.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 08.lut.2025 22:44:23

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 47 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sie.2004 10:47:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.lip.2003 20:59:02
Posty: 327
Lokalizacja: Pomorze
:D :D :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sie.2004 11:07:17 
Klubowicz

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:17:46
Posty: 107
Lokalizacja: Wawa
Kaczor napisał(a):
Trochę mnie dziwią te osiągi silników pięciocylindrowych o mocach ponad 130KM. Ja swoim C3 1,8 90PS z gaźnikiem mam 13,5 s. do 100 mierzone na lpg. Chwilę przed pomiarem byłem na wadze i miał 1240kg beze mnie i bez pasażerów. A pomiarów dokonywałem z jedną osobą obok mnie. Jak to tak ma być to ja pierdziele zmieniać sobie na 2,3 bo przynajmniej 1,8 pali poniżej 10l.


Po pierwsze C4 2.3 jest o ok 200kg ciezsze niz C3 1.8,
Po drugie pieciocylindrowki wolnossace Audi to sa dlugodystansowce - ich najwieksza zaleta sa olbrzymie przebiegi a nie performance...
Po trzecie ten silniczek sie najlepiej sprawuje w trasie - jak zlapie dola jezdzac nim po miescie to go trace jadac w jakas dluzsza traske ;)
A po czwarte jak juz ktos zasmakuje kultury pracy silnika pieciocylindrowego )nie mowie juz o V6 lub V8) to juz jesr ciezko sie przesiasc na 4 cylindry... :P

_________________
C5 2.8 ACK Q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sie.2004 16:57:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.mar.2004 20:01:08
Posty: 352
Lokalizacja: Gdańsk
CHODZIN napisał(a):
Kaczor napisał(a):
Trochę mnie dziwią te osiągi silników pięciocylindrowych o mocach ponad 130KM. Ja swoim C3 1,8 90PS z gaźnikiem mam 13,5 s. do 100 mierzone na lpg. Chwilę przed pomiarem byłem na wadze i miał 1240kg beze mnie i bez pasażerów. A pomiarów dokonywałem z jedną osobą obok mnie. Jak to tak ma być to ja pierdziele zmieniać sobie na 2,3 bo przynajmniej 1,8 pali poniżej 10l.


Po pierwsze C4 2.3 jest o ok 200kg ciezsze niz C3 1.8,


200kg. No dobra ale różnica w mocy ponad 40KM powinna zlekceważyć te 200kg . Pozatym w 2,3 jest o 50Nm więcej momentu obr. Zgodzę się z tym że pięciocylindrówka przyprawia o lekki dreszczyk ale jak już ktoś napisał wcześniej to te 10s. a już napewno 11 powinno wystarczyć.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sie.2004 21:21:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2003 23:51:20
Posty: 869
Lokalizacja: Łomża
Auto: A6 2,7T
dobra małe sprostowanie :D

odnośnie tego miksera to poprostu wyjęcie bo a własciwie wyrzucenie dało by normalne parametry w jakich powinien pracować motorek 2,3 > w przeciwnym wypdaku ma on mocno ograniczony dolot powietrza i szereg zakłucen...

dodam też ze nie da sie w takiej instalacji gazowej wyeliminować tego elementu bo nie będzie pracował na gazie chyba ze wstawi sie instalkę wtryskową

odnośnie osiągów to nie porównywałbym 1,8 na gażniku do 2,3 bo niesądze ze 100tka z tym motorem to taka rakieta :):
odnośnie samej mocy i wagi to porówaj też inne auta gdzie np 2,8 ma tyko włąsciwie ok 1 sekunde lepszy czas na 100km/h a róznica to 40KM


dalej nie wydaje sie mi ze 90 2,2 zamyka 240km/h tymbardzieja ze ma 195/60r14 > albo zapomniałeś dodać jednej istotniej rzeczy T
z technicznego punktu jest to nie realne!

_________________
A4 1,8 T quattro -
A6 2,7 T 2010-
A4 1,9 TDi 2006-2010
Coupe 2,3 10V 2002-2006


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.sie.2004 15:32:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
40KM różnicy, ale 2.8 jest cięższy o około 200kg. Poza tym ta tylko 1sek. do 100km/h to wbrew pozorom całkiem sporo, nie mowa już o przyspieszeni od 0-200km/h czy elastyczności.
Tak czy inaczej instalka na mieszalniku to straszny badziew. Jeśli chce sie jeździc ekonomicznie i mieć stratę mocy w granicach 15-20% to nie ma problemu :diabel: W każdym innym przypadku to tylko wtrysk gazu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.sie.2004 16:17:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2003 23:51:20
Posty: 869
Lokalizacja: Łomża
Auto: A6 2,7T
cięższy o około 200kg !!!??????? skąd masz ytakie dane :): chyba ze mowa o quattro :diabel:
odośnie miksera jak najbardziej racja ale przyznaj ze 2,3 nie jest taki ospąły :diabel:

_________________
A4 1,8 T quattro -
A6 2,7 T 2010-
A4 1,9 TDi 2006-2010
Coupe 2,3 10V 2002-2006


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.sie.2004 16:41:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.paź.2003 22:56:14
Posty: 411
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
Wczoraj oglądałem S4.Gość miał instalacje gazową zwykłą .Jak przewiózł mnie to wymiękłem ,chodziła podobnie jak znajomego 200 mc.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sie.2004 11:04:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
2.3 - 1170kg
2.8 - 1305kg
2.8Q - 1400kg
2.3Q - 1280kg mowa o Coupe.
Miałem 2.3 i śmigał nieźle, teraz mam 2.8 i nie ma co gadać - V6 jest górą.
2.3 jest super silniczkiem, robiącym długie przebiegi i wcale nie mówie że jest ospały, ale nie zamieniłbym go na 2.3.
Nad 2.3 20V zastanawiałbym sie, ale tylko z powodu łatwiejszego uturbienia. :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sie.2004 12:38:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.cze.2004 12:27:57
Posty: 2609
Lokalizacja: Warszawa
Auto: 80 Avant
wowo napisał(a):
2.3 - 1170kg
2.8 - 1305kg
2.8Q - 1400kg
2.3Q - 1280kg mowa o Coupe.
Miałem 2.3 i śmigał nieźle, teraz mam 2.8 i nie ma co gadać - V6 jest górą.
2.3 jest super silniczkiem, robiącym długie przebiegi i wcale nie mówie że jest ospały, ale nie zamieniłbym go na 2.3.
Nad 2.3 20V zastanawiałbym sie, ale tylko z powodu łatwiejszego uturbienia. :P


Jak chcesz uturbić to lepiej od razu kupić S2.

_________________
Golf 7 Variant 1.4 TSI DSG


Ostatnio edytowano 28.sie.2004 12:45:15 przez Megster, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sie.2004 12:42:30 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7745
Lokalizacja: Wawa
Qrde nie wiem gdzie sprawdzałeś tą wagę ale ja mam 2.3 Quattro i mój waży 1360 bez gazu natomiast zwykły 2.3 C4 waży 1370 nie mówiąc już o Quattro bo tam dorzucasz ponad 100 kg więc nie wiem jakim cudem wyszło Ci że 2.3 waży tylko 1170 Chyba że te wszystkie dane tyczą się coupe.

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sie.2004 13:34:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Dokładnie. Wszystkie dane dotyczą Coupe.
Mówię tylko, że łatwiej uturbić 2.3 20V niż V6 a S2 to już zupełnie inna bajka.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sie.2004 13:54:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.mar.2004 20:01:08
Posty: 352
Lokalizacja: Gdańsk
marek napisał(a):

odnośnie osiągów to nie porównywałbym 1,8 na gażniku do 2,3 bo niesądze ze 100tka z tym motorem to taka rakieta :):
odnośnie samej mocy i wagi to porówaj też inne auta gdzie np 2,8 ma tyko włąsciwie ok 1 sekunde lepszy czas na 100km/h a róznica to 40KM



Rakieta nie jest ale natury nie zmienisz. 13,5 s do 100 jak było, tak jest. A co do tych mas to tylko teoria. Najlepiej pojechać na wagę bo mój też katalogowo waży 1090kg niby tyle samo co golf III a na wadze miał o 150kg więcej.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.wrz.2004 14:45:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2004 23:37:22
Posty: 421
Lokalizacja: Tczew - pomorskie
a myslalem ze moj watek gdzies zaginol ale jest. wczoraj na obwodnicy wyciagnolem 170 na 4 biegu i pozniej probowalem na 5 to minimalnie szybciej i koniec,,,,, ;( dopiero jak wracalem to 200 bylo ale na 2,3 to chyba za cienko........ panowie a jak macie dolociki zrobione??? wywalone kolanka gumowe zeby powietrze sie nie pchalo czy s standart ze swiatelka? jak bedzie lepiej? /szybciej i mniej spalania/ co do przygasania to i tak mi obroty czasem spadaja niezaleznie od tego... caly czas jezdzilem bez kolanka/powietrze bral sobie gdzies z okolicy silnika a dzis zakladam i zobacze jaka roznica choc nic powyrzej 140 nie wyprobuje dzis;)

_________________
pomorskie;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.wrz.2004 15:29:33 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.sie.2004 09:49:37
Posty: 2491
Lokalizacja: Tychy
W dwóch próbach do setki doszłem w 13 sekund. Ciekawi mnie ile trace na boksowaniu kól.




-> -> -> -> AUDI 100 2.2 bez LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.wrz.2004 18:46:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2003 23:51:20
Posty: 869
Lokalizacja: Łomża
Auto: A6 2,7T
A napisałbyś w jakim aucie siedzi to 2,3

_________________
A4 1,8 T quattro -
A6 2,7 T 2010-
A4 1,9 TDi 2006-2010
Coupe 2,3 10V 2002-2006


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.wrz.2004 20:38:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2004 23:37:22
Posty: 421
Lokalizacja: Tczew - pomorskie
ng b4;)

_________________
pomorskie;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.wrz.2004 18:18:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.sie.2004 07:39:52
Posty: 127
Lokalizacja: Grudziądz
Pełen zbiornik paliwa koło zapasowe :D brat obok ze stoperem droga prosta start z lekkim buksowaniem.
Na drugim biegu 9,2 do setki
Na trzecim biegu 10,4 do setki

_________________
AUDI 80 B4 2.3 E NG 1993r - sprzedane
VW GOLF VARIAT III 1.9 diesel (1Y)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.wrz.2004 19:23:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.lip.2004 23:29:48
Posty: 887
Lokalizacja: Warszawa/Siedlce Auto: Focus Tdci
Andrzej1974 napisał(a):
Pełen zbiornik paliwa koło zapasowe :D brat obok ze stoperem droga prosta start z lekkim buksowaniem.
Na drugim biegu 9,2 do setki
Na trzecim biegu 10,4 do setki


Hehe jak mierzysz stoperem to dolicz sobie min 1 sek na bład pomiaru i tzw paralaksy oraz blad licznika

_________________
od 06.2006 A4 sprzedane. Przerwa z Audi niestety na dłużej...
Dlaczego moj nick to 666....Click
http://www.tuningclubsiedlce.com


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.paź.2004 09:18:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.paź.2003 18:19:20
Posty: 368
Lokalizacja: Szczecin
skad wy te ciezary bierzecie ja mialem audi 100 2.0d i moj wazy 1770

_________________
Audi 100 CN 2.0 D 1984-2004r. R.I.P. & Audi 100 2.3 NF +LPG 1987-2010r / Audi A6 C4 AEL 2.5 TDI 95r 2010 -2014 / Audi A8 D2 2.5 TDI AFB 98r 2010 .....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.paź.2004 09:53:59 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
macie pretensje o cos czego tak naprawde nie sprawdziliscie ... mowicie ze auto trzeba zwazyc bo waga w dowodzie czy katalogu jest nieprawidlowa a najwikszy blad popelniacie podczas pomiaru samego przyspieszenia .... raz ze licznik przeklamuje a 2 ze moment wlaczena i wylaczenia stopera tez jest obarczony bledem .... innymi slowy o dupe potluc wasze pomiary jezeli sa robione stoperem .... jest specjalne urzadzenie , nazywa sie G-tech i miedzy przeciezenie , tak zwany akcelerometr i on podaje rzeczywsie wyniki .... takze te 13,5 , 9,5 to rownie dobrze moze byc 15 a rownie dobrze moze by 11 tak jak i analogicznie 8 czy 11 ale w 8 sekund w NG to nie uwierze ... chyba ze w budzie B2 ... moje C4 2.8q rozpedzalo sie wg G-techa do setki w 10,01s jak mialo uszkodzona sonde lambda i nie dziala silownik skracania kanalow dolotowych w skutek czego powyzej 4000 auto nie jechalo ... nie mierzylem juz pozniej auta G-techem ale na 1/4 mili przy pomiarze na G-techu wtedy wyszlo mi 17,45 a w zeszlym roku na zawodach SSS kiedy to juz wszystko bylo sprawne wykrecilem 16,767 czyli roznica kolosalna


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 47 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 42 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: