Mam w trzy-stykowy włącznik wentylatora chłodnicy. Jak zewrzeć styki żeby włączyć "sztucznie" drugi i trzeci bieg wentylatora? Mogę tak kombinować? Robiłem tak w starej 100 z dwu-stykowym. Nie chcę go wyciągać i gotować, tylko sprawdzić na sucho. Udało mi się zregenerować rezystor wstępny wentylatora (na szrocie 150PLN!! :0 ). Ciekawe ile w ASO?
Ten włącznik (tak mi się wydaje) załącza dwa biegi wentylatora. A który czujnik załącza najniższy bieg?- ten, który załącza się po wyłączeniu stacyjki na zgrzanym silniku.
Wymieniał ktoś zawór obiegu nagrzewnicy? Ile to kosztuje? To takie badziewie (strzeliło mi), które odcina obieg nagrzewnicy i jest sterowane ciśnieniowo (powietrzem).
p. s. mam klimę
Pozdrawiam!!
_________________ --->Kefir jeździ Audi 200 T 182 KM 252 Nm<---
|