hans napisał(a):
wedlug producenta do tylniego mostu wchodzi mineral spelniajacy norme API GL5 .... ja leje Castrola EPX .... w 100kach wchodzi go 1,7 litra a w 80tkach 1,3 litra
Wlasnie i tu jest problem...
bo juz sam zglupialem
W b4 quattro jest tak:-skrzynia biegow(jakis tam olej)
-tylny most(jakis tam inny olej)
I taraz sam zglupialem ...jest w quattro przedni dyfer??(sory za lamerstwo ale jestem poczatkujacy z tej dziedziny) chodzi mi o to czy jak jest to czy jest to osobna skrzynka nie laczaca sie ze skrzynka biegow czy jest to osobny zespol dla ktorego jest inny olej??
Bo juz takie pierdoly slyszalem ze ten olej co wlewasz do skrzyni biegow to sie
wlewa i on sie sam przelewa poprzez obudowe walu i scieka do tylnego mostu (ale to ludzie pierdoly pisza)
No i z olejami tez jest problem...
Macie wiedze na temat tego jakie oryginalne oleje leje(lało)audi do tych przekladni? klasy lepkosci wymagania Itp...
BO w zasadzie to audi wymyslilo quattro(i nie tylko) wiec same wie co jest najlepsze do swoich autek a nie tam jakis Castrol(oczywiscie bez aluzji do castrola)
Troszke namieszalem ale jestem w zerowce jezeli chodzi o znalomosc napedu quattro