.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 31.sty.2025 15:53:45

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [2,3NG]Czy powinien gasnąć???
PostNapisane: 28.sie.2004 07:44:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.sie.2004 07:39:52
Posty: 127
Lokalizacja: Grudziądz
Mam pytanko ,czy po odkręceniu korka wlewu oleju powinno auto zgaść czy nie a jak gaśnie to co to znaczy??? Motor 2,3E NG

_________________
AUDI 80 B4 2.3 E NG 1993r - sprzedane
VW GOLF VARIAT III 1.9 diesel (1Y)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sie.2004 08:25:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.cze.2004 11:58:51
Posty: 344
Lokalizacja: Ruda Śląska
Napewno nie powinno zgasnąć.A czy hlapie olejem z otworu :?:

_________________
Audi A6 2.0 TFSI 2006 Rok


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sie.2004 08:25:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sie.2003 02:24:56
Posty: 504
Lokalizacja: Fr
Moj gasnal,a to dlatego ze wtedy dostaje wiecej powietrza i mieszanaka ubozeje.Tak samo jak jezdzilem z wyjetym bagnetem to na wolnych obrotach wariowal.

_________________
Obrazek
Audi 90 PS pozniej C4 AAR nastepny A4 ADR kombi,aktualnie A6 1.8T AWT Avant
http://www.audipassion.com/accueil.php


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sie.2004 08:34:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.cze.2004 11:58:51
Posty: 344
Lokalizacja: Ruda Śląska
Przynajmniej mnie sie jeszcze nigdy nie zdarzylo,a mialem juz rózne modele samochodów,zeby którys w taki sposób zgasł :galy:

_________________
Audi A6 2.0 TFSI 2006 Rok


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sie.2004 08:49:51 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Oczywiście, że auto powinno zgasnąć. Odkręcając traci się ciśnienie w układzie i auto gaśnie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sie.2004 11:13:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Mówiąc, że powinno zgasnąć masz na myśli silniczki 2.3 of course.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sie.2004 20:11:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.wrz.2003 20:02:10
Posty: 6695
Lokalizacja: Włocławek
Auto: A6Q C5/CQ B2/A3 8L
mi nie gaśnie, czy wyjmę bagnet czy zdejmę korek chodzi tak samo

_________________
Strona o Audi Coupe B2/B3/B4...
'99 Audi A6 Avant quattro 2.8 V6 Tiptronic (APR), 2011-? Obrazek
'85 Audi Coupe quattro 2.2 10V (KV), 2010-9999 Obrazek
'98 Audi A3 1.8 20V Ambiente (AGN), 2013-? Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sie.2004 21:19:56 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2004 12:12:29
Posty: 4399
Lokalizacja: Wrocław
Oczywiście, że zgaśnie, dokładnie jak DeS mówi. Trzeba jeszcze dodać, że mówimy tu o silniku z komputerem, bo jeśli ma się wolnossący, to będzie chodził dalej.
Silnik 2,3 musi zgasnąć, bo komputer stwierdza zbyt niskie ciśnienie. No chyba, że masz instalkę LPG pierwszej lub drugiej generacji, to przy zasilaniu gazem nie zgaśnie.

Pozdrawiam

_________________
Obrazek

Audi, a owszem, posiadam.

... Rympel 666 ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sie.2004 15:03:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Oj to jakoś dziwnie,, bo w V6 cyka tylko świst, a chyba ma więcej elektroniki niż 2.0, czy 2.3


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sie.2004 06:47:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lut.2004 15:11:12
Posty: 238
Lokalizacja: Łęczna
moim zdaniem niepowinno gasnąć, chyba że silnik 2.3 to jakiś szczegulny przypadek, ja w 2.0 odkręcam korek, wyjmuję miarkę i chodzi tak samo, zresztą kiedyś oglądałem z silnikiem 2.3 i też nie gasł,
coś musi byc nie tak, a jak odkręcisz korek to bardzo dmucha czy wali olejem?

_________________
Audi A4, 1.9TDI 2001r, 96KW


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sie.2004 07:11:36 
Moderator

Dołączył(a): 23.lip.2003 14:55:57
Posty: 3007
Lokalizacja: ..........Siedlce.......... Auto: B4 ABK
Moje ABK gaśnie.... I to normalne.
2.3 też powinno gasnąć
Klik klik

_________________
Audi B4 2.0 ABK Pozdrawiam Marcin
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sie.2004 07:34:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.sie.2004 07:39:52
Posty: 127
Lokalizacja: Grudziądz
Ani nie dmucha oni nie żyga olejem odrazu gasnie ( nie mam gazu ) jeżdze na paliwku, kumpel ma taki sam silnik w cygaro tylko z gazem i po odkreceniu strasznie sie dławi ale nie zgaśnie moze przez ten gaz , mówił ze powinien gasnąć.

_________________
AUDI 80 B4 2.3 E NG 1993r - sprzedane
VW GOLF VARIAT III 1.9 diesel (1Y)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sie.2004 07:37:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
W srebrnej silnik NG też gaśnie po odkręceniu korka, a mam egzemplarz w stanie idealnym więc to raczej reguła: musi gasnąć.
Traktor natomiast nie gaśnie :P

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sie.2004 07:46:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.cze.2004 12:52:08
Posty: 233
Lokalizacja: Kraków / okolice
:/ Ja mam w swojej 90 silnik 2.3 NG i kiedyś odkreciłem korek na zapalonym silniku i nie zgasł. :D Tak więc trudna sprawa z tym korkem. Kto ma rację a kto nie.:?:

_________________
teraz A6C5 2.5TDI 150KM AVANT 98r.
Audi A4 1.9 tdi 95r. sedan - sprzedany
Audi 90 2.3 NG 91r. automat LPG. - sprzedany
nr gg. 2389161


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sie.2004 07:58:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Jeśłi 2 osoby mają ację to znaczy że żadna z nich nie ma racji. (Unknown) :D

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sie.2004 09:36:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.wrz.2003 20:02:10
Posty: 6695
Lokalizacja: Włocławek
Auto: A6Q C5/CQ B2/A3 8L
nie straszcie mnie, bo u mnie nie gasnie :galy:

A co jest jak chlapie olejem z otworu??

_________________
Strona o Audi Coupe B2/B3/B4...
'99 Audi A6 Avant quattro 2.8 V6 Tiptronic (APR), 2011-? Obrazek
'85 Audi Coupe quattro 2.2 10V (KV), 2010-9999 Obrazek
'98 Audi A3 1.8 20V Ambiente (AGN), 2013-? Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sie.2004 09:41:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
jmm napisał(a):

A co jest jak chlapie olejem z otworu??


Mój były traktor chlapał a później go sprzedałem i nadal chlapie a teraz dodatkowo juz przez wydech :diabel:

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sie.2004 10:23:47 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
Sprinter , wolnossacy jest kazdy silnik ktory nie ma turbosprezarki lub kompresora :D .... a to czy ma komputer czy nie to najmniej wazne .... gasnie dlatego, ze przez odme(odpowietrzenei komory korbowo-tlokowej)zasysane jest lewe powietrze do dolotu , natomiast w przypadku niedroznosci odmy, silnik nie bedzie zasysal powietrza z tej komory jak rowniez tloki pracujace beda wypychaly olej do gory ze wzgledu na powstajace cisnienia i brak odprowadzenia sprezonego pwietrza poprzez odme ...tak samo jet w przypadku zwiekszonej ilosci oleju w dolocie , roniez bierze sie to z przytkanej odmy , wtedy olej jest wypychany wszedzie gdzie tylko jest jeszcze jakas szczelnika , silnik traci moc , nie jest dobrze smarowany i w ekstremalnych wypadkach jest zatarty ... bardzo popularna usterka w oplach , ale z racji tych samych praw fizyki , w Audi rowniez odma moze sie zapachac i spowodowac te same skutki


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sie.2004 11:10:29 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2004 12:12:29
Posty: 4399
Lokalizacja: Wrocław
hans - masz rację, mi chodziło o sposób zasilania jak w motorach z gaźnikiem

_________________
Obrazek

Audi, a owszem, posiadam.

... Rympel 666 ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.wrz.2004 21:01:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.cze.2004 19:49:44
Posty: 1561
Lokalizacja: Zielona góra; Niemcom gratulujemy AUDI
mareczek13 napisał(a):
moim zdaniem niepowinno gasnąć, chyba że silnik 2.3 to jakiś szczegulny przypadek, ja w 2.0 odkręcam korek, wyjmuję miarkę i chodzi tak samo, zresztą kiedyś oglądałem z silnikiem 2.3 i też nie gasł,
coś musi byc nie tak, a jak odkręcisz korek to bardzo dmucha czy wali olejem?


U mnie dmucha Abk i co to oznacza?

_________________
A6 2,0 ABK 115 95rok AVANT Było
A6 2,8 ALG 193 98rok SEDAN Było
A6 2,5tdi BAU 179 04rok AVANT Quattro Było
VW GOLf 1.9tdi AJM 115 00rok Było
A2 1.4tdi AMF jest
A6 C6 3.0tdi CDYA 239 2008 AVANT Jest i Quattro : )


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 64 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: