.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 23.lis.2024 17:41:27

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: B4 Competition Turbo 330 PS
PostNapisane: 20.kwi.2003 23:16:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lis.2001 00:00:00
Posty: 1460
Lokalizacja: Wrocław www.rezacze.prv.pl Niunia: Audi B4 1.9 tdi rezać panowie, rezać...
w sumie to juz stare ale ostatnio MariuszD cos wspominal ze moze turbo dolozy:
http://www.audi-80-driver.de/Html/C-O-M ... _2001.html
pewnie namieszalbys w modlinie "slabszym" es dwojkom
:-P

_________________
www.rezacze.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.kwi.2003 08:56:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lut.2002 00:00:00
Posty: 3712
Lokalizacja: Audiland - Żoliborz - WuWuA - Polen
Ciekawe czy Koraszewski podjął by się takiej roboty ?? :)
Może ktoś ma jakieś szersze info ?? :grin:

_________________
POZDRAWIAM
DeS 8) 8) 8)
AUDI - VORSPRUNG DURCH TECHNIK
Obrazek
jeśli nie jestes łosiem kliknij na łosia!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.kwi.2003 14:52:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2003 15:04:18
Posty: 194
Lokalizacja: Oborniki
No Bilu! To teraz mnie zmieszałeś. Miałem robić na dniach polerkę głowicy z planowaniem, a tu BOMBA. :0 Ja widziałem tylko Competition z turbo które startowało w wyścigach i myślałem, że raczej nikt tego ine zrobił w samochodzie normalnym :0 . Myślę jednak, że koszt byłby za wysoki aby pobawić się, a taniej wsadzić 2.7 biTurbo, jeżeli już. Ale sam nie wiem.
Dzięki za ten materiał.

_________________
Competition 2.0 16V quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.kwi.2003 14:56:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2003 15:04:18
Posty: 194
Lokalizacja: Oborniki
A tak wogóle to pan Koraszewski chyba zagląda na forum, może by się wypowiedział coś niecoś o tej przeróbce? Plizzzz.........

_________________
Competition 2.0 16V quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.kwi.2003 15:11:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 1400
Lokalizacja: Poznań
MariuszD napisał(a):
A tak wogóle to pan Koraszewski chyba zagląda na forum, może by się wypowiedział coś niecoś o tej przeróbce? Plizzzz.........


Mariuszu, zapraszam do Poznania, do Bednar, z chęcią Cię poznam osobiście, jeszcze nie dane było mi widzieć 80 competition na żywo! Przy okazji zmierzysz sobie czasy i pogadamy o przeróbkach!

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.kwi.2003 15:29:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.lut.2002 00:00:00
Posty: 608
Lokalizacja: Poznań
No wlasnie, serdecznie zapraszamy,
ale Leo nie sluchaj za duzo bo nie bedziesz mogl spac potem :oko: :oko:
Pozdrowko MJ

_________________
MARCIN MJ
AUDI KLUB
AUDI COUPE 2,3 20V
SUZUKI BANDIT 600


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.kwi.2003 15:52:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 1400
Lokalizacja: Poznań
MJ a jak Twoja fura, będzie gotowa, żeby się zmierzyć z Mariusza competition? :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.kwi.2003 16:23:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2003 15:04:18
Posty: 194
Lokalizacja: Oborniki
LeoLepsi napisał(a):
MariuszD napisał(a):
A tak wogóle to pan Koraszewski chyba zagląda na forum, może by się wypowiedział coś niecoś o tej przeróbce? Plizzzz.........


Mariuszu, zapraszam do Poznania, do Bednar, z chęcią Cię poznam osobiście, jeszcze nie dane było mi widzieć 80 competition na żywo! Przy okazji zmierzysz sobie czasy i pogadamy o przeróbkach!


Leo! Ale ty chyba byłeś w Bydgoszczy? Ja byłem.

_________________
Competition 2.0 16V quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.kwi.2003 16:44:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lut.2002 00:00:00
Posty: 3712
Lokalizacja: Audiland - Żoliborz - WuWuA - Polen
MariuszD napisał(a):
No Bilu! To teraz mnie zmieszałeś. Miałem robić na dniach polerkę głowicy z planowaniem, a tu BOMBA. :0 Ja widziałem tylko Competition z turbo które startowało w wyścigach i myślałem, że raczej nikt tego ine zrobił w samochodzie normalnym :0 . Myślę jednak, że koszt byłby za wysoki aby pobawić się, a taniej wsadzić 2.7 biTurbo, jeżeli już. Ale sam nie wiem.
Dzięki za ten materiał.


Mariusz możesz być pionierem takiego rozwiązania, a ja chętnie podpatrzę to i owo :-D :oko:

_________________
POZDRAWIAM
DeS 8) 8) 8)
AUDI - VORSPRUNG DURCH TECHNIK
Obrazek
jeśli nie jestes łosiem kliknij na łosia!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.kwi.2003 17:17:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.kwi.2002 13:35:56
Posty: 624
Lokalizacja: glogow
Ciekawe czy takie rozwiązanie podpasi do 2.3 10V...........(nie wiem czy nie za mało tego V... :-P )

ale powiem że widziałem już silnik 2.3 10V z turbiną jeźdżi taka po dusznikach zdroju........i powiem że nieźle wymiata...coprawda to tylko 190 KM, ale daje rady.........(coupe z 86 roku)

_________________
AUDI B3.......1.9E.........tuning by mareczek.....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.kwi.2003 18:01:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 1400
Lokalizacja: Poznań
MariuszD napisał(a):
Leo! Ale ty chyba byłeś w Bydgoszczy? Ja byłem.


Niestety, nie byłem w Bydgoszczy. Dlatego nalegam na Twoj przyjazd do Bednar :D Pozdrufffki

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.kwi.2003 20:53:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lut.2002 00:00:00
Posty: 3712
Lokalizacja: Audiland - Żoliborz - WuWuA - Polen
lightmen napisał(a):
Ciekawe czy takie rozwiązanie podpasi do 2.3 10V...........(nie wiem czy nie za mało tego V... :-P )

ale powiem że widziałem już silnik 2.3 10V z turbiną jeźdżi taka po dusznikach zdroju........i powiem że nieźle wymiata...coprawda to tylko 190 KM, ale daje rady.........(coupe z 86 roku)


Koraszewski robi taką przeróbkę (10V N/A =>> 10V Turbo) Z tego co wiem to koszt = 2500 zł plus graty.

_________________
POZDRAWIAM
DeS 8) 8) 8)
AUDI - VORSPRUNG DURCH TECHNIK
Obrazek
jeśli nie jestes łosiem kliknij na łosia!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.kwi.2003 22:42:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.mar.2003 13:53:50
Posty: 324
Lokalizacja: Poland
Nie jestem obeznany w tym temacie, czy daloby rade dolozyc turbine do mojej V6 i o ile by to mi podnioslo mocy?

_________________
AUDI B4 2.8V6 Quattro SGI
---- Nie ma jak Quattro ----


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.kwi.2003 23:03:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 1400
Lokalizacja: Poznań
Oczywiście, że by dało :D Z Wojtkiem przerabialiśmy ten temat, ale został on zarzucony. Myślę, ze przy odpowiednim potraktowaniu dałoby się wyciągnąć lekką ręką 250 KM z niego, bez większych modyfikacji, oczywiście.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.kwi.2003 23:12:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.mar.2003 13:53:50
Posty: 324
Lokalizacja: Poland
LeoLepsi napisał(a):
Oczywiście, że by dało :D Z Wojtkiem przerabialiśmy ten temat, ale został on zarzucony. Myślę, ze przy odpowiednim potraktowaniu dałoby się wyciągnąć lekką ręką 250 KM z niego, bez większych modyfikacji, oczywiście.


A co wtedy z SGI?? Trzeba by zrezygnowac? SGI na turbo niezbyt sie spisuje.

_________________
AUDI B4 2.8V6 Quattro SGI
---- Nie ma jak Quattro ----


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.kwi.2003 23:25:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lut.2002 00:00:00
Posty: 3712
Lokalizacja: Audiland - Żoliborz - WuWuA - Polen
Miki01 napisał(a):
LeoLepsi napisał(a):
Oczywiście, że by dało :D Z Wojtkiem przerabialiśmy ten temat, ale został on zarzucony. Myślę, ze przy odpowiednim potraktowaniu dałoby się wyciągnąć lekką ręką 250 KM z niego, bez większych modyfikacji, oczywiście.


A co wtedy z SGI?? Trzeba by zrezygnowac? SGI na turbo niezbyt sie spisuje.


Albo turbo albo lpg 8)

_________________
POZDRAWIAM
DeS 8) 8) 8)
AUDI - VORSPRUNG DURCH TECHNIK
Obrazek
jeśli nie jestes łosiem kliknij na łosia!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.kwi.2003 23:46:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2001 01:00:00
Posty: 3076
Lokalizacja: Bydgoszcz
albo cierpliwie czekac az sie lpg do turbo zrobi ... 8-)

_________________
A10q, ACOq - skradzione, AQS - w budowie
www.audiquattro.prv.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.kwi.2003 08:25:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.wrz.2002 13:24:23
Posty: 868
Lokalizacja: Łomża
Koszt turbo do V6 to około 11tys.zł. a to troszke sporo.

Co do polerki i planowania głowicy to sam miałem już to robić. Kumpel zrobił w Toledo 1.6 i chodziło to jak przecinak, ale ostatnio zaczeły sie jakies kłopoty. Jeszcze nie wiem co to było i czy się z tym uporał, wiec ja narazie sie wstrzymałem.

_________________
Audi Coupe 2.8 V6 & Audi 80 B3 1.6


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 18 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 14 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron