No wiec mam to samo.
Wzialem latarke, miernik i do dziela.
Grzes napisał(a):
Czy w zbiorniku jest jakiś potencjometr?
Tak. Podlaczylem miernik i okazalo sie ze od pewnego poziomu w dol potecjometr nagle sie "zrywa". Jest uszkodzony.
MarioBeer napisał(a):
Sprawdź czy nie masz zimnych lutów na zegarach.
Czarek_S napisał(a):
brak połączenia (styku) w zegarach, zepsuty regulatorek napięcia w zegarach (albo też nie styka) i trzcia - spadł pływak w zbiorniku z tego pręta i trzeba wyjać go i załozyć
Te problemy wykluczylem. Plywak jest OK. Jak ruszam plywakiem, to zmienia sie opornosc na kabelkach i wskaznik na to adekwatnie reaguje.
Czarek_S napisał(a):
A czy ktoś z Was wymontowywał może pływak ze zbiornika?
No wlasnie, jak to sie robi? Jak wyjac sam potencjometr?
KORU napisał(a):
Odkrecic nakretke zlaczkowa i ostroznie wyciagnac czujnik do gory.
Moj czujnik siedzi mocno. Mam go wyszarpac?
Buddha napisał(a):
Prosze o info jak dostać sie do pływaka w zbiorniku w Avancie.
W bagazniku po prawej stronie przy siedzeniu jest metalowa pokrywka na 3 srubki. Pod nia jest wlasnie otwor rewizyjny baku z taka wielka nakretka plastikowa. Odlacz przewody paliwowe (bedzie wygodniej), odlacz wtyczke el., odkrec WIELKA nakretke i wyciagnij wszystko do gory. Wez latarke i poswiec. Wszystko widac.