.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 27.lis.2024 10:22:58

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: 2.0 16V i wydech 2.3 20V
PostNapisane: 18.kwi.2003 07:03:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2003 15:04:18
Posty: 194
Lokalizacja: Oborniki
Myślę na wydechem. Co wy na to? Jest jakiś sens? Czy lepiej orginał przerobić na sportowy, ale będzie zagłośny jak dla mnie. Lubię słuchać ryku silnika (szczególnie przy 7tys.). :-D

_________________
Competition 2.0 16V quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.kwi.2003 08:23:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lut.2002 00:00:00
Posty: 3712
Lokalizacja: Audiland - Żoliborz - WuWuA - Polen
Zadzwoń do Pana K, a napewno Ci wyjąśni co najlepiej zrobić :)

_________________
POZDRAWIAM
DeS 8) 8) 8)
AUDI - VORSPRUNG DURCH TECHNIK
Obrazek
jeśli nie jestes łosiem kliknij na łosia!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.kwi.2003 08:45:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2001 01:00:00
Posty: 3076
Lokalizacja: Bydgoszcz
jeszcze sie nie spotkalem zeby przerabiany wydech w wolnossacym byl lepszy od oryginalnego .... na moje to zostaw to co fabryka stworzyla ... lepszego wydechu nie znajdziesz ... no chyba ze kupisz jakis wynalazek supersprinta czy innych firm zajmujacych sie wydechami za bagatela 10 kpln lub wiecej to moze to cos ci da ... co innego jakbys przerobil caly silnik

_________________
A10q, ACOq - skradzione, AQS - w budowie
www.audiquattro.prv.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.kwi.2003 09:14:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lis.2002 13:59:37
Posty: 4612
Lokalizacja: Warszawa
wymien kolektor

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.kwi.2003 09:18:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2001 01:00:00
Posty: 3076
Lokalizacja: Bydgoszcz
_Marek napisał(a):
wymien kolektor


na taki z miejscem na turbinke ? :-D :-D

_________________
A10q, ACOq - skradzione, AQS - w budowie
www.audiquattro.prv.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.kwi.2003 09:20:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.lip.2001 01:00:00
Posty: 1200
Lokalizacja: Łódź
Hansik przesadzasz! Komplet Supersprinta z portkami kosztuje zapewne jedynie z 6 tyś. zeta :D Poza tym mozna odetkać wydech i poprawić dynamikę choćby wyrzucjąc stary zapchany katalizator, a są i inne możliwości przeróbek, ale należy to powierzyć ludziom, którzy mają o tym duże pojęcie. Seryjny wydech nie może być najlepszy, bo musi pogodzić odprowadzanie spalin z jednoczesnym wytłumieniem dzwięku do minimum, by zadowolić przeciętnego klienta lubiącego ciszę i spokój. Przy silniku 2.0 16V można by się pokusić o wyrzucenie kata i założenie jedynie tłumika środkowego sprężającego spaliny, a dalej już rura do samego końca, tak jak to robi sie w rajdówkach. Ale będzie głośno, nawet uciążliwie. W celach marketingowo-tuningowych polecam wymianę samego tylnego tłumika na sportowy. Będzie sobie buczeć jeśli to właśnie lubisz, a w kwestii dynamiki nic się nie zmieni.

_________________
Koprass - Audi quattro
Obrazek Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.kwi.2003 09:30:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lis.2002 13:59:37
Posty: 4612
Lokalizacja: Warszawa
supersprint chyba nie robi wydechów do B4 2.016V

http://www.vemapol.com.pl/products.asp? ... &x=40&y=11

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.kwi.2003 12:07:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2003 15:04:18
Posty: 194
Lokalizacja: Oborniki
Nie chcę żeby było głośno! A co do kolektora, to skąd wziąć taki z podłączeniem do turbiny?

Myślałem, ze wydech od 2.3 20V ma wieksza przepustowosc, wieksza srednice, co za tym idzie spaliny szybciej trafiaja na zewnatrz. Czyli co jest sens, czy nie? Ale jeszcze raz mowie - nie chce zeby bylo glosno! Dzwiek z oryginalu jest boski!

_________________
Competition 2.0 16V quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.kwi.2003 12:09:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2003 15:04:18
Posty: 194
Lokalizacja: Oborniki
A poza tym mam do wymiany tlumik srodkowy (koszt 1000zl), a przeglad w maju!!!

Powiedzcie cos wiecej co do zmiany kolektora. Jaki, co to da i jaki koszt.

Aha i pamietajcie o quattro :-D

_________________
Competition 2.0 16V quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.kwi.2003 12:32:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.sty.1970 01:00:00
Posty: 891
Lokalizacja: Lodz/Wa-wa
MariuszD napisał(a):
wieksza przepustowosc, wieksza srednice, co za tym idzie spaliny szybciej trafiaja na zewnatrz.


To by mialo znaczenie w przypadku turbo, z wydechami do wolnossacych jest bardziej skomplikowana sprawa :-? Zreszta jak mowil DeS zadzwon do Pana K - on jesli niczego Ci nie poleci to napewno wyjasni to lepiej niz ktokolwiek z nas :-D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.kwi.2003 12:39:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2003 15:04:18
Posty: 194
Lokalizacja: Oborniki
Czyli co. Chyba wymienic tlumik i wyrżnac kata.
Dzieki za pomoc.

_________________
Competition 2.0 16V quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.kwi.2003 13:10:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.gru.2002 22:12:49
Posty: 176
Lokalizacja: Jelenia Góra
wydech od 2,3 20V z tego co pamiętam jest taki sam jak w 2,0 20V a sam kolektor od turbo i tak nic ci nie da. Musiłbyś wsadzić również turbinkę - ale to już duża prezróbka i samemu nie radę się za to brać. Kolektor i turbinkę musiałbyś skombionowaqć od silnika 3B prawdopodobnie, z tym że może być pewien problem - sprężanie jest w twoim silniczku trochę za wysokie, bo turbodoładowane mają: MC 7,8, 1B 8,6 a 3B (a więć ten na motroniku i 20V) 9,3 i to jest w zasadzie granica bezpieczeństwa. W swoim silniczku masz 10,1 albo 10,3 a to już za dużo i będzie się rozszczelniać głowica.

_________________
AUDI 200 Turbo Quattro - kiedyś było
KUPIĘ B4 2,6 2,8, B3 20V, koniecznie QUATTRO, a najchętniej 2,0 16V do 94 roku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.kwi.2003 13:26:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2003 15:04:18
Posty: 194
Lokalizacja: Oborniki
Czarek_S napisał(a):
wydech od 2,3 20V z tego co pamiętam jest taki sam jak w 2,0 20V a sam kolektor od turbo i tak nic ci nie da. Musiłbyś wsadzić również turbinkę - ale to już duża prezróbka i samemu nie radę się za to brać. Kolektor i turbinkę musiałbyś skombionowaqć od silnika 3B prawdopodobnie, z tym że może być pewien problem - sprężanie jest w twoim silniczku trochę za wysokie, bo turbodoładowane mają: MC 7,8, 1B 8,6 a 3B (a więć ten na motroniku i 20V) 9,3 i to jest w zasadzie granica bezpieczeństwa. W swoim silniczku masz 10,1 albo 10,3 a to już za dużo i będzie się rozszczelniać głowica.


Dzieki. A ztym kolektorem na turbo to troszke myslalem nad dolozeniem turbo, ale za duzo roboty, no i trzeba bylo by go odprezyc.

Pozdsumowujac. Wydech w 2.0 16V jest super i tylko wymiana tlumika mnie czeka.

Pozdrawiam i dzieki za odpowiedzi.

_________________
Competition 2.0 16V quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.kwi.2003 13:57:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2003 15:04:18
Posty: 194
Lokalizacja: Oborniki
Des! Kupiłęś autko? Pochwal się natentychmiast!

_________________
Competition 2.0 16V quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.kwi.2003 14:45:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lut.2002 00:00:00
Posty: 3712
Lokalizacja: Audiland - Żoliborz - WuWuA - Polen
MariuszD napisał(a):
Des! Kupiłęś autko? Pochwal się natentychmiast!


Nie nie kupiłem. Odrzebałem taki staroć w garażu :grin:

_________________
POZDRAWIAM
DeS 8) 8) 8)
AUDI - VORSPRUNG DURCH TECHNIK
Obrazek
jeśli nie jestes łosiem kliknij na łosia!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.kwi.2003 18:18:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2001 01:00:00
Posty: 3076
Lokalizacja: Bydgoszcz
w wydechach wolnossacych bardzo wazna jest pojemnosc wydechu i co z tym sie wiaze jego czestotliwosc rezonansowa ... spaliny sa wyrzucane z pewna czestotliwoscia w zaleznosci od obrotow i ilosci cylindrow ... w ekstremalnych przypadkach czestotliwosc rezonanoswa wydechu i czestotliwosc wydalanych spalin moga doprowadzic do sprzezenia zwrotnego co w efekcie bedzie powodowalo cofanie spalin i samochod moze na przyklad przy pewnych obrotach sie dusic ... totez dlatego przy konstruowaniu wydechu bierze sie pod uwage aby czestotliwosci rezonansowe i ich charmoniczne nie kolidowaly z czestotliwosciami pracy silnika w taki sposob ze wytwazane sprzezenie zwrotne bedzie ujemne ... dba sie o to nzeby bylo jak najwiecej sprzezen dodatnich co powoduje przyspieszanie spalin w wydechu .... tak sie dzieje przwaznie kiedy srednica wydechu zmiejsza sie ku koncowi ....

_________________
A10q, ACOq - skradzione, AQS - w budowie
www.audiquattro.prv.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.kwi.2003 20:02:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2003 15:04:18
Posty: 194
Lokalizacja: Oborniki
Hansik napisał(a):
w wydechach wolnossacych bardzo wazna jest pojemnosc wydechu i co z tym sie wiaze jego czestotliwosc rezonansowa ... spaliny sa wyrzucane z pewna czestotliwoscia w zaleznosci od obrotow i ilosci cylindrow ... w ekstremalnych przypadkach czestotliwosc rezonanoswa wydechu i czestotliwosc wydalanych spalin moga doprowadzic do sprzezenia zwrotnego co w efekcie bedzie powodowalo cofanie spalin i samochod moze na przyklad przy pewnych obrotach sie dusic ... totez dlatego przy konstruowaniu wydechu bierze sie pod uwage aby czestotliwosci rezonansowe i ich charmoniczne nie kolidowaly z czestotliwosciami pracy silnika w taki sposob ze wytwazane sprzezenie zwrotne bedzie ujemne ... dba sie o to nzeby bylo jak najwiecej sprzezen dodatnich co powoduje przyspieszanie spalin w wydechu .... tak sie dzieje przwaznie kiedy srednica wydechu zmiejsza sie ku koncowi ....


Lol. Skad to wziąłes. Moze masz wiecej info.

_________________
Competition 2.0 16V quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.kwi.2003 08:15:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2001 01:00:00
Posty: 3076
Lokalizacja: Bydgoszcz
z glowy :) ... czytalem o tym swego czasu na ktoryms forum ;)

_________________
A10q, ACOq - skradzione, AQS - w budowie
www.audiquattro.prv.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.kwi.2003 09:17:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lut.2002 00:00:00
Posty: 3712
Lokalizacja: Audiland - Żoliborz - WuWuA - Polen
Mariusz Ty masz silnik o oznaczeniu 6A ??

_________________
POZDRAWIAM
DeS 8) 8) 8)
AUDI - VORSPRUNG DURCH TECHNIK
Obrazek
jeśli nie jestes łosiem kliknij na łosia!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.kwi.2003 14:46:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2003 15:04:18
Posty: 194
Lokalizacja: Oborniki
DeS napisał(a):
Mariusz Ty masz silnik o oznaczeniu 6A ??


Nie. Ja mam ACE. :D

_________________
Competition 2.0 16V quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 30 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: