opcja wysadzenia .... niemniej z drugiej strony .... Audi to najliczniej spotykana marka w tej klasie aut i troche malo prestizowa wsrod kradzionych aut ... w przeciwienstwie do Mesia i BMki ... takze jezeli podoba ci sie to auto i stac cie jezdzic nim ( silnik 4.2 spala srednio 15 litrow / 100km , minimum 11 maximum 24 l /100 km ) to polecam , ale zawsze mozesz sie zdecydowac na A6 , ciut mniejsze , duzo tansze a napewno frajda z jazdy porownywalna oczywscie mowie o A6 C4

... te C5 jakos mi do gustu nie przypadly poza tym w kwestii bezpieczenstwa biernego i czynnego C4 wypadlo lapiej niz jego nastepca