.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 23.lis.2024 20:44:05

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Cos mi puka w zawiszeniu w B4
PostNapisane: 02.kwi.2003 18:27:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.mar.2003 13:53:50
Posty: 324
Lokalizacja: Poland
Moze mi ktos podsunac jakis pomysl, wymienilem gume pod amortyzatorem z prawej strony i nadal puka po dziurach. Dzwiek jest gluchy nie metaliczny.
Moze ktos mial podobny problem. Pukanie nie jest mocne. Ale nie llubie jak mi cos nie gra w aucie.
Moze Hansik cos mi pomoze? :D

_________________
AUDI B4 2.8V6 Quattro SGI
---- Nie ma jak Quattro ----


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.kwi.2003 20:57:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.sty.1970 01:00:00
Posty: 891
Lokalizacja: Lodz/Wa-wa
To znaczy ta poduszke z lozyskiem u gory McPersona - dobrze rozumiem ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.kwi.2003 21:05:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lis.2001 00:00:00
Posty: 1460
Lokalizacja: Wrocław www.rezacze.prv.pl Niunia: Audi B4 1.9 tdi rezać panowie, rezać...
mquattro napisał(a):
To znaczy ta poduszke z lozyskiem u gory McPersona - dobrze rozumiem ?

sa 2 rodzaje tych lozysk do b4: nizsze i wyzsze.
nizszych nie ma sensu zakladac bo albo dalej stuka albo stukac bedzie wkrotce po wymianie.
znam to z wlasnego doswiadczenia

_________________
www.rezacze.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.kwi.2003 21:06:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.mar.2003 13:53:50
Posty: 324
Lokalizacja: Poland
Tak :D , jutro wymienie z lewej strony ale czuje tak jak gdyby to cos pukalo przy ukladzie kierowniczym, chociaz to przeciez moze sie przenosic. Co poradzic?

_________________
AUDI B4 2.8V6 Quattro SGI
---- Nie ma jak Quattro ----


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.kwi.2003 21:22:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.mar.2003 13:53:50
Posty: 324
Lokalizacja: Poland
Bilu napisał(a):
sa 2 rodzaje tych lozysk do b4: nizsze i wyzsze.
nizszych nie ma sensu zakladac bo albo dalej stuka albo stukac bedzie wkrotce po wymianie.
znam to z wlasnego doswiadczenia


Po rozlozeniu McPersona wymieniam gume z lozyskiem, nic innego nie ma do wymiany, no chyba ze wklad amorka ale on jest OK.
Druga strone bede robil jutro ale pewnie to tez nie pomoze.
Luzow w gumach przy wahaczu nie ma, koncowki drazkow tez nie maja luzow, wiec co moze byc jeszcze ? :zakrecony:

_________________
AUDI B4 2.8V6 Quattro SGI
---- Nie ma jak Quattro ----


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.kwi.2003 21:29:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.sty.1970 01:00:00
Posty: 891
Lokalizacja: Lodz/Wa-wa
Miki01 napisał(a):
Bilu napisał(a):
sa 2 rodzaje tych lozysk do b4: nizsze i wyzsze.
nizszych nie ma sensu zakladac bo albo dalej stuka albo stukac bedzie wkrotce po wymianie.
znam to z wlasnego doswiadczenia


Po rozlozeniu McPersona wymieniam gume z lozyskiem, nic innego nie ma do wymiany, no chyba ze wklad amorka ale on jest OK.
Druga strone bede robil jutro ale pewnie to tez nie pomoze.
Luzow w gumach przy wahaczu nie ma, koncowki drazkow tez nie maja luzow, wiec co moze byc jeszcze ? :zakrecony:


To myslimy o tym samym - jak kupilem oryginal i po wymianie zaczal stukac po 3000 km - to popularne w B4.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.kwi.2003 22:01:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.mar.2003 13:53:50
Posty: 324
Lokalizacja: Poland
To zalezy tez jakie sa zamontowane ALU, ja mam 15" i na nasze drogi to optymalna sprawa. W poprzedniej B4 mialem 17" i to nie zbyt dobre, nie polecam, zawieszenie bardzo dostaje po "dupie".

Jesli wymienie gume z lozyskiem z lewej stronie i pukanie z przodu nadal pozostanie, to gdzie mam dalej szukac? Amorki sa OK, koncowki,wahacz tez nie ma luzow. Moze cos przy ukladzie kierowniczym? Gdzie dalej szukac? Czy nikt z posiadaczy audi nie mial podobnych problemow? A jesli tak to co na to poradzil??? :zakrecony:

_________________
AUDI B4 2.8V6 Quattro SGI
---- Nie ma jak Quattro ----


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.kwi.2003 22:08:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lip.2002 21:22:01
Posty: 43
Lokalizacja: Warminsko-mazurskie
u mnie przyczyna gluchego pukania byly laczniki stabilizatorow. Stukanie ustawalo na idealnie gladkim asfalcie ale juz na malutkich nierownosciach sie pojawialo spowrotem. Na trzepaku w stacji diagnostycznej nic nie wykryli - wszystko pieknie i ladnie. A mnie juz kur...ca brala - wlazlem do kanalu i szarpalem, stukale, walilem i kopalem.... no i wyszlo ze lacznik stabilizatora - wymienilem - samochod jak nowy...
pozdrawiam

_________________
AUDI COUPE
2,8 V6 w bialej skórce ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.kwi.2003 22:17:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.mar.2003 13:53:50
Posty: 324
Lokalizacja: Poland
Moze i masz racje :D Objawy sa identycznie jak opisujesz, na rownej powierzchni jest ok, ale wystarcza drobne wyboje i cos zaczyna pukac. Napisz mi jak wyglada ten lacznik stabilizatora azebym mogl go jutro zlokalizowac i wymienic. Ciezko sie go wymienia?

_________________
AUDI B4 2.8V6 Quattro SGI
---- Nie ma jak Quattro ----


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.kwi.2003 00:27:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sty.2003 14:08:38
Posty: 360
Lokalizacja: USTKA
Potwierdzam to co mowi WojTek, tez mialem taki przypadek i dokladnie to samo wymienialem zeby teraz bylo wszystko dobrze. A oprocz tego koncowki drazkow mialem tez rozpizone.

_________________
All yoU neeD Is
80 B4 2.0 90KM
www.forum.tuning.info.pl/viewtopic.php?t=25205


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.kwi.2003 08:44:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.paź.2002 12:31:20
Posty: 172
Lokalizacja: wa-wa
Możecie mnie uświadomić - gdzie dokładnie są te łączniki ????
Mam identycznie to samo, też już umoczyłem w górnych mocowaniach kolumny w końcówkach itd. a tu jeszcze coś innego. Droga imprezka ??

_________________
xymox B-3 1,8S + LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.kwi.2003 09:01:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.lut.2002 00:00:00
Posty: 727
Lokalizacja: Warszawa
Z doswiadczenia wiem, że psuje się:

1. pierdo...ne łączniki stabilizatora (inaczej ich nie nazwe po tym co mi zrobiły, jak mą psychikę zniszczyły :-D :grin: )

2. sinent-bloki w wachaczach.

3. gumy i łożyska na macpersonach


Pozdrawiam.

_________________
Audi B4 Avant 1.9 TDi by Master/s


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.kwi.2003 09:02:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.paź.2002 13:02:32
Posty: 441
Lokalizacja: Kalisz
Miki01 napisał(a):
...Moze cos przy ukladzie kierowniczym? Gdzie dalej szukac?...


moze.... sprawdzcie przy okazji deptanie w kanale czy macie dokrecona blache do ktorej sa przykręcone drążki kierownicze, blacha jest tez przykrecona do przekladni dwoma srubami od gory, sruby te MUSZĄ byc skontrowane nakretkami od spodu. ja nie sprawdzilem i sie rozpier............em

_________________
MARIUSZ

AUDI 90 z za oceanu... zagazowane 2.3NG and AWO 425S


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.kwi.2003 09:06:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.cze.2002 12:15:14
Posty: 239
Lokalizacja: Kalisz
U mnie w zawieszeniu stukały silentblocki. Objawiało się na nierównościach i to poprzecznych (przez tory kolejowe najchętniej bym moją Audiczkę przepychal ) a pod domem mam drogę z betonowych płyt uożonych " po polsku" 1 niżej albo wyżej od 2 o co najmniej 3cm :oops: i szlag mnie trafiał jak slyszałem te stuki. Wymienilem i jest OK ale podobno zaraz bedzie to samo .
Pozdro

_________________
Audi 80 B4
2.0 115 KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.kwi.2003 09:24:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.wrz.2002 13:24:23
Posty: 868
Lokalizacja: Łomża
Kurde ale trafiliście z tematem. Jak kupiłem auto to gruchało jak cholera -wymieniłem gumy na wahaczach i lewy łącznik stabilizatora. Było ok. Pośmigałem pare tygodni i znowu coś puka - końcówki drążków - wymieniłem. Znowu ok przez parę dni i poduszki z lozyskiem u gory McPersona do wymiany. I kur....a znowu zaczęło pukać w prawym kole właśnie jak jadę po nierównościach z większą prędkością, a jak jadę powolutku to jest ok. I teraz nie wiem czy to niewymieniony prawy łącznik stabilizatora, czy te łożyska na McPersona kupiłem te niskie.
Dodam jeszcze że przy gwałtownym ruszaniu (z piskiem) czuję jak prawe koło dygocze. I nie wiem co to?
Amorki ok.

_________________
Audi Coupe 2.8 V6 & Audi 80 B3 1.6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.kwi.2003 10:06:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.sty.1970 01:00:00
Posty: 891
Lokalizacja: Lodz/Wa-wa
wowo77 napisał(a):
Kurde ale trafiliście z tematem. Jak kupiłem auto to gruchało jak cholera -wymieniłem gumy na wahaczach i lewy łącznik stabilizatora. Było ok. Pośmigałem pare tygodni i znowu coś puka - końcówki drążków - wymieniłem. Znowu ok przez parę dni i poduszki z lozyskiem u gory McPersona do wymiany. I kur....a znowu zaczęło pukać w prawym kole właśnie jak jadę po nierównościach z większą prędkością, a jak jadę powolutku to jest ok. I teraz nie wiem czy to niewymieniony prawy łącznik stabilizatora, czy te łożyska na McPersona kupiłem te niskie.
Dodam jeszcze że przy gwałtownym ruszaniu (z piskiem) czuję jak prawe koło dygocze. I nie wiem co to?
Amorki ok.


Moze jak Ci wciskali w tuleje w wahacz to ujowo to zrobili i sie rozwalila -raz tak mialem -gosc wcisna mi nowa jak go opieprzylem i bylo juz OK.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.kwi.2003 10:26:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.wrz.2002 13:24:23
Posty: 868
Lokalizacja: Łomża
Nie tuleje na wahaczach odpadają na 100%. Poza tym zawsze je sprawdzam w prosty sposób. Podjeżdzam pod krawężnik i bujam autem tak by koło mocno uderzało o krawęnik - jeśli tulejki są ok to jest cisza.

_________________
Audi Coupe 2.8 V6 & Audi 80 B3 1.6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.kwi.2003 10:35:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.sty.1970 01:00:00
Posty: 891
Lokalizacja: Lodz/Wa-wa
Pomyslalem ze latwiej bedzie sie zrozumiec przy tym temacie majac to:
Obrazek
Przed oczami :oko:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.kwi.2003 11:10:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.wrz.2002 13:24:23
Posty: 868
Lokalizacja: Łomża
Cytuj:
sa 2 rodzaje tych lozysk do b4: nizsze i wyzsze.


Macie jakieś numery tych łożysk z gumami. wyższych i niższych.

_________________
Audi Coupe 2.8 V6 & Audi 80 B3 1.6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.kwi.2003 12:46:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.mar.2001 00:00:00
Posty: 1103
Lokalizacja: k.Radomia
Mam podobnie z lewej strony przod,w 3 stacjach diagnost. nie wykryli zadnych luzów,dosłownie nic,na tescie amorki po 70 pare % sprawnosci,ale mozliwe ze test kłamie bo mam twardsze i nizsze sprezyny :-(
wiec w moim przypadku pada na amortyzatory,zreszta na podnosniku lewe kolo bardzo lekko daje sie wcisnac do gory,czuć poprostu luz na amortyzatorze,za pare dni zmienie(zakładam AL-KO) to bede wiedział

nie wiem czy przy okazji nie wymienic tych poduszek(chyba łozysko tez tam jest?) na mcpersonie
wie ktos moze ile to kosztuje?

_________________
.....S4 230 KM.....


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: