.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 02.lut.2025 20:08:19

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 13.wrz.2003 21:57:56 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:27:10
Posty: 2498
Lokalizacja: Gdynia
Auto: ACQ 4.2 AHC
tomekb4 napisał(a):
Witam Panowie !
U siebie w samochodze mam tarcze z tylu i z przodu, przednie sa jedynie wentylowane.
Nie mam pojecia od czego zalezy , czy tarcze sa tylko na przod , czy na obie osie, moze chodzi o moc, moze w tych b4 ktore maja motorki ponizej 100KM z tylu montowali bebny a powyzej obydwie osie zaopatrzone sa w hamulce tarczowe?


Gratuluje, znalazles wlasnie -pojecie- :P Mysle ze to chodzi wlasnie tak jak napisales, czyli o moc, jedynie w dizlach bylo inaczej bo kiedys zeby sie sprzedawaly to pakowali do nich rozne bajery m.in. tarcze do tylu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.wrz.2003 21:38:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.lip.2003 00:00:48
Posty: 43
Lokalizacja: Piastów
hmmmm jest w tym jakaś logika i chyba tak jest w rzeczywistości, ALE!...
nadal nie wiem czy i jak można zmienić bębny na tarcze!!!!??????, wiem że jestem upierdliwy ale chciałbym sie poprostu dowiedzieć, jeśli ktoś wie oczywiście?

pozdrawiam

_________________
Są samochody dobre, niemieckie i AUDI!!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.wrz.2003 17:11:30 
Moderator

Dołączył(a): 23.lip.2003 14:55:57
Posty: 3007
Lokalizacja: ..........Siedlce.......... Auto: B4 ABK
UFOtm napisał(a):
Tak oto wygladaja zwykle tarcze w Audi B4 90ps (przod):
Fotka pierwsza
Fotka druga


A tak wyglądają wentylowane, tylko tu są dodatkowo nawiercane.
Obrazek

_________________
Audi B4 2.0 ABK Pozdrawiam Marcin
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.wrz.2003 23:08:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
UFOtm napisał(a):
tomekb4 napisał(a):
Witam Panowie !
U siebie w samochodze mam tarcze z tylu i z przodu, przednie sa jedynie wentylowane.
Nie mam pojecia od czego zalezy , czy tarcze sa tylko na przod , czy na obie osie, moze chodzi o moc, moze w tych b4 ktore maja motorki ponizej 100KM z tylu montowali bebny a powyzej obydwie osie zaopatrzone sa w hamulce tarczowe?


Gratuluje, znalazles wlasnie -pojecie- :P Mysle ze to chodzi wlasnie tak jak napisales, czyli o moc, jedynie w dizlach bylo inaczej bo kiedys zeby sie sprzedawaly to pakowali do nich rozne bajery m.in. tarcze do tylu.


to juz wiem czemu mam szyber i termometr...

skąd masz takie rewelacje?

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.wrz.2003 00:57:54 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:27:10
Posty: 2498
Lokalizacja: Gdynia
Auto: ACQ 4.2 AHC
Cytuj:
to juz wiem czemu mam szyber i termometr...

skąd masz takie rewelacje?


Takie bajery to ja tez mam i to nie sa rarytasy :lol:
Jezeli chodzi o info to na poczatku lat 90 i do ich polowy nie bylo takiej rzezni z paliiwem dlatego zeby sie dizle sprzedawaly to wiecej bajerow mialy. To sa moje przypuszczenia ale faktem jest ze w 1996r. benzin byla po 1.80pln/litr a ropa po 80gr/litr wiec roznica sie utrzymala ale cena niestety nie. :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.wrz.2003 01:02:59 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:27:10
Posty: 2498
Lokalizacja: Gdynia
Auto: ACQ 4.2 AHC
XPerience napisał(a):
Hmmm moje poprzednie Audi B4 1994 2.0 90 kucy miało i przód i tył w tarczy "zwykłej" nie wentylowanej; zaś jeszcze dalej cofając się w przeszłość to 2.0 B4 z 1992 full bez klimy miało tylko przód w tarczy zaś tył w bębnie(słabiutko to to hamowało). Oba silniki ABT. Nie wiem więc od czego to zależało...A chętnie bym się dowiedział ....
Pozdróffka


Mysle ze od 1994r. po malym liftingu b4, postanowili ze juz nie beda wkladali takiej biedy jak bebny do tylu - dlatego ta roznica miedzy 1992 a 1994 o ktorej pisales.

ps. wymieniajac tarcze przednie na wentylowane trzeba tez wymienic zaciski, niestety.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.paź.2003 23:25:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
Bilu napisał(a):
eomaciu napisał(a):
mozliwości jest wiele w dizlu w wersji TAXI były nawet wentylowane z przodu...

to u ciebie nie ma z przodu wentylowanych :roll:
ps. moje sa wentylowane mimo ze nie jest to taxi (na razie :wink: ) i nie maja tam wentylka :lol:


moze w Twoim roczniku juz byly w kazdym razie ETKA w 93 pokazuje
wentylowane jako TAXI :lol:

moglby ktos mi powiedziec co powinienem zmienic u siebie
(zacisk, jarzmo...) aby miec po prostu szerszy zacisk?
no i jakie to beda numery czesci z ETKI (rozumiem ze te numery
znajde na tycz czescuach bo inaczej to raczej mi niepotrzebne)

jade po weekendzie ogladac zaciski i inne pierdoly
moze cos sobie wybiore...akurat mi sie skonczyly tarcze i klocki
wiec dobry moment na zmiane... a moze zmienic na 5x112

tylko wtedy tył też... :cry:

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.paź.2003 07:20:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 21:01:47
Posty: 600
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Witam!
O ile się nie mylę to tarcze z tyłu były montowane w wozach wyposażanych w ABS
:wink:

_________________
AUDI = The lord of the four rings
B2 1.6 CY [1998-2000]
C3 2.0 NC [2000-2003]
C4 2.8 AAH [2003-2006]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.paź.2003 07:21:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2003 09:38:34
Posty: 2106
Lokalizacja: Warszawa
Maeiuś: Bilu jakieś kity wciska, jeszcze nigdy ne widziałem w B4 TDi wentylowanych tarcz, a widziałem już `93, `94, `95 :wink:

_________________
diesel - silnik z duchem :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.paź.2003 07:48:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
Rogal napisał(a):
Maeiuś: Bilu jakieś kity wciska, jeszcze nigdy ne widziałem w B4 TDi wentylowanych tarcz, a widziałem już `93, `94, `95 :wink:


no toś mnie uspokoil, :lol: ale faktem jest ze w etce wystepuje... :roll:
moze bilu ma taksę io nic o tym nie wie? :wink:

UFOtm napisał(a):
Cytuj:
to juz wiem czemu mam szyber i termometr...

skąd masz takie rewelacje?


Takie bajery to ja tez mam i to nie sa rarytasy :lol:


ha, to czemu znalezienie zegarów z termometrem lub samego graniczy z cudem???

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.paź.2003 07:50:58 
Moderator

Dołączył(a): 23.lip.2003 14:55:57
Posty: 3007
Lokalizacja: ..........Siedlce.......... Auto: B4 ABK
eomaciu napisał(a):
wiec dobry moment na zmiane... a moze zmienic na 5x112

tylko wtedy tył też... :cry:

Dużo roboty przy takiej zmianie? Co trzeba wymienić? Chcę kupić felgi ale 4x108 to taki beznadziejny rozmiar że nie wiele mi się podoba. Wszystko co fajne to tylko na 5 srób.

_________________
Audi B4 2.0 ABK Pozdrawiam Marcin
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.paź.2003 08:09:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Cytuj:
Chcę kupić felgi ale 4x108 to taki beznadziejny rozmiar że nie wiele mi się podoba. Wszystko co fajne to tylko na 5 srób.


Przerabiam to już bardzo długi czas. Nie widziałem jeszcze używanych felg które mógłbym wsadzic mojej niuni :) Za to na ebay sporo znalazłem, ale co z tego jak do Polski nie wysyłają. Totalna porażka.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.paź.2003 11:13:40 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
Rogal napisał(a):
Maeiuś: Bilu jakieś kity wciska, jeszcze nigdy ne widziałem w B4 TDi wentylowanych tarcz, a widziałem już `93, `94, `95 :wink:

ehhhh - nedzne te wasze tdi. ja mam wentylowane i dlatego mi nie kopci :wink: :lol:

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.paź.2003 07:42:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
wowo napisał(a):
Cytuj:
Chcę kupić felgi ale 4x108 to taki beznadziejny rozmiar że nie wiele mi się podoba. Wszystko co fajne to tylko na 5 srób.


Przerabiam to już bardzo długi czas. Nie widziałem jeszcze używanych felg które mógłbym wsadzic mojej niuni :) Za to na ebay sporo znalazłem, ale co z tego jak do Polski nie wysyłają. Totalna porażka.


eee panowie bez ptrzesady kupno felg 4x108 to nie jest problem
(czy ładne to juz kwestia gustu) jest na prawde spory wybor

tyko kwestia ceny.... mnie na kazdym slomczynie sciskalo
jak sobie moglem tylko poogladac...

nie wspominajac juz o ofercie nowych...

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.paź.2003 08:22:14 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2003 05:47:23
Posty: 2385
Lokalizacja: Krakow
Bilu napisał(a):
Rogal napisał(a):
Maeiuś: Bilu jakieś kity wciska, jeszcze nigdy ne widziałem w B4 TDi wentylowanych tarcz, a widziałem już `93, `94, `95 :wink:

ehhhh - nedzne te wasze tdi. ja mam wentylowane i dlatego mi nie kopci :wink: :lol:


A ja mam niewientylowane i tez mi nie kopci ;-)

_________________
-==PUMC==-
90 B2 quattro 2.2t 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.kwi.2007 12:30:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.gru.2006 22:40:59
Posty: 17
Ja mam w B4 1.9 TDI 90KM tarcze i z tyłu i z przodu. Z przodu wentylowane. I z tego co wiem to w dieslach zawsze na obu osiach montowali tarcze, a co do benzyny to czy tarcze sa tylko z przodu czy z przodu i z tyłu, zależy od tego jaka silnik ma moc i czy to kombi czy sedan... w sedanie moga sie zdarzyc bebny ale juz w kombiku tarcze. Wiem bo kumple maja. Co innego B4 cabrio:P... ten cacy cacy wozek, bez wzgledu na motor ma juz wszytskie bajery:D. Co do zmiany bebnow na tarcze to udalo mi sie tylko do Jetty wrzucic z Golfa II GTI.. jak w audi to nie wiem...

I panowie mam jeszcze pytanko. Nie udało mi sie na forum znalezc konkretnej dla mnie odpowiedzi... a mianowicie... Moja B4 kupilem jakos w grudniu, wczesniej nie mialem samochodu z tarczami z tylu(mialem Golfa I, dwie audice B2-ki i Jette II) no i teraz musze wymienic z tylu klocki:/.. i u kumpla w VW Borze z 2000r jak wymienialem to wcisnalem tloczek do konca i teraz prawie nia ma hamulca z tyłu.. ani w 1/4 nie hamują tak jak powinny. Boje sie ze jak to same zrobie u mnie to tez tak bedzie:/. Czy ktos moze mi dokladnie napisac jak jest z wymiana tylnych klockow w B4 kombi?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: