.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 23.lis.2024 17:57:04

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 107 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 23.kwi.2003 09:47:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2001 01:00:00
Posty: 3076
Lokalizacja: Bydgoszcz
ja mam wtrysk gazu

a z ta guma to chodzi o to ze plastik ma swoja okreslona pojemnosc ktora jest wypelniona powietrzem i w momentach naglych zmian podcisnien pojemnosc tego plastiku pozwala na dostarczenie wlsciwej ilosci powietrza , kzde zmienszenie pojemnosci ukladu dolotowego w tym miejscu spowoduje problemy z dynamiczna jazda ... a to ze za molo gazu silnik dostaje to najzwyczajniej w swiecie zle wyregulowana instalacja badz zle dobrane elementy instalacji gazowej

_________________
A10q, ACOq - skradzione, AQS - w budowie
www.audiquattro.prv.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.kwi.2003 09:51:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.kwi.2003 10:06:14
Posty: 58
Cytuj:
2.8 q i nawet nie drogi - albo faktycznie pilny albo szmelc


Za późno:-) Od miesiąca jest już w moich łapkach... I dużo lepiej wypasiony niż w ogłoszeniu :-D

_________________
Audi 100 C4 2,8 Quattro '94


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.kwi.2003 09:55:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.kwi.2003 10:06:14
Posty: 58
Cytuj:
a to ze za molo gazu silnik dostaje to najzwyczajniej w swiecie zle wyregulowana instalacja badz zle dobrane elementy instalacji gazowej

Nierozumiem, gazem steruje komputer, nastawione mam na styl sportowy, sonda stoi wysoko, czyli mieszana delikatnie bogatsza, chodziło mi o nadmiar powietrza, cały czas na komputerze tak wykazywało, może paradoksalnie ta nieszczęsna guma rozwiązałaby problem?

_________________
Audi 100 C4 2,8 Quattro '94


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.kwi.2003 10:02:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2001 01:00:00
Posty: 3076
Lokalizacja: Bydgoszcz
a jaka masz instalacje gazowa bo pierwsze slysze ze w instalacji gazowej jest tryb sportowy :0

_________________
A10q, ACOq - skradzione, AQS - w budowie
www.audiquattro.prv.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.kwi.2003 10:15:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.kwi.2003 10:06:14
Posty: 58
BRC z elektroniką "Autronic". Podczas regulacji na laptopie widziałem tryby zwykły i sportowy, więc zażyczyłem sobie sportowy. Polega to na ty, że silniczek krokowy szybciej reaguje i "stawia" większe "kroki"

_________________
Audi 100 C4 2,8 Quattro '94


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.kwi.2003 10:19:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2001 01:00:00
Posty: 3076
Lokalizacja: Bydgoszcz
tym sie nie sugruj , ciesz sie dopiero wtedy jak samochod bedzie jezdzil przynajmniej podobnie jak na benzynie .... jak chcesz sprawdzic jak powinno jezdzic 2.8 quattro to zapraszam do Modlina ;)

_________________
A10q, ACOq - skradzione, AQS - w budowie
www.audiquattro.prv.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.kwi.2003 10:21:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.kwi.2003 10:06:14
Posty: 58
Na dynamikę nie narzekam, nie wyczułem różnicy pomiędzy gazem a benzyną :-D

_________________
Audi 100 C4 2,8 Quattro '94


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.kwi.2003 10:22:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.kwi.2003 10:06:14
Posty: 58
Wkurzające jest tylko to gaśnięcie, o którym wcześniej wspomniałem

_________________
Audi 100 C4 2,8 Quattro '94


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.kwi.2003 10:25:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2001 01:00:00
Posty: 3076
Lokalizacja: Bydgoszcz
no to jak nie wyczuwasz roznicy to z benzyna tez jest cos nietak ... proponuje ci porownac to z innym prawidlowo jezdzacym zebys nie mial zbyt dlugo zludzen i zeby gazownik nie wciskal ci kitu

_________________
A10q, ACOq - skradzione, AQS - w budowie
www.audiquattro.prv.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.kwi.2003 10:38:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.kwi.2003 10:06:14
Posty: 58
Na benzynce chodził OK, równo ciągnął w całym zakresie obrotów, dźwignia siłownika skracającego dolot, o której była mowa na tym forum niedawno, pracuje prawidłowo, z olejem spokój, temperatura silnika OK, obroty jałowe - jak zamrożone, więc myślę, że nie mam się czym przejmować,

_________________
Audi 100 C4 2,8 Quattro '94


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.kwi.2003 10:44:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2001 01:00:00
Posty: 3076
Lokalizacja: Bydgoszcz
na moje to tam jest cos mocno spaprane ze to nie chodzi tak jak powinno ... w 2.3 mialem podobnie , tez ciagle byly problemy z wolnymi obrotami , gasl jak mu wciskalem sprzeglo ... a jak juz go sprzedalem okazalo sie ze instalacja gazowa byla zle zalozona ... do tego pare niedociagniec w osprzecie silnika i malo sobie wlosow niepowyrywalem ...

_________________
A10q, ACOq - skradzione, AQS - w budowie
www.audiquattro.prv.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.kwi.2003 10:57:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.kwi.2003 10:06:14
Posty: 58
Być może, ale na szczęście gaziarz, który mi zakładał (tu Cię zadziwię) to sensowny gość, i poczuwa się do odpowiedzialności, i napewno jeszcze go z tym pomęczę, ale dopiero jak wyjeżdżę trzeci zbiornik, bo zauważam, że objawy powoli się zmniejszają - może parownik jeszcze nie był ułożony?

_________________
Audi 100 C4 2,8 Quattro '94


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.kwi.2003 11:09:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2001 01:00:00
Posty: 3076
Lokalizacja: Bydgoszcz
obys mial racje , ja mojego gazwnika tez uwazalem za dobrego szpeca ale przestalem jak skonfronowalem jego wiedze z wiedza innych i porownaniu mojej instalacji z instalacjami wyknanymi przez innych

_________________
A10q, ACOq - skradzione, AQS - w budowie
www.audiquattro.prv.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.kwi.2003 11:18:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.kwi.2003 10:06:14
Posty: 58
:-D To fakt! Słuchaj Hansik, a może Ty mi pomożesz. Nie mogę zlokalizować filtra przeciwpyłowego. Na orginalnej instrukcji widnieje on jako okrągła tuba na podszybiu, w etce jako płaski filtr, też gdzieś na podszybiu. Zdejmowałem tą plastikową osłonę, ale nic tam nie znalazłem, a przydałoby się wymienić, bo czasem jak zionie powietrzem o niezbyt świerzym zapachu... :)26

_________________
Audi 100 C4 2,8 Quattro '94


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.kwi.2003 11:36:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2001 01:00:00
Posty: 3076
Lokalizacja: Bydgoszcz
a masz klime ?

_________________
A10q, ACOq - skradzione, AQS - w budowie
www.audiquattro.prv.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.kwi.2003 11:39:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.kwi.2003 10:06:14
Posty: 58
tak

_________________
Audi 100 C4 2,8 Quattro '94


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.kwi.2003 11:41:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.wrz.2002 13:24:23
Posty: 868
Lokalizacja: Łomża
Na tej fotce nie widze klapy zabezpieczającej przepływomierz.

_________________
Audi Coupe 2.8 V6 & Audi 80 B3 1.6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.kwi.2003 11:46:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2001 01:00:00
Posty: 3076
Lokalizacja: Bydgoszcz
Sherlock Holmes napisał(a):
tak


to tam filtr przeciwpylkowy to opcja ... prawdopodobnie nie masz go wogole ... ja tez go nie mam a to ze smierdzi to wina syfu z parowniku klimy i zagrzybienia parownika ... mam taki preparat do odgrzybiania klim ale najpierw musialbys dokladnie wyczyscic klime ... ja moja czyscilem ze 3 godziny ... ale efekty sa takie ze mi szyby nie paruja nawet jak jezdze bez klimy w deszczowy dzien .... oj , najlepiej bedzie jak przyjedziesz do Modlina ... za duzo pisania :-D :zakrecony:

_________________
A10q, ACOq - skradzione, AQS - w budowie
www.audiquattro.prv.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.kwi.2003 11:56:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.wrz.2002 13:24:23
Posty: 868
Lokalizacja: Łomża
Cytuj:
Polega to na ty, że silniczek krokowy szybciej reaguje i "stawia" większe "kroki"

Mi sie zdaje że silniczek krokowy steruje tylko wolnymi obrotami, a więc nie ma to wpływu na osiagi autka.

_________________
Audi Coupe 2.8 V6 & Audi 80 B3 1.6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.kwi.2003 11:57:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.lut.2002 00:00:00
Posty: 727
Lokalizacja: Warszawa
Hansik napisał(a):
Sherlock Holmes napisał(a):
tak


to tam filtr przeciwpylkowy to opcja ... prawdopodobnie nie masz go wogole ... ja tez go nie mam a to ze smierdzi to wina syfu z parowniku klimy i zagrzybienia parownika ... mam taki preparat do odgrzybiania klim ale najpierw musialbys dokladnie wyczyscic klime ... ja moja czyscilem ze 3 godziny ... ale efekty sa takie ze mi szyby nie paruja nawet jak jezdze bez klimy w deszczowy dzien .... oj , najlepiej bedzie jak przyjedziesz do Modlina ... za duzo pisania :-D :zakrecony:


Hansik zapisuje się na lekcje z tematu klim w Modlinie. Bo u mnie tez to powietrze do najświeższych nie nalezy :(
Czyli tak, bedzie na lekcji:

1. Rogal
2. ........ :-D :grin:

Pozdrawiam.

_________________
Audi B4 Avant 1.9 TDi by Master/s


Ostatnio edytowano 23.kwi.2003 11:58:25 przez tipl_Rogal1, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 107 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 27 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: