Z powodu ewidentnego braku mocy w moim 2.3 10V (hamownia wskazywala 113KM, wyciecie KATa nic nie dalo, cisnienie na cylindrach OK) dzwonilem w zeszlym tygodniu do pana Koraszewskiego co by uzyskac jakies fachowe porady co do tego tematu. Jako ze Mr Koraszewski jest daleko od Wawy i terminy ma dopiero od czerwca podpytalem sie go czy nie zna jakiegos naprawde dobrego fachowca od Audi ( w szczegolnosci od wtryskow benzyny) w Wawie. Polecil mi Roberta Sieredzinskiego (Wawa- Mlociny,
http://www.protronic.com.pl). Umowilem sie na regulacje wtrysku, dodatkowo wymienil mi filtr paliwa\swiece\sonde lambda i samochod zaczal chodzic ZDECYDOWANIE lepiej. Ewidentnie lepiej wkreca sie na obroty, czuje pod noga ze naprawde mam zapas mocy. Potwierdzeniem na wzrost mocy jest to ze juz po pierwszym dniu jazdy poszedl mi tlumnik na laczeniu (rury ktora jest zamiast katalizatora - dzisiaj jade na spawanko
)
Apropos ostatniego watku o ASO i modelu S2
to Mr. Sierodzinski stwierdzil ze S2-ke to robia z zawiazanymi oczami w co jestem bardzo sklonny uwierzyc patrzac na robote z moim C4...