.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 21.lis.2024 19:49:58

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: strzał gazu i autko szwankuje - POMOCY !!!
PostNapisane: 14.maja.2003 06:45:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.kwi.2003 12:30:48
Posty: 24
Lokalizacja: Lubin
Witam!
Mam Audi 200 20v i założyłem instalację gazową. Długo się nie cieszyłem jazdą "na gazie" bo strzelił mi i rozwalił intercooler. Dałem intercooler do spawania i posklejałem pęknięte platiki na nim. Od tego czasu auto szarpie, tzn zdławia się jakby ktoś 'silny" złapał go za zderzak. Dzieje się to przy małym dodawaniu gazu, po zmianie biegu a jak dodam więcej gazu to auto idzie. Dziwne czasami dzieje się to zaraz jak odpale auto i przejadę 100-200m a czasami jak przejadę dopiero pół miasta (ok. 3km) a czasami przelecę całe miasto jadąc do kumpla (ok.5 km) i nic nie szarpnie. Jak już zacznie szarpać to dzieje się to ciągle a jak się zatrzymam to czasami ma trochę wyższe obroty, ale czasami obroty są O.K.. Kilka razy gdy mi szarpał wyrzuciłem na luz dojeżdżając do skrzyżowania i mi zgasł (wcześniej przed instalacją gazu też mi czasami gasł jak wrzuciłem luz z dużych obrotów). Po odpaleniu auto przestawało szarpać i zaczynało dopiero po przejechaniu 2-3 km lub wcale- dojechałem do domu (5km) i nie szarpnęło ani razu. Od czasu strzału nie jeżdżę "na gazie" boję się że jak się zdławi to mi znowu strzeli i narobi bałaganu ( chociaż zregenerowałem turbinę i nie powinien strzelić-bo chyba to było powodem strzału). Raz spróbowałem ale dziwnie się lekko zdławił i zaśmierdziało gazem - więcej nie próbuję. :-(
Myślałem że to przepływomierz. Założyłem drugi, jeżdziliśmy z kumplem po mieście i wszystko O.K. Tak się ucieszyliśmy, że problem z głowy i będę mógł jechać do warsztatu gdzie zakładali mi gaz i wszystko im opowiem to w końcu wyregulują mi gaz! Nie chciałem wcześniej do nich jechać bo powiedzą że coś mi się zesrało na benzynie i póki tego nie zrobię to nie mogą nic wyregulować na gazie.
Niestety pod koniec naszej przejażdżki zaczął szarpać najpierw mniej póżniej coraz częściej. :(
Myślałem, że jak pojadę do warsztatu na test komputerowy to się coś dowiem, ale okazało się że jakiś DEBIL!!! podłączając alarm do mojego auta wybebeszył kostki i kable przeznaczone do testowania auta przez podpięcie do komputera serwisowego. :bardzozly: :-x :placz:

Ale się rozpisałem, ale może ktoś słyszał lub miał podobny problem i wie jak go rozwiązać?
Będę wdzięczny za każdą informację. :oko:
Pozdrawiam
Daniel

_________________
200 20v - limuzyna i torpeda w jednym

Pozdrowienia dla SZCZĘŚLIWYCH POSIADACZY SZCZĘŚLIWYCH AUDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.maja.2003 07:26:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.maja.2002 13:56:36
Posty: 526
Lokalizacja: Katowice
Jak dla mnie to wygląda na zasysanie lewego powietrza. :zakrecony: Jeżeli podejrzewasz intercooler, to dla próbę wstaw w jego miejsce kawałek gumowej rury. :zakrecony: Wybuch mógł też uszkodzic jakiś czujnik w układzie dolotowym, który raz działa, a raz nie. :zakrecony:

_________________
80 2.6 Quattro Avant LPG
AUDI ...... to zobowiązuje


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.maja.2003 07:35:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 1400
Lokalizacja: Poznań
Po pierwsze - nikt nie spawa intercoolera! Dobra używka kosztuje 200 zł. Zamów sobie u Koraszewskiego, Niedźwiadka, wyślą Ci za pobraniem napewno.

Znowu widzisz problemy z gazem. Jak jeździsz na gazie to zawsze od czasu do czasu strzeli, a wtedy jak nie IC to guma pójdzie w dolocie, tak czy siak, nie pojedziesz. Współczucia. Myślę, że po pierwsze zmień warsztat serwisujący gaz na lepszy, po drugie, uzbieraj trochę kaski i wybierz się na regulację do p. Koraszewskiego, bo wątpię, żeby ktoś inny Ci to dobrze zrobił, po trzecie, jeżeli chcesz jeździć na gazie, to staraj się jeździć jak najłagodniej, a jak chcesz przydusić, przełącz na gaz (ale też odpowiednio, poczekaj, aż się cały gaz wypali z dolotu), po czwarte, nigdy nie zakładaj gumy zamiast IC, a już wogóle nie jeździj z taką prowizorką. Istnieje ryzyko, że nie schłodzisz odpowiednio powietrza i może głowica ucierpieć, czego Ci nie życzę.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.maja.2003 08:23:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.maja.2002 12:45:34
Posty: 746
Lokalizacja: Warszawa grohoof
Daniel a mówiłem, gdzie z tym gazem!!!!!!!!!!
IC spawanie nie pomoże, za duże ciśnienie i tak rozwali. i tak sie dzieje u ciebie. jest nieszczelny i łapie powietrze na rurze do turbo!!!
jedyny sposób na twoje problemy to wywalenie gazu, albo jak mówi Leo jazda raczej emerycka na gazie, ale po ci wtedy taki wóz!
a IC to troszke więcej niż 200 pln.

_________________
200TQ.....jedna rzecz dla której warto żyć!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.maja.2003 08:47:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.lut.2002 00:00:00
Posty: 727
Lokalizacja: Warszawa
Mam namiar na dobrych chłodnicowców którzy handluja na Słomczynie i w Poznaniu. Mysle, że bedą mieli taki IC. Moga także nowy załatwić. Jakby co -> priv.

Pozdrawiam.

_________________
Audi B4 Avant 1.9 TDi by Master/s


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.maja.2003 13:22:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lut.2002 00:00:00
Posty: 3712
Lokalizacja: Audiland - Żoliborz - WuWuA - Polen
Ah ten rewelacyjny gaz w turbo...

Daniel współczuje że masz problemy w tak fanym autku jakim jest 20VT !

_________________
POZDRAWIAM
DeS 8) 8) 8)
AUDI - VORSPRUNG DURCH TECHNIK
Obrazek
jeśli nie jestes łosiem kliknij na łosia!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.maja.2003 14:53:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.sty.1970 01:00:00
Posty: 891
Lokalizacja: Lodz/Wa-wa
Tak widze ze najbardziej gardluja przeciw gazowi w turbo Ci co nim nie jezdza albo robia to bardzo sporadycznie :-D :-D :-D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.maja.2003 14:59:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lut.2002 00:00:00
Posty: 3712
Lokalizacja: Audiland - Żoliborz - WuWuA - Polen
Nie chce tworzyć kolejnej dyskusji ale w tym przypadku instalacja sprawuje się doskonale, nie stwarza żadnych problemów.

A ja nie wypowiadam się już. Przecież wszystko pracuje doskonale - nie mam racji :lol:

_________________
POZDRAWIAM
DeS 8) 8) 8)
AUDI - VORSPRUNG DURCH TECHNIK
Obrazek
jeśli nie jestes łosiem kliknij na łosia!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.maja.2003 16:29:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 1400
Lokalizacja: Poznań
mquattro napisał(a):
Tak widze ze najbardziej gardluja przeciw gazowi w turbo Ci co nim nie jezdza albo robia to bardzo sporadycznie :-D :-D :-D


Wiesz, trudno przeoczyć fakt, że już wiele osób skarżyło się na problemy z gazem w aucie z turbo. Znam jedynie jeden przypadek, kiedy auto sprawuje się OK, widać był założony gaz z głową. Proste. O ile w aucie N/A taki numer z gazem przejdzie, o tyle w aucie z turbo, jeżeli naprawdę się nie postarać, będą cały czas problemy, a w dodatku ma co się psuć, włącznie z turbiną, która przy każdym strzale gwałtownie zmienia prędkość obrotową, a nie muszę dodawać, jak to wpływa na turbinę.
Warto zastanowić się, czy użytkowanie auta z turbo + gaz, i wszystkie problemy z tego wynikające (rura gumowa do dolotu z IC do wtrysków o dł. 30 cm kosztuje 300 zł z kawałkiem, IC od 200 wzwyż, turbina ok. 1000 i rózne plastiki, które może przy okazji strzałów wywalić), nie przedrożą sprawy. I w dodatku zły AFR bo przecież komputer od gazu oszukuje sondę lambda, co w silnikach turbo może spowodować za dużą temperaturę w cylindrach. Oczywiście, takie rzeczy nie dzieją się codziennie, ale wyobrażacie sobie wysadzenie gumowej rury w kolektorze 300 km od domu?
A więc ostrożnie z tym gazem.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.maja.2003 23:46:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2001 01:00:00
Posty: 3076
Lokalizacja: Bydgoszcz
a ja jak sie postaram to udowaodnie ze w 2.2T gaz chodzi lepiej od bezyny ... ale cierpliwosci 8-)

_________________
A10q, ACOq - skradzione, AQS - w budowie
www.audiquattro.prv.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.maja.2003 00:37:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 1400
Lokalizacja: Poznań
Hans, daj Boże, żeby wszyscy, co zakładają gaz mieli taką wiedzę o 2.2T jak Ty i wiedzieli co zrobić, żeby było dobrze. A że gaz MOŻE chodzić lepiej od benzyny to fakt, chociażby dlatego, że gaz ma LO>100 i można go więcej wsadzić do cylindra bez ruszania stopnia sprężania, IC, i zapłonu.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.maja.2003 06:40:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.kwi.2003 12:30:48
Posty: 24
Lokalizacja: Lubin
Dzięki serdeczne chłopaki za informacje.
Musze w takim razie sprawdzić czy IC faktycznie jest nieszczelny - jak zrobić to najlepiej? :0

_________________
200 20v - limuzyna i torpeda w jednym

Pozdrowienia dla SZCZĘŚLIWYCH POSIADACZY SZCZĘŚLIWYCH AUDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.maja.2003 10:26:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.maja.2003 16:50:47
Posty: 61
Lokalizacja: Kraków
Trochę poza tematem ale nie znacie kogoś w Krakowie lub okolicy, albo nawet wszystko jedno gdzie - kto sprowadzi mi używane częsci do klimy?
Dzwonie i szukam po szrotach i sklepach z uzywkami ale wszędzie mowią ze ciężka sprawa i że nie ma.
Kurcze, ciepło tak jest, a klima leży u mechanika. :(

_________________
audi 80 2.0 B4


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.maja.2003 19:59:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.cze.2001 01:00:00
Posty: 552
a wiec ta napisz Danielu jaka masz instalacje gazowa mnienam ze to jest ,,zwykły,, gaz!!!a to ze Ci gasnie na luzie jak wrzycisz z wysokich obrotów to wina zaworka (ja tez tak miałem)owy zaworek ma kształt grzybka i znajduje sie pod rura łaczoca intercooler z chlodnica IC!!wychodzi z niego wezyk który idzie wzdłuz calej dlugosci IC
ps.Danielk mielismy przyjemnosc kilka razy ze soba gadac przez phona!

_________________
ESka-EReska


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.maja.2003 06:24:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.kwi.2003 12:30:48
Posty: 24
Lokalizacja: Lubin
Cześć Jacek!
I jak kupiłeś już chłodnicę? Ja może trafię na giełdzie w tą sobotę.
Nie wiem czy dobrze zrozumiałem, ale czy chodzi o ten platikowy czarny grzybek który jest obok reflektora przedniego od strony pasażera?
Czy widać po nim że jest niesprawny czy po prostu trzeba go wymienić i już. Gdzie go kupiłeś i czy pasuje od innego modelu AUDI?

Odkąd kupiłem autko to gasło mi jak wyrzuciłem na luz z wyższych obrotów, jak zrobiłem gaz (zwykła instalacja BRC, butla w kole zapasowym) to też mi gasł wyrzucony na luz.
Apropo gazu to nie jestem na razie zadowolony, gdybym wiedział to odczekałbym trochę naskrobał trochę kasy i założył wtryski gazowe.
Ale po mału mam nadzieję że dojdę do wszystkiego i zrobię porządek z tym gazem.
Muszę sprawdzić INTERCOOLER - pod jakim ciśnieniem sprawdzić jego szczelność i w jaki sposób, czy warsztaty które robią klimy i sprawdzają szczelność chłodnic do klimy mogą przetestować INTERCOOLER?
Pozdrawiam i czekam cierpliwie na WASZE opinie.
Daniel :oko:

_________________
200 20v - limuzyna i torpeda w jednym

Pozdrowienia dla SZCZĘŚLIWYCH POSIADACZY SZCZĘŚLIWYCH AUDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.maja.2003 12:11:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.cze.2001 01:00:00
Posty: 552
skoro on Ci gasnie drogi Danielu to jest to wina tego owego Grzybka!!!!!!mozesz go zaslepic(przewody ktróe ida wzdłuz intercoolera)i nie powinien wtedy tak czesto gasnać!ale tak jak mowie to jest tylko takie prowizorycznie rzeżbienie!1JA PROPONUJE KUP NOWY I BEDZIE OKEY!!!!!!
pozdraiwam JACEK

_________________
ESka-EReska


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.maja.2003 11:43:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.kwi.2003 12:30:48
Posty: 24
Lokalizacja: Lubin
Dzięki Jacek
Wymontuje ten grzybek i spisze nr to może mógłbyś sprawdzić czy u Ciebie jest taki sam. ( Ten czarny platikowy grzybek o którym myśle łączy się z wężem który idzie od filtra powietrza do turbiny- czy to ten?- od niego idzie cienki wężyk do wyjścia za przepustnicą)
Koło tego grzybka jest też taki element (zachaczony jest do ucha w tym wężu od filtra do turbiny),do którego wchodzi wtyczka elektryczna - ten element jest klejony i może to on powoduje gaśnięcie silnika gdy spada z większych obrotów?

Może ktoś wie w jaki sposób sprawdzić szczelność INTERCOOLERA gdy go już wyciągnę?

Dzięki za wszelkie informacje

_________________
200 20v - limuzyna i torpeda w jednym

Pozdrowienia dla SZCZĘŚLIWYCH POSIADACZY SZCZĘŚLIWYCH AUDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.maja.2003 09:26:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.kwi.2003 12:30:48
Posty: 24
Lokalizacja: Lubin
Witam Szanownych Kolegów

Wczoraj zawiozlem intercooler do gościa kory mi go po tamtym strzale sklejał do kupy. Okazało się że jest nieszczelny w 2 miejscach. Zrobiło mu się głupio bo zapewniał wtedy że sprawdzał i jest szczelny. Chce ratować swój honor i obiecał że do końca tygodnia zrobi na git. Nie kazałem mu się spieszyć - ma zrobić żeby było dobrze.
Szczerze mowiąc kamień mi spadł z serca bo gdyby intercooler okazał się dobry to nie wiem gdzie miałbym jeszcze szukać przyczyny tego szarpania.

Wielkie dzięki za porady bo to WY nakierowaliście mnie, że to nieszczelny intercooler może byc przyczyną tych szarpnięć.

Pozdrowienia dla AUDIKOWCÓW
Daniel :oko:

_________________
200 20v - limuzyna i torpeda w jednym

Pozdrowienia dla SZCZĘŚLIWYCH POSIADACZY SZCZĘŚLIWYCH AUDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.cze.2003 13:01:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.kwi.2003 12:30:48
Posty: 24
Lokalizacja: Lubin
Witam wszystkich OOOO

Niedawno wrzuciłem intercooler i wyobrażcie sobie że auto nie szarpie!!!!
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Jeszcze jestem w szoku nie moge uwierzyć że wszystko jest już O.K.

Dzięki serdeczne za opinie w tym temacie dzięki nim nie mam już koszmarów nocnych!

Pozdra
Daniel

_________________
200 20v - limuzyna i torpeda w jednym

Pozdrowienia dla SZCZĘŚLIWYCH POSIADACZY SZCZĘŚLIWYCH AUDI


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 19 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: