.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 03.gru.2024 20:02:38

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: No i oddałem niunie coby ją zaczipowali...
PostNapisane: 28.kwi.2003 13:43:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.paź.2002 23:05:07
Posty: 316
Lokalizacja: Kraków
Dziś o godz. 13 pożegnałem swoje autko na kilka godzin... Siedze w pracy i mnie nosi bo chciałbym wiedzieć jak tam sprawy się mają... Nie będzie to tuning "ekstremalny" bo tylko jakieś 280-290Nm przy ok 135KM. Chce jeszcze troche nim pojezdzic a przy sprzedaży mieć czyste sumienie ;)
Sprawdzę jaka i czy bedzie różnica w stosunku do modułu testowego z ktorym jezdzilem ostatni tydzień... Mam nadzieje że różnica będzie bo moduł dał troche za mało kopa jak dla mnie. Trzymajcie kciuki za moje wchodzenie do 100km/h w czasie ponizej 9 sekund ;)
Mam nadzieje ze to bedzie "When the dreams come true..." bo jak nie to "The Ocean doesn't want me today.... But I'll be back tomorrow to play" ;)

_________________
Nie wychodź z siebie! (Możesz nie wrócić)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.kwi.2003 13:45:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lis.2001 00:00:00
Posty: 1460
Lokalizacja: Wrocław www.rezacze.prv.pl Niunia: Audi B4 1.9 tdi rezać panowie, rezać...
gdzie je chipujesz?
Vtech???

_________________
www.rezacze.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.kwi.2003 13:47:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.kwi.2002 12:38:53
Posty: 959
Lokalizacja: Warszawa
z tego co wiem to technicy VTECH'u są dzisiaj w wawie :zakrecony: :oko:

_________________
Super Diesel Engine Evo II
151PS 387Nm

TDI streetracing


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.kwi.2003 13:52:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lis.2001 00:00:00
Posty: 1460
Lokalizacja: Wrocław www.rezacze.prv.pl Niunia: Audi B4 1.9 tdi rezać panowie, rezać...
pawelo napisał(a):
z tego co wiem to technicy VTECH'u są dzisiaj w wawie :zakrecony: :oko:

na kawie? :oko:
ja wiem gdzie bede chipowac :grin:

_________________
www.rezacze.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.kwi.2003 13:59:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.kwi.2002 12:38:53
Posty: 959
Lokalizacja: Warszawa
zgadza sie Bilu, mieli kalibrować bunkier dzisiaj :zakrecony: :oko:

Krzyś - bezwględnie żądaj wykresu z hamowni przed modyfikacją i po modyfikacji, w końcu dobrze wiedzieć ile kosztuje koń :D

_________________
Super Diesel Engine Evo II
151PS 387Nm

TDI streetracing


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.kwi.2003 14:05:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.paź.2002 23:05:07
Posty: 316
Lokalizacja: Kraków
Tak, chodzi o V-tech, wykresów bezwzględnie żądał nie będę, bo na pewno je dostane ;) poza tym Tomka znam dośc długo i wiem że mi dziadostwa nie zrobi ;) A może jeszcze spojrzy łaskawszym okiem jak przyjdzie pora kasowania ;)
A co do technikow - nie wiem kto ma byc czy był w Wawie, w każdym razie z Piotrkiem Owcą na zywo wymieniłem poglądy i zasugerowałem co mnie interesuje. Ale mimo to jestem niespokojny, bo a nuz cos w trakcie wyjdzie i sie okaze ze moj silnik to złom ktory jezdzi juz tylko na słowo honoru? :D A tfu tfu - zgiń-przepadnij hehe

_________________
Nie wychodź z siebie! (Możesz nie wrócić)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.kwi.2003 14:09:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.kwi.2002 12:38:53
Posty: 959
Lokalizacja: Warszawa
nie ma się co stresować przedwcześnie :-)
TDI + chip to jest TO! :-D

wpadnij do Modlina , wiem, że będzie jedno A3 "110" aktywne :D

_________________
Super Diesel Engine Evo II
151PS 387Nm

TDI streetracing


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.kwi.2003 14:12:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.paź.2002 23:05:07
Posty: 316
Lokalizacja: Kraków
na 95% bede w Modlinie, tylko chętnie bym wyperswadował ten wyjazd mojej pani, bo jeszcze chętnie bym "przy okazji" załatwił mały interesik :-D

_________________
Nie wychodź z siebie! (Możesz nie wrócić)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.kwi.2003 08:09:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.paź.2002 23:05:07
Posty: 316
Lokalizacja: Kraków
Skończyło sie na 130KM i 284Nm (start był ze 114/240). Jak pisałem nie miał to być maks ale liczyłem na nieco wiecej :zakrecony: . Wrażenia z jazdy są bardzo dobre, auto zauważalnie lepiej sie zbiera w porownaniu z box-em. Wczoraj byłem na katowickiej, ale nie mialem stopera (poza tym ktory jest w telefonie hehehe) ;) Efekt - ok 9s do setki na płaskim i pod lekka gorke, sekunde mniej z lekkiej górki. Jak wyrzuce z auta moją panią, fotelik, 3 baniaczki z wodą po 5litrow i reszte śmieci - może zejdzie ponizej 9 sekund. A jak nie.... to założe z powrotem 185x65 R15 :grin:

_________________
Nie wychodź z siebie! (Możesz nie wrócić)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.kwi.2003 08:26:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.kwi.2002 12:38:53
Posty: 959
Lokalizacja: Warszawa
Masz lekkie auto więc wrażenia muszą być pozytywne :D
Ale jak liczyłeś na coś więcej to poproś ich jeszcze o trochę więcej :oko:
Podobny wynik miałem na delikatnym chipie oettingera. Po zmianie chipa na 144 i 305 było super a jeszcze lepiej przy 140 i 324 :0

Osobiście uważam ,że optymalny wynik dla TDI "110" to 140KM i 300Nm.

Tak czy inaczej gratuluję szybszego dieselka :D

_________________
Super Diesel Engine Evo II
151PS 387Nm

TDI streetracing


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.kwi.2003 08:32:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lis.2001 00:00:00
Posty: 1460
Lokalizacja: Wrocław www.rezacze.prv.pl Niunia: Audi B4 1.9 tdi rezać panowie, rezać...
pawelo napisał(a):
Osobiście uważam ,że optymalny wynik dla TDI "110" to 140KM i 300Nm.

Tak czy inaczej gratuluję szybszego dieselka :D

no to ja tak chce tyle tylko ze z 90 km :grin:

_________________
www.rezacze.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.kwi.2003 08:37:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.paź.2002 23:05:07
Posty: 316
Lokalizacja: Kraków
pawelo napisał(a):
Masz lekkie auto więc wrażenia muszą być pozytywne :D
Ale jak liczyłeś na coś więcej to poproś ich jeszcze o trochę więcej :oko:
Podobny wynik miałem na delikatnym chipie oettingera. Po zmianie chipa na 144 i 305 było super a jeszcze lepiej przy 140 i 324 :0

Osobiście uważam ,że optymalny wynik dla TDI "110" to 140KM i 300Nm.

Tak czy inaczej gratuluję szybszego dieselka :D


Lekkie jak lekkie - jezdzilem lżejszymi... i ja byłem lżejszy... ;) Dziś pogadam jeszcze przy okazji kasowania, ale wczoraj cos mowili ze to jest już prawie granica poprawnego dzialania.... W sumie to bardziej mi zależało na wiekszym momencie niz na mocy, własnie 300Nm to byłby dla mnie ideał. Ale nie narzekam, auto wyraźnie dostało kopa i elastyczności- no i wreszcie mogłem usłyszec piszczenie nowych gum na 2-ce :-D

_________________
Nie wychodź z siebie! (Możesz nie wrócić)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.kwi.2003 08:44:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.kwi.2002 12:38:53
Posty: 959
Lokalizacja: Warszawa
Znajomy ma octę TDI 90 zrobioną przez VTECH'a i ma 121 i 284. Powiedz im, żeby Ci zrobili moment jak w 110kach a nie 90kach :oko:

_________________
Super Diesel Engine Evo II
151PS 387Nm

TDI streetracing


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.kwi.2003 08:48:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.paź.2002 23:05:07
Posty: 316
Lokalizacja: Kraków
hmmmm... No to ich jeszcze troszku pomęczę... A przynajmniej spróbuje hehe ;) Z tym, ze ta octavia to była chyba ciut nowsza i mniej żuzyta niż moje cudo- w koncu to juz 4-letnie auto z przebegiem 102 tys.

_________________
Nie wychodź z siebie! (Możesz nie wrócić)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.kwi.2003 08:50:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.kwi.2002 12:38:53
Posty: 959
Lokalizacja: Warszawa
octa jest 98 albo 99, jeszcze starszy kokpit ma :D
pomęcz ich jeszcze :oko:

_________________
Super Diesel Engine Evo II
151PS 387Nm

TDI streetracing


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.kwi.2003 08:55:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.paź.2002 23:05:07
Posty: 316
Lokalizacja: Kraków
a robili tej skodzie coś z turbiną?

_________________
Nie wychodź z siebie! (Możesz nie wrócić)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.kwi.2003 09:00:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.kwi.2002 12:38:53
Posty: 959
Lokalizacja: Warszawa
te wyniki po samym sofcie były, mechanika nie ruszana

_________________
Super Diesel Engine Evo II
151PS 387Nm

TDI streetracing


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.kwi.2003 13:46:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.paź.2002 23:05:07
Posty: 316
Lokalizacja: Kraków
pawelo napisał(a):
te wyniki po samym sofcie były, mechanika nie ruszana


No ok, ale ile turbina dawała przed i po zaczipowaniu, bo u mnie podniesli tylko o 0,1 bara.

BTW - dowiedzialem się dlaczego nie dali wiecej kopa - chodzilo o spełnienie Euro II, a ja mowilem ze nie chce zeby mi kopcił. Czyli mogłoby byc wiecej, ale byłby smród.
Za jakiś czas sie chyba szarpne na nowa turbinke, wtryski i pare innych drobiazgow - Tomek twierdzi że wtedy bez problemu zrobi sporo ponad 300Nm. Jeśli tak będzie to tylko żeby półosie wytrzymały ;)

_________________
Nie wychodź z siebie! (Możesz nie wrócić)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.kwi.2003 14:09:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.kwi.2002 12:38:53
Posty: 959
Lokalizacja: Warszawa
wartości na poniższym wykresie były osiagnięte samym softem bez zmian mechanicznych, żadne kłęby dymu nie pojawiały się nie było smrodu i innych tego typu historii, też bym sobie na to nie pozwolił za swoim autem :D
w tej chwili wykres jest już nieaktualny, po długim weekendzie będę miał autko shamowane znowu :zakrecony:
Obrazek

_________________
Super Diesel Engine Evo II
151PS 387Nm

TDI streetracing


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.kwi.2003 15:16:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.paź.2002 23:05:07
Posty: 316
Lokalizacja: Kraków
No.... wykresik piekny, wartosci maks rowniez tylko coś mi ta krzywa momentu za stromo opada... Może to kwestia skali, ale drukne ja sobie i porownam ze swoją ;)
Problem w tym że wykres wykresowi nierówny, hamownia - hamowni, a silnik z A4 silnikowi z A3 ;)
Kiedyś np czytałem o hamowni Chojnackiego że przekłamuje, dwa pomiary tego samego auta roznily sie dośc znacznie miedzy soba, a na innej hamowni to samo auto pokazywało jeszcze inne wartości :-D. Może to stare dzieje i ktoś próbował zrobić mu koło pióra- ale wg mnie, trzeba by sprawdzic auta na tej samej hamowni żeby móc porównywać wyniki.

_________________
Nie wychodź z siebie! (Możesz nie wrócić)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: