.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 20.kwi.2025 17:46:20

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: brak mocy 80 b4
PostNapisane: 15.wrz.2004 12:41:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.cze.2004 16:36:28
Posty: 23
Lokalizacja: sw15 UK
witam wszystkich serdecznie.
mam maly problem z moim autkiem,
otoz ostatnio jest mulowaate, ja w pedal a on reaguje po sekundzie, dwoch..
ciezko wchodzi na obroty, jak juz jedzie to jakby mialo z 50 KM zamiast 115!! no i tak jakby je wyrywa czy cos sie dusilo.. nie jestem pewien czy to przeplywomierz ale czasem slychac jak strzela powietrzem w tym duzym przewodzie odchodzocym od przeplywomierza. lambda nowa, po jej odpieciu nie zauwazylem zadnej roznicy w pracy silnika.. . na jalowym obroty 900-950. ale gdy wejde na wyzsze i opuszcze to prawie gasnie i po chwili znowu wraca na 950.

czy ktos ma jakies pomysly co to moze byc?? czy to poprostu rabniety przeplywomierz.. (choc miesiac temu wymienialem..) czy moze lambda?? (ma mniej niz 1000km od wymiany!!)
ps. sprawdzalem kable od lambdy, sa cale.. bylem tez na kompie - zadnych bledow


:/ :zly: HELP!!

_________________
=-misioo-= 80 b4 2.0 ABK aka The Red Tiger


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.wrz.2004 16:33:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
przy odlaczaniu przeplywki jest jakaś zauważalne zachwianie pracy silnika?

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.wrz.2004 16:55:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2004 12:09:23
Posty: 4652
Lokalizacja: EPWR
Auto: A4 B6, A4 B5 Avant, Cabriolet
Sprawdz jeszcze swiece zaplonowe czy nie sa zuzyte dobrze je dokrec, bo kolega w Cordobie 2.0 115 KM mial niedokrecona jedna swiece i wystepowaly podobne objawy jak u ciebie, tzn. auto ledwo sie zbieralo tak jakby mialo 50 KM :): Filtr powietrza tez przejrzyj czy nie jest mocno zanieczyszczony. Objawy troche wskazuja ze przeplywomierz powietrza walniety moze byc, ale jak masz nowy to niemozliwe raczej. Na koniec zostal jeszcze rozdzielacz zaplonu czyli palec rozdzielacza zaplonu. No ale to trzeba do mechanika pojechac. Filtr paliwa mozesz tez wymienic (koszt 70 zl firmy Bosch) bo napewno dawno juz nie byl wymieniany. Silnik 2.0 ABK 85kW 115 KM ma wlasnie takie objawy ze obroty faluja. Na ta przypadlosc skarzy sie duzo ludzi wlasnie przy silniku 2.0 ABK. Skargi sa nie tylko na tym Foruma ale wsrod znajomych no i u sasiada ktory mial 80 B4 Avant z tym wlasnie silnikiem. Mial dokladnie to samo. Nie nalezy sie tym za bardzo przejmowac, trzeba tylko znalezc dokladna przyczyne bo jezeli Audi nie bylo dobrze serwisowane to trzeba sprawdzic inne podzespoly silnika i ewentualnie wymienic. Pozdrawiam ;)

->Znalezione na AKP Forum "Falujace obroty"
Tu sobie poczytaj powinno sie przydac uzytkownik z tego forum ma taki silnik jak ty :!:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.wrz.2004 17:21:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.cze.2004 16:36:28
Posty: 23
Lokalizacja: sw15 UK
dzieki za odpowiedzi.
:D
no wiec tak: po odlaczeniu przeplywki sa objawy = gasnie :P , niewiem czy to tak wlasnie powinno byc ale zdaje mi sie ze to normalne
swiece zaplonowe sa ok, dokrecone itd, kable, filtr powietrza, zaplon, wtryskiwacze, i takie male czarne cus w ksztalcie walka (chyba rozdzielacz) podlaczony do powietrza : nowe, choc przeplywomierz kupiony ze szrotu.
Jutro bede u mechanika i przeloze na stary (ktory myslalem ze jest walniety) zobaczymy jaka bedzie roznica.
koru: myslisz, ze wymiana filtra paliwa pomoze?? ostatni wlasciciel mowil mi ze wymienial pompe paliwa, bo mu autko szarpalo, co sie okazalo ze tam spadla jakas mala siateczka, a filtr wymienal przed wymiana pompy, wiem moze do tego czasu cos sie zasyfilo?? :/ obroty nie faluja, chociaz chwile sie z tym meczylem (a raczej moj mechanik),
koru dzieki za pomocna dlon :P :peace:

_________________
=-misioo-= 80 b4 2.0 ABK aka The Red Tiger


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.wrz.2004 17:35:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2004 12:09:23
Posty: 4652
Lokalizacja: EPWR
Auto: A4 B6, A4 B5 Avant, Cabriolet
;) Spko od tego wlasnie forum jest. No ostatnia rzecz zostala to wlasnie ten filtr paliwa, bo jezeli cos tam wpadlo przy wymianie, to juz troche syfu pewnie jest. Wlasnie a kiedy byl wymieniany ten filtr paliwa ?? Po tym powinno byc juz Ok,a gdyby nie bylo OK, to tylko z tym przeplywomierzem trzeba pokombinowac. Moze ten uzywany jest juz padniety. No nowy jest niestety drogi. To wszystko pozdrawiam milej roboty...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.wrz.2004 17:39:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.cze.2004 16:36:28
Posty: 23
Lokalizacja: sw15 UK
z drugiej strony to mam uszkodzona uszczelke pod glowica, ale przed zmiana przeplywomierza nie zauwazylem ani straty mocy ani szarpania...
cisnienie na 3 zaworach jest ok , na jednym troszke mniejsze chyba (niepamietam ile), jutro zmierze ponownie, ale to nieduza roznica,
poza tym niechce jej wymieniac narazie, bo z kasa cienko, no ale jesli sie okaze ze to jest przyczyna. :zly: :( ...

_________________
=-misioo-= 80 b4 2.0 ABK aka The Red Tiger


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.wrz.2004 11:17:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
misioo napisał(a):
dzieki za odpowiedzi.
:D
no wiec tak: po odlaczeniu przeplywki sa objawy = gasnie :P , niewiem czy to tak wlasnie powinno byc ale zdaje mi sie ze to normalne


w/g mnie nie... przynajmniej w dizlu tak jest ze powinien przejsc w tryb
awaryjny i co najwyzej nie pracowac za bardzo poprawnie i nie miec takiej
mocy...

sprobuj odpalic na odpietej przepływce...

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.wrz.2004 15:05:00 
Klubowicz

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:09:24
Posty: 419
Lokalizacja: Kalisz
No więc może ja tez wtrące swoje 3 grosze...

Mam taki sam silnik wiec...

Misioo - jak odłaczasz przepływke i gaśnie to dobrze tak ma być - ja tez tak mam :D
Pozatym skad wiesz ze masz uszczelke pod głowicę walniętą?? -> ubywa ci płynu czy inny objaw?
Jezeli na Vagu nie ma błedów toraczej nie przepływka bo ona by była jako bład.Sprawdz dokładnie kable WN.

I najwazniejsze pytanie masz LPG?


P.S. KORU - ABK to bardzo dobry silnik wbrew temu co mowia uzytkownicy - albo się nie znają albo jakieś paproki to są. I wcale nie prawda ze obroty w nim falują. U mnie ani na Pb ani na Lpg zadnych drgań :peace: .

POZDRO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.wrz.2004 15:41:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
krawat napisał(a):
Misioo - jak odłaczasz przepływke i gaśnie to dobrze tak ma być - ja tez tak mam :D


co za argument :P

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.wrz.2004 17:53:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2004 12:09:23
Posty: 4652
Lokalizacja: EPWR
Auto: A4 B6, A4 B5 Avant, Cabriolet
krawat napisał(a):
P.S. KORU - ABK to bardzo dobry silnik wbrew temu co mowia uzytkownicy - albo się nie znają albo jakieś paproki to są. I wcale nie prawda ze obroty w nim falują. U mnie ani na Pb ani na Lpg zadnych drgań :peace: .

POZDRO


No masz racje to jest bardzo dobry silnik, ale wyszlo tak ze sie troche nasluchalem o tych usterkach w ABK. Ogolnie to udana konstrukcja mam silnik o takiej samej pojemnosci rozni sie od ABK tylko rodzajem wtrysku i paroma elementami, reszta jest taka sama w komorze silnikowej. ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.wrz.2004 18:37:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.cze.2004 16:36:28
Posty: 23
Lokalizacja: sw15 UK
wiram ponownie, dzieki za odpowiedzi

no wiec tak,
krawat ->
Cytuj:
Pozatym skad wiesz ze masz uszczelke pod głowicę walniętą?? n ubywa ci płynu czy inny objaw?

tak mi sie wydaje, widac triche zasyfionego oleju miedzy laczeniami blokow silnika przy swiecach, moze z uszczelka nie jest jeszcze tak zle, ale napewno jest z nia cos nie tak. czasem widac bialy dym, narazie nie bede jej wymienial, mam inne wydatki :P
kable wn sa jak najbardziej nowe :diabel: , swiece tez, choc gdy 2 ostatnio zalewalo, puszczal troszke dymu z silnika z lewej strony przy przeplywce (niewiem czy to sie nie nazywa kolektor wydechowy przypadkiem?? ) ale teraz jest ok.
myslalem ze jest moze pekniety, to tlumaczylo by problem, ale nic niezauwazylem, chyba jest caly..
cala ta strata mocy wystapila po zmianie kata na nowy, moze z nim cos nie tak?? ale w tym samym czasie zmieniona przeplywka wiec sam juz niewiem.
stary byl przyjarany, po kilkominutowej jezdzie robil sie czerwony :galy:
LPG nie mam, jezdze na benzynie (unleaded ;) )

_________________
=-misioo-= 80 b4 2.0 ABK aka The Red Tiger


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.wrz.2004 13:12:05 
Klubowicz

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:09:24
Posty: 419
Lokalizacja: Kalisz
Wiesz co to ja myslę ze zacznij od wywalenia kata - w ogóle co to za katalizator? Wspawaj rure zamiast niego z wejsciem pod lambde i juz.

POZDRO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.wrz.2004 19:43:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.cze.2004 16:36:28
Posty: 23
Lokalizacja: sw15 UK
myslalem juz o tym, tylko gdzie ja cos takiego teraz znajde...

a kata kupilem tu -> https://sslrelay.com/buypartsby.co.uk/cat_details.php?recordID=67
http://buypartsby.co.uk/
jak narazie nigdzie nie znalazlem taniej..
a moze by tak ze starego kata wyjac flaki?? :704:
poza tym wykluczylem juz filtr paliwa, bo paliwo podaje dobrze, ale zawsze przyda sie wymienic :)

_________________
=-misioo-= 80 b4 2.0 ABK aka The Red Tiger


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.wrz.2004 20:09:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.lip.2004 18:51:03
Posty: 811
Lokalizacja: ___Częstochowa___ Auto: B4 2.0 ABT
a jak ty tam kupowalas jak wysylki do PL nie widze w opcji :/

_________________
Daj człowiekowi ogień ... będzie mu ciepło przez jeden dzień. Wrzuć go do ognia ... będzie mu ciepło do końca życia :530:

Jakie limity :?: W Neostradzie nie ma limitów :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.wrz.2004 20:44:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.cze.2004 16:36:28
Posty: 23
Lokalizacja: sw15 UK
hehe..dobre pytanie... :/
mieszkam w anglii :D :064:

_________________
=-misioo-= 80 b4 2.0 ABK aka The Red Tiger


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.wrz.2004 15:01:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.cze.2004 16:36:28
Posty: 23
Lokalizacja: sw15 UK
jeszcze jedno male pytanie

czy moc silnika moze zalezec od wtryskow??
mechanik wymienil cala listwe wtryskow, ale ta nowa jest czarna i nie jest prostokatna tylko owalna.. nie ma na niej numeruw ser,
moze sa od abt albo inne go silnika i zle zapodajha paliwo?? albo za malo..
sam juz niewiem.. co wy na to :?: :?:
dziure mocy udalo sie zlikwidowac (znalazlem pekniety przewod lambdy).

_________________
=-misioo-= 80 b4 2.0 ABK aka The Red Tiger


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.wrz.2004 09:23:02 
Klubowicz

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:09:24
Posty: 419
Lokalizacja: Kalisz
Co wy tam w Anglii szrotów nie macie :?: :galy:

Jedziesz i kupujesz kawał rury, potem do jakiegos magika ktory ma troche pojecia o spawaniu i ci to wszystko ładnie złoży.

A co do wtrysków to powinny byc od tego modelu raczej. Na pewno nie od ABT bo ABT nie ma listwy tylko monowtrysk ;)

POZDRO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.wrz.2004 20:20:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.cze.2004 16:36:28
Posty: 23
Lokalizacja: sw15 UK
widzisz krawat.. szrotow to tu nie brakuje tylko czasu zeby je szukac :P
tak w ogole to wole wywalic flaki ze starego (spalonego), tylko jakos nie moge sie zebrac... :/
no a wtryski sa spoko, bo jak zimny to chodzi bez zarzutu, po paru minutach jazdy zaczyna wariowac :(:
dzieki za info :peace:

_________________
=-misioo-= 80 b4 2.0 ABK aka The Red Tiger


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.wrz.2004 14:15:20 
Klubowicz

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:09:24
Posty: 419
Lokalizacja: Kalisz
Jak wywalisz wszystko z puszki kata to bedziesz miał taki dziwny dzwiek-rezonans ale działac bedzie hehe. Czekam na efekty prac nad Twoim ABK:)

POZDRO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.wrz.2004 16:45:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.cze.2004 16:36:28
Posty: 23
Lokalizacja: sw15 UK
mam dzis w pracy wolne wiec zabralem sie za oproznianie kata.
troche tego bylo :): ale juz po krzyku. ;)
tylko sasiedzi sie dziwili "co ja robie z ta rura wydechowa" ;) :D
zaraz bede sie zabieral za montaz tego cuda, a narazie czas na obiadzik :diabel:
niedlugo napisze jak mi poszloi jakie beda efekty :P

_________________
=-misioo-= 80 b4 2.0 ABK aka The Red Tiger


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: